Is hier al geweest. Maar dat isquote:Op maandag 30 september 2024 08:24 schreef Geschiedkundige het volgende:
Mogelijk vorst aan de grond deze week
En spruitjes!quote:Op maandag 30 september 2024 08:40 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Is hier al geweest. Maar dat iswant? Alleen goed voor de boerenkool
Ik vind dat wel leukquote:Op maandag 30 september 2024 08:40 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Is hier al geweest. Maar dat iswant? Alleen goed voor de boerenkool
We hebben nog kamerplanten buiten staanquote:Op maandag 30 september 2024 09:24 schreef bloodymary1 het volgende:
Waarom heeft iedereen het hier over vriezen en koud etc. en zie ik alleen maar staan voor de komende week 15 tot 18 graden? Stelletje gekken.
Paar koude nachtjes op komst in deel 2 van de weekquote:Op maandag 30 september 2024 09:24 schreef bloodymary1 het volgende:
Waarom heeft iedereen het hier over vriezen en koud etc. en zie ik alleen maar staan voor de komende week 15 tot 18 graden? Stelletje gekken.
quote:Op maandag 30 september 2024 09:24 schreef bloodymary1 het volgende:
Eens.quote:Op maandag 30 september 2024 09:24 schreef bloodymary1 het volgende:
Posts van Geschiedkundige op komst dat het 'volle bak zon' is terwijl de rest van het land verzuipt.quote:
Kan best wel eens uit komen. Want van wat ik zie gaat het hier wel meevallen. Zoals het heurt.quote:Op maandag 30 september 2024 10:08 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Posts van Geschiedkundige op komst dat het 'volle bak zon' is terwijl de rest van het land verzuipt.
quote:
Wat is dit voor vreselijke oma wijsheid.quote:Op maandag 30 september 2024 14:13 schreef Haags het volgende:
Prima die regen. Ben toch aan het werk en zit binnen. En ben je buiten, troost je met de gedachte dat er meer naast je valt dan op je.
Zonder wrijving geen glans lieverd.quote:Op maandag 30 september 2024 14:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat is dit voor vreselijke oma wijsheid.
Check deze fluitketel @:onlogisch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |