ze draaien precies bij de grens ook om, wat flauwquote:Op vrijdag 27 september 2024 14:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die devils hingen net boven België.
Hond mag niet mee naar de familiefoto, ik ga een klacht indienenquote:Op vrijdag 27 september 2024 14:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gewoon even aan Cali vragen of ze er wat concealer op wil smeren
Klopt. Afgelopen week mocht ik ook op de foto. Dan maakt zo'n professionele fotograaf wel uit, merk ik.quote:Op vrijdag 27 september 2024 14:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
Met photoshop kun je vast een heleboel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Nee ze zijn naar Groningen geweest en weer terugquote:Op vrijdag 27 september 2024 14:40 schreef Crack_ het volgende:
Ze zijn toch niet al langs den haag geweest?!!?!??
Volgens die site en mijn contact bij Defensie niet.quote:Op vrijdag 27 september 2024 14:40 schreef Crack_ het volgende:
Ze zijn toch niet al langs den haag geweest?!!?!??
Iedereen is aan het US'en vandaag.quote:Op vrijdag 27 september 2024 14:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Volgens die site en mijn contact bij Defensie niet.
quote:Op vrijdag 27 september 2024 14:41 schreef Ama het volgende:
Wat een verschil met hoe de badkamervloer eruit zag.Je kan nog wel zien waar ik het nog moet doen maar ik wacht even tot dit droog is maar erg nice dit.
Horen de voegen niet wit te zijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
Nationale US dagquote:Op vrijdag 27 september 2024 14:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Iedereen is aan het US'en vandaag.
quote:Op vrijdag 27 september 2024 14:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Iedereen is aan het US'en vandaag.
quote:
Nou het zag er zo uit (zie spoiler) dus denk het niet.quote:Op vrijdag 27 september 2024 14:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Horen de voegen niet wit te zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op vrijdag 27 september 2024 14:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee ze zijn naar Groningen geweest en weer terug
Oh gelukkigquote:Op vrijdag 27 september 2024 14:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Volgens die site en mijn contact bij Defensie niet.
Misschien moet je even een nichtje of de hond van de vader van een vriend in Montana consultenquote:Op vrijdag 27 september 2024 14:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zie dat de door mij geopperde ideeën niet aanslaan vandaag
niet vreemd als NL ineens een stel F16's lanceertquote:Op vrijdag 27 september 2024 14:47 schreef Crack_ het volgende:
Wat zijn die belgen hun grens aan het bewaken joh
Maar ze vliegen hier niet over.quote:Op vrijdag 27 september 2024 14:46 schreef Crack_ het volgende:
@:luctor.et.emergo ze zijn wel bij jou in de buurt nu!
Je was okay.quote:Op vrijdag 27 september 2024 14:50 schreef Recce het volgende:
Ik heb weer corona.Gelukkig stelt het deze keer weinig voor tot nu.
Zijn ook al weer wegquote:Op vrijdag 27 september 2024 14:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar ze vliegen hier niet over.
Feli de peelie?quote:Op vrijdag 27 september 2024 14:50 schreef Recce het volgende:
Ik heb weer corona.Gelukkig stelt het deze keer weinig voor tot nu.
quote:
Oh maar geen probleem, mijn nichtje is die as we speak aan het monteren op de vliegende F16's!quote:Op vrijdag 27 september 2024 14:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Defensie had geen geld meer voor nieuwe ruitenwissers begreep ik van mijn vriend Mark Rutte.
Met of zonder parachute?quote:Op vrijdag 27 september 2024 14:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Oh maar geen probleem, mijn nichtje is die as we speak aan het monteren op de vliegende F16's!
quote:Op vrijdag 27 september 2024 14:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Tweede. Eerste keer was nog maar een paar maanden geleden.
Kwiwi is ook bijzonderquote:Op vrijdag 27 september 2024 14:52 schreef Crack_ het volgende:
En hoezo ben jij vrienden met Mark Rutte @:kwiwi, lijkt me een bijzonder type
Ken 'm via m'n nichtje.quote:Op vrijdag 27 september 2024 14:52 schreef Crack_ het volgende:
En hoezo ben jij vrienden met Mark Rutte @:kwiwi, lijkt me een bijzonder type
Dan storten ze neer! Die piloten zitten zo aan de verkeerde joystick.quote:Op vrijdag 27 september 2024 14:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Oh maar geen probleem, mijn nichtje is die as we speak aan het monteren op de vliegende F16's!
Was toch het afscheidsrondje, dus maakt niet uitquote:Op vrijdag 27 september 2024 14:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan storten ze neer! Die piloten zitten zo aan de verkeerde joystick.
Nee ze is koningin, anders had ik sowieso geen contact gehad met haar natuurlijk. Barones.. de armoequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |