Niet dat ik weet.quote:Op woensdag 14 januari 2026 22:24 schreef svann het volgende:
[..]
Heeft hij dan wel eens genoemd wat hij schenkt?
Of juist nooit?
Nou, bijvoorbeeld dat. Vind het programma leuk tot de onderhandelingen, daar word ik altijd wat ongemakkelijk van. Dan liever kunst en kitsch waarbij je iemand blij lijkt te maken wat ze er voor een of andere prul op de markt zouden kunnen krijgen.quote:Op woensdag 14 januari 2026 22:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet dat ik weet.
Maar iemand die whisky vanuit een dergelijke decanter schenkt, waarin de whisky bijna per minuut in kwaliteit afneemt, neem ik niet serieus.
En z'n whisky dus al helemaal niet…
Ik wil die jurk van haar hebben, die is echt prachtig (bedoel dan die enkellange lichtgroene gebreide jurk).quote:Op woensdag 14 januari 2026 23:01 schreef Poepz0r het volgende:
Die Bianca is toch een lekker stuk zeg bohhhhh @:de_boswachter
Zie haar liever zonder jurk. Die hakken mag ze aanhouden bohhhhquote:Op woensdag 14 januari 2026 23:04 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ik wil die jurk van haar hebben, die is echt prachtig (bedoel dan die enkellange lichtgroene gebreide jurk).
Ja die wil ik ook hebben boooooohquote:Op woensdag 14 januari 2026 23:04 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ik wil die jurk van haar hebben, die is echt prachtig (bedoel dan die enkellange lichtgroene gebreide jurk).
Gisteren was geen herhaling.quote:Op donderdag 15 januari 2026 08:52 schreef pmponer het volgende:
Was een herhaling, maar niet vervelend om die vrouw 800 euro mis te zien lopen.
Ik weet 100 procent zeker dat ik die borden en die klok al voorbij heb zien komen.quote:
Hebben wij niet gezien, dus voor ons voor het eerstquote:Op donderdag 15 januari 2026 12:41 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ik weet 100 procent zeker dat ik die borden en die klok al voorbij heb zien komen.
Als het dan geen herhaling is, hoop ik dat ik binnenkort het winnende lot in de staatsloterij kan visualiseren.
https://www.maxvandaag.nl(...)bare-waarde/archief/
20 augustus "4 bijzondere objecten"
Raar dat wij die blijkbaar niet hadden gezien.quote:Op donderdag 15 januari 2026 12:41 schreef pmponer het volgende:
Ik weet 100 procent zeker dat ik die borden en die klok al voorbij heb zien komen.
Als het dan geen herhaling is, hoop ik dat ik binnenkort het winnende lot in de staatsloterij kan visualiseren.
Ja ik dacht het ook al, vrouw die dat beeld voor de familie moest verkopen vond/vind ik een leuk type, bij deze bevestigd, thanks!quote:Op donderdag 15 januari 2026 12:41 schreef pmponer het volgende:
[..]
Geheugen liet mij in de steek, want ik heb notabene zelf die aflevering aangekondigd:quote:Op donderdag 15 januari 2026 12:57 schreef pmponer het volgende:
ZIjn jullie dan wel een echte fan van het programma
quote:Op woensdag 20 augustus 2025 15:03 schreef golfer het volgende:
[ afbeelding ]
Vanavond weer het begin van een nieuw seizoen.
NPO1 om 20:35
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |