Ik zie wel degelijk verschillenquote:Op vrijdag 27 september 2024 13:54 schreef Groepfunder het volgende:
Zoek de verschillen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zal jou eens LaPo'enquote:Op vrijdag 27 september 2024 14:05 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik zie wel degelijk verschillen![]()
Maar ehm, Stig moest weer de LaPo hebben
Yeah. Right.quote:Op vrijdag 27 september 2024 14:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zal jou eens LaPo'en
Ja. Right. Now.quote:
Mascotte!quote:Op vrijdag 27 september 2024 14:16 schreef LordofLeaves het volgende:
Gaat Beagle hondje ook mee met de trein?
Dat zou leuk zijn.quote:
Uiteraardquote:
Gezellig met Beagle hondje in de locomotief zitten.quote:
Beagle aan de ene kant, Vlaamse Reus aan de andere kantquote:Op vrijdag 27 september 2024 14:20 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Gezellig met Beagle hondje in de locomotief zitten.
Klinkt goed!quote:Op vrijdag 27 september 2024 14:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Beagle aan de ene kant, Vlaamse Reus aan de andere kant
I knowquote:
Nou kom dan.quote:
quote:Op vrijdag 27 september 2024 14:16 schreef LordofLeaves het volgende:
Gaat Beagle hondje ook mee met de trein?
Ben al onderweg. Met de treinquote:
Voor mensen die van doggy houden.quote:Op vrijdag 27 september 2024 14:35 schreef Groepfunder het volgende:
Is een hond meenemen in een StigTrein wel een goed idee?
-knip-
quote:Op vrijdag 27 september 2024 14:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ben al onderweg. Met de trein
Hondje mag niet sturen hoor.quote:Op vrijdag 27 september 2024 14:30 schreef Sally het volgende:
[..]![]()
Zou alleen niet de locomotief doen.. lijkt me niet helemaal veilig?![]()
Doet ie ook niet, en de Vlaamse Reus heeft de oren in de windquote:Op vrijdag 27 september 2024 16:01 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Hondje mag niet sturen hoor.
Ik dacht eerst dat je daar @Lenny77 mee bedoelde.quote:Op vrijdag 27 september 2024 16:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
en de Vlaamse Reus heeft de oren in de wind
Nee, maar ik snap wel waarom ze geknipt heeftquote:Op vrijdag 27 september 2024 16:05 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat je daar @:Lenny77 mee bedoelde.
quote:Op vrijdag 27 september 2024 16:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, maar ik snap wel waarom ze geknipt heeft
EDIT: Ik zie nu pas wat je bedoelde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |