Ik vroeg me al af waar ze voor gebruikt kunnen worden.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 20:56 schreef svann het volgende:
Twee fraai bewerkte houten wandsteunen voor een pant, plank of gewoon voor de sier.
Consoles dus.
ik zie de waarde nietquote:
Een heiligenbeeldje of luidspreker zou ook kunnen.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 20:59 schreef Blues het volgende:
Ik vroeg me al af waar ze voor gebruikt kunnen worden.
zulke dingen kun je ook laten maken, door een hobbyistquote:Op woensdag 26 augustus 2026 21:03 schreef svann het volgende:
[..]
Een heiligenbeeldje of luidspreker zou ook kunnen.
Leuk rendement.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 21:04 schreef svann het volgende:
Gelukt bij Bas, wat zijn eerste idee was.
Je zag hem hebberig worden.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 21:12 schreef svann het volgende:
Haha, dat doet het joch goed.
Tot nu toe iig.
Arnold dacht aan de berichten op het internet, en ging toch maar overstag voor die knulquote:Op woensdag 26 augustus 2026 21:17 schreef svann het volgende:
Straks zinkt het schip te vroeg bij Arnold.
Leuke gast inderdaad. Toont ook echt zijn liefde voor mooie spullen.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 12:17 schreef pmponer het volgende:
Ik moest in het begin een beetje wennen aan Bas (toen hij dus werd geintroduceerd bij het programma).
Maar inmiddels vind ik hem een van de meest leuke experts. Hij geeft mij ook altijd het gevoel dat hij mensen en hun producten in hun waarde laat en niet voor een appel en en ei de spullen probeert afhandig te maken.
Oh gaaf, meteen bestellenquote:Op donderdag 27 augustus 2026 11:22 schreef Blues het volgende:
Bas heeft een boek geschreven. Lijkt me best interessant.
https://www.pietjonker.nl/
Op het lijstje voor de bieb
Waar heb ik deze objecten nou eerder gezien?![]()
https://www.pietjonker.nl(...)odewijk-xiv-periode/
Zijn andere hoor, deze lijken veel gaver dan die werden aangeboden in het programma. Bovendien zaten daar nog wat goudverfresten op en zaten er scheuren in.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 11:22 schreef Blues het volgende:
Waar heb ik deze objecten nou eerder gezien?![]()
https://www.pietjonker.nl(...)odewijk-xiv-periode/
Je ziet hem ook altijd piekeren over wat hij zal gaan bieden. Symphatieke vent inderdaad en heel schappelijk.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 12:17 schreef pmponer het volgende:
Ik moest in het begin een beetje wennen aan Bas (toen hij dus werd geintroduceerd bij het programma).
Maar inmiddels vind ik hem een van de meest leuke experts. Hij geeft mij ook altijd het gevoel dat hij mensen en hun producten in hun waarde laat en niet voor een appel en en ei de spullen probeert afhandig te maken.
Nee hoor. Zijn dezelfde. Kijk maar naar deze foto (met goudverfresten):quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 13:52 schreef Chea49 het volgende:
Zijn andere hoor, deze lijken veel gaver dan die werden aangeboden in het programma. Bovendien zaten daar nog wat goudverfresten op en zaten er scheuren in.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |