abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 26 september 2024 @ 19:06:27 #76
63722 z80
I fink you freaky
pi_215100961
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2024 17:18 schreef Dr_Flash het volgende:
TAIKO Japanse sojasaus, is dat scherp? :?
De Japanse keuken is niet scherp. De sojasaus zal eerder zout/umami zijn.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_215101011
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2024 19:06 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Best wel herkenbaar, kan het ook niet eens omschrijven waarom, maar soms heb een bloedhekel aan iemand.
Had dat laatst ook met een cliënt, man kwam de deur in en het was voor mij meteen foute boel. Daarna las ik zijn dossier en mijn gevoel klopte helemaal.
Ugh :r

Deze kerel had allemaal grote verhalen. Ook echt alleen maar. De hele fucking dag door. Allemaal gelul ook. Hij had een rijtjeshuis maar zijn badkamer was groter dan onze (enorme) keuken _O- Kwam ons huis binnen met de mededeling "zo, ik mag hopen dat je hier niet meer dan een ton voor hebt betaald".
Spoilers!
pi_215101036
quote:
1s.gif Op donderdag 26 september 2024 19:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
Deze kerel had allemaal grote verhalen. Ook echt alleen maar. De hele fucking dag door. Allemaal gelul ook.
Hee zo eentje hebben we in GC/KSC ook :')
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator donderdag 26 september 2024 @ 19:19:34 #79
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_215101112
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2024 19:06 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Best wel herkenbaar, kan het ook niet eens omschrijven waarom, maar soms heb een bloedhekel aan iemand.
Had dat laatst ook met een cliënt, man kwam de deur in en het was voor mij meteen foute boel. Daarna las ik zijn dossier en mijn gevoel klopte helemaal.
Heb jij ook vaak mensen die beginnen met "jij moet"? Bij m'n ma op spreekuur komen ook regelmatig nieuwe Nederlanders, maar mensen uit sommige landen zijn erg claimen nogal.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator donderdag 26 september 2024 @ 19:20:03 #80
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_215101119
quote:
10s.gif Op donderdag 26 september 2024 19:12 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Hee zo eentje hebben we in GC/KSC ook :')
@Molo ? :P
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_215101218
quote:
1s.gif Op donderdag 26 september 2024 19:20 schreef derLudolf het volgende:

[..]
@:Molo ? :P
Nee joh die komt daar niet. En die voldoet ook totaal niet aan het signalement.
pi_215101269
quote:
1s.gif Op donderdag 26 september 2024 19:19 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Heb jij ook vaak mensen die beginnen met "jij moet"? Bij m'n ma op spreekuur komen ook regelmatig nieuwe Nederlanders, maar mensen uit sommige landen zijn erg claimen nogal.
Ja, maar ik weet ondertussen dat dat een vrij letterlijke vertaling. Is niet dwingend maar komt dwingend over. Net als bv een duitser die op een Nederlands terras zegt “ich krieg n Bier”. Komt bij ons ook onbeschoft over, is niet de bedoeling.
Daarnaast is het oppassen met hij/zij. Hij is (fonetisch) hië zij is hiea. Ook kennen ze in het arabisch de letter P niet, kan ook wel eens komisch zijn.
We have far more in common than that which devides us..
pi_215101437
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2024 19:06 schreef z80 het volgende:

[..]
De Japanse keuken is niet scherp. De sojasaus zal eerder zout/umami zijn.
Ik zou wasabi, shichimi togarashi, rawu olie, of tantan ramen nou niet gelijk mild willen noemen :P
La derecha oprime, la izquierda libera
  donderdag 26 september 2024 @ 19:56:35 #84
63722 z80
I fink you freaky
pi_215101533
quote:
2s.gif Op donderdag 26 september 2024 19:50 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]
Ik zou wasabi, shichimi togarashi, rawu olie, of tantan ramen nou niet gelijk mild willen noemen :P
Buiten de wasabi, de echten vlamt heel even door de neus en is dan weg, is het niet heel pittig.
En het 7chili kruidenmengsel eet je niet zo uit het potje. En zijn ook niet de heetste pepers.
Ja het is wat pittiger dan een avgtje. Maar branden, of twee keer plezier geven, doet het niet.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_215101748
In mijn werkstad en omgeving beginnen patiënten (of mensen :P ) die bellen vaak met de zin: Moet je es ff luisteren.
Ik heb daar heel erg aan moeten wennen :D

[ Bericht 0% gewijzigd door Blues op 26-09-2024 20:23:11 ]
pi_215101755
quote:
1s.gif Op donderdag 26 september 2024 19:03 schreef Lucky_Strike het volgende:

Ja, geen idee eigenlijk. Er zijn wel allerlei besluiten die we eigenlijk moeten kennen hoor. Maar dan nog vraag ik me af of we op het moment van een omgevallen/rotte boom na de storm het waterschap hadden gebeld. Dat is niet onze manier van denken.

Er is iets met 5 meter vanaf een bepaald punt. Maar waar dat punt is, geen idee. Daar kom ik nog wel achter. Tot dat punt is het hun (waad)pakkie aan, en die 5 meter mogen we niet beplanten zodat zij er toegang toe hebben.
Ah ja dat laatste klinkt wel logisch.
pi_215102067
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2024 20:17 schreef Blues het volgende:

[..]
Ah ja dat laatste klinkt wel logisch.
Ja, is ook wel zo. Beetje suf dat we daar nooit over na hadden gedacht. Soms denk ik wel eens dat ik me eens in moet lezen maar dat komt er dan weer niet van.

Wat wel geinig is, we zouden afgelopen zondag het laatste stuk van de tuin aanplanten. Maar we maakten ruzie dus dat gebeurde niet. Vandaag bleek dat precies dat stuk dus vrij van planten moet blijven. Goed gedaan dus van ons :7
Spoilers!
pi_215102547
Een vruchtbare ruzie *O* :D
  Moderator / Redactie Sport donderdag 26 september 2024 @ 21:48:38 #89
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_215102743
Avond :W
Wat een week. Lang verhaal kort aan mn werk kwam ik niet toe. Daarom morgen maar een dagje ´extra´. Bovendien wordt het slecht weer dus niet eens zo erg. Ik zet mn vrijdag volgende week al weer in

Maar ik had ook een pakketje wat vorige week zou komen. Kwam niet... PostNL ´Zou gisteren naar het PostNLpunt worden gebracht, maar hebben we niet gehaald´. Maar vanavond plots *dingdong* Het pakketje! Op de app is het pakketje nog altijd on the road :')
Had gisteren al gechat met PostNL, maar de verkoper kon alleen een onderzoek starten naar waar het pakketje is . Die heb ik dus net gemaild. Uit het niets alsnog *Hoera*.

quote:
5s.gif Op donderdag 26 september 2024 15:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Hai, ff kort. Hebben meer mensen dit? :?

[ afbeelding ]

Hier gaat iets heel erg mis. Blijkbaar komen ze zometeen alleen de lege tasjes brengen want mijn bestelling staat nu nog op 35 cent :')
Picnic is een keer thuisgebleven ivm grote storm. Maar moet mn bestelling voor zaterdag nog plaatsen. :s)
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_215102824
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2024 19:33 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ja, maar ik weet ondertussen dat dat een vrij letterlijke vertaling. Is niet dwingend maar komt dwingend over. Net als bv een duitser die op een Nederlands terras zegt “ich krieg n Bier”. Komt bij ons ook onbeschoft over, is niet de bedoeling.
Daarnaast is het oppassen met hij/zij. Hij is (fonetisch) hië zij is hiea. Ook kennen ze in het arabisch de letter P niet, kan ook wel eens komisch zijn.
Toen S een "sales pitch" moest geven op studie was idd het meest komische moment ;)
pi_215102838
Ik ben net terug van een heel natte training. Voor ons hek stond 10 cm water en op het terrein op sommige plaatsen ook. Maar gelukkig niet koud.

Ik mis wel een beetje de motivatie om te douchen, ik heb al genoeg water gezien :')
pi_215102980
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2024 21:59 schreef Tele6 het volgende:
Ik ben net terug van een heel natte training. Voor ons hek stond 10 cm water en op het terrein op sommige plaatsen ook. Maar gelukkig niet koud.

Ik mis wel een beetje de motivatie om te douchen, ik heb al genoeg water gezien :')
Ik schrok me een hoedje eerder vanavond, zat te lezen en opeens een herrie buiten. Was vergeten dat het slaapkamerraam openstond en het regende keihard. Maar het duurde even voor dat ik daarachter kwam
pi_215103065
Morgenochtend maar 12 graden, onstuimig en nat🥶
Dikke jas maar aan op fiets naar trein!
pi_215103126
Tv zender ONS zend Allo Allo weer eens uit *O* We vielen gelijk met onze neus in Crabtree's long distance dick-boter ook _O-
Spoilers!
pi_215103134
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2024 21:58 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Toen S een "sales pitch" moest geven op studie was idd het meest komische moment ;)
_O-
pi_215103561
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2024 21:58 schreef Tele6 het volgende:

[..]
_O-

Mijn Colombiaanse docent die het steeds over focyous group (focus group) had bleef ook funny.
Spoilers!
pi_215105473
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2024 18:27 schreef Tele6 het volgende:
:W

Nog TWEE EN EEN HALVE WEEK en dan ben ik klaar hier. _O_
En organiseer je dan een etentje om dat te vieren? O-)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_215105494
quote:
1s.gif Op donderdag 26 september 2024 22:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
long distance dick
Weet je hier veel van? :?
pi_215105612
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 september 2024 09:44 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Weet je hier veel van? :?
Niet specifiek maar Officer Crabtree wel :Y

Spoilers!
pi_215105747
Mogge!

6.30 uur geslapen ik doe weer mee geloof ik

Er staat hier een beste wind, voor kustbewoners (@Blues ) zal het nog wel erger zijn.

Zo even een paar boodschappen doen die ik bij picnic was vergeten (hopelijk komen ze gewoon) en daarna wat huishouden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')