Zullen we het over VI hebben? Ik weet dat dit een heikel onderwerp is, maar laten we de politiek zoveel mogelijk op POL bespreken. Pleasequote:Op vrijdag 27 september 2024 11:16 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Hoe is dit links? rechts is juist tegen de joden.
Paar vrouwtjes op Twitter, nou nou.quote:Op vrijdag 27 september 2024 21:03 schreef ikweethetookniet het volgende:
VI-kijkers dolenthousiast over invaller Albert Verlinde: 'Miljoen keer aangenamer'
https://www.shownieuws.nl(...)-miljoen-keer-aangen
Nee johquote:Op vrijdag 27 september 2024 21:38 schreef superniger het volgende:
Genee moet echt kappen moet koekoek.
Stukje duiding allenquote:Op vrijdag 27 september 2024 21:58 schreef JanGroen het volgende:
En weer een hele leuke en ontspannende sfeer zonder René van der Gijp er bij aan tafel.
Lijkt mij achter de schermen helemaal geen sympathieke man. Hij komt met z’n lach en seksistische opmerkingen “grappig” over, maar volgens mij is het een dwingelandje die al -als hij zijn zin niet krijgt- heel vervelend gaat doen: niks meer zeggen, verveeld er bij zitten aan tafel, enz..
Voor mij hoeft hij eigenlijk niet meer aan te schuiven. Genoeg leuke andere gasten die zijn plek op kunnen vullen.
Ja record kijkcijfers en halve zender draait erop maar omdat jij het niet leuk vind misschien maar stoppen iddquote:Op zaterdag 28 september 2024 13:49 schreef hondonspain het volgende:
Kijk zo nu en dan een stukje maar is ook alles, geen leuk programma meer, ook de tafelgasten vaak oninteressant. Beter mee stoppen misschien,
Een soort Max verstappen dusquote:Op vrijdag 27 september 2024 21:58 schreef JanGroen het volgende:
En weer een hele leuke en ontspannende sfeer zonder René van der Gijp er bij aan tafel.
Lijkt mij achter de schermen helemaal geen sympathieke man. Hij komt met z’n lach en seksistische opmerkingen “grappig” over, maar volgens mij is het een dwingelandje die -als hij zijn zin niet krijgt- heel vervelend gaat doen: niks meer zeggen, verveeld er bij zitten aan tafel, enz..
Voor mij hoeft hij eigenlijk niet meer aan te schuiven. Genoeg leuke andere gasten die zijn plek op kunnen vullen.
quote:Op vrijdag 27 september 2024 19:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zullen we het over VI hebben? Ik weet dat dit een heikel onderwerp is, maar laten we de politiek zoveel mogelijk op POL bespreken. Please
En verder vrees ik met grote vreze voor het voortbestaan van VI. Zou het echt zó zonde vinden als het stopt![]()
Het wordt tijd voor Tong aan de bar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |