abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215091861

I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_215091948
Ik begon de homo´s bijna te missen *O*
pi_215093317
quote:
2s.gif Op woensdag 25 september 2024 09:02 schreef Lonaa het volgende:
En we hebben een eigen (extra) oven mee. Vorig jaar zeiden ze in het contact vooraf dat ze "een grote oven" hadden. Dat was onwaar. Het was zo'n klein Unox oventje.
Ik kan je zeggen dat je dan Heel Erg Druk bent met koffiezoetigheden voor 150 man en 300 afbakbroodjes.
Zo één toch?

Onthouden omdat ik dezelfde heb :P Als je ze in je keuken thuis zet, zijn ze ineens zo klein niet meer :D

Ik kan het ding iedereen -ondanks niet enorm- aanraden. Gaat tot 300 graden, warmt in een minuut of tien op tot 180+, de twee gloeispiralen in de blazer en de blazer zelf hebben een enorm vermogen voor de relatief kleine inhoud, waardoor je hem van de bodem tot de nok kan vullen en alles nog steeds egaal bruin wordt. frituurt beter dan een airfryer, kost nabij niets. Je kan er 46 kaneelrollen tegelijk in bakken - dat is het voornaamste waar wij 'm voor gebruikte in de bakkerij :D

10/10 fan.
La derecha oprime, la izquierda libera
  Moderator woensdag 25 september 2024 @ 21:17:06 #4
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_215093424
quote:
2s.gif Op woensdag 25 september 2024 21:08 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]
Zo één toch?

[ afbeelding ]

Onthouden omdat ik dezelfde heb :P Als je ze in je keuken thuis zet, zijn ze ineens zo klein niet meer :D

Ik kan het ding iedereen -ondanks niet enorm- aanraden. Gaat tot 300 graden, warmt in een minuut of tien op tot 180+, de twee gloeispiralen in de blazer en de blazer zelf hebben een enorm vermogen voor de relatief kleine inhoud, waardoor je hem van de bodem tot de nok kan vullen en alles nog steeds egaal bruin wordt. frituurt beter dan een airfryer, kost nabij niets. Je kan er 46 kaneelrollen tegelijk in bakken - dat is het voornaamste waar wij 'm voor gebruikte in de bakkerij :D

10/10 fan.
Is dat driefasen? In een accomodatie een keer zoiets gehad, gewoon op 230V. Dat duurde twee korten, twee langen eer die op temperatuur is en bakken duurde ook langer als de grote steamer.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_215093497
@Tele6 De katten zijn voornamelijk geïnteresseerd in eten en snoepjes of een klein stukje kaas (ieder eigen voorkeur) ik word door 2 van de 3 katten bij de voordeur opgewacht waarna één op de eettafel springt en knuffels wenst. De ander, een andere (bang beestje) kopt mijn benen en krijgt een stukje kaas. Darna krijgen ze eten en maak ik bakken schoon en vervolgens krijgen er 2 wat snoepjes (een van de twee komt alleen daarvoor uit de slaapkamer :D interesse is spelen is nul. Eerst wiilen ze eten, daarna uitbuiken.
Wanneer ik, buiten vakantie/zorg tijd daar kom gaat het ongeveer hetzelfde, er moet geknuffeld worden, kaas gegeten en snoepjes gegeven _O-
We have far more in common than that which devides us..
pi_215093608
Herfst.

De wilde wingerd maakt altijd de herfst feestelijk :D Slingers in de bomen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_215093801
quote:
1s.gif Op woensdag 25 september 2024 21:17 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Is dat driefasen? In een accomodatie een keer zoiets gehad, gewoon op 230V. Dat duurde twee korten, twee langen eer die op temperatuur is en bakken duurde ook langer als de grote steamer.
Eén fase, uit mijn hoofd 3kwh, maar ik kan niet achterop kijken want hij staat in de opslag.

Enige 3-fase dat we hadden (vanwege meer vermogen met draaistroom) was de kneedmachine.

Een steamer gaat wel sneller klaar zijn ja. Mag je ook wel een 0 achter het aankoopbedrag zetten :P
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_215096065
Mogge. Het regent. Zal ik toch op de fiets naar kantoor?
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_215096077
quote:
18s.gif Op donderdag 26 september 2024 07:16 schreef sigme het volgende:
Toch. Vanmiddag wordt het weer mooi :Y
pi_215096087
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2024 07:19 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Toch. Vanmiddag wordt het weer mooi :Y
Goedemorgen! Goed geslapen op je triatlon van gister?

Ik zal op de fiets. Thanx. Eerst even de espresso waarvoor mijn liefste speciaal even is opgestaan om voor mij te zetten, opdrinken.
pi_215096102
quote:
7s.gif Op donderdag 26 september 2024 07:21 schreef sigme het volgende:

[..]
Goedemorgen! Goed geslapen op je triatlon van gister?

Ik zal op de fiets. Thanx. Eerst even de espresso waarvoor mijn liefste speciaal even is opgestaan om voor mij te zetten, opdrinken.
Ik heb bizar goed geslapen :D
Van ongeveer 20:00 tot 6:45. Zo fijn O+
pi_215096226
Jaloers op @Tele6 Denk alles bij elkaar 3 uur geslapen in blokjes van 30 minuten. Afgemeld voor werk en hoop nu nog wat te kunnen slapen
We have far more in common than that which devides us..
pi_215096322
quote:
2s.gif Op woensdag 25 september 2024 21:08 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]
Zo één toch?

[ afbeelding ]

10/10 fan.
Beetje groter dan een airfryer ook zeker.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_215096325
Goedemorgen

Hopelijk lukt het nog om een beetje te slapen @Kaatje1

Hier redelijk geslapen, de katten kwamen ons wel afentoe wakker maken.
pi_215096388
We hebben krentenbaard in huis en ik had matrasdienst. Dus: :O
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  donderdag 26 september 2024 @ 08:41:00 #16
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_215096424
quote:
1s.gif Op donderdag 26 september 2024 08:31 schreef Clubsoda het volgende:
We hebben krentenbaard in huis en ik had matrasdienst. Dus: :O
Sterkte!

Het heeft maanden geduurd, en meerdere kuren, om er bij ons vanaf te komen. Bleef terug komen. Bij Nienke en Anna.
pi_215096447
quote:
1s.gif Op donderdag 26 september 2024 08:41 schreef Anthraxx het volgende:

[..]
Sterkte!

Het heeft maanden geduurd, en meerdere kuren, om er bij ons vanaf te komen. Bleef terug komen. Bij Nienke en Anna.
Dit helpt niet :+ ik vrees ervoor, in het gezin van mijn zus zijn er vorig naar de hele zomer zoet mee geweest. Het heerst ook hardnekkig op de opvang en er is ook al een opvang in het dorp met een resistente bacterie. Voor nu alleen smeren en hopen op het beste.
pi_215096448
Krentenbaard }:|
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_215096453
quote:
1s.gif Op donderdag 26 september 2024 08:46 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Dit helpt niet :+ ik vrees ervoor, in het gezin van mijn zus zijn er vorig naar de hele zomer zoet mee geweest. Het heerst ook hardnekkig op de opvang en er is ook al een opvang in het dorp met een resistente bacterie. Voor nu alleen smeren en hopen op het beste.
Bij ons was liters fucidin (Jaja bij wijze van spreken) eroverheen sauzen behoorlijk effectief, al blijft het ranzig en zielig.
pi_215096481
quote:
1s.gif Op donderdag 26 september 2024 08:47 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Bij ons was liters fucidin (Jaja bij wijze van spreken) eroverheen sauzen behoorlijk effectief, al blijft het ranzig en zielig.
Ik heb bij het eerste gelige plekje de huisarts gebeld en letterlijk een uur later de zalf in handen _O_ dus we smeren er op los.
pi_215096527
Ik vind het woord ook al zo goor :r ik ga maar impetigo zeggen denk ik.
pi_215096900
Ik hoor echt overal over krentenbaard ineens. Is dat toeval of is er ook gewoon echt een of andere uitbraak?
Spoilers!
pi_215096978
Lekke band vanmorgen. 40 minuten gewandeld om op het werk te komen }:| .
pi_215097024
quote:
18s.gif Op donderdag 26 september 2024 07:16 schreef sigme het volgende:
Deed ik ook. Maar dan wel het kantoor dichterbij huis. Die andere op 42km is me wat van het zotte met regen.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  donderdag 26 september 2024 @ 10:25:54 #25
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_215097094
quote:
1s.gif Op donderdag 26 september 2024 08:47 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Dat hielp bij ons dan, op een gegeven moment, niet meer. Anti-biotica was het enige dat nog werkte. Niet echt fijn, maar het hielp tijdelijk. De plekken die daarna terugkeerde waren prima met de zalf te bestrijden.

Tussendoor kwamen de waterpokken ook nog even langs dus het helpt allemaal niet :').

Ik snap dat het je verder niet helpt ;). Ik kan het helaas niet mooier maken. Ik vind het enorm hardnekkig en lastig te bestrijden. Helpt niet mee dat het bij de opvang ook rondvliegt alsof het niets is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')