Sinwar heeft gijzelaars maar hij weet inmiddels dat zodra die weg zijn, hij dood is. En dat hij iedereen onder zich die geen gijzelaars heeft, doodgaat.quote:Op zaterdag 28 september 2024 22:54 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Netanyahu is een probleem, maar als hij weg is zijn er nog genoeg gekken over die er nog tien tandjes bij willen zetten. Je moet er niet aan denken dat een Ben Gvir, Smotrich of één van de vele nare figuren aan die kant van het spectrum zijn plek kan innemen. Netanyahu is een politiek dier dat de kaders voor zijn eigen voordeel schept en gebruikt maar hij heeft daardoor ook grenzen.
Verder mag ik hopen dat Sinwar goed in de zenuwen zit, ja. Die schuift lachend anderen in de vuurlinie en probeert zichzelf dan nog eruit te onderhandelen, de lafbek.
ik hoop nooit meer!!quote:Op zaterdag 28 september 2024 23:01 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Sinwar heeft gijzelaars maar hij weet inmiddels dat zodra die weg zijn, hij dood is. En dat hij iedereen onder zich die geen gijzelaars heeft, doodgaat.
Hamas kan niet meer functioneren denk ik. Hoe lang zijn er al geen raketten meer op Israël afgeschoten vanuit Gaza?
In elk ander land zouden deze uitlatingen direct politieke zelfmoord betekenen, maar hier in Israël kan het. Waarom?quote:
Geen zorgen, Sinwar komt snel aan de beurt.quote:Op zaterdag 28 september 2024 17:11 schreef Schompie het volgende:
Wordt nu snel tijd dat die smerige massamoordenaar om wordt gelegd. Samen met de regering aldaar. Die schoften komen overal mee weg. Hoeveel burgerdoden zijn er al gevallen? Géén ander land zou hier mee weg komen. Bovendien hebben ze zelf geen recht op hun staat Israël. Gewoon ingepikt.
Zeggen dat hij onder zijn volgers, die hem volgden, in een positief licht stond, SCHANDE.quote:
Omdat het in dit geval waar is? Tenzij je de baby echt binnen 10 seconden weg weet te halen bij ouders en andere Palestijnen. Maargoed dat lijkt me bijna niet te doen. Ik denk dat na 10 seconden de indoctrinatie met het geloof en de jodenhaat wel zo’n beetje begint.quote:Op zondag 29 september 2024 07:29 schreef Chadi het volgende:
[..]
In elk ander land zouden deze uitlatingen direct politieke zelfmoord betekenen, maar hier in Israël kan het. Waarom?
Dan zal er wel snel meer info komen.quote:Op zondag 29 september 2024 08:54 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Amerikaanse media melden dat Israel de invasie al is begonnen en al Libanon is binnengetrokken, maar verder weinig info dus ben benieuwd.
Ja lijkt me ook.quote:Op zondag 29 september 2024 08:56 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dan zal er wel snel meer info komen.
Heel normaal natuurlijk zulke opvoeding. Maar wat is het toch een lief volk die Palestijnen. Daar moeten we in het Westen nu echt medelijden en empathie mee hebben. Althans, dit is dan het gedachtegoed dat heerst binnen bepaalde kringen.quote:
Omdat het helaas in de Palestijnse cultuur de realiteit betreft. En als je Israliers niet gelooft, wellicht dat je deze Palestijn dan wel wilt geloven op zijn eigen woorden:quote:Op zondag 29 september 2024 07:29 schreef Chadi het volgende:
[..]
In elk ander land zouden deze uitlatingen direct politieke zelfmoord betekenen, maar hier in Israël kan het. Waarom?
Tja ...quote:
Hier moest ik een traantje wegpinkenquote:
Dit kan toch niet serieus zijnquote:Op zondag 29 september 2024 11:58 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Tja ...
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
Tja, dit is dus wel serieus. En er zijn veel meer van zulke videos te vinden op de socials. Op een of andere manier is er een deel van Westerse progressieven, die zich sterk aangetrokken voelen tot de Islam. Dat zien we hier op FOK! ook soms wel waar kritiek op de Islam en moslims uiterst gevoelig ligt bij sommigen.quote:Op zondag 29 september 2024 12:19 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dit kan toch niet serieus zijn![]()
Ja hoor, er zijn enkele bijzondere mensen die denken dat dit soort dingen logisch zijn, of een goed idee ofzo. Zijn er verder in relatieve zin niet veel hoor, maar het valt op social media op en krijgt lekker likes en clicks, dus lijkt het alsof het een enorme hoeveelheid mensen betreft.quote:Op zondag 29 september 2024 12:19 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dit kan toch niet serieus zijn![]()
The Nazis advocated killing children of “unwanted” or “dangerous” groups either as part of the “racial struggle” or as a measure of preventative security.quote:Op zondag 29 september 2024 08:43 schreef GerryDV het volgende:
[..]
Omdat het in dit geval waar is? Tenzij je de baby echt binnen 10 seconden weg weet te halen bij ouders en andere Palestijnen. Maargoed dat lijkt me bijna niet te doen. Ik denk dat na 10 seconden de indoctrinatie met het geloof en de jodenhaat wel zo’n beetje begint.
Hetzelfde voor jou.quote:Op zondag 29 september 2024 11:39 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Heel normaal natuurlijk zulke opvoeding. Maar wat is het toch een lief volk die Palestijnen. Daar moeten we in het Westen nu echt medelijden en empathie mee hebben. Althans, dit is dan het gedachtegoed dat heerst binnen bepaalde kringen.
[..]
Omdat het helaas in de Palestijnse cultuur de realiteit betreft. En als je Israliers niet gelooft, wellicht dat je deze Palestijn dan wel wilt geloven op zijn eigen woorden:
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |