SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-09-2024 09:46:22 ]![]()
quote:Op zaterdag 28 september 2024 09:42 schreef kree het volgende:
[..]
ja?
als in mogguh swa of bro
normaal zeg ik mogguh Pik![]()
![]()
En "bro" is mega hip bij mini-ToT op de basisschool!
Hijzelf is meer van "bruh!" omdat hij dat in filmpjes hoort.![]()
![]()
dacht een nieuw topic te openen had ik de titel van het vorige topic aangepast Oepsie
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
ff terug want het is wel interessant. Want nu werd er gezegd ik ben onwijs racistisch en ben ik het totaal niet mee eens.
Is het aanpassen, zeker wel van beide kanten dus. Maar het gaat niet helpen he om iedereen maar in de eerst beschikbare huizen te zetten van woningbouw met subsidie? verdeel het dan.Do what you love, love what you do!![]()
Hier zit de schuldige, heb het weer terug gezet, zie mijn vorige berichtjequote:Op zaterdag 28 september 2024 09:47 schreef JustinK het volgende:
Wie heeft mijn TT van het vorige topic veranderd?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
let wel waar je als gewoon NL 10 jaar of meer op wachtlijst staat. ze gaan zo voor, niet eensDo what you love, love what you do!![]()
Dot toch!quote:Op zaterdag 28 september 2024 09:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier zit de schuldige, heb het weer terug gezet, zie mijn vorige berichtjeMaar het is je vergeven
![]()
![]()
Haha gozer, ik denk dat velen het tot op zekere hoogte wel eens met je zullen zijn, maar het komt zoals zo vaak allemaal nogal rottig je strot uit!quote:Op zaterdag 28 september 2024 09:47 schreef kree het volgende:
ff terug want het is wel interessant. Want nu werd er gezegd ik ben onwijs racistisch en ben ik het totaal niet mee eens.
Is het aanpassen, zeker wel van beide kanten dus. Maar het gaat niet helpen he om iedereen maar in de eerst beschikbare huizen te zetten van woningbouw met subsidie? verdeel het dan.![]()
![]()
Jawel, maar die zitten echt niet te wachten op een hutspot geur o.i.d.. Over het algemeen vind je datgene lekker wat je gewend bent. Scheelt wel dat wij hier veel minder kruidig eten maken, wat over het algemeen dan minder sterk ruikt.quote:Op zaterdag 28 september 2024 09:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoezo weet jij dat zeker. Kom jij niet uit Nederland?![]()
pppff gelukkig maar, zat al met samengeknepen bilnaad en ingetrokken tenen. Dacht nu komt hetquote:Op zaterdag 28 september 2024 09:49 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dot toch!Maar het is je vergeven
Maar hij vergeeft het mij![]()
![]()
![]()
Ja alleen deze keer hoor. Dus kijk maar uit de volgende keerquote:Op zaterdag 28 september 2024 09:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
pppff gelukkig maar, zat al met samengeknepen bilnaad en ingetrokken tenen. Dacht nu komt het
Maar hij vergeeft het mij![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Is ook zo, iedereen is gewend aan zijn eigen 'geur' en 'smaak 'quote:Op zaterdag 28 september 2024 09:50 schreef JustinK het volgende:
[..]
Jawel, maar die zitten echt niet te wachten op een hutspot geur o.i.d.. Over het algemeen vind je datgene lekker wat je gewend bent. Scheelt wel dat wij hier veel minder kruidig eten maken, wat over het algemeen dan minder sterk ruikt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
dat weet ik, maargoed hopen jullie kennen me er genoeg voor.quote:Op zaterdag 28 september 2024 09:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha gozer, ik denk dat velen het tot op zekere hoogte wel eens met je zullen zijn, maar het komt zoals zo vaak allemaal nogal rottig je strot uit!
Ik vind het echt gewoon ruk hoor hoe als je als NL echt totaal aan de grond moet zitten of op straat of erger nog. Voordat je iets van woning kunt krijgen. En onderhand gaan vluchtelingen zo voor?Do what you love, love what you do!![]()
Ik zal heeeeeeel goed oplettenquote:Op zaterdag 28 september 2024 09:51 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja alleen deze keer hoor. Dus kijk maar uit de volgende keer
De geur van Bolkquote:Op zaterdag 28 september 2024 09:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is ook zo, iedereen is gewend aan zijn eigen 'geur' en 'smaak '![]()
![]()
quote:Op zaterdag 28 september 2024 09:50 schreef JustinK het volgende:
[..]
Jawel, maar die zitten echt niet te wachten op een hutspot geur o.i.d.. Over het algemeen vind je datgene lekker wat je gewend bent. Scheelt wel dat wij hier veel minder kruidig eten maken, wat over het algemeen dan minder sterk ruikt.Ik moet steeds denken aan een buurmeisje die eerst bij Roemeense buren ging spelen en daarna bij ons kwam.
Toen ze weer terug naar haar moeder ging, riep die moeder heel verontwaardigd: "MOET JE HAAR ADEM EENS RUIKEN DAN!!!! HEBBEN DIE BUITENLANDERS DAAR HAAR VAN DAT BUITENLANDSE ETEN LATEN ETEN!!!"
Ik: "Nee, ze is daarna bij ons geweest en ik was van die Aviko gekruide aardappelpartjes aan het bakken en daar heeft ze een paar van meegegeten."![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 28 september 2024 09:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is ook zo, iedereen is gewend aan zijn eigen 'geur' en 'smaak '![]()
![]()
quote:Op zaterdag 28 september 2024 09:53 schreef ToT het volgende:
[..]Ik moet steeds denken aan een buurmeisje die eerst bij Roemeense buren ging spelen en daarna bij ons kwam.
Toen ze weer terug naar haar moeder ging, riep die moeder heel verontwaardigd: "MOET JE HAAR ADEM EENS RUIKEN DAN!!!! HEBBEN DIE BUITENLANDERS DAAR HAAR VAN DAT BUITENLANDSE ETEN LATEN ETEN!!!"
Ik: "Nee, ze is daarna bij ons geweest en ik was van die Aviko gekruide aardappelpartjes aan het bakken en daar heeft ze een paar van meegegeten."![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 28 september 2024 09:54 schreef JustinK het volgende:
[..]![]()
Ja ach, je moet haar een beetje leren kennen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beetje zoals kree hier!![]()
![]()
ik zeg niet begrijp me helemaal, maar snappen jullie? Als je nooit in die situatie hebt gezeten dan weet je het ook niet.Do what you love, love what you do!![]()
Klopt, maar blijft toch raarquote:Op zaterdag 28 september 2024 09:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ach, je moet haar een beetje leren kennen!
Beetje zoals kree hier!![]()
![]()
wie van jullie heeft wel eens thuisloos gezien. en geen idee waar je dan heen moest?
Laten we daar eens mee beginnen? En wat je erna doet?Do what you love, love what you do!![]()
Open er een topic over..quote:Op zaterdag 28 september 2024 09:57 schreef kree het volgende:
wie van jullie heeft wel eens thuisloos gezien. en geen idee waar je dan heen moest?
Laten we daar eens mee beginnen? En wat je erna doet?
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
nee niet nodig. nog maar mss wel.quote:
Maar wil jullie eens onder ogen drukken hier allemaal die zegt van ok. Allemaal iedereen die er nooit mee te maken mee heeft gehad he. En dat jij op nr 100 komt terwijl vluchteling op 1? Dat is de harde realiteit die mensen niet willen `zienDo what you love, love what you do!![]()
Als hij voor elk van zijn zwamverhalen een nieuw topic zou aanmaken, heeft FOK! zo een heel nieuw serverpark nodig!quote:![]()
![]()
Veel mensen zien het echt wel in hoor, vandaar dat Geertje zo veel stemmen heeft gekregen.quote:Op zaterdag 28 september 2024 09:59 schreef kree het volgende:
[..]
nee niet nodig. nog maar mss wel.
Maar wil jullie eens onder ogen drukken hier allemaal die zegt van ok. Allemaal iedereen die er nooit mee te maken mee heeft gehad he. En dat jij op nr 100 komt terwijl vluchteling op 1? Dat is de harde realiteit die mensen niet willen `zien
Maar jij hebt heel soms een heel klein beetje de neiging om een beetje door te draven en dan blijf je er wel langer dan een minuutje of '40 - '45 over doorgaan.![]()
Nou denk niet dat het overal zo is.. tenminste ik zie dat hier niet eigenlijk.. ``quote:Op zaterdag 28 september 2024 09:59 schreef kree het volgende:
[..]
nee niet nodig. nog maar mss wel.
Maar wil jullie eens onder ogen drukken hier allemaal die zegt van ok. Allemaal iedereen die er nooit mee te maken mee heeft gehad he. En dat jij op nr 100 komt terwijl vluchteling op 1? Dat is de harde realiteit die mensen niet willen `zienMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Apart sub forum dan maar maken voor Kree zijn topics om te discussiëren over ditjes en datjesquote:Op zaterdag 28 september 2024 09:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Als hij voor elk van zijn zwamverhalen een nieuw topic zou aanmaken, heeft FOK! zo een heel nieuw serverpark nodig!
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
dit is realiteit he? ver weg van huisje boom[pje beestje wss...... maar zeker ter sprakequote:Op zaterdag 28 september 2024 09:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Als hij voor elk van zijn zwamverhalen een nieuw topic zou aanmaken, heeft FOK! zo een heel nieuw serverpark nodig!Do what you love, love what you do!![]()
Het KRE subforumquote:Op zaterdag 28 september 2024 10:01 schreef Lovely het volgende:
[..]
Apart sub forum dan maar maken voor Kree zijn topics om te discussiëren over ditjes en datjes
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Ja nee maar je hebt wel meer dingen waar je nogal over doordraaft.quote:Op zaterdag 28 september 2024 10:01 schreef kree het volgende:
[..]
dit is realiteit he? ver weg van huisje boom[pje beestje wss...... maar zeker ter sprake
Ik heb wel eens een lijstje van onderwerpen gepost.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: