abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215099553
Knopen doorgehakt *O* over een week of 3 ons nieuwe bier brouwen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_215099715
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2024 16:20 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik zie op “alle storingen “ dat ze problemen hebben.
Edit stroomstoring dus, enorm onhandig voor jou en iedereen
Ja mijn autistenpaniek is alweer over hoor :P Voor vanavond pokebowl besteld met nog wat sides en morgen komt de hele shitfuck alsnog.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_215100016
TAIKO Japanse sojasaus, is dat scherp? :?
  Moderator donderdag 26 september 2024 @ 17:49:39 #54
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_215100259
Kom je maar op één manier achter :+
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_215100302
Ja dus :P Bedankt.
  Moderator donderdag 26 september 2024 @ 17:58:15 #56
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_215100352
Geen idee en dan nog, wat is scherp. De saus waarbij drie pepertjes staan bij de wok in Emmen vind ik niet eens echt pittig :+
pi_215100371
quote:
Beste Fles,
Helaas moeten we je bestelling van vandaag annuleren. We hebben te maken gekregen met een stroomstoring bij het distributiecentrum. Daardoor is het niet mogelijk om je boodschappen te leveren.

Daarnaast ging het ook nog eens mis in ons communicatiesysteem. Hierdoor hebben we jou niet op tijd op de hoogte kunnen brengen. Super vervelend, sorry hiervoor.

Als je al hebt betaald, storten we meteen je geld terug. Je hebt het bedrag binnen 3 werkdagen weer op je rekening. Om het een beetje goed te maken hebben we een voucher voor je aangemaakt ter waarde van ¤10,-. De code is GRATIESJGELDT.

Helaas kunnen we je bestelling niet verplaatsen. Maar als je wilt, kun je dezelfde bestelling wel opnieuw plaatsen voor een ander moment:
• Klik hier om naar je b
Er worden daar wat overuurtjes geschreven vanavond ben ik bang :')
pi_215100382
Geldt ;(
Spoilers!
pi_215100392
Oh, da's een flesfout natuurlijk :')
Spoilers!
pi_215100398
quote:
1s.gif Op donderdag 26 september 2024 18:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
Oh, da's een flesfout natuurlijk :')
Schijnt dat "Gratiesj" ook niet in de boeken staat :'(
pi_215100405
Of een flesopzet.
Spoilers!
pi_215100409
quote:
7s.gif Op donderdag 26 september 2024 18:04 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Schijnt dat "Gratiesj" ook niet in de boeken staat :'(
Ja nou. Ik ben moe.
Spoilers!
pi_215100412
quote:
1s.gif Op donderdag 26 september 2024 18:04 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ja nou. Ik ben moe.
:*
pi_215100506
Vandaag stond het waterschap voor de deur. Of ze weer eens in de sloot mochten kijken. Dat mag, we zijn verplicht daar toestemming voor te geven.

Allerlei plannen gemaakt, ik mocht ook meedenken dus wel handig. Er gaat een hoop gebeuren, mogelijk deze winter al. Terloops komt ter sprake dat we voor een hoop geld de rotte bomen hebben laten kappen/kortwieken. Blijken zij verantwoordelijk voor die bomen te zijn. We hadden hen gewoon moeten bellen :')
Spoilers!
pi_215100558
Oeh, da’s jammer dat jullie dat niet wisten. Kan je de rekening alsnog opsturen?
We have far more in common than that which devides us..
pi_215100627
:W

Nog TWEE EN EEN HALVE WEEK en dan ben ik klaar hier. _O_
  Moderator donderdag 26 september 2024 @ 18:30:12 #67
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_215100654
quote:
1s.gif Op donderdag 26 september 2024 18:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
Of een flesopzet.
Ja het schijnt zelfs dat ie niet onder de naam Fles in GBA staat :o
pi_215100659
Blijkt dat als je "met ingang van 17 oktober" met ontslag bent, dat betekent dat 16 oktober je laatste dag is. Dus ik heb een dag extra vrij :D

Dacht dat ik goed was in taal, maar contractentaal duidelijk niet _O-
pi_215100702
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2024 18:19 schreef Kaatje1 het volgende:
Oeh, da’s jammer dat jullie dat niet wisten. Kan je de rekening alsnog opsturen?
Aangezien ze zelf mensen in dienst hebben die dat doen, gaan ze vast geen rekening van een ander bedrijf betalen. We hebben het ook niet eens door een bedrijf laten doen maar door een marktplaatscowboy.

Wat een irritante kerel was dat ook zeg. Die had ik graag nooit leren kennen :r
Spoilers!
pi_215100744
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2024 18:27 schreef Tele6 het volgende:
:W

Nog TWEE EN EEN HALVE WEEK en dan ben ik klaar hier. _O_
:W *O* *O*
pi_215100752
quote:
1s.gif Op donderdag 26 september 2024 18:14 schreef Lucky_Strike het volgende:
Vandaag stond het waterschap voor de deur. Of ze weer eens in de sloot mochten kijken. Dat mag, we zijn verplicht daar toestemming voor te geven.

Allerlei plannen gemaakt, ik mocht ook meedenken dus wel handig. Er gaat een hoop gebeuren, mogelijk deze winter al. Terloops komt ter sprake dat we voor een hoop geld de rotte bomen hebben laten kappen/kortwieken. Blijken zij verantwoordelijk voor die bomen te zijn. We hadden hen gewoon moeten bellen :')
Hoe weet je nou wat wel en niet bij waterschapsloot hoort?
Wel balen van geld.
  Moderator donderdag 26 september 2024 @ 18:48:01 #72
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_215100792
quote:
1s.gif Op donderdag 26 september 2024 18:36 schreef Lucky_Strike het volgende:

Wat een irritante kerel was dat ook zeg. Die had ik graag nooit leren kennen :r
Je hoeft er niet bij op de koffie te komen. Heeft ie goed werk afgeleverd?
pi_215100885
quote:
1s.gif Op donderdag 26 september 2024 18:48 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Je hoeft er niet bij op de koffie te komen. Heeft ie goed werk afgeleverd?
Mwa, redelijk. Kon slechter.

Ik kom regelmatig mensen tegen die ik niet zo mag of waar ik weinig mee heb. Dat is menselijk en helemaal prima. Maar deze kerel staat echt op eenzame hoogte in de lijst van mensen die ik echt niet mag. Het is niet uit te leggen hoe irritant hij is. Hij heeft ook een extreem aanwezige persoonlijkheid. Hij haalde echt het bloed onder mijn nagels vandaan. En ook bij J. En dat is knap want die kan het echt met iedereen vinden.
Spoilers!
pi_215100931
quote:
1s.gif Op donderdag 26 september 2024 18:43 schreef Blues het volgende:

[..]
Hoe weet je nou wat wel en niet bij waterschapsloot hoort?
Wel balen van geld.
Ja, geen idee eigenlijk. Er zijn wel allerlei besluiten die we eigenlijk moeten kennen hoor. Maar dan nog vraag ik me af of we op het moment van een omgevallen/rotte boom na de storm het waterschap hadden gebeld. Dat is niet onze manier van denken.

Er is iets met 5 meter vanaf een bepaald punt. Maar waar dat punt is, geen idee. Daar kom ik nog wel achter. Tot dat punt is het hun (waad)pakkie aan, en die 5 meter mogen we niet beplanten zodat zij er toegang toe hebben.
Spoilers!
pi_215100960
quote:
1s.gif Op donderdag 26 september 2024 18:58 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Mwa, redelijk. Kon slechter.

Ik kom regelmatig mensen tegen die ik niet zo mag of waar ik weinig mee heb. Dat is menselijk en helemaal prima. Maar deze kerel staat echt op eenzame hoogte in de lijst van mensen die ik echt niet mag. Het is niet uit te leggen hoe irritant hij is. Hij heeft ook een extreem aanwezige persoonlijkheid. Hij haalde echt het bloed onder mijn nagels vandaan. En ook bij J. En dat is knap want die kan het echt met iedereen vinden.
Best wel herkenbaar, kan het ook niet eens omschrijven waarom, maar soms heb een bloedhekel aan iemand.
Had dat laatst ook met een cliënt, man kwam de deur in en het was voor mij meteen foute boel. Daarna las ik zijn dossier en mijn gevoel klopte helemaal.
We have far more in common than that which devides us..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')