Wtf?quote:
Als hij naar een ander team wil heeft hij keus zat.quote:Op zondag 27 oktober 2024 16:59 schreef tong80 het volgende:
Wat heeft Verstappen met biljarten te maken ?
Je moet associėren.quote:Op zondag 27 oktober 2024 17:24 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Als hij naar een ander team wil heeft hij keus zat.
....![]()
Maar verder geen idee. Misschien had opa Frans iets met biljarten?
Hij stootte tegen drie banden?quote:Op zondag 27 oktober 2024 16:59 schreef tong80 het volgende:
Piek er eens goed over dan.quote:
Grappig maar nee.quote:
Denk aan z'n vriendin. Dat is best wel een stoot.quote:
Ik zag laatst een interview met een kerel die tig jaar commentaar heeft gedaan voor biljarten bij Studio Sport. Ik gok dat hij Verstappen heetquote:Op zondag 27 oktober 2024 16:59 schreef tong80 het volgende:
Pikeren en masseren verbodenquote:
Die zocht ik. Een soort trekstoot. Tevens achternaam vriendin en schoonvader.quote:
Dat is Ben de Graaf.quote:Op maandag 28 oktober 2024 21:46 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik zag laatst een interview met een kerel die tig jaar commentaar heeft gedaan voor biljarten bij Studio Sport. Ik gok dat hij Verstappen heet
Mister one hundredquote:
Halloquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 10:26 schreef Burnett het volgende:
Wie heeft de meeste wereldtitels driebanden bij de mannen?
Stand #3371quote:
Stand #3371quote:
Stand #3371quote:
1/3quote:
2/3quote:Op maandag 4 november 2024 18:15 schreef DTF het volgende:
Fangio zal wel goed zijn en ik gok Jim Clark.
De derde?
Schumacher?
Ascari is inderdaad de derde.quote:Op maandag 4 november 2024 18:26 schreef Bargehassus het volgende:
Ascari in plaats van Schumacher. Stop de tijd.
quote:
Diana Ross ?quote:Op maandag 4 november 2024 20:29 schreef Starflyer het volgende:
Zeker. Hij reed die race samen met de journalist Dennis Jenkinson als bijrijder, die in die race pionierde met het rijden met pacenotes, wat tegenwoordig standaard is in de rally sport.
Nieuwe vraag:
Wie is de moeder van het model Kenya Jones, de dochter van de gisteren overleden Quincy Jones?
Blank of gekleurd ?quote:
Als je het zijlings hebt opgevangen zonder er actief naar te vragen, lijkt me dat geen enkel probleem.quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:33 schreef Bargehassus het volgende:
Ik hoorde het vandaag een collega zeggen, althans, beweren. Heb er zelf niet naar gevraagd. Is dit dan toegestaan? Geen idee of het antwoord correct is, maar het is min of meer een externe bron. Was er zelf nooit op gekomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |