abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zaterdag 28 september 2024 @ 23:38:57 #226
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_215122659
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2024 23:32 schreef Queller het volgende:

En alle zut uit de keuken: theedoeken, handdoeken en vaatdoekjes. Die nog het liefst op 90 graden.
Oh ja, dat ook.
Met de projecten die ik doe wringen mensen soms doeken niet uit en dat gaat dan meuren. Dan doe ik standaard alles op 90°C :r
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_215122697
60 gr en af en toe 90 gr :Y
pi_215122698
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 september 2024 23:38 schreef derLudolf het volgende:

Oh ja, dat ook.
Met de projecten die ik doe wringen mensen soms doeken niet uit en dat gaat dan meuren. Dan doe ik standaard alles op 90°C :r
Dat is inderdaad best ranzig :D Hop, 90 graden en voorwas met een schepje HG Vieze Luchtjes _O-
pi_215122709
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 september 2024 23:42 schreef Blues het volgende:
60 gr en af en toe 90 gr :Y
^O^ Ik kan weer rustig slapen!
  Moderator zaterdag 28 september 2024 @ 23:45:04 #230
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_215122726
Deze zomer was iemand met een lap die ik op een meter afstand al kon ruiken iets aan het schoonmaken. Uiteraard met een spuitflesje.

Ik moest even tot drie zeggen om netjes te zeggen dat ze beter opnieuw kon beginnen met een emmertje sop en een schoon doekje.
pi_215122730
Dit gesprek herinnerde me er aan dat de wasmachine klaar was vanmorgen, om 8:30

Ik denk dat ik die nog een keer draai....
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_215122731
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2024 23:43 schreef Queller het volgende:

[..]
*O* :D
  Moderator zaterdag 28 september 2024 @ 23:46:37 #233
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_215122739
Ik was even aan het kijken naar wasmachines en vrieskisten, scheelt toch wel om dat tzt in Duitsland te kopen.
pi_215122744
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 september 2024 23:45 schreef Blues het volgende:

[..]
*O* :D
Heb je dat niet, dat je soms uit je normale doen bent omdat je ineens iets ontdekt? :D
pi_215122746
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2024 23:43 schreef Queller het volgende:

Onder je fijne nieuwe beddengoed O+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_215122750
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 september 2024 23:45 schreef derLudolf het volgende:
Deze zomer was iemand met een lap die ik op een meter afstand al kon ruiken iets aan het schoonmaken. Uiteraard met een spuitflesje.

Ik moest even tot drie zeggen om netjes te zeggen dat ze beter opnieuw kon beginnen met een emmertje sop en een schoon doekje.
Goodness! Ik ben nog een beetje gevoelig in de maagstreek. Het idee... :r
pi_215122766
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2024 23:47 schreef Isabeau het volgende:
Onder je fijne nieuwe beddengoed O+
Je moest het eens zien. Echt een attractie! Heerlijk fris katoensatijn en alsof het ervoor gemaakt is zo netjes past het. Nu alleen nog even de onderkant laten verbouwen. Heel modern is tegenwoordig ook 'met instopstrook over de volledige breedte'. Daar vind ik ook iets van.

Ik ben verder niet lastig hoor...
pi_215122778
Instopstroken zijn hell.

Gewoon een gleuf over de volle breedte: klaar.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  Moderator zaterdag 28 september 2024 @ 23:51:54 #239
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_215122789
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2024 23:48 schreef Queller het volgende:

[..]
Goodness! Ik ben nog een beetje gevoelig in de maagstreek. Het idee... :r
Sorry :*

Non formele educatie en ze leren van alles. Maar ja, gezond verstand lijkt soms te onderbreken. Net als "als je niet weet hoe het werkt blijf je er vanaf" - dat je een nieuw koffiefilter in het koffieapparaat moet doen bijvoorbeeld of geen koffie in het waterreservoir doet 8)7
pi_215122801
Vergeet niet dat er al een flinke generatie is die geen idee heeft wat "een emmer sop" is.

Die vragen "waar zijn de vochtige doekjes"....
pi_215122815
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2024 23:50 schreef fietsie het volgende:
Instopstroken zijn hell.

Hear hear. Ik stop nooit in! Vreselijk vind ik dat.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_215122823
Instopstrook is chill bij het nachtzweten ( :r ) als je hem opzekopt
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_215122834
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2024 23:55 schreef Isabeau het volgende:

[..]
In een hotel ook het eerste wat ik doe; dekens lostrekken zodat het niet je voeten plet.
  Moderator zaterdag 28 september 2024 @ 23:58:10 #244
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_215122839
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2024 23:53 schreef fietsie het volgende:
Vergeet niet dat er al een flinke generatie is die geen idee heeft wat "een emmer sop" is.

Dezelfde generatie die met 25°C spul in de wasdroger wil doen. :')
pi_215122842
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2024 23:57 schreef fietsie het volgende:

In een hotel ook het eerste wat ik doe; dekens lostrekken zodat het niet je voeten plet.
Mijn voeten hebben ook gewoon ruimte nodig hoor :Y Ik snap niets van dat instoppen.
pi_215122861
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 september 2024 23:58 schreef derLudolf het volgende:

Dezelfde generatie die met 25°C spul in de wasdroger wil doen. :')
Deze week nog een vaag gesprek met een kennisje gehad. Haar wasdroger was stuk en ze had eigenlijk geen geld voor een nieuwe wasdroger. Paniek. Dus ik heel nuchter: of je doet een tijdje zonder wasdroger tot je wel het geld hebt bijeengespaard. Maar nee, dat was geen optie, want op een rekje wordt je was niet droog. Dus. Wel sneu van al die generaties voor het bestaan van de wasdrogers. Altijd natte kleren in de kast.
pi_215122909
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2024 00:00 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Deze week nog een vaag gesprek met een kennisje gehad. Haar wasdroger was stuk en ze had eigenlijk geen geld voor een nieuwe wasdroger. Paniek. Dus ik heel nuchter: of je doet een tijdje zonder wasdroger tot je wel het geld hebt bijeengespaard. Maar nee, dat was geen optie, want op een rekje wordt je was niet droog. Dus. Wel sneu van al die generaties voor het bestaan van de wasdrogers. Altijd natte kleren in de kast.
Nou ja, ik heb ook gewoon geen ruimte om dingen als dekbedovertrekken e.d uit te hangen. Alles kan natuurlijk, maar dan zou ik min of meer altijd tussen drogende was moeten zitten, zeker in koude/natte periodes. Ook niet echt gezond voor jezelf of je huis. Ik zou ook graag een overdekt plaatsje hebben, naast een megatuin, zoals mn omaas dat hadden, maar ik kan me geen hypotheek van 1.5 miljoen veroorloven. Dan is een wasdroger van een paar honderd euro de economische keuze
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_215122920
quote:

[..]
Al mijn hele leven kletsnatte kleren in de kast en aan mijn lijf :'(
pi_215122922
quote:

Daarom gingen de maliënkolders ook zo roesten.

quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2024 23:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
Instopstrook is chill bij het nachtzweten ( :r ) als je hem opzekopt
Opzekopt? Dewelk?!

quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2024 23:55 schreef Isabeau het volgende:
Zo is het. Mooi glad over het voeteneind van het bed!

quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2024 23:53 schreef fietsie het volgende:

Is dat dezelfde generatie waarvan de moeder altijd alles achter hun kont opruimt?

quote:
1s.gif Op zaterdag 28 september 2024 23:51 schreef derLudolf het volgende:

Sorry :*

Non formele educatie en ze leren van alles. Maar ja, gezond verstand lijkt soms te onderbreken. Net als "als je niet weet hoe het werkt blijf je er vanaf" - dat je een nieuw koffiefilter in het koffieapparaat moet doen bijvoorbeeld of geen koffie in het waterreservoir doet 8)7
:X

quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2024 23:50 schreef fietsie het volgende:
Instopstroken zijn hell.

Ik wil ook graag aan de onderkant puntjes. Dus de gleuf moet aan de zijkanten een cm of 20 dichtgenaaid zijn. Van de instopstrook mogen ze van mij iets anders maken
pi_215122926
Kledingkleding gooi ik dan weer nooit in de droger. Ook als het in theorie moet kunnen niet. Een wasje past precies op mn rek.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')