En dat kostte me 2x spelen. Nu heb ik t wel weer ongeveer onder de knie.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 18:52 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Mja net zoals wat Ang3l zegt dan moet je wel weer helemaal in die game duiken
Waar het hart vol van is, ik heb geen dildo gezien tijdens mijn playthrough.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 15:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dat kostte me 2x spelen. Nu heb ik t wel weer ongeveer onder de knie.
Lekker sfeertje in die Phantom Liberty.
Alleen vraag me wel af of iemand betaald kreeg per dildo, want die krengen zijn overal in de stad.
Press X to doubtquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 15:26 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Waar het hart vol van is, ik heb geen dildo gezien tijdens mijn playthrough.
Google het en heel reddit zit er vol van.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 15:26 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Normaal zit niet je hart er dan vol vanquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 15:26 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Ik koop het direct!quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 15:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dat kostte me 2x spelen. Nu heb ik t wel weer ongeveer onder de knie.
Lekker sfeertje in die Phantom Liberty.
Alleen vraag me wel af of iemand betaald kreeg per dildo, want die krengen zijn overal in de stad.
Genre krijgt wel standaard de +2 Kensuke bonus natuurlijkquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 18:23 schreef Evangelion het volgende:
FOK! Review: Metaphor: ReFantazio
koekoek
(wait for Atlus rerelease girl)
Je verwacht het niet hequote:Op dinsdag 15 oktober 2024 19:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Genre krijgt wel standaard de +2 Kensuke bonus natuurlijk
Niet slecht.quote:
quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 18:23 schreef Evangelion het volgende:
FOK! Review: Metaphor: ReFantazio
koekoek
(wait for Atlus rerelease girl)
Ja dat is niet mis, goed dat er ook een demo is voor mensen die zich afvragen is het iets voor mijquote:
Zoals ik. Meteen ff vanaf mn telefoon de demo aangelikt om te downloadenquote:Op woensdag 16 oktober 2024 14:01 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ja dat is niet mis, goed dat er ook een demo is voor mensen die zich afvragen is het iets voor mij
Ik snap dit wel. Waar je bij Persona vooral op dezelfde locaties komt en blijft lijkt Metaphor daarvan af te stappen met verbeterde SMT/Persona mechanics. Sowieso hyped maar na een aantal jaar verschillende Personas (5, 5Royal, 4Golden en nu 3Reload) gespeeld te hebben wacht ik nog even met deze, misschien eerst SMT5 Vengeance nog spelen. Atlus kennende komt er over 2/3 jaar weer een verbeterde PS5 Pro Enhanced Metaphor ReReFantazio uit dus sowieso geen haast.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 16:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vond Persona 5 vooraf "niks voor mij", uiteindelijk gespeeld en in t begin wennen maar daarna redelijk hooked,
.... en dan vervolgens toch echt te veel van hetzelfde met al die tienerdrama's op school en nooit utgespeeld
Wanneer is dat ook alweer? Eind oktober toch?quote:Op donderdag 17 oktober 2024 15:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heeft iedereen al z'n Black Friday-lijstje klaar? Vooralsnog heb ik er twee games op staan voor de PS5: Stellar Blade en Astro Bot. Die wil ik scoren voor 30 of minder.
Suikoden en Star Ocean 2 staan ook op de lijst, maar wil ik beide toch voor Switch vanwege de portability. Dat is in m'n huidige thuissituatie het handigst.
29 november pas, we moeten nog ff wachtenquote:Op donderdag 17 oktober 2024 15:57 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Wanneer is dat ook alweer? Eind oktober toch?
Ik denk ook Astrobot. Als Elden Ring DLC in de aanbieding is die, en ik wil ook Gran Turismo 7 halen.
oh okequote:Op donderdag 17 oktober 2024 16:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
29 november pas, we moeten nog ff wachten
iPhone 15 Pro.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 15:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heeft iedereen al z'n Black Friday-lijstje klaar? Vooralsnog heb ik er twee games op staan voor de PS5: Stellar Blade en Astro Bot. Die wil ik scoren voor 30 of minder.
Suikoden en Star Ocean 2 staan ook op de lijst, maar wil ik beide toch voor Switch vanwege de portability. Dat is in m'n huidige thuissituatie het handigst.
Verwacht je daar een goede price drop voor?quote:Op donderdag 17 oktober 2024 16:53 schreef Drankster het volgende:
[..]
iPhone 15 Pro.
Qua games wel een wishlist maar ga denk ik niks kopen. Dragon Quest 3 2D HD en Kingdom Come 2 al in de pre order.
Stalker 2 en Indiana Jones komen beide dit jaar nog via GamePass. Zie het dus ergens halverwege 2025 wel weer.Stellar Blade koop ik wanneer de NieR DLC er is.
@DKUpquote:Op donderdag 17 oktober 2024 16:55 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Verwacht je daar een goede price drop voor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |