SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TT IS GEMAAKT DOOR DEISYY![]()
![]()
![]()
![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
hier gibt es nie kamerasquote:Op donderdag 26 september 2024 22:03 schreef mario390 het volgende:
maar de hebben daar de ding, en ur zonder kameras vannacht
desw.heet dat gran hermano duo![]()
Wel een kleine bende met maar 3 personen.quote:
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Ook een toffequote:Op donderdag 26 september 2024 22:05 schreef hemarookworst het volgende:
Ik had fappen niet snappen als tt
Nee, 3 dusquote:
zooi zooi zooiquote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Heb je ze zovaak ja?quote:Op donderdag 26 september 2024 22:08 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik dacht dat ik wederom een ban had. Maar gewoon een nieuw topic
Ik had "poepen met thee" als TT, dus het is maar goed dat @Sally een stuk sneller was dan ikquote:Op donderdag 26 september 2024 22:08 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik dacht dat ik wederom een ban had. Maar gewoon een nieuw topic![]()
![]()
volgens mij doen we dat allemaal wel eensquote:Op donderdag 26 september 2024 22:09 schreef JustinK het volgende:
@:Sally die alwéér een topic opent zonder een speciale reden![]()
Ik had al een TR gezet, maar kennelijk heeft een onbekende mod die afgevinktquote:Op donderdag 26 september 2024 22:09 schreef JustinK het volgende:
@:Sally die alwéér een topic opent zonder een speciale reden![]()
![]()
Ze zei zelf van niet, vandaarquote:Op donderdag 26 september 2024 22:10 schreef maily het volgende:
[..]
volgens mij doen we dat allemaal wel eens![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 september 2024 22:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik had "poepen met thee" als TT, dus het is maar goed dat @:sally een stuk sneller was dan ik![]()
![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik had niet de LaPo, dan open ik welquote:Op donderdag 26 september 2024 22:09 schreef JustinK het volgende:
@:Sally die alwéér een topic opent zonder een speciale reden
Ow is dat het!quote:Op donderdag 26 september 2024 22:15 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik had niet de LaPo, dan open ik wel![]()
![]()
Ik had wel de LaPoquote:Op donderdag 26 september 2024 22:15 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik had niet de LaPo, dan open ik welzeg ik net
![]()
![]()
Meldt het als spelvoud, dan mag ie aangepast wordenquote:Op donderdag 26 september 2024 22:16 schreef Sally het volgende:
Ik had eigenlijk de Kerstpakkettenactie 2024 moeten spammen als TT![]()
![]()
![]()
Ja, maar dan snoep ik lekker puntjes van jou afquote:![]()
![]()
Nah, net al een TR gezetquote:Op donderdag 26 september 2024 22:17 schreef JustinK het volgende:
[..]
Meldt het als spelvoud, dan mag ie aangepast wordenDie is gehonoreerd
![]()
Ben geen Paultjuhhh he![]()
Terwijl ik net wilde beginnen met een poging om #1 te wordenquote:Op donderdag 26 september 2024 22:17 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja, maar dan snoep ik lekker puntjes van jou af![]()
![]()
![]()
![]()
Wat maakte die 3 nou weer uitquote:Op donderdag 26 september 2024 22:18 schreef Sally het volgende:
[..]
Nah, net al een TR gezetDie is gehonoreerd
![]()
![]()
Gelukkig niet zegquote:Op donderdag 26 september 2024 22:18 schreef Sally het volgende:
[..]
Nah, net al een TR gezetDie is gehonoreerd
![]()
![]()
![]()
Het kan nog!quote:Op donderdag 26 september 2024 22:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Terwijl ik net wilde beginnen met een poging om #1 te worden![]()
Van jou kan ik het hebbenquote:Op donderdag 26 september 2024 22:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik twijfel nog, want ik wil je niet bedroefd maken als je niet wint![]()
![]()
Ieuw.quote:![]()
Kon niet.![]()
![]()
Kon gewoon NIET.![]()
![]()
![]()
Ow weet niet meer wie de trekzalf adviseerde, maar werkt perfect. Gebruik het nu ook ergens anders voorGoed spul wel.
Lach met een schone bips![]()
Dat wisten we gisteren al dat je het ook ergens anders voor ging gebruiken.
Nou waarvoor dan mr. genius?quote:Op donderdag 26 september 2024 22:41 schreef aeque het volgende:
Dat wisten we gisteren al dat je het ook ergens anders voor ging gebruiken.Lach met een schone bips![]()
Jij bent viespeukje, nee ik had afgelopen weekend ook wespen attack na hun huis per ongeluk te willen slopen en best vaak gestoken maar 1 wondje wilde niet wegtrekken (hihi ik zei trekken, dat past jou wel). Maar dat was op plek waar ik wesp op de arm ook kapot sloeg, die zalf daar doet ook wonderen.quote:Lach met een schone bips![]()
Oh nee toch, ik maakte zowaar een garpje.Voor straf ga ik nu wel in de hoek zitten.
Sally3quote:Op donderdag 26 september 2024 22:24 schreef Sally het volgende:
[..]
Ieuw.![]()
Kon niet.![]()
![]()
Kon gewoon NIET.![]()
![]()
![]()
![]()
Nee nee, je bent gewoon een viespeukje. Echte mannen gebruiken daar geen trekzalf voor maar gewoon keer in de hand spuwenquote:Op donderdag 26 september 2024 22:47 schreef aeque het volgende:
Oh nee toch, ik maakte zowaar een garpje.Voor straf ga ik nu wel in de hoek zitten.
Trek het je niet aanquote:Op donderdag 26 september 2024 22:47 schreef aeque het volgende:
![]()
Niemand dan echt iets meegemaakt vandaag, ik in ieder geval niet. Saaie kut dag
Ik mis toch wel de ToT bolk afbeeldingen. Was hij ze nou echt kwijt?
Ja en geen programma meer waar hij ze mee maaktequote:Op donderdag 26 september 2024 22:55 schreef aeque het volgende:
Ik mis toch wel de ToT bolk afbeeldingen. Was hij ze nou echt kwijt?
Nou nee, het is vandaag de dag van het gezinquote:Op donderdag 26 september 2024 22:55 schreef loveyoulongtime het volgende:
Niemand dan echt iets meegemaakt vandaag, ik in ieder geval niet. Saaie kut dag
https://www.vullenofvoede(...)0Wereld%20Familiedag.![]()
Oh dus een dag als alle anderen.quote:Op donderdag 26 september 2024 22:56 schreef maily het volgende:
[..]
Nou nee, het is vandaag de dag van het gezin
https://www.vullenofvoede(...)0Wereld%20Familiedag.
Het regende vanmiddag. Maar meer eigenlijk niet.quote:Op donderdag 26 september 2024 22:55 schreef loveyoulongtime het volgende:
Niemand dan echt iets meegemaakt vandaag, ik in ieder geval niet. Saaie kut dagAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Ik denk ik hoef niet eens op de link te klikken om te weten dat ik daar niks mee hebquote:Op donderdag 26 september 2024 22:56 schreef maily het volgende:
[..]
Nou nee, het is vandaag de dag van het gezin
https://www.vullenofvoede(...)0Wereld%20Familiedag.Net als Nationale burendag!! Mijn buren en ik gaan prima samen. Lag er eind vorige week een brief in de bus van de gemeente dat omdat "nationale burendag" iedereen uitgenodigd is om in het nieuwe verblijf van asielzoekers te komen kijken.... Denk dat die opkomst niet heel groot gaat zijn.
Hele dag droog hier, tot ongeveer 19u. Toen wel harde regen, maar ben niet bang geweest.quote:Op donderdag 26 september 2024 22:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het regende vanmiddag. Maar meer eigenlijk niet.Lach met een schone bips![]()
En zo'n manager die dat bedacht heeft, die denkt dat dat het beste idee ooit is.quote:Op donderdag 26 september 2024 22:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik denk ik hoef niet eens op de link te klikken om te weten dat ik daar niks mee hebNet als Nationale burendag!! Mijn buren en ik gaan prima samen. Lag er eind vorige week een brief in de bus van de gemeente dat omdat "nationale burendag" iedereen uitgenodigd is om in het nieuwe verblijf van asielzoekers te komen kijken.... Denk dat die opkomst niet heel groot gaat zijn.
![]()
Niemand geeft ook maar 1 neuk hier daarom, het ligt ergens op het industrieterrein. We hebben geen overlast van asielzoekers hier al hebben we er wel veel. Maar niemand hier geeft echt 1 neuk om al die onzin eromheen. (tenminste dat is wat ik rondom me heen hoor) Zullen er vast wel anderen weer anders over denken maar goed.quote:Op donderdag 26 september 2024 23:00 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
En zo'n manager die dat bedacht heeft, die denkt dat dat het beste idee ooit is.Lach met een schone bips![]()
Manager? Een veel te duur consulting/reclame bureauquote:Op donderdag 26 september 2024 23:00 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
En zo'n manager die dat bedacht heeft, die denkt dat dat het beste idee ooit is.![]()
Alleen al die brieven drukken van belastinggeld, en laten bezorgen bij ieder huisquote:Op donderdag 26 september 2024 23:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Manager? Een veel te duur consulting/reclame bureauIk snap wel dat ze het kenbaar willen maken, maar waarom er zo die nadruk op leggen in een klein stadje waar niemand erom geeft omdat er geen gezeik van overlast is en de mensen ze juist proberen te helpen wegwijs te maken?
Voor het bezorgen hadden ze die asielzoekers kunnen inschakelenquote:Op donderdag 26 september 2024 23:06 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Alleen al die brieven drukken van belastinggeld, en laten bezorgen bij ieder huisIk snap wel dat ze het kenbaar willen maken, maar waarom er zo die nadruk op leggen in een klein stadje waar niemand erom geeft omdat er geen gezeik van overlast is en de mensen ze juist proberen te helpen wegwijs te maken?
![]()
![]()
Had gekund, maar we hebben het hier over 30 personen die erbij komen. Dit is gewoon belachelijk.quote:Op donderdag 26 september 2024 23:08 schreef devzero het volgende:
[..]
Voor het bezorgen hadden ze die asielzoekers kunnen inschakelenLach met een schone bips![]()
Het klinkt een beetje als overkill. Waarschijnlijk was dit al opgenomen in een budget en moest het worden besteed voor het einde van het jaar. Best stom, maar ja.quote:Op donderdag 26 september 2024 23:09 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Had gekund, maar we hebben het hier over 30 personen die erbij komen. Dit is gewoon belachelijk.![]()
3 brieven in totaal, nummer 1 was dat het ging gebeuren. nummer 2 dat het werd uitgesteld tot eind deze maand. Nummer 3 dat er een open dag komtquote:Op donderdag 26 september 2024 23:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Het klinkt een beetje als overkill. Waarschijnlijk was dit al opgenomen in een budget en moest het worden besteed voor het einde van het jaar. Best stom, maar ja.
3x een bende. @Sally had gelijk, dus ik snap niet waarom de TT aangepast moest wordenquote:Op donderdag 26 september 2024 23:18 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
3 brieven in totaal, nummer 1 was dat het ging gebeuren. nummer 2 dat het werd uitgesteld tot eind deze maand. Nummer 3 dat er een open dag komt![]()
Maar goed, ik heb een best wel nerveuze dochter hier (vanwege wat wind die deze kant op komt), dus ik ga maar even koken![]()
![]()
Dan had ik een vooruitziende blik...?quote:Op donderdag 26 september 2024 23:19 schreef devzero het volgende:
[..]
3x een bende. @:sally had gelijk, dus ik snap niet waarom de TT aangepast moest worden
Naja, waar ik wel een probleem mee heb. Al dat belastinggeld waar de gemeente hier al lang weet dat niemand ook maar 1 neuk geeft om 30 extra asielzoekers. De hotels zitten hier al vol met Oekraiers want de overheid betaald wel wat meer dan de gemiddelde hotelgast. We hebben een appartementencomplex met begeleiding voor jeugdige asielzoekers/statushouders met begeleiding. Niemand geeft een fuck want we gaan gewoon als mensen met elkaar om. Ik denk zelfs dat al die paniekzaaierij van de gemeente averechts kan werken.quote:Op donderdag 26 september 2024 23:19 schreef devzero het volgende:
[..]
3x een bende. @:sally had gelijk, dus ik snap niet waarom de TT aangepast moest worden
Hier in de achterhoek hebben we het Noaberschap, wij letten op elkaar. En daar horen de statushouders/asielzoekers gewoon bij. Elkaar helpen.Lach met een schone bips![]()
Succes, en good luck with incoming stormy weatherquote:Op donderdag 26 september 2024 23:21 schreef devzero het volgende:
Maar goed, ik heb een best wel nerveuze dochter hier (vanwege wat wind die deze kant op komt), dus ik ga maar even koken
Blikje bonen?quote:Op donderdag 26 september 2024 23:21 schreef Sally het volgende:
[..]
Dan had ik een vooruitziende blik...?Lach met een schone bips![]()
Maar mis ik dan nu het probleem?quote:Op donderdag 26 september 2024 23:25 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Naja, waar ik wel een probleem mee heb. Al dat belastinggeld waar de gemeente hier al lang weet dat niemand ook maar 1 neuk geeft om 30 extra asielzoekers. De hotels zitten hier al vol met Oekraiers want de overheid betaald wel wat meer dan de gemiddelde hotelgast. We hebben een appartementencomplex met begeleiding voor jeugdige asielzoekers/statushouders met begeleiding. Niemand geeft een fuck want we gaan gewoon als mensen met elkaar om. Ik denk zelfs dat al die paniekzaaierij van de gemeente averechts kan werken.
Hier in de achterhoek hebben we het Noaberschap, wij letten op elkaar. En daar horen de statushouders/asielzoekers gewoon bij. Elkaar helpen.
Afgezien van de vele brieven, dan.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Het probleem vind ik dan weer erin zitten dat al dat gedoe eromheen weer heel veel geld kost wat door de belastingbetaler in de gemeente opgehoest moet worden. Terwijl het nergens voor nodig is. Dat bureaucratische gedoe van we "moeten dit en dat doen" als gemeente. Terwijl er nooit een wanklank geweest is, maar dit kost ook weer klauwen met geld voor eigenlijk, Jan met de korte achternaam.quote:Op donderdag 26 september 2024 23:27 schreef Sally het volgende:
[..]
Maar mis ik dan nu het probleem?
Afgezien van de vele brieven, dan.Lach met een schone bips![]()
Dus...quote:Op donderdag 26 september 2024 23:30 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Het probleem vind ik dan weer erin zitten dat al dat gedoe eromheen weer heel veel geld kost wat door de belastingbetaler in de gemeente opgehoest moet worden. Terwijl het nergens voor nodig is. Dat bureaucratische gedoe van we "moeten dit en dat doen" als gemeente. Terwijl er nooit een wanklank geweest is, maar dit kost ook weer klauwen met geld voor eigenlijk, Jan met de korte achternaam.
De mensen in jouw gemeente hebben er geen probleem mee dat er 30 asielzoekers komen.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Degenen die ik spreek, en zelfs de kapster die veel mensen spreekt zei al "iedereen zegt die 30 kunnen we er wel bij hebben"quote:Op donderdag 26 september 2024 23:32 schreef Sally het volgende:
[..]
Dus...
De mensen in jouw gemeente hebben er geen probleem mee dat er 30 asielzoekers komen.
Zullen best wel paar mensen ertegen zijn, tuurlijk. Dat is overal, maar er is hier gewoon geen overlast dus als de gemeente niks zou zeggen denk ik niet dat iemand ook maar iets gemerkt zou hebben.Lach met een schone bips![]()
Ik lieg nu wel, de Jumbo heeft wel overlast hier midden in centrum en staat inmiddels beveiliging. Maar van de mensen in dit kleine plaatsje hoor ik weinig weerstand.quote:Op donderdag 26 september 2024 23:32 schreef Sally het volgende:
[..]
Dus...
De mensen in jouw gemeente hebben er geen probleem mee dat er 30 asielzoekers komen.Lach met een schone bips![]()
Wat mensen zeggen en wat ze echt denken kan verschillen. Misschien zijn ze bang om te zeggen dat ze helemaal geen asielzoekers in hun achtertuin willen hebben.quote:Op donderdag 26 september 2024 23:35 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Degenen die ik spreek, en zelfs de kapster die veel mensen spreekt zei al "iedereen zegt die 30 kunnen we er wel bij hebben"
Zullen best wel paar mensen ertegen zijn, tuurlijk. Dat is overal, maar er is hier gewoon geen overlast dus als de gemeente niks zou zeggen denk ik niet dat iemand ook maar iets gemerkt zou hebben.![]()
Mwah, zal je hier nog tegenvallenquote:Op donderdag 26 september 2024 23:39 schreef devzero het volgende:
Alweer zo'n mooi euphemism: "fiscally constrained counties" Oftewel een arme gemeente.
Klopt wel, en ga ik ook wel in mee. Maar de overlast van Asielzoekers is hier serieus geen issue. De overlast hier komt juist van een oudere groep waarvan de ouders jaren terug hierheen zijn getrokken en kindjes hebben gebaard 2 generaties lang en denken dat de straat van hun is.quote:Op donderdag 26 september 2024 23:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Wat mensen zeggen en wat ze echt denken kan verschillen. Misschien zijn ze bang om te zeggen dat ze helemaal geen asielzoekers in hun achtertuin willen hebben.Lach met een schone bips![]()
quote:Op donderdag 26 september 2024 23:46 schreef mario390 het volgende:
majca en lucia hebben de zoen gekijktdoor de fenster
je maakt wat meequote:Op donderdag 26 september 2024 23:46 schreef mario390 het volgende:
majca en lucia hebben de zoen gekijktdoor de fenster
![]()
Ik sta ook echt met mij bek vol tanden na dit nieuws.... Maar waar gaat het over?quote:Lach met een schone bips![]()
moet je aan mario vragenquote:Op donderdag 26 september 2024 23:49 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik sta ook echt met mij bek vol tanden na dit nieuws.... Maar waar gaat het over?
maar die zal waarschijnlijk ook tegen jou zeggen:quote:![]()
quote:Op donderdag 26 september 2024 23:50 schreef maily het volgende:
[..]
moet je aan mario vragen
maar die zal waarschijnlijk ook tegen jou zeggen:
[..]
Ow had ik al op geantwoordquote:Op donderdag 26 september 2024 23:50 schreef maily het volgende:
[..]
moet je aan mario vragen
maar die zal waarschijnlijk ook tegen jou zeggen:
[..]
Kak dat word mijn 3e nieuwe heup... Als je nog eens ideetjes hebt..........quote:![]()
Daar ging mijn wintersport in Oostenrijk.Lach met een schone bips![]()
Zo vaak gevallen?quote:Op donderdag 26 september 2024 23:55 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Kak dat word mijn 3e nieuwe heup... Als je nog eens ideetjes hebt..........![]()
Daar ging mijn wintersport in Oostenrijk.![]()
![]()
Ich schni schna schnappie er gar nicht mer vonquote:Op donderdag 26 september 2024 23:55 schreef mario390 het volgende:
betje psycho big brother
zo je moet gaan , maar dann doch niet![]()
de bewohner snappen helemal
niks meer![]()
ik ben de draad compleet kwijt hier, kan in Duits blijven antwoorden maar iets met geen zin meer in.Lach met een schone bips![]()
Shhhht, dat is een beetje fake news. Ik haat kou en sneeuw. En hou van mijn gewrichtenquote:
de dts-ers ook nietquote:Op donderdag 26 september 2024 23:55 schreef mario390 het volgende:
betje psycho big brother
zo je moet gaan , maar dann doch niet![]()
de bewohner snappen helemal
niks meer![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zal het niet doorvertellen.quote:Op donderdag 26 september 2024 23:58 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Shhhht, dat is een beetje fake news. Ik haat kou en sneeuw. En hou van mijn gewrichten![]()
ik beroep mij op mijn zwijgrechtquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
ben blij dat jij het gezellig hebtquote:Op vrijdag 27 september 2024 00:00 schreef mario390 het volgende:
en hele kamer 8 mensen moest
naar secret huis maar dat bestaat
nur meer 1 min![]()
![]()
![]()
kussensloopquote:Op vrijdag 27 september 2024 00:01 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Je weet dat die in een hoes moet toch? Niet ergens anders?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
size does matterquote:Op vrijdag 27 september 2024 00:02 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Story of my life maat, begin er niet over.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dekens, kussens, alles is gewoon een hoes wanneer het eromheen gaat. Condooms? Hoes!quote:Lach met een schone bips![]()
misschien niet meer langquote:Op vrijdag 27 september 2024 00:01 schreef maily het volgende:
[..]
ben blij dat jij het gezellig hebt![]()
Blijkbaar, ik krijg mijn kussen soms ook niet in de hoes. Dan is een ferme tik op haar achterhoofd de enige oplossing.quote:
Sowwwwww, kiek mij ff stoer zijn nu. Trots op mezelf![]()
Of eigenlijk nu ik het lees
T zijn er maar weinig helaasquote:Op vrijdag 27 september 2024 00:01 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dank je, fijn dat er nog mensen te vertrouwen zijn als jij♡♡♡♡![]()
NEIN NEIN NEIN NEIN NEINquote:Op vrijdag 27 september 2024 00:05 schreef maily het volgende:
[..]
o jee, trekt mutti de wifi-kabel eruit?Lach met een schone bips![]()
Nieuwe gekocht, hoes gewassen. Nu moet ie weer in 2 hoezen. Maar t is gelukt. Nu nog wennen..quote:♡♡♡♡![]()
Das WiFi-Passwort ist geändertquote:Op vrijdag 27 september 2024 00:06 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
NEIN NEIN NEIN NEIN NEINAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Wij een bhquote:Op vrijdag 27 september 2024 00:03 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dekens, kussens, alles is gewoon een hoes wanneer het eromheen gaat. Condooms? Hoes!
Jullie een ph♡♡♡♡![]()
* gebrokenglas verslikt zich in zijn colaquote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Sorryquote:Op vrijdag 27 september 2024 00:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas verslikt zich in zijn cola
♡♡♡♡![]()
nee weet niet wat met vio werdquote:Op vrijdag 27 september 2024 00:05 schreef maily het volgende:
[..]
o jee, trekt mutti de wifi-kabel eruit?![]()
![]()
Die had ik niet zien aankomen.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Zonder hoesje niet in een poesje.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nieuw kussen ligt altijd wel heerlijk, ik koop om de 2 maanden nieuwe kussensquote:Op vrijdag 27 september 2024 00:07 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Nieuwe gekocht, hoes gewassen. Nu moet ie weer in 2 hoezen. Maar t is gelukt. Nu nog wennen..Dat ligt gewoon lekkerder.
ich auch nicht, aber auf ihr shirt steht: l'éternitéquote:Op vrijdag 27 september 2024 00:09 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee weet niet wat met vio werd
[ afbeelding ]
das bietet Hoffnung![]()
![]()
Is er niet een big brorher topic ofzo?quote:Op vrijdag 27 september 2024 00:09 schreef mario390 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]♡♡♡♡![]()
Die heb ik niet van mezelf he..... Dat komt van promotiespotjes over condoomgebruik.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op vrijdag 27 september 2024 00:10 schreef gebrokenglas het volgende:
Zonder hoesje niet in een poesje.![]()
![]()
zou ik ook zeggenquote:Op vrijdag 27 september 2024 00:10 schreef gebrokenglas het volgende:
Die heb ik niet van mezelf he..... Dat komt van promotiespotjes over condoomgebruik.![]()
![]()
Die kan wel goed skiën zeker?quote:Op vrijdag 27 september 2024 00:09 schreef mario390 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Lach met een schone bips![]()
gaa je zeuren wanneer ik en beeld poste?quote:Op vrijdag 27 september 2024 00:10 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Is er niet een big brorher topic ofzo?![]()
Ik dacht nu komt de ware gg uit het hoesje de mouw.quote:Op vrijdag 27 september 2024 00:10 schreef gebrokenglas het volgende:
Die heb ik niet van mezelf he..... Dat komt van promotiespotjes over condoomgebruik.![]()
Ik hou mijn dirty mind doorgaans voor mezelfquote:Op vrijdag 27 september 2024 00:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die had ik niet zien aankomen.
♡♡♡♡![]()
Jaquote:Op vrijdag 27 september 2024 00:11 schreef mario390 het volgende:
[..]
gaa je zeuren wanneer ik en beeld poste?
♡♡♡♡![]()
Geen gg bashen, he's my brother from another motherquote:Op vrijdag 27 september 2024 00:12 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik dacht nu komt de ware gg uit het hoesje de mouw.![]()
Ach fuck it.Lach met een schone bips![]()
quote:Die heb ik niet van mezelf he..... Dat komt van promotiespotjes over condoomgebruik.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Elke 2 maanden??????quote:Op vrijdag 27 september 2024 00:10 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nieuw kussen ligt altijd wel heerlijk, ik koop om de 2 maanden nieuwe kussensDat ligt gewoon lekkerder.
♡♡♡♡![]()
in spanie gevt niet veel vor skienquote:Op vrijdag 27 september 2024 00:11 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Die kan wel goed skiën zeker?![]()
hij had het niet over wintersportquote:Op vrijdag 27 september 2024 00:13 schreef mario390 het volgende:
[..]
in spanie gevt niet veel vor skien![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ken gg wel een beetje en daar kan ie wel tegen.quote:Op vrijdag 27 september 2024 00:13 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Geen gg bashen, he's my brother from another mother![]()
Ach fuck it.![]()
![]()
Jupquote:Maar dat is wel puur en alleen omdat ook na wassen je ze niet fluffy meer krijgt als ze waren. Heb ik ergens anders al eerder verteld. Ik heb echt kussens nodig waar mijn hoofd in wegzinkt. En nieuwe kussens doet dat het beste
Heb zelfs al vaker kussens gekocht na een nacht in een hotel om de nieuwe kussens zelf te gebruiken
quote:Op vrijdag 27 september 2024 00:13 schreef mario390 het volgende:
[..]
in spanie gevt niet veel vor skienMan man man dat er nog uitleg nodig wasquote:
Al eens een tempur kussen geprobeerd?quote:Op vrijdag 27 september 2024 00:16 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
JupMaar dat is wel puur en alleen omdat ook na wassen je ze niet fluffy meer krijgt als ze waren. Heb ik ergens anders al eerder verteld. Ik heb echt kussens nodig waar mijn hoofd in wegzinkt. En nieuwe kussens doet dat het beste
Heb zelfs al vaker kussens gekocht na een nacht in een hotel om de nieuwe kussens zelf te gebruiken
![]()
maar hij begint wel meteen overquote:Op vrijdag 27 september 2024 00:16 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
[..]
Man man man dat er nog uitleg nodig wasquote:Op vrijdag 27 september 2024 00:16 schreef mario390 het volgende:
ik kenn geen sexuelle skien![]()
weet nur dat rijten sexuell is![]()
Jezus.. ben je een rugslaperquote:Op vrijdag 27 september 2024 00:16 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
JupMaar dat is wel puur en alleen omdat ook na wassen je ze niet fluffy meer krijgt als ze waren. Heb ik ergens anders al eerder verteld. Ik heb echt kussens nodig waar mijn hoofd in wegzinkt. En nieuwe kussens doet dat het beste
♡♡♡♡![]()
Ik wil dons... Dat ligt zo fijnquote:Op vrijdag 27 september 2024 00:17 schreef Shii het volgende:
[..]
Al eens een tempur kussen geprobeerd?
Ja hoorquote:Op vrijdag 27 september 2024 00:15 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik ken gg wel een beetje en daar kan ie wel tegen.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nee zijslaper... Maar wil mijn hoofd in een zacht kussen.quote:Op vrijdag 27 september 2024 00:17 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Jezus.. ben je een rugslaperLach met een schone bips![]()
Het glijd zo lekker.quote:Op vrijdag 27 september 2024 00:17 schreef mario390 het volgende:
ik snap niet, hoe will je met ski sexen?Lach met een schone bips![]()
Ik koop standaard kussens, bij de IKEA. Inclusief de slopen.quote:Op vrijdag 27 september 2024 00:17 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik wil dons... Dat ligt zo fijnAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Mmmm hopelijk niet geplukt van een levend dier.quote:Op vrijdag 27 september 2024 00:17 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik wil dons... Dat ligt zo fijn![]()
![]()
Maar dan stik je toch in de fluffquote:Op vrijdag 27 september 2024 00:18 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee zijslaper... Maar wil mijn hoofd in een zacht kussen.♡♡♡♡![]()
blijkbaar nietquote:Op vrijdag 27 september 2024 00:19 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Maar dan stik je toch in de fluff![]()
Ik slaap dan echt als een roosje, geen idee waarom. Maar iedereen heeft zijn eigen voorkeur.quote:Op vrijdag 27 september 2024 00:19 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Maar dan stik je toch in de fluffLach met een schone bips![]()
Ik heb heel veel kussens.![]()
Ik lig in een oase van kussens, ik heb er nu vier.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Neem aan dat ze die beesten toch eerst afmaken, veren plukken en daarna frikandellen van maken?quote:Op vrijdag 27 september 2024 00:18 schreef Shii het volgende:
[..]
Mmmm hopelijk niet geplukt van een levend dier.Lach met een schone bips![]()
Ik zie t niet voor me qua adem..quote:Op vrijdag 27 september 2024 00:19 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik slaap dan echt als een roosje, geen idee waarom. Maar iedereen heeft zijn eigen voorkeur.♡♡♡♡![]()
Mensen duwen kussens op hoofden zodat mensen stikken. Incl hoesquote:Op vrijdag 27 september 2024 00:20 schreef maily het volgende:
[..]
er zit toch een hoes omheen? of twee.♡♡♡♡![]()
Iedereen is andersquote:Op vrijdag 27 september 2024 00:21 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik zie t niet voor me qua adem..
quote:Op vrijdag 27 september 2024 00:19 schreef gebrokenglas het volgende:
♡♡♡♡![]()
ja andere mensen.quote:Op vrijdag 27 september 2024 00:21 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Mensen duwen kussens op hoofden zodat mensen stikken. Incl hoes
mensen zelf niet![]()
![]()
2 om mijn hoofd op te leggen en nog 2 ernaast ookquote:Op vrijdag 27 september 2024 00:19 schreef gebrokenglas het volgende:
quote:Hoeven ze bij mij niet lang te zoeken naar kussens als ik slaapquote:
Google maar eens.quote:Op vrijdag 27 september 2024 00:20 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Neem aan dat ze die beesten toch eerst afmaken, veren plukken en daarna frikandellen van maken?![]()
bij gg ook niet @gebrokenglasquote:Op vrijdag 27 september 2024 00:23 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
[..]
Hoeven ze bij mij niet lang te zoeken naar kussens als ik slaap![]()
Ik val helemaal weg tussen al die kussens inderdaad.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nou nee, ik koop al geen Australisch en Nieuw Zeelands wol meer om een hele gore reden. Dat ze de anus kapot snijden zodat er geen stront in de wol kan komen en ze duurder kunnen verkopen.quote:
Kom niet aan mijn kussens.... Not wanna see
Heerlijk is datquote:Op vrijdag 27 september 2024 00:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik val helemaal weg tussen al die kussens inderdaad.hoofd lekker zacht in het dons en dan lekker sliepe
Ik snap jou
Maar dan kun je toch juist googlen naar de diervriendelijke merken donskussens.quote:Op vrijdag 27 september 2024 00:25 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nou nee, ik koop al geen Australisch en Nieuw Zeelands wol meer om een hele gore reden. Dat ze de anus kapot snijden zodat er geen stront in de wol kan komen en ze duurder kunnen verkopen.
Kom niet aan mijn kussens.... Not wanna see![]()
Waar laat je die oude kussens dan? Je kunt eigenlijk jaren ermee doenquote:Op vrijdag 27 september 2024 00:25 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nou nee, ik koop al geen Australisch en Nieuw Zeelands wol meer om een hele gore reden. Dat ze de anus kapot snijden zodat er geen stront in de wol kan komen en ze duurder kunnen verkopen.
Kom niet aan mijn kussens.... Not wanna see♡♡♡♡![]()
Ik wil het allemaal niet meer weten!!! Btw mijn laatste kussens kwamen van de hema, moet wel over maandje weer nieuwe kopen. Lekker zacht weer.quote:Op vrijdag 27 september 2024 00:26 schreef Shii het volgende:
[..]
Maar dan kun je toch juist googlen naar de diervriendelijke donskussens.Lach met een schone bips![]()
De kliko in.quote:Op vrijdag 27 september 2024 00:27 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Waar laat je die oude kussens dan? Je kunt eigenlijk jaren ermee doenLach met een schone bips![]()
Dit vind ik erover, klinkt goed:quote:Op vrijdag 27 september 2024 00:27 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik wil het allemaal niet meer weten!!! Btw mijn laatste kussens kwamen van de hema, moet wel over maandje weer nieuwe kopen. Lekker zacht weer.
Al het dons bij HEMA is gecertificeerd onder de Responsible Down Standard (RDS) of Global Recycled Standard (GRS). Dit zijn een keurmerken van Textile Exchange. Het dons is afkomstig van eenden of ganzen die zijn gehouden voor voedselproductie en hierbij behandeld zijn volgens de richtlijnen van het RDS.![]()
Klinkt idd wel hoopvolquote:Op vrijdag 27 september 2024 00:31 schreef Shii het volgende:
[..]
Dit vind ik erover, klinkt goed:
Al het dons bij HEMA is gecertificeerd onder de Responsible Down Standard (RDS) of Global Recycled Standard (GRS). Dit zijn een keurmerken van Textile Exchange. Het dons is afkomstig van eenden of ganzen die zijn gehouden voor voedselproductie en hierbij behandeld zijn volgens de richtlijnen van het RDS.
Daar zie ik dan weer het nut niet van in, met dank aan @maily linkje. Ik ben echt een zeikerd als het op kussens en ook matrassen aankomt, ik wil gewoon super zacht liggen. Kreeg een paar jaar terug van mijn zusje voor mijn verjaardag lakens van zijde. Al mijn hoeslakens zijn nu van zijde, wil vaak het bed niet eens meer uitkomen zo lekker lig je dan. En fluffy kussens horen daarbij.quote:Lach met een schone bips![]()
Luxepaardjequote:Op vrijdag 27 september 2024 00:33 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Daar zie ik dan weer het nut niet van in, met dank aan @:Maily linkje. Ik ben echt een zeikerd als het op kussens en ook matrassen aankomt, ik wil gewoon super zacht liggen. Kreeg een paar jaar terug van mijn zusje voor mijn verjaardag lakens van zijde. Al mijn hoeslakens zijn nu van zijde, wil vaak het bed niet eens meer uitkomen zo lekker lig je dan. En fluffy kussens horen daarbij.
♡♡♡♡![]()
Wist ik niet, ben ik onbewust toch goed dons gaan kopenquote:Op vrijdag 27 september 2024 00:31 schreef Shii het volgende:
[..]
Dit vind ik erover, klinkt goed:
Al het dons bij HEMA is gecertificeerd onder de Responsible Down Standard (RDS) of Global Recycled Standard (GRS). Dit zijn een keurmerken van Textile Exchange. Het dons is afkomstig van eenden of ganzen die zijn gehouden voor voedselproductie en hierbij behandeld zijn volgens de richtlijnen van het RDS.
Toe maar.quote:Op vrijdag 27 september 2024 00:33 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Daar zie ik dan weer het nut niet van in, met dank aan @:Maily linkje. Ik ben echt een zeikerd als het op kussens en ook matrassen aankomt, ik wil gewoon super zacht liggen. Kreeg een paar jaar terug van mijn zusje voor mijn verjaardag lakens van zijde. Al mijn hoeslakens zijn nu van zijde, wil vaak het bed niet eens meer uitkomen zo lekker lig je dan. En fluffy kussens horen daarbij.
Dure hobby dan, slapen
Nou eigenlijk helemaal niet, maar als ik eenmaal iets fijn vind dan wil ik niet meer anders.quote:Lach met een schone bips![]()
Ach, als je het kan betalen; gelijk heb je!quote:Op vrijdag 27 september 2024 00:36 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nou eigenlijk helemaal niet, maar als ik eenmaal iets fijn vind dan wil ik niet meer anders.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
de 2 poln.zusjes in huis, denee dacht
ze is laatste week naar huis,maar nee zij
kwam nu terug van secret huis,wel emotionell![]()
Nou... Inderdaad, lakens goed gewassen gaan jaren mee. Ook zijde als je goed doet. Alleen 40 euro voor kussens iedere 2 maanden. Boh, de komende week dan maar geen belegde broodjes halen voor op werkquote:Meh doe ik toch wel.
quote:Op vrijdag 27 september 2024 00:37 schreef mario390 het volgende:
de 2 poln.zusjes in huis, denee dacht
ze is laatste week naar huis,maar nee zij
kwam nu terug van secret huis,wel emotionell![]()
![]()
Vind t wel grappig. Nooit gehoord dat mensen dat doen. Maar ja.. zo vaak praat ik niet over kussens..quote:Op vrijdag 27 september 2024 00:38 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nou... Inderdaad, lakens goed gewassen gaan jaren mee. Ook zijde als je goed doet. Alleen 40 euro voor kussens iedere 2 maanden. Boh, de komende week dan maar geen belegde broodjes halen voor op werkMeh doe ik toch wel.
♡♡♡♡![]()
Oh - ik had het over de zijden lakens, maar je moet de donzen kussens iedere 2 maanden vervangen?quote:Op vrijdag 27 september 2024 00:38 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nou... Inderdaad, lakens goed gewassen gaan jaren mee. Ook zijde als je goed doet. Alleen 40 euro voor kussens iedere 2 maanden. Boh, de komende week dan maar geen belegde broodjes halen voor op werkMeh doe ik toch wel.
Ja, heb geprobeerd te wassen. met alle voorschriften en al. Maar voelt nooit als nieuwquote:Op vrijdag 27 september 2024 00:39 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh - ik had het over de zijden lakens, maar je moet de donzen kussens iedere 2 maanden vervangen?
Wil je tips?quote:Op vrijdag 27 september 2024 00:40 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja, heb geprobeerd te wassen. met alle voorschriften en al. Maar voelt nooit als nieuw♡♡♡♡![]()
Oh maar... kán je donzen kussens wel wassen dan?quote:Op vrijdag 27 september 2024 00:40 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja, heb geprobeerd te wassen. met alle voorschriften en al. Maar voelt nooit als nieuw![]()
Dacht altijd "alleen maar luchten"![]()
Als het helpt tuurlijk, maar gewassen op dons programma. Met speciaal wasmiddel, tennisbal erbij in de wasmachine. Maar voelt nooit als nieuw.quote:Lach met een schone bips![]()
Haha, ik de zomerzijde van mijn 4-seizoenendekbedquote:Op vrijdag 27 september 2024 00:42 schreef mascara-klodder het volgende:
Heb mijn winterdekbed er al opliggen![]()
Al was het de afgelopen 2 dagen nog wel warm, maar dat kon ook komen omdat ik last van verhoging heb... (net geen koorts zeg maar)
Luchten is het beste maar je kan ze ook op een 30 graden wasjes doen.quote:Op vrijdag 27 september 2024 00:41 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh maar... kán je donzen kussens wel wassen dan?![]()
Dacht altijd "alleen maar luchten"![]()
/oma heeft gesproken![]()
![]()
Tip: nieuwe kopenquote:Op vrijdag 27 september 2024 00:43 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Als het helpt tuurlijk, maar gewassen op dons programma. Met speciaal wasmiddel, tennisbal erbij in de wasmachine. Maar voelt nooit als nieuw.♡♡♡♡![]()
Dat had je pas 2 of 3 keer gezegdquote:Op vrijdag 27 september 2024 00:45 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Tadaa!!! De cirkel is rond
Of n tennisbal in de droger. Naar dat heb je vast ook al gedaanquote:Op vrijdag 27 september 2024 00:45 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Tadaa!!! De cirkel is rond♡♡♡♡![]()
Meh, ik sta op en ga naar werk. Dan weer slapen. En ff later merk ik... Dit ligt niet lekker meer en dan koop ik nieuwequote:Op vrijdag 27 september 2024 00:44 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Luchten is het beste maar je kan ze ook op een 30 graden wasjes doen.
/oma heeft gesproken
Moest serieus een paar traantjes laten toen ik het bed aan het opmaken wasquote:Op vrijdag 27 september 2024 00:44 schreef Sally het volgende:
[..]
Haha, ik de zomerzijde van mijn 4-seizoenendekbed![]()
Al was het de afgelopen 2 dagen nog wel warm, maar dat kon ook komen omdat ik last van verhoging heb... (net geen koorts zeg maar)![]()
Hoezo heb je net geen koorts?![]()
Net wakker? Of welterusten voor jou?quote:
In beide gevallen:![]()
Last van symptomen van Ziekte van Lyme....quote:Op vrijdag 27 september 2024 00:48 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Moest serieus een paar traantjes laten toen ik het bed aan het opmaken was![]()
Hoezo heb je net geen koorts?![]()
Temperatuur is verhoogd, maar volgens de regels niet zo hoog dat het "koorts" heet![]()
Kan van bacterie zelf komen, kan ook van de Antibiotica ertegen komen.
Oh ja, nu je het zegt...quote:
En ook wel dorst.
Ik had wat zout gegeten.. met spekjes.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
ja wilde al zeggen... zag net je plaatje!quote:Op vrijdag 27 september 2024 00:56 schreef hemarookworst het volgende:
Honger ook
Nee grapje, volgevreten![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
quote:Op vrijdag 27 september 2024 01:00 schreef Sally het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan je een prijsje uitzoekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Zal eens gaan denkenquote:Op vrijdag 27 september 2024 01:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Kan je een prijsje uitzoeken
quote:Op vrijdag 27 september 2024 01:00 schreef Sally het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bingo van ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♡♡♡♡![]()
Tegoedbon voor onbeperkt falafel etenquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Antibiotica is kut. Lyme ookquote:Op vrijdag 27 september 2024 00:53 schreef Sally het volgende:
[..]
Last van symptomen van Ziekte van Lyme....![]()
Temperatuur is verhoogd, maar volgens de regels niet zo hoog dat het "koorts" heet![]()
Kan van bacterie zelf komen, kan ook van de Antibiotica ertegen komen.![]()
![]()
Damn, heb ik al maar mss wel eens aan vervanging toe jaquote:Op vrijdag 27 september 2024 01:05 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Prijs #1 is de waterkoker
Sally heeft me op block dus lijkt me sterk dat ze dan bingo bijhoudtquote:Op vrijdag 27 september 2024 01:08 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Heb jij je niet ingeschreven?♡♡♡♡![]()
quote:Op vrijdag 27 september 2024 01:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Tegoedbon voor onbeperkt falafel etenKlinkt ook wel goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou alles winnenquote:Op vrijdag 27 september 2024 01:08 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Heb jij je niet ingeschreven?♡♡♡♡![]()
DichtOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Forum Opties Forumhop: Hop naar: