Yup!quote:
Bijna goedquote:Op woensdag 9 oktober 2024 20:00 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
Ik moet een gokje wagen, tussen Parijs en Londen.
Parijs?
Stand #3371quote:
De optij- afloopplaten wilden niet goed dicht?quote:Op woensdag 9 oktober 2024 20:55 schreef marcel.de het volgende:
Welke problemen waren er bij de start van de inzet van de HSS Ferry van Stena Line van Hoek van Holland naar Harwich?
Dat was ook zo en dat was ook mijn ervaring. Winkel werd gesloten, spullen knalden door de cabine. Je mocht niet staan alleen zitten. Je zit in de richting.... .quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 08:30 schreef Quyxz_ het volgende:
Hij ging zo hard dat mensen misselijk werden.
Beetje een gokspelletje zo.
Die zal het bij mij ook zijn geweest. In 1979.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 12:28 schreef DTF het volgende:
Heel vaak de Hoek van Holland - Harwich overtocht gedaan.
Ademt zwaar en moedeloos vannacht.quote:
Yep @Berkery, met de Deense maatschappij Olauquote:
Stand #3371quote:Op zondag 13 oktober 2024 16:29 schreef Berkery het volgende:
Sorry, was even minder afwezig i.v.m. vakantie![]()
Wat is de Nederlandse naam voor 'The Battle of the Bulge'?
Oh, ik ben niet gequote, daar ging het mis. Meestal ben ik wel snel hoor!quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 08:33 schreef tong80 het volgende:
Er zijn tijden geweest, jarenlang, waar je als je niet na 10 minuten een nieuwe vraag had gesteld op de FOK!-brandstapel belandde.
Oh crap, ik zie nu pas dat ik mezelf heb gequotequote:Op dinsdag 15 oktober 2024 13:26 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Oh, ik ben niet gequote, daar ging het mis. Meestal ben ik wel snel hoor!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No Dukes of Hazzard in the classroom
daar dacht ik ook aan maar leek mij te voor de hand liggend.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 22:11 schreef Quyxz_ het volgende:
Dit gaat hem niet worden, want het lijkt erop dat niemand zo'n ding kent. Het antwoord was simpelweg spaghettipompoen.![]()
Nieuwe vraag:
Wie sprak "not because they are easy, but because they are hard" ?
https://en.m.wikipedia.org/wiki/We_choose_to_go_to_the_Moonquote:Op donderdag 17 oktober 2024 08:30 schreef FireFox1 het volgende:
John F Kennedy over de reis naar de maan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |