Je was okay.quote:Op vrijdag 27 september 2024 14:50 schreef Recce het volgende:
Ik heb weer corona.Gelukkig stelt het deze keer weinig voor tot nu.
Zijn ook al weer wegquote:Op vrijdag 27 september 2024 14:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar ze vliegen hier niet over.
Feli de peelie?quote:Op vrijdag 27 september 2024 14:50 schreef Recce het volgende:
Ik heb weer corona.Gelukkig stelt het deze keer weinig voor tot nu.
quote:
Oh maar geen probleem, mijn nichtje is die as we speak aan het monteren op de vliegende F16's!quote:Op vrijdag 27 september 2024 14:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Defensie had geen geld meer voor nieuwe ruitenwissers begreep ik van mijn vriend Mark Rutte.
Met of zonder parachute?quote:Op vrijdag 27 september 2024 14:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Oh maar geen probleem, mijn nichtje is die as we speak aan het monteren op de vliegende F16's!
quote:Op vrijdag 27 september 2024 14:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Tweede. Eerste keer was nog maar een paar maanden geleden.
Kwiwi is ook bijzonderquote:Op vrijdag 27 september 2024 14:52 schreef Crack_ het volgende:
En hoezo ben jij vrienden met Mark Rutte @:kwiwi, lijkt me een bijzonder type
Ken 'm via m'n nichtje.quote:Op vrijdag 27 september 2024 14:52 schreef Crack_ het volgende:
En hoezo ben jij vrienden met Mark Rutte @:kwiwi, lijkt me een bijzonder type
Dan storten ze neer! Die piloten zitten zo aan de verkeerde joystick.quote:Op vrijdag 27 september 2024 14:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Oh maar geen probleem, mijn nichtje is die as we speak aan het monteren op de vliegende F16's!
Was toch het afscheidsrondje, dus maakt niet uitquote:Op vrijdag 27 september 2024 14:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan storten ze neer! Die piloten zitten zo aan de verkeerde joystick.
Nee ze is koningin, anders had ik sowieso geen contact gehad met haar natuurlijk. Barones.. de armoequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |