Stand #3371quote:
Yesquote:
De pocket rocket inderdaad.quote:
De coach (Ingrid Paul?) bood geld aan ik meen een Russische schaatster om zich terug te trekken. Dan zou Gretha haar plaats kunnen innemen. Die nam het niet aan. Het crue was dat ze zich wel zou hebben teruggetrokken als het geld niet was aangeboden.quote:Op donderdag 14 november 2024 08:59 schreef Starflyer het volgende:
Als we het toch over oud-schaatsters hebben,
bij welk schandaal was Gretha Smit betrokken?
Oh, dat verhaal ja.quote:Op donderdag 14 november 2024 10:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
De coach (Ingrid Paul?) bood geld aan ik meen een Russische schaatster om zich terug te trekken. Dan zou Gretha haar plaats kunnen innemen. Die nam het niet aan. Het crue was dat ze zich wel zou hebben teruggetrokken als het geld niet was aangeboden.
Het was een Poolse schaatster, Wojcicka, en Smit zou zelf daarbij een rol hebben gespeeld door het briefje met het voorstel door te geven. Naar eigen zeggen zonder te weten wat daar in stond.quote:Op donderdag 14 november 2024 10:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
De coach (Ingrid Paul?) bood geld aan ik meen een Russische schaatster om zich terug te trekken. Dan zou Gretha haar plaats kunnen innemen. Die nam het niet aan. Het crue was dat ze zich wel zou hebben teruggetrokken als het geld niet was aangeboden.
Sorry, lig veel in bed de laatste dagen.quote:
Purno de Purno.quote:Op vrijdag 15 november 2024 16:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Sorry, lig veel in bed de laatste dagen.![]()
Wie is de Officieuze uitvinder van het schaatspak ?
Geen Zweed. De rest klopt wel.quote:Op vrijdag 15 november 2024 16:27 schreef DTF het volgende:
De eerste die er mee reed, was een Zweed die meestal laatste werd.
Werd altijd uitgelachen, is mij verteld door mijn moeder.
Dat vond ze altijd zielig.
Z'n naam, echt geen idee!
Die ken ik niet.quote:
Auch. Sorry man. Sterkte!quote:Op vrijdag 15 november 2024 16:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Sorry, lig veel in bed de laatste dagen.![]()
Wie is de Officieuze uitvinder van het schaatspak ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |