Wat de gek ervoor geeft maar had persoonlijk nog nooit van de meubelmaker in kwestie gehoord.quote:Op woensdag 3 september 2025 21:08 schreef golfer het volgende:
Stukkie hout voor een mooi bedrag verkocht.
Dat ging nog over het houtsnijwerk en niet over de theekistquote:Op woensdag 3 september 2025 21:20 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Wat de gek ervoor geeft maar had persoonlijk nog nooit van de meubelmaker in kwestie gehoord.
Klinkt ineens een stuk logischer.quote:Op woensdag 3 september 2025 21:22 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dat ging nog over het houtsnijwerk en niet over de theekist
Haha. 3.900 bij Arnold.quote:Op woensdag 10 september 2025 20:46 schreef svann het volgende:
Bij Arnold gaat het hem dat niet worden, die is veel te gewiekst.
Hoewel...
Dat mag hij ook wel als hij zo'n honderdvijftig ongetwijfeld top-zwaarden heeft.quote:
De waarde van die zwaarden is ontzettend lastig in te schatten als je onvoldoende kennis hebt. Ik begrijp wel dat ze het lastig vinden en niet de bietenbrug op willen gaan.quote:Op woensdag 10 september 2025 20:56 schreef svann het volgende:
[..]
Dat mag hij ook wel als hij zo'n honderdvijftig ongetwijfeld top-zwaarden heeft.
Waarschijnlijk weer zo'n verzamelaar die dit als één grote reclame voor de rest van zijn verzameling ziet.
Inderdaad.quote:Op woensdag 10 september 2025 20:58 schreef Szura het volgende:
Ik denk dat hij er weer mee naar huis gaat
Of was het een tientjequote:Op woensdag 10 september 2025 21:07 schreef golfer het volgende:
Een echte Jan Cremer voor 25 gulden gekocht.
Lijkt me dat daar maar een kleine markt voor is, dus die 1500 is misschien wel realistisch als bodemprijs.quote:Op woensdag 10 september 2025 21:15 schreef golfer het volgende:
Gadver, dooie dieren.
Al krijg ik geld toe, dan nog komt dat ons huis niet in.
Bas extra tevreden.quote:
Smaak verschillen. Vind het veel mooier dan die Cremer.quote:Op woensdag 10 september 2025 21:15 schreef golfer het volgende:
Gadver, dooie dieren.
Je eet gewoon vlees toch?quote:Op woensdag 10 september 2025 21:15 schreef golfer het volgende:
Gadver, dooie dieren.
ik zou het niet willen hebbenquote:
Idem hier.quote:
Inderdaad. En ver onder zijn 40k.quote:
Op zich snap ik hem wel dat ie dat bieden stom vindt, maar je weet dat dit het format is van het programma, doe dan niet meequote:
Vond het mooi absurdistisch van vormquote:Op donderdag 18 september 2025 09:22 schreef LordofLeaves het volgende:
Vond dat houten paard maar lelijk.
Dat.quote:Op donderdag 18 september 2025 10:46 schreef Blues het volgende:
Vond het mooi absurdistisch van vorm
Dat is het risico, maar om na 3 keer een lagere bieding dan het voorgaande bod alsnog te verkopen aan een handelaar vind ik gewoon dom.quote:Op woensdag 24 september 2025 20:49 schreef Faraday01 het volgende:
Dure laatste kamer om over te slaan
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |