Zo één toch?quote:Op woensdag 25 september 2024 09:02 schreef Lonaa het volgende:
En we hebben een eigen (extra) oven mee. Vorig jaar zeiden ze in het contact vooraf dat ze "een grote oven" hadden. Dat was onwaar. Het was zo'n klein Unox oventje.
Ik kan je zeggen dat je dan Heel Erg Druk bent met koffiezoetigheden voor 150 man en 300 afbakbroodjes.
Is dat driefasen? In een accomodatie een keer zoiets gehad, gewoon op 230V. Dat duurde twee korten, twee langen eer die op temperatuur is en bakken duurde ook langer als de grote steamer.quote:Op woensdag 25 september 2024 21:08 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Zo één toch?
[ afbeelding ]
Onthouden omdat ik dezelfde hebAls je ze in je keuken thuis zet, zijn ze ineens zo klein niet meer
![]()
Ik kan het ding iedereen -ondanks niet enorm- aanraden. Gaat tot 300 graden, warmt in een minuut of tien op tot 180+, de twee gloeispiralen in de blazer en de blazer zelf hebben een enorm vermogen voor de relatief kleine inhoud, waardoor je hem van de bodem tot de nok kan vullen en alles nog steeds egaal bruin wordt. frituurt beter dan een airfryer, kost nabij niets. Je kan er 46 kaneelrollen tegelijk in bakken - dat is het voornaamste waar wij 'm voor gebruikte in de bakkerij![]()
10/10 fan.
Eén fase, uit mijn hoofd 3kwh, maar ik kan niet achterop kijken want hij staat in de opslag.quote:Op woensdag 25 september 2024 21:17 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Is dat driefasen? In een accomodatie een keer zoiets gehad, gewoon op 230V. Dat duurde twee korten, twee langen eer die op temperatuur is en bakken duurde ook langer als de grote steamer.
Toch. Vanmiddag wordt het weer mooiquote:Op donderdag 26 september 2024 07:16 schreef sigme het volgende:
Mogge. Het regent. Zal ik toch op de fiets naar kantoor?
Goedemorgen! Goed geslapen op je triatlon van gister?quote:Op donderdag 26 september 2024 07:19 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Toch. Vanmiddag wordt het weer mooi
Ik heb bizar goed geslapenquote:Op donderdag 26 september 2024 07:21 schreef sigme het volgende:
[..]
Goedemorgen! Goed geslapen op je triatlon van gister?
Ik zal op de fiets. Thanx. Eerst even de espresso waarvoor mijn liefste speciaal even is opgestaan om voor mij te zetten, opdrinken.
Beetje groter dan een airfryer ook zeker.quote:Op woensdag 25 september 2024 21:08 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Zo één toch?
[ afbeelding ]
Onthouden omdat ik dezelfde hebAls je ze in je keuken thuis zet, zijn ze ineens zo klein niet meer
![]()
Ik kan het ding iedereen -ondanks niet enorm- aanraden. Gaat tot 300 graden, warmt in een minuut of tien op tot 180+, de twee gloeispiralen in de blazer en de blazer zelf hebben een enorm vermogen voor de relatief kleine inhoud, waardoor je hem van de bodem tot de nok kan vullen en alles nog steeds egaal bruin wordt. frituurt beter dan een airfryer, kost nabij niets. Je kan er 46 kaneelrollen tegelijk in bakken - dat is het voornaamste waar wij 'm voor gebruikte in de bakkerij![]()
10/10 fan.
Sterkte!quote:Op donderdag 26 september 2024 08:31 schreef Clubsoda het volgende:
We hebben krentenbaard in huis en ik had matrasdienst. Dus:
Dit helpt nietquote:Op donderdag 26 september 2024 08:41 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Sterkte!
Het heeft maanden geduurd, en meerdere kuren, om er bij ons vanaf te komen. Bleef terug komen. Bij Nienke en Anna.
Bij ons was liters fucidin (Jaja bij wijze van spreken) eroverheen sauzen behoorlijk effectief, al blijft het ranzig en zielig.quote:Op donderdag 26 september 2024 08:46 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Dit helpt nietik vrees ervoor, in het gezin van mijn zus zijn er vorig naar de hele zomer zoet mee geweest. Het heerst ook hardnekkig op de opvang en er is ook al een opvang in het dorp met een resistente bacterie. Voor nu alleen smeren en hopen op het beste.
Ik heb bij het eerste gelige plekje de huisarts gebeld en letterlijk een uur later de zalf in handenquote:Op donderdag 26 september 2024 08:47 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Bij ons was liters fucidin (Jaja bij wijze van spreken) eroverheen sauzen behoorlijk effectief, al blijft het ranzig en zielig.
Deed ik ook. Maar dan wel het kantoor dichterbij huis. Die andere op 42km is me wat van het zotte met regen.quote:Op donderdag 26 september 2024 07:16 schreef sigme het volgende:
Mogge. Het regent. Zal ik toch op de fiets naar kantoor?
Dat hielp bij ons dan, op een gegeven moment, niet meer. Anti-biotica was het enige dat nog werkte. Niet echt fijn, maar het hielp tijdelijk. De plekken die daarna terugkeerde waren prima met de zalf te bestrijden.quote:Op donderdag 26 september 2024 08:47 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Bij ons was liters fucidin (Jaja bij wijze van spreken) eroverheen sauzen behoorlijk effectief, al blijft het ranzig en zielig.
quote:Op donderdag 26 september 2024 10:09 schreef Tuindier het volgende:
Lekke band vanmorgen. 40 minuten gewandeld om op het werk te komen.
Ja hier hebben we ook wel eens een aanval gehad waar antibiotica voor nodig was, maar dat wilde ik nou net niet zeggen tegen worstelende Clubsoda.quote:Op donderdag 26 september 2024 10:25 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat hielp bij ons dan, op een gegeven moment, niet meer. Anti-biotica was het enige dat nog werkte. Niet echt fijn, maar het hielp tijdelijk. De plekken die daarna terugkeerde waren prima met de zalf te bestrijden.
Bij onze opvang werd een kind acuut weggestuurd bij de eerste verdenking op krentenbaard, pas weer welkom na minimaal 24 uur smeren. Viel daar wel mee hoe hard het ging.quote:Tussendoor kwamen de waterpokken ook nog even langs dus het helpt allemaal niet.
Ik snap dat het je verder niet helpt. Ik kan het helaas niet mooier maken. Ik vind het enorm hardnekkig en lastig te bestrijden. Helpt niet mee dat het bij de opvang ook rondvliegt alsof het niets is.
Goede opvang! Bij ons leek het alsof er pas op het laatst ingegrepen werd.quote:Op donderdag 26 september 2024 11:00 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ja hier hebben we ook wel eens een aanval gehad waar antibiotica voor nodig was, maar dat wilde ik nou net niet zeggen tegen worstelende Clubsoda.
T kind heeft er ook nog kaaskiezen aan overgehouden
[..]
Bij onze opvang werd een kind acuut weggestuurd bij de eerste verdenking op krentenbaard, pas weer welkom na minimaal 24 uur smeren. Viel daar wel mee hoe hard het ging.
Ja, maar je kan dan wel weer je rijstkoker én je ijsmachine bewaren in die oven dus dat is gratis opbergruimtequote:Op donderdag 26 september 2024 08:19 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Beetje groter dan een airfryer ook zeker.
Hoe doet ie het met pizza's?quote:Op donderdag 26 september 2024 11:49 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ja, maar je kan dan wel weer je rijstkoker én je ijsmachine bewaren in die oven dus dat is gratis opbergruimte
Ik ben alleen maar blij met ervaringsverhalen. Ik weet dus van mijn zus hoe heftig het kan woekeren. Het is gewoon ellendig je jezelf en anderen voortdurend herbesmet en hygiëne onmogelijk is als je 1,5 bentquote:Op donderdag 26 september 2024 11:00 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ja hier hebben we ook wel eens een aanval gehad waar antibiotica voor nodig was, maar dat wilde ik nou net niet zeggen tegen worstelende Clubsoda.
T kind heeft er ook nog kaaskiezen aan overgehouden
[..]
Bij onze opvang werd een kind acuut weggestuurd bij de eerste verdenking op krentenbaard, pas weer welkom na minimaal 24 uur smeren. Viel daar wel mee hoe hard het ging.
Geen idee, ik heb één van de bakkerijovens gehouden en gebruik die voor pizza. Maar hetelucht is niet je eerste keuze bij pizza of brood, boven & onderwarmte en op steen (that being said, yeet er een pizzasteen in en warm hem op tot de steen, niet de oven, 300c of meer is en het gaat waarschijnlijk best aardig)quote:Op donderdag 26 september 2024 12:02 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Hoe doet ie het met pizza's?
Oh, boven en onder warmte is beter voor pizzaquote:Op donderdag 26 september 2024 12:13 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb één van de bakkerijovens gehouden en gebruik die voor pizza. Maar hetelucht is niet je eerste keuze bij pizza of brood, boven & onderwarmte en op steen (that being said, yeet er een pizzasteen in en warm hem op tot de steen, niet de oven, 300c of meer is en het gaat waarschijnlijk best aardig)
Warm hem met je steen en al op tot je oven van mening is dat'ie op temperatuur is. Doe je deurtje een halve minuut open, alle warme lucht is er dan uit maar je loeiheet steen is er nog in. Je oven gaat weer opwarmen.quote:Op donderdag 26 september 2024 12:21 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Oh, boven en onder warmte is beter voor pizza![]()
Kan nu tot 275°C met een inbouwoven (inclusief steen) maar gebruik altijd hetelucht.
Binnenkort maar es op boven+onderwarmte proberen
quote:Op donderdag 26 september 2024 12:23 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Warm hem met je steen en al op tot je oven van mening is dat'ie op temperatuur is. Doe je deurtje een halve minuut open, alle warme lucht is er dan uit maar je loeiheet steen is er nog in. Je oven gaat weer opwarmen.
Herhaal dat, en er is een beste kans dat je je steen boven de 300c gaat krijgen.
En hete lucht is wel heter, als in dat je er je groente crispy mee kan krijgen. Maar dit zorgt er bij pizza vooral voor dat de buitenkant van de korst heel snel heel heet wordt, uithard, en dus minder rijst.quote:Op donderdag 26 september 2024 12:29 schreef derLudolf het volgende:
[..]![]()
Zet nu gewoon de oven een uur van te voren aan, maar dit ga ik ook es proberen
Tussen de kussens van de bank ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor verschillende soorten/vormen tomaat, met tomatensaus, vijg, en nog vanalles wat ik ben vergeten. Was erg lekker.
Hoofd zeeduivel met een spek van eigen varken, aardappelpuree, wortel, spinazie, mini-courgette en nog meer wat ik ben vergeten, en een verveine-schuim (mn ouders mosselenschuim, ik verveine ivm schaal- en schelpdieren allergie). Ook erg lekker.
Na een babba (soort sponge cakeje) met wodka(?)infusie, viooltjes-ijs en een soort crème oid wat ik ben vergeten. Ook heel lekker!
Ik vond toetje lekkerst, dan voor, dan hoofd. Met name omdat ik zeeduivel niet heel lekker vond (wel prima, maar niet superlekker zoals de rest). Het viooltjes-ijs was echt heerlijk.
Was bij Stadsjochies. Leuk ook, open keuken, en aan de kas. Ze verbouwen vanalles en het menu is zodanig samengesteld dat het zoveel mogelijk gebruik maakt van wat ze zelf verbouwen.
Dit is wel heel gekquote:Op donderdag 26 september 2024 15:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Hai, ff kort. Hebben meer mensen dit?
[ afbeelding ]
Hier gaat iets heel erg mis. Blijkbaar komen ze zometeen alleen de lege tasjes brengen want mijn bestelling staat nu nog op 35 cent
Bellen? Naar welk nummer dan? Je kunt appen. Krijg je een automatisch bericht dat het helaas erg druk is en ze niet kunnen reageren.quote:Op donderdag 26 september 2024 15:57 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Dit is wel heel gekeven bellen mss? Ik heb geen bestelling bij ze uitstaan, dus geen idee of het breder probleem is.
https://picnic.app/nl/contact/quote:Op donderdag 26 september 2024 16:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bellen? Naar welk nummer dan? Je kunt appen. Krijg je een automatisch bericht dat het helaas erg druk is en ze niet kunnen reageren.
quote:Hi Fles! Bedankt voor je berichtje. Helaas hebben we een grote stroomstoring gehad op ons distributiecentrum. We hebben de bestellingen zo snel mogelijk geannuleerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |