Even iets uitgeplozen. Meteen beetje kots in mijn mond.quote:Op woensdag 25 september 2024 21:38 schreef CarbonC het volgende:
Of proberen ze met zo'n "y"-naam aan te sluiten bij de namen van het volk dat hier naar toe gaat?
quote:Wat betekent Yuverta? Yuverta is een 'abstracte' naam. Met associaties naar jij (yu), toekomst (verte) en groen (verde).
En laat me raden Yuverta heeft geen directeur meer maar een CEO.quote:Op woensdag 25 september 2024 21:43 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Even iets uitgeplozen. Meteen beetje kots in mijn mond.
[..]
Ongetwijfeld.quote:Op woensdag 25 september 2024 21:44 schreef CarbonC het volgende:
[..]
En laat me raden Yuverta heeft geen directeur meer maar een CEO.
quote:ROC Tilburg gaat voortaan verder onder de naam Yonder
Yonder wordt de nieuwe naam van onderwijsgroep Tilburg en ROC. Deze naam symboliseert vooruitblik en visie.
[...]
Het is een naam met een bijzondere betekenis, geďnspireerd op het woord ‘ginder’, dat toekomst en vooruitgang symboliseert. En dat is precies waar Yonder voor staat!
quote:Op woensdag 25 september 2024 21:46 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ongetwijfeld.
Oh, nog even kotsen? Komt-ie.
[..]
Nog zoiets: waarom moeten Nederlandse universiteiten zo nodig university gaan heten?quote:Op woensdag 25 september 2024 21:46 schreef maily het volgende:
Waarom denk je dat het tegenwoordig Tilburg University is?
Ik aan tokkie-kindernamen.quote:Op woensdag 25 september 2024 21:47 schreef Boca_Raton het volgende:
Bij de Y denk ik aan Oosterse namen.
Ooit Katholieke Universiteit Tilburg.quote:Op woensdag 25 september 2024 21:46 schreef maily het volgende:
Om dat te voorkomen hebben ze er maar Brabant van gemaakt.quote:Op woensdag 25 september 2024 21:49 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ooit Katholieke Universiteit Tilburg.
Dat waren nog eens tijden.
Oh zóquote:Op woensdag 25 september 2024 21:51 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Destiny, Jaimy, Jekky, Shandy, enz. enz.
quote:Het Y-chromosoom is een van de twee geslachtschromosomen in veel theriaanse zoogdieren waaronder de mens. Er zijn nog een aantal andere organismen waarbij er een chromosoom Y is genoemd, waaronder het fruitvliegje, maar deze hebben een andere evolutionaire oorsprong.
Ik las Shady,quote:Op woensdag 25 september 2024 21:51 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Destiny, Jaimy, Jekky, Shandy, enz. enz.
Eerst heette die Katholieke Universiteit Tilburg.quote:Op woensdag 25 september 2024 21:48 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Nog zoiets: waarom moeten Nederlandse universiteiten zo nodig university gaan heten?
Elke niet-Nederlander snapt ook wel wat een universiteit is.
ik dacht Katholieke Universiteit Tilburgquote:Op woensdag 25 september 2024 21:46 schreef maily het volgende:
Bizar dat wij precies tegelijk bijna hetzelfde postenquote:Op woensdag 25 september 2024 22:05 schreef maily het volgende:
[..]
Eerst heette die Katholieke Universiteit Tilburg.
quote:Op woensdag 25 september 2024 21:55 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik las Shady,.
[ afbeelding ]
Die verengelsing is ook wel sad inderdaadquote:Op woensdag 25 september 2024 21:46 schreef maily het volgende:
Lekker kunstacadamie doen en er daarna achterkomen dat niemand je wilt aanmemen met je smurfen kleur haar en zon vieze klara de koe neusring.quote:Op woensdag 25 september 2024 22:01 schreef Jahr00n het volgende:
Op dat soort scholen word je opgeleid tot de wajong.
Daar heeft een reclamebureau even ¤50k voor gecashtquote:Op woensdag 25 september 2024 21:46 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ongetwijfeld.
Oh, nog even kotsen? Komt-ie.
[..]
Oh ja: wajong. Dat moet nog even hernoemd worden naar wayoung, natuurlijk.quote:Op woensdag 25 september 2024 22:01 schreef Jahr00n het volgende:
Op dat soort scholen word je opgeleid tot de wajong.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |