abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 8 oktober 2024 @ 21:53:34 #251
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_215214411
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2024 21:42 schreef Nober het volgende:
Wil die niet in de playboy?
44 jaar is ze
Sexuologe is 42
Dus kan prima
pi_215214423
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2024 21:42 schreef Nober het volgende:

[..]
Wil die niet in de playboy?
Die is seksloos.
pi_215214425
Orbangod
pi_215214452
SCHOOFED
pi_215214471
Links inside
pi_215214487
Wat zijn ze weer links vandaag zeg.
Vakman pur sang
pi_215214506
Brut176 bedoelt ie. Zuid-Limburg goden.
U MAD?
pi_215214547
Omdat er daklozen zijn in Nederland mogen mensen niet meer naar een sterrenrestaurant? Wat een logica weer van Johan.
pi_215214564
:')
pi_215214577
Dion Graus is een feminist.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_215214604
Steken extreme katholieken ook mensen dood op straat?
pi_215214657
Huh ik dacht echt dat Gijp het over hun eigen programma had, dat ze te weinig aandacht aan Neeskens hadden besteed. Maar gaat blijkbaar over iets op de NPO.
pi_215214671
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2024 22:19 schreef Specularium het volgende:
Steken extreme katholieken ook mensen dood op straat?
In Noord-Ierland misschien
pi_215214684
Alligator Inside
pi_215214700
Johan zou als VS-kenner wel moeten weten dat het hurricane season is.
pi_215214903
Vandaag weer eens gekeken, ik heb het idee dat het tussen Vd. Gijp en Derksen iets beter gaat, die kunnen in ieder geval vrijuit over de onderwerpen praten. Die indruk heb ik bij Genee en Derksen helemaal niet, sowieso zit Genee weer enorm te etteren en te irriteren, iets dat Johan bijna vakkundig negeert, het kwam wel bovendrijven bij die opmerkingen dat ze met zijn drieën uit eten moesten gaan. Ik heb nou ook niet de indruk dat het publiek die Genee zo grappig vindt, dus waarom hij dat doet geen idee.
Een heer met stijl
  Trouwste user 2022 woensdag 9 oktober 2024 @ 05:11:16 #267
7889 tong80
Spleenheup
pi_215215503
René van der Gijp heeft gelijk bij het begin van de Vandaag Inside-aflevering van dinsdagavond uitgehaald naar Bar Laat. De analist vindt het belachelijk dat de overleden Johan Neeskens zo weinig aandacht kreeg.

Maandagmiddag kwam het nieuws naar buiten dat Neeskens op 73-jarige leeftijd was overleden. Van der Gijp wil de grootheid van deze oud-voetballer nog eens aanstippen. "Je hebt trainers, Henk Fraser, noem ze allemaal maar op, maar je hebt ook trainers die iets neergezet hebben, die Nederland op de kaart hebben gezet. Je hebt spelers, een Mats Wieffer, ik noem maar wat. Maar je hebt ook spelers die écht grote spelers zijn geweest, hele grote spelers. Van Hanegem, Keizer, Cruijff, Neeskens, Wim Jansen, Ruud Gullit, ga nog maar even door. Dan vind ik niet dat je als tv-programma kan zeggen: 'Ja, god, Neeskens is overleden. Godverdomme. Jeetje. Jong man. Ja, jong. Onverwachts ook. Nou ja, we gaan door, we komen er dalijk nog even op terug'.

Gijp heeft zich enorm gestoord aan Sophie Hilbrand en haar Bar Laat. "Dat kan niet. Dat moet je afmaken, dat kan gewoon niet. Er liggen 150 van die idioten op het Centraal Station in Utrecht, dáár gaan we dan naartoe. Sommige dingen kunnen niet, dit van gisteren kon niet. Een grote speler die ons op de kaart heeft gezet."

Johan Derksen snapt de beweegredenen van Bar Laat wel, maar praat het niet goed. "Het is de huidige structuur van dat programma. Het moet flitsender, dat is het idee. Maar het is alleen maar warrig." Van der Gijp countert: "Ja, maar van die structuur kun je van afwijken." Olcay Gulsen vraagt vervolgens of het programma op NPO1 nog later nog aandacht heeft besteed aan het overlijden van Neeskens. "Ja, hèhè, na een halfuur." Gulsen ziet de irritatie in de ogen van Van der Gijp. "Je bent boos hè?" De analist verwerpt dat idee. "Nee, ik vind dat gewoon niet kunnen. Schijnbaar hebben ze gewoon een debiele redactie."

Goed zo Gijp. zo ken ik je weer. ^O^

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_215215641
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2024 05:11 schreef tong80 het volgende:
René van der Gijp heeft gelijk bij het begin van de Vandaag Inside-aflevering van dinsdagavond uitgehaald naar Bar Laat. De analist vindt het belachelijk dat de overleden Johan Neeskens zo weinig aandacht kreeg.

Maandagmiddag kwam het nieuws naar buiten dat Neeskens op 73-jarige leeftijd was overleden. Van der Gijp wil de grootheid van deze oud-voetballer nog eens aanstippen. "Je hebt trainers, Henk Fraser, noem ze allemaal maar op, maar je hebt ook trainers die iets neergezet hebben, die Nederland op de kaart hebben gezet. Je hebt spelers, een Mats Wieffer, ik noem maar wat. Maar je hebt ook spelers die écht grote spelers zijn geweest, hele grote spelers. Van Hanegem, Keizer, Cruijff, Neeskens, Wim Jansen, Ruud Gullit, ga nog maar even door. Dan vind ik niet dat je als tv-programma kan zeggen: 'Ja, god, Neeskens is overleden. Godverdomme. Jeetje. Jong man. Ja, jong. Onverwachts ook. Nou ja, we gaan door, we komen er dalijk nog even op terug'.

Gijp heeft zich enorm gestoord aan Sophie Hilbrand en haar Bar Laat. "Dat kan niet. Dat moet je afmaken, dat kan gewoon niet. Er liggen 150 van die idioten op het Centraal Station in Utrecht, dáár gaan we dan naartoe. Sommige dingen kunnen niet, dit van gisteren kon niet. Een grote speler die ons op de kaart heeft gezet."

Johan Derksen snapt de beweegredenen van Bar Laat wel, maar praat het niet goed. "Het is de huidige structuur van dat programma. Het moet flitsender, dat is het idee. Maar het is alleen maar warrig." Van der Gijp countert: "Ja, maar van die structuur kun je van afwijken." Olcay Gulsen vraagt vervolgens of het programma op NPO1 nog later nog aandacht heeft besteed aan het overlijden van Neeskens. "Ja, hèhè, na een halfuur." Gulsen ziet de irritatie in de ogen van Van der Gijp. "Je bent boos hè?" De analist verwerpt dat idee. "Nee, ik vind dat gewoon niet kunnen. Schijnbaar hebben ze gewoon een debiele redactie."

In hun eigen show hadden ze het ook maar een paar zinnetjes over Neeskens.. dan kun je het toch Sophie niet kwalijk gaan nemen, zij is geen voetbalkenner
  woensdag 9 oktober 2024 @ 09:49:22 #269
-1 #ANONIEM
Geverifieerd.
pi_215216359
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2024 05:11 schreef tong80 het volgende:

:?
Yea, she's on crack.
  woensdag 9 oktober 2024 @ 10:28:24 #270
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_215216581
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2024 07:19 schreef DrDentz het volgende:

[..]
In hun eigen show hadden ze het ook maar een paar zinnetjes over Neeskens.. dan kun je het toch Sophie niet kwalijk gaan nemen, zij is geen voetbalkenner
Dit is echt heel hypocriet ja.
  Trouwste user 2022 woensdag 9 oktober 2024 @ 11:41:03 #271
7889 tong80
Spleenheup
pi_215217154
quote:
10s.gif Op woensdag 9 oktober 2024 10:28 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Dit is echt heel hypocriet ja.
Is het ook. Mes en twee kanten.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_215217462
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2024 07:19 schreef DrDentz het volgende:

[..]
En daarbij is VI van oorsprong een voetbalpraatprogramma en Bar Laat niet.
Er zijn in deze roerige tijden wel andere te bespreken dan het overlijden van een oud voetballer.
  Trouwste user 2022 woensdag 9 oktober 2024 @ 15:37:52 #273
7889 tong80
Spleenheup
pi_215218997
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2024 12:21 schreef WethouderHekking het volgende:

[..]
En daarbij is VI van oorsprong een voetbalpraatprogramma en Bar Laat niet.
Er zijn in deze roerige tijden wel andere te bespreken dan het overlijden van een oud voetballer.
Wanneer waren het geen roerige tijden ? Het is nog nooit zo rustig geweest in Nederland. Of heb ik een trein kaping gemist ? Is er nog een ambassade of school gegijzeld dit jaar ? Nog 100.000 Brabanders en Gelderlanders moeten evacueren ? Politiek moordje zo links of rechts ? Hooligans die elkaar afslachten in een weiland ? Een columnist of journalist vermoord ? Ergens een demonstratie in Den Haag of Amsterdam met een half miljoen deelnemers ? Oh ja, afgelopen zomer had er nog iemand zich op een tafel vastgeplakt. Zonde van de Bison Kit. Zo ga je niet met lijm om.

woensdag 9 oktober 2024 @ 18:59:22 #274
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_215220808
Vanavond Yob Knoepert *O*

POLL
pi_215222330
Kick
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties