Grappig dat verder niemand naar die brievenbus gaat om te kijken. Benieuwd hoe lang het duurt eer ze door hebben dat er voor iedere bondje een krant ligt.quote:Op donderdag 26 september 2024 20:33 schreef 5thencounter het volgende:
De Kliphangert.. Brittje is er nog.. maar er zijn weer Brievenbus issues
[ afbeelding ]
Om twee uur in de nacht?quote:Op vrijdag 27 september 2024 10:54 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Disney Quiz? Is Bern weer in die loods ofzo? Gelukkig gaan ze daarna zeehondjes knuppelen voor iets van balans (wtf) ....
Volgens de TreiterLoodsCode had de eerste bij de brievenbus die helemaal leeg moeten roven om de rest buitenspel te zettenquote:Op vrijdag 27 september 2024 10:46 schreef Gia het volgende:
[..]
Grappig dat verder niemand naar die brievenbus gaat om te kijken. Benieuwd hoe lang het duurt eer ze door hebben dat er voor iedere bondje een krant ligt.
Ja, iets wat we waarschijnlijk nooit zullen wetenquote:Op vrijdag 27 september 2024 11:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Om twee uur in de nacht?
Ik ben nu verschrikkelijk nieuwsgierig... zijn ze ingehuurd door Pieterburen, de Zeehondenopvang die er weggaat/moetquote:Op vrijdag 27 september 2024 11:34 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja, iets wat we waarschijnlijk nooit zullen weten
Ja tuurlijk mag dat, eenrichtingsverkeer hè.quote:Op vrijdag 27 september 2024 10:45 schreef Gia het volgende:
[..]
Zelf keek ze ook verlekkerd naar de sixpack van Floris. Maar dat mag wel, zeker?
Hoor je sowieso vaak dat hier een dubbel moraal op zit... erg eigelijkquote:Op vrijdag 27 september 2024 12:04 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja tuurlijk mag dat, eenrichtingsverkeer hè.
Wát? Is Chi een gelovige meid?quote:Op donderdag 26 september 2024 20:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik vind het vreselijk om nog naar te kijken, het is alleen maar stoken, roddelen, anderen zwart maken. En die Johan met zijn grote bek, ik zeg het ze wel. Nou die enge scheitert zegt niets, die durft niets. Dit is zo geen leuke groep en die scheinheilige shjie, bekeerd, bidden, wat een misselijke meid is dat zeg, met haar monotone stem.
quote:Met al die nieuwe mensen voelt Regna ‘niet per se een klik’, vertelt ze verder. “Al zitten er wel een paar tussen die leuk zijn om naar te kijken. Het zou echter mooier zijn als er wat meer harmonie in de hele groep komt. Serena blijft mijn favoriet en, zoals ik al eerder aangaf, lijkt het me echt vet om haar te ontmoeten. Vanaf de volgende cyclus doet er ook iemand mee die ik heel goed ken!”
Britt is zelf giftig, snap ook niet wat die twee doen. Geen hond gunt je een finale plek zoquote:Op vrijdag 27 september 2024 12:52 schreef Cirilico het volgende:
Ik hoop oprecht voor Britt zelf dat ze vertrekt. Dit is voor haar zo'n giftige omgeving.De gieren zijn hartstikke onaardig. De haaien lullen alles door. En Diedt, tsja...
Van Annet wist ik al hoe ze zou zijn toen ik las dat ze Annet heette. 😂 Zuur, vals en vooral hartstikke nep.
Annep?quote:Op vrijdag 27 september 2024 12:52 schreef Cirilico het volgende:
Ik hoop oprecht voor Britt zelf dat ze vertrekt. Dit is voor haar zo'n giftige omgeving.De gieren zijn hartstikke onaardig. De haaien lullen alles door. En Diedt, tsja...
Van Annet wist ik al hoe ze zou zijn toen ik las dat ze Annet heette. 😂 Zuur, vals en vooral hartstikke nep.
Zolang haar Diedertjevriendje KussiekussieSlijmslijm blijft doen bij elke drama uitbarsting blijft alles zoals het is.. en Achter de cams erop houdenquote:Op vrijdag 27 september 2024 19:04 schreef SterreKaatje het volgende:
Ik vermoed dat er achter met Britt gepraat is (wellicht op verzoek van ouders) en dat in dat gesprek is gestuurd op vrijwillig 'vertrek'
Haar er nu uithalen zou ook schadelijk zijn voor haar zijn. Met een vrijwillig vertrek kan ze nog enigszins een stukje eigenwaarde behouden.
Want niet de omgeving is giftig maar Britt is zelf door haar psychische patronen giftig voor zichzelf en in combinatie met de toch enigszins narcistische Diederick verpest dat de hele sfeer.
Ik snap wel dat de rest haar op den duur hard aanpakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |