Het origineel is de engste game die ik ooit gespeeld heb.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 18:10 schreef Peejtur het volgende:
Silent hill 2.....hoe eng is deze? Hij lijkt me wel gaaf maar is hij dus echt eng?
Ok duidelijk. Dan sla ik hem denk ik over.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het origineel is de engste game die ik ooit gespeeld heb.
Ik wil gewoon direct naar de game die ik wil spelen.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:23 schreef Drankster het volgende:
Oh en die welcom hub is best chill. Direct naar wishlist ipv de store te moeten openen, storage kunnen zien zonder de settings te openen en ‘new to PS+’ zonder de store te hoeven openen zijn wel handige shortcuts.
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:51 schreef Peejtur het volgende:
[..]
Ok duidelijk. Dan sla ik hem denk ik over.
Ja release die demo danquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 09:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Gameplay demo van Like A Dragon: Pirate Yakuza:
Ik had geen idee dat die optie bestond, dat ik ga ik mooi instellen.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:21 schreef Drankster het volgende:
[..]
Sinds dag 1 heb je de functie “automatisch aanmelden” in de settings onder users and accounts.
Dead Island 2 ook en die was ook al goed op de PS5. Dan wacht ik even wat langer om te spelenquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:29 schreef FlippingCoin het volgende:
Team Ninja confirms Rise of the Ronin will be enhanced for PS5 Pro
Noice
Ik ook nietquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:42 schreef RaXz het volgende:
[..]
Ik had geen idee dat die optie bestond, dat ik ga ik mooi instellen.
Toch maar beter naar de opties kijken.
Hoor er eigenlijk alleen maar goede verhalen over. Volgende maand maar halen.quote:Op zondag 27 oktober 2024 14:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Oh ja, nieuwe CoD.
Anyway...
Over smaak valt niet te twistenquote:Op zondag 27 oktober 2024 15:39 schreef DKUp het volgende:
[..]
Hoor er eigenlijk alleen maar goede verhalen over. Volgende maand maar halen.
Singleplayer Campaign en zombies schijnen goed te zijn. Multiplayer niks over gelezen.quote:Op zondag 27 oktober 2024 15:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Over smaak valt niet te twisten
Vorige week nieuw matras gekregen waar ik de leverancier had gevraagt niet oo vrijdag te leveren werd door PostNL medewerker voor de deur gedropt op een vrijdag. Buurvrouw kwam een 2 uur later thuis en zag mensen oogballen naar mijm matras... ze was zo aardig om die toch maar even bij haar in huis te zettenquote:Op donderdag 26 september 2024 21:14 schreef Friday12 het volgende:
Kom ik net thuis probeert iemand gewoon een pakje uit mijn brievenbus te jatten
Vreemd. Ik heb daar geen last van. Updates staan altijd klaar als de ps5 aan gaat.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 00:15 schreef admiraal_anaal het volgende:
Kan iemand mij vertellen of overtuigen waarom ik de ps5 eigenlijk nog in rustmodus zou zetten? Ondanks dat ik selecteer dat er altijd internetverbinding moet zijn worden gameupdates pas binnengehaald zodra de ps5 actief is. Ook als ik pas na een aantal dagen de ps5 aanzet.
Net ook weer, aanzetten en hoppa 26 gb update, 3 uur verder voordat ik kan gamen
Mwah , Silent hill 1 trumps 2 by far in dat opzicht. Bij 1 heb ik veel meer even moeten weglopen omdat ik me de pleuris schrok, of wat er allemaal gebeurde ff niet trok.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het origineel is de engste game die ik ooit gespeeld heb.
Ik kan je melden dat ik me er uitermate goed mee vermaakquote:Op zondag 27 oktober 2024 15:39 schreef DKUp het volgende:
[..]
Hoor er eigenlijk alleen maar goede verhalen over. Volgende maand maar halen.
en dan krijg jij gezeik als het weg isquote:Op zondag 27 oktober 2024 17:56 schreef wdn het volgende:
[..]
Vorige week nieuw matras gekregen waar ik de leverancier had gevraagt niet oo vrijdag te leveren werd door PostNL medewerker voor de deur gedropt op een vrijdag. Buurvrouw kwam een 2 uur later thuis en zag mensen oogballen naar mijm matras... ze was zo aardig om die toch maar even bij haar in huis te zetten
wukong plattedwat een geweldige game
![]()
En rugklachtenquote:Op zondag 27 oktober 2024 18:38 schreef Friday12 het volgende:
[..]
en dan krijg jij gezeik als het weg is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |