Begrijp ik helemaalquote:Op zondag 29 september 2024 07:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker van genieten toch
Ik zou er hier wel een paar kunnen maken, maar dan moet ik naar boven.
Heb ooit wel zo kamer gehad, waar ik altijd kleren zat te maken.
Maar ik zit liever gewoon beneden in de woonkamer aan tafel dan boven op een kamertje
En ik hou van ruimtequote:Op zondag 29 september 2024 07:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Begrijp ik helemaal
Naaien doe ik trouwens in de keuken
Ik vind juist de kleinheid lekker geborgen
Hahah jepquote:Op zondag 29 september 2024 07:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En ik hou van ruimte![]()
We verschillen echt heel veel
Lekker genieten van het niets moetenquote:Op zondag 29 september 2024 08:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wel tijd voor koffie nu
Lekker een luisterboekje
Prima zondag zo
De was is het enige wat vandaag moet. De machine doet zijn werk
Ja iddquote:Op zondag 29 september 2024 08:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker genieten van het niets moeten
quote:Op zondag 29 september 2024 11:13 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen....![]()
Een wit hard broodje met roomboter en gestampte muisjes wat een geluksmoment...
quote:Op zondag 29 september 2024 11:13 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen....![]()
Een wit hard broodje met roomboter en gestampte muisjes wat een geluksmoment...
Hahaha makreel is zo lekkerquote:Op zondag 29 september 2024 11:18 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Zoetekauw?
Heb net m'n makreel salade klaar, die gaan we zo als varkens uit een trog wegwerken lekker in de zon op elegante wijze tot ons nemen
Nee niet echt een zoetekauw maar heb wel m'n momentjes...quote:Op zondag 29 september 2024 11:18 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Zoetekauw?
Heb net m'n makreel salade klaar, die gaan we zo als varkens uit een trog wegwerken lekker in de zon op elegante wijze tot ons nemen
Ook erg lekker jaquote:Op zondag 29 september 2024 11:30 schreef Frummelie het volgende:
Ik heb nu weer een periode dat ik veel zalmsalade maak echt een verslaving...
Echt wel! Had het al een tijdje niet op, die vis riep me gewoon voor ik 'm kochtquote:Op zondag 29 september 2024 11:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahaha makreel is zo lekker
Hahah ja zulke vissen heb jequote:Op zondag 29 september 2024 11:36 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Echt wel! Had het al een tijdje niet op, die vis riep me gewoon voor ik 'm kocht
Moet kunnen zo af en toequote:Op zondag 29 september 2024 11:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahah ja zulke vissen heb je
Zelf veganistisch. Alleen als ik bij mijn moeder luncht slacht ze best vaak zo'n beest en dan heb ik even een zondig-moment
? Waar lees je dat?quote:Op maandag 30 september 2024 06:39 schreef Frummelie het volgende:
Oooh jeeee we zien Billy Bakker deze maand terug op tv... Bondgenoten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |