Gaat iets meer dan playmobil kostenquote:Op woensdag 5 augustus 2026 21:10 schreef svann het volgende:
Een playmobil-figuurtje uit de Egyptische oudheid.
Oude opname van vorig seizoen, volgens mij.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 20:52 schreef svann het volgende:
Een 'gesignatuurde' bonbonneire van de kringloop.
Voor ¤3,95 had ik 'm meegenomen.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 21:03 schreef svann het volgende:
Die vergeelde paard en wagen raakt de kringloop nog niet kwijt, zou ik denken.
Men denkt er blijkbaar anders over.
1000 euro door de plee gespoeldquote:Op woensdag 5 augustus 2026 20:48 schreef svann het volgende:
Bij Arnold gaan de meesten overstag.
Ronald zal hem al helmaal niet tegemoet komen.
Het klokje zal thuis blijven tikken of het wordt flink inleveren.
Er wordt zo nog een stuk beter onderhandeldquote:Op woensdag 12 augustus 2026 21:41 schreef golfer het volgende:
Vrouw met Franse beeld had er veel meer uit kunnen halen.
We lopen nog heel erg achter. Ben benieuwd.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 21:43 schreef Faraday01 het volgende:
Er wordt zo nog een stuk beter onderhandeld
inderdaad en die jongen heeft het zeer goed gedaanquote:Op woensdag 12 augustus 2026 21:41 schreef golfer het volgende:
Vrouw met Franse beeld had er veel meer uit kunnen halen.
Dat is de hele opzet van het programma. Hoog inzetten door de kandidaat-verkopers en laag bieden door de experts.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 09:51 schreef Man49 het volgende:
Leuk programma om te kijken, vind wel dat de meeste mensen erg hoog instappen met de vraagprijs
Ze komt in het nauwquote:Op woensdag 19 augustus 2026 20:51 schreef svann het volgende:
Geen 3200 bij de gebroeders?
Oei, dat gaat minder worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |