Ken 'm via m'n nichtje.quote:Op vrijdag 27 september 2024 14:52 schreef Crack_ het volgende:
En hoezo ben jij vrienden met Mark Rutte @:kwiwi, lijkt me een bijzonder type
Dan storten ze neer! Die piloten zitten zo aan de verkeerde joystick.quote:Op vrijdag 27 september 2024 14:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Oh maar geen probleem, mijn nichtje is die as we speak aan het monteren op de vliegende F16's!
Was toch het afscheidsrondje, dus maakt niet uitquote:Op vrijdag 27 september 2024 14:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan storten ze neer! Die piloten zitten zo aan de verkeerde joystick.
Nee ze is koningin, anders had ik sowieso geen contact gehad met haar natuurlijk. Barones.. de armoequote:
Daarnaast harde regen, dus ja, sowieso niet kunnen zien.quote:
ik snap nu ook waarom ze twee uur doen over een rondje NLquote:Op vrijdag 27 september 2024 14:55 schreef Karzai het volgende:
Niet bepaald klimaat neutraal dit rondje
Gaat hij trakteren denk je?quote:Op vrijdag 27 september 2024 15:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Iedereen een gelukkige US dag gewenst
Mooie feestdag waarop je al je 1000 nichtjes groet, je velg extra mooi oppoetst en feestelijk kwekhete kieeeep eet?quote:
oh jee, straks hebben we oorlogquote:Op vrijdag 27 september 2024 15:04 schreef Crack_ het volgende:
Ze zitten in Duitsland, hey kom terug
Voor dat eerste zal er wel een defilé door Den Bosch zijn.quote:Op vrijdag 27 september 2024 15:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mooie feestdag waarop je al je 1000 nichtjes groet, je velg extra mooi oppoetst en feestelijk kwekhete kieeeep eet?
Ze wilden om 3.12 uur overvliegen omdat ze van 312 squadron zijn. Even rondjes vliegen dus.quote:Op vrijdag 27 september 2024 15:07 schreef Crack_ het volgende:
Of ze doen er nog een klein rondje bij, wat zijn ze aan het doendit voelt als met je auto drie keer een rondje rijden bij een rotonde
ohquote:Op vrijdag 27 september 2024 15:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Ze wilden om 3.12 uur overvliegen omdat ze van 312 squadron zijn. Even rondjes vliegen dus.
quote:Op vrijdag 27 september 2024 15:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mooie feestdag waarop je al je 1000 nichtjes groet, je velg extra mooi oppoetst en feestelijk kwekhete kieeeep eet?
... en kwekveel sprookjes deelt op een forum.quote:Op vrijdag 27 september 2024 15:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |