Gemist?quote:Op zondag 29 september 2024 20:22 schreef Nexum het volgende:
[..]
De Saudi’s hebben juist moeite gedaan om de invloed van Wahabbisme terug te draaien. Welke export naar het Westen doel je op?
Dit wist ik dan nog niet! Vermoedelijk heeft de grootste olieafnemer wat druk uitgeoefend.quote:Former Saudi minister of justice, Mohammed Bin Abdul-Karim Issa, has announced that his country will stop funding mosques in foreign countries, Arabi21.com reported on Friday.
According to the Swiss newspaper, Le Matin Dimanche, Saudi Arabia is to establish local administrative councils for each mosque, in cooperation with the local authorities, in order to hand over these mosques to “secure hands”.
The minister added: “The time has come to hand over the Geneva Mosque to a Swiss administrative council that represents Muslims in the area. It should have an elected cleric.”
READ: 300 Algerian and Moroccan imams expected in France during Ramadan
He disclosed that Saudi Arabia is to take the same measures with all the mosques all over the world, referring to “security reasons”.
It is worth noting that the minister led a delegation on Thursday to visit the Auschwitz camp on the 75th anniversary of its liberation. He honoured the Jewish victims of the Holocaust who perished during WWII
Wat is dit voor debiele conclusie? Een willekeurige opiniemaker zegt iets en dat is bewijs van hoe de zionisten denken en hun masterplan?quote:Op zondag 29 september 2024 19:50 schreef Nexum het volgende:
[ x ]
Hoera, nog meer bewijs dat Israël’s zionistische expansie niet zal stoppen bij Palestina
Hmm. Je bedoelt al het gebied dat Arabische Islamisten met moslimlegers op andere volkeren hebben veroverd?quote:Op zondag 29 september 2024 19:53 schreef Nexum het volgende:
[..]
Zeer zeker niet. Israël heeft al een land, het blijft met zijn poten af van de rest van de Arabische wereld.
Het zegt natuurlijk wel iets wanneer iemand zoiets durft te zeggen op de tv.quote:Op zondag 29 september 2024 20:27 schreef oblo het volgende:
[..]
Wat is dit voor debiele conclusie? Een willekeurige opiniemaker zegt iets en dat is bewijs van hoe de zionisten denken en hun masterplan?
Ja, dat ligt een beetje gevoelig, het feit dat slavernij, uitbuiting en kolonialisme niet slechts een Europees feestje betreft.quote:Op zondag 29 september 2024 20:28 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Hmm. Je bedoelt al het gebied dat Arabische Islamisten met moslimlegers op andere volkeren hebben veroverd?
Welke moeite hebben ze gedaan om 'het terug te draaien'? Ophouden met het versterken ervan is namelijk niet hetzelfde.quote:Op zondag 29 september 2024 20:22 schreef Nexum het volgende:
De Saudi’s hebben juist moeite gedaan om de invloed van Wahabbisme terug te draaien. Welke export naar het Westen doel je op?
Herhaling: kijk eens Memri TV.quote:Op zondag 29 september 2024 20:29 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Het zegt natuurlijk wel iets wanneer iemand zoiets durft te zeggen op de tv.
Oké. Ik snap dat je dat punt in wilt brengen.quote:Op zondag 29 september 2024 20:28 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Hmm. Je bedoelt al het gebied dat Arabische Islamisten met moslimlegers op andere volkeren hebben veroverd?
Ze hebben zo'n 700K kolonisten in de Westelijke Jordaanoever, en dat kleine gebied is nog niet helemaal overgenomen. Laat staan als je een groter gebied wilt controleren.quote:Op zondag 29 september 2024 20:22 schreef Akathisia het volgende:
Omdat je vermoed dat er constant druk op uitgevoerd zal worden? Want er zijn naar verhouding landen met veel kleinere bevolkingen.
Nou nee; het punt is dat de hele wereld vergeven is van volkeren die elkaar hebben uitgemoord, gekoloniseerd en tot slaaf gemaakt. Dat dat nu in bepaalde 'progressieve' kring ineens een blank, Westers, Europees dingetje schijnt te zijn, klinkt dan nogal dommig.quote:Op zondag 29 september 2024 20:33 schreef Nexum het volgende:
[..]
Oké. Ik snap dat je dat punt in wilt brengen.
Alle Amerikanen verlaten NU Amerika en we geven het terug aan de Native Americans.
Alle Australiërs verlaten NU Australië en we geven het terug aan de Aboriginals.
Oh nee wacht. Dat werkt niet.
Komt door deze verrader, hij is allerlei zaken aan het terugdraaien.quote:Op zondag 29 september 2024 20:32 schreef Akathisia het volgende:
Welke moeite hebben ze gedaan om 'het terug te draaien'? Ophouden met het versterken ervan is namelijk niet hetzelfde.
Ik weet al wat de 'tegenpartij' allemaal uitkraamt. Doet toch weinig af aan het belang van wat er in Israël gemeengoed is?quote:
Shit, da's toch wellicht drie concubines en een uitgehuwelijkt kind minder per saldo...quote:Op zondag 29 september 2024 20:35 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Komt door deze verrader, hij is allerlei zaken aan het terugdraaien.
[ x ]
Maar mijn beste vriend… waar heb je mij horen praten over progressief? Ik heb het toch alleen over de landen die NU bestaan?quote:Op zondag 29 september 2024 20:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nou nee; het punt is dat de hele wereld vergeven is van volkeren die elkaar hebben uitgemoord, gekoloniseerd en tot slaaf gemaakt. Dat dat nu in bepaalde 'progressieve' kring ineens een blank, Westers, Europees dingetje schijnt te zijn, klinkt dan nogal dommig.
Al was het maar omdat overal behalve in het Westen tot de dag van vandaag slavernij nog bestaat. Ook en vooral in Arabische landen.
Ik dacht dat we het hadden over een hypothese waarbij het al overgenomen was.quote:Op zondag 29 september 2024 20:34 schreef Triggershott het volgende:
Ze hebben zo'n 700K kolonisten in de Westelijke Jordaanoever, en dat kleine gebied is nog niet helemaal overgenomen. Laat staan als je een groter gebied wilt controleren.
1300+ jaar geleden? Dat wordt niet meer getolereerd in de 21ste eeuw. Vraag aan Saddam die Koeweit wilde overnemen, IS die Irak en Syrië wilde overnemen, de Russen die Oost-Oekraïne proberen te annexeren.quote:Op zondag 29 september 2024 20:28 schreef HowardRoark het volgende:
Ja, ik ook.quote:Op zondag 29 september 2024 20:36 schreef Nexum het volgende:
[..]
Maar mijn beste vriend… waar heb je mij horen praten over progressief? Ik heb het toch alleen over de landen die NU bestaan?
Ten eerste is het een opinie in een krant van een relatief onbekende man en als het op tv werd gezegd dan zou dat wel iets meer zeggen, maar nog steeds niks in de buurt van wat die user claimt.quote:Op zondag 29 september 2024 20:29 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Het zegt natuurlijk wel iets wanneer iemand zoiets durft te zeggen op de tv.
Oh jawel hoor; tenminste, zolang het gebruikt kan worden om over het verderfelijke Westen te spreken natuurlijk.quote:Op zondag 29 september 2024 20:37 schreef Triggershott het volgende:
[..]
1300+ jaar geleden? Dat wordt niet meer getolereerd in de 21ste eeuw. Vraag aan Saddam die Koeweit wilde overnemen, IS die Irak en Syrië wilde overnemen, de Russen die Oost-Oekraïne proberen te annexeren.
1500 jaar geleden gingen moslims en christenen met elkaar op de vuist en hebben die smerige bruine tulbanddragende allah akbar strijders het land ingepikt van ons superieure blanken en daarom moeten we dat nu in de 21ste eeuw allemaal terugpakken!!!! Dat is ons voorrecht!!!!1111quote:Op zondag 29 september 2024 20:37 schreef Triggershott het volgende:
[..]
1300+ jaar geleden? Dat wordt niet meer getolereerd in de 21ste eeuw. Vraag aan Saddam die Koeweit wilde overnemen, IS die Irak en Syrië wilde overnemen, de Russen die Oost-Oekraïne proberen te annexeren.
quote:Op zondag 29 september 2024 20:35 schreef Triggershott het volgende:
[..]
[ x ]
Zo typerend dat je alsnog de schuld legt bij één kant. Uiteraard de 'superieure blanken'.quote:Op zondag 29 september 2024 20:39 schreef Nexum het volgende:
[..]
1500 jaar geleden gingen moslims en christenen met elkaar op de vuist en hebben die smerige bruine tulbanddragende allah akbar strijders het land ingepikt van ons superieure blanken en daarom moeten we dat nu in de 21ste eeuw allemaal terugpakken!!!! Dat is ons voorrecht!!!!1111![]()
![]()
![]()
Heerlijke zondagavond dit.
Wederom, moslim type A is het op details oneens met moslim type B, meteen verrader, moet vast naar Allah etc.quote:Op zondag 29 september 2024 20:35 schreef Triggershott het volgende:
[..]
[ x ]
Maar.. fundamentalisten zijn vaak juist niet progressief. Dus ik snap nu niet waar je op doelt? Want volgens mij probeer je uit te komen op woke, witte schuld, etc. als ik een voorspelling moet maken. Je bedoeld waar Gen Z over praat op TikTok? Erger je je daar aan?quote:Op zondag 29 september 2024 20:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, ik ook.
Israel bestaat, de landen eromheen bestaan, Palestijnen bestaan, en zolang de fundamentalisten het daar voor het zeggen hebben, verandert er nada, noppes niks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |