SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja mijn autistenpaniek is alweer over hoorquote:Op donderdag 26 september 2024 16:20 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik zie op “alle storingen “ dat ze problemen hebben.
Edit stroomstoring dus, enorm onhandig voor jou en iedereen
Er worden daar wat overuurtjes geschreven vanavond ben ik bangquote:Beste Fles,
Helaas moeten we je bestelling van vandaag annuleren. We hebben te maken gekregen met een stroomstoring bij het distributiecentrum. Daardoor is het niet mogelijk om je boodschappen te leveren.
Daarnaast ging het ook nog eens mis in ons communicatiesysteem. Hierdoor hebben we jou niet op tijd op de hoogte kunnen brengen. Super vervelend, sorry hiervoor.
Als je al hebt betaald, storten we meteen je geld terug. Je hebt het bedrag binnen 3 werkdagen weer op je rekening. Om het een beetje goed te maken hebben we een voucher voor je aangemaakt ter waarde van ¤10,-. De code is GRATIESJGELDT.
Helaas kunnen we je bestelling niet verplaatsen. Maar als je wilt, kun je dezelfde bestelling wel opnieuw plaatsen voor een ander moment:
• Klik hier om naar je b
Schijnt dat "Gratiesj" ook niet in de boeken staatquote:Op donderdag 26 september 2024 18:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
Oh, da's een flesfout natuurlijk
Ja nou. Ik ben moe.quote:Op donderdag 26 september 2024 18:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Schijnt dat "Gratiesj" ook niet in de boeken staat
Ja het schijnt zelfs dat ie niet onder de naam Fles in GBA staatquote:
Aangezien ze zelf mensen in dienst hebben die dat doen, gaan ze vast geen rekening van een ander bedrijf betalen. We hebben het ook niet eens door een bedrijf laten doen maar door een marktplaatscowboy.quote:Op donderdag 26 september 2024 18:19 schreef Kaatje1 het volgende:
Oeh, da’s jammer dat jullie dat niet wisten. Kan je de rekening alsnog opsturen?
quote:Op donderdag 26 september 2024 18:27 schreef Tele6 het volgende:
Nog TWEE EN EEN HALVE WEEK en dan ben ik klaar hier.
Hoe weet je nou wat wel en niet bij waterschapsloot hoort?quote:Op donderdag 26 september 2024 18:14 schreef Lucky_Strike het volgende:
Vandaag stond het waterschap voor de deur. Of ze weer eens in de sloot mochten kijken. Dat mag, we zijn verplicht daar toestemming voor te geven.
Allerlei plannen gemaakt, ik mocht ook meedenken dus wel handig. Er gaat een hoop gebeuren, mogelijk deze winter al. Terloops komt ter sprake dat we voor een hoop geld de rotte bomen hebben laten kappen/kortwieken. Blijken zij verantwoordelijk voor die bomen te zijn. We hadden hen gewoon moeten bellen
Je hoeft er niet bij op de koffie te komen. Heeft ie goed werk afgeleverd?quote:Op donderdag 26 september 2024 18:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wat een irritante kerel was dat ook zeg. Die had ik graag nooit leren kennen
Mwa, redelijk. Kon slechter.quote:Op donderdag 26 september 2024 18:48 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Je hoeft er niet bij op de koffie te komen. Heeft ie goed werk afgeleverd?
Ja, geen idee eigenlijk. Er zijn wel allerlei besluiten die we eigenlijk moeten kennen hoor. Maar dan nog vraag ik me af of we op het moment van een omgevallen/rotte boom na de storm het waterschap hadden gebeld. Dat is niet onze manier van denken.quote:Op donderdag 26 september 2024 18:43 schreef Blues het volgende:
[..]
Hoe weet je nou wat wel en niet bij waterschapsloot hoort?
Wel balen van geld.
Best wel herkenbaar, kan het ook niet eens omschrijven waarom, maar soms heb een bloedhekel aan iemand.quote:Op donderdag 26 september 2024 18:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Mwa, redelijk. Kon slechter.
Ik kom regelmatig mensen tegen die ik niet zo mag of waar ik weinig mee heb. Dat is menselijk en helemaal prima. Maar deze kerel staat echt op eenzame hoogte in de lijst van mensen die ik echt niet mag. Het is niet uit te leggen hoe irritant hij is. Hij heeft ook een extreem aanwezige persoonlijkheid. Hij haalde echt het bloed onder mijn nagels vandaan. En ook bij J. En dat is knap want die kan het echt met iedereen vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |