Zo één toch?quote:Op woensdag 25 september 2024 09:02 schreef Lonaa het volgende:
En we hebben een eigen (extra) oven mee. Vorig jaar zeiden ze in het contact vooraf dat ze "een grote oven" hadden. Dat was onwaar. Het was zo'n klein Unox oventje.
Ik kan je zeggen dat je dan Heel Erg Druk bent met koffiezoetigheden voor 150 man en 300 afbakbroodjes.
Is dat driefasen? In een accomodatie een keer zoiets gehad, gewoon op 230V. Dat duurde twee korten, twee langen eer die op temperatuur is en bakken duurde ook langer als de grote steamer.quote:Op woensdag 25 september 2024 21:08 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Zo één toch?
[ afbeelding ]
Onthouden omdat ik dezelfde hebAls je ze in je keuken thuis zet, zijn ze ineens zo klein niet meer
![]()
Ik kan het ding iedereen -ondanks niet enorm- aanraden. Gaat tot 300 graden, warmt in een minuut of tien op tot 180+, de twee gloeispiralen in de blazer en de blazer zelf hebben een enorm vermogen voor de relatief kleine inhoud, waardoor je hem van de bodem tot de nok kan vullen en alles nog steeds egaal bruin wordt. frituurt beter dan een airfryer, kost nabij niets. Je kan er 46 kaneelrollen tegelijk in bakken - dat is het voornaamste waar wij 'm voor gebruikte in de bakkerij![]()
10/10 fan.
Eén fase, uit mijn hoofd 3kwh, maar ik kan niet achterop kijken want hij staat in de opslag.quote:Op woensdag 25 september 2024 21:17 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Is dat driefasen? In een accomodatie een keer zoiets gehad, gewoon op 230V. Dat duurde twee korten, twee langen eer die op temperatuur is en bakken duurde ook langer als de grote steamer.
Toch. Vanmiddag wordt het weer mooiquote:Op donderdag 26 september 2024 07:16 schreef sigme het volgende:
Mogge. Het regent. Zal ik toch op de fiets naar kantoor?
Goedemorgen! Goed geslapen op je triatlon van gister?quote:Op donderdag 26 september 2024 07:19 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Toch. Vanmiddag wordt het weer mooi
Ik heb bizar goed geslapenquote:Op donderdag 26 september 2024 07:21 schreef sigme het volgende:
[..]
Goedemorgen! Goed geslapen op je triatlon van gister?
Ik zal op de fiets. Thanx. Eerst even de espresso waarvoor mijn liefste speciaal even is opgestaan om voor mij te zetten, opdrinken.
Beetje groter dan een airfryer ook zeker.quote:Op woensdag 25 september 2024 21:08 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Zo één toch?
[ afbeelding ]
Onthouden omdat ik dezelfde hebAls je ze in je keuken thuis zet, zijn ze ineens zo klein niet meer
![]()
Ik kan het ding iedereen -ondanks niet enorm- aanraden. Gaat tot 300 graden, warmt in een minuut of tien op tot 180+, de twee gloeispiralen in de blazer en de blazer zelf hebben een enorm vermogen voor de relatief kleine inhoud, waardoor je hem van de bodem tot de nok kan vullen en alles nog steeds egaal bruin wordt. frituurt beter dan een airfryer, kost nabij niets. Je kan er 46 kaneelrollen tegelijk in bakken - dat is het voornaamste waar wij 'm voor gebruikte in de bakkerij![]()
10/10 fan.
Sterkte!quote:Op donderdag 26 september 2024 08:31 schreef Clubsoda het volgende:
We hebben krentenbaard in huis en ik had matrasdienst. Dus:
Dit helpt nietquote:Op donderdag 26 september 2024 08:41 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Sterkte!
Het heeft maanden geduurd, en meerdere kuren, om er bij ons vanaf te komen. Bleef terug komen. Bij Nienke en Anna.
Bij ons was liters fucidin (Jaja bij wijze van spreken) eroverheen sauzen behoorlijk effectief, al blijft het ranzig en zielig.quote:Op donderdag 26 september 2024 08:46 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Dit helpt nietik vrees ervoor, in het gezin van mijn zus zijn er vorig naar de hele zomer zoet mee geweest. Het heerst ook hardnekkig op de opvang en er is ook al een opvang in het dorp met een resistente bacterie. Voor nu alleen smeren en hopen op het beste.
Ik heb bij het eerste gelige plekje de huisarts gebeld en letterlijk een uur later de zalf in handenquote:Op donderdag 26 september 2024 08:47 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Bij ons was liters fucidin (Jaja bij wijze van spreken) eroverheen sauzen behoorlijk effectief, al blijft het ranzig en zielig.
Deed ik ook. Maar dan wel het kantoor dichterbij huis. Die andere op 42km is me wat van het zotte met regen.quote:Op donderdag 26 september 2024 07:16 schreef sigme het volgende:
Mogge. Het regent. Zal ik toch op de fiets naar kantoor?
Dat hielp bij ons dan, op een gegeven moment, niet meer. Anti-biotica was het enige dat nog werkte. Niet echt fijn, maar het hielp tijdelijk. De plekken die daarna terugkeerde waren prima met de zalf te bestrijden.quote:Op donderdag 26 september 2024 08:47 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Bij ons was liters fucidin (Jaja bij wijze van spreken) eroverheen sauzen behoorlijk effectief, al blijft het ranzig en zielig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |