Het begin doet me hieraan denkenquote:Op woensdag 29 januari 2025 22:07 schreef aarontje112 het volgende:
Snap niet zo goed waarom niemand het over deze heeft.Vind het echt een van de leukste en verfrissendste nummers in de nationale selecties van dit jaar:
Bekijk deze YouTube-video
Ik kijk de liedjes meequote:Op donderdag 27 februari 2025 20:31 schreef CarloV het volgende:
Maar moet ik hier ook al een liveblog gaan bijhouden?
Dit was ook al salut trouwens, dus dat past er dan ook nog wel bijquote:Op donderdag 27 februari 2025 20:31 schreef Momo het volgende:
Wel leuk dat het eerst liedje Welcome is vanavond en laatste Bye Bye Bye
AI kinderen zijn nog enger dan echte kinderenquote:Op donderdag 27 februari 2025 20:41 schreef CarloV het volgende:
Die video van Magazin is wel echt heel gaar
Maar AI kinderen krijgen wel goed onderwijs!quote:Op donderdag 27 februari 2025 20:42 schreef Momo het volgende:
[..]
AI kinderen zijn nog enger dan echte kinderen
Ja wel een van de beterequote:Op donderdag 27 februari 2025 21:01 schreef CarloV het volgende:
Volgens mij overstemt hij die microfoon in het refrein, kraken zal je
Verder wel solid dit!
Nee deze kat bij de AAAAAAquote:Op donderdag 27 februari 2025 21:10 schreef CarloV het volgende:
Ik mis alleen nog een volledig AI-gegenereerde staging met hologrammen van de kinderen.
En ondanks dat, toch wel verfrissend ergens na al die andere balladsquote:Op donderdag 27 februari 2025 21:13 schreef Momo het volgende:
Dit voelt een beetje als een standaard nummer in een Balkan selectie
Inderdaad, dit komt heel goed uit de verf!quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:04 schreef NailQueen het volgende:
Oh had dit maar in Kroatisch gehouden
ah eurovisie fan dus? leukquote:Op zondag 2 maart 2025 20:48 schreef Momo het volgende:
Deze gast post ook altijd mee op Eurovision Reddit
Wel echt een slap aftreksel, vind het ook altijd lui als landen iets gaan sturen wat het jaar ervoor heeft gescoordquote:Op zondag 2 maart 2025 20:58 schreef Momo het volgende:
Nu Ogenj, Baby Lasagna heeft opgeroepen om op hun te stemmen, denk dat de kans best groot is dat ze winnen.
Bekend effect he, we hebben de formule gevonden! Het is wel een leuk feestje. Maar denk niet dat het een Baby Lasagna of Zdob si Zdub is qua score televote.quote:Op zondag 2 maart 2025 21:00 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Wel echt een slap aftreksel, vind het ook altijd lui als landen iets gaan sturen wat het jaar ervoor heeft gescoord
Dan zet ik het ook even aanquote:
ah wel, kwam me al bekend voorquote:Op zondag 2 maart 2025 21:14 schreef Momo het volgende:
Deze meneer stond ook al in 2013 op ESF met een groep
ew, ja dat achtergrondje is a choice..quote:Op zondag 2 maart 2025 21:19 schreef Momo het volgende:
Weg met die AI kinderen op achtergrond, lied naar Bazel
Lied 14 begint nuquote:Op zondag 2 maart 2025 21:24 schreef NailQueen het volgende:
Heeft het nog zin om hier bij aan te sluiten?
Ja het klinkt allemaal erg kunstmatigquote:Op zondag 2 maart 2025 21:32 schreef NailQueen het volgende:
The soul of my soul. Wat een vreselijke titel
Even opgezocht, maar halve finale was inderdaad volledig engels, dat was nog veel ergerquote:Op zondag 2 maart 2025 21:33 schreef CarloV het volgende:
Hadden ze die eigen taal eerder ook al in hun lied, want dit is wel beter
Was de lokale Bruna ook weer van de partij?quote:Op zondag 2 maart 2025 21:40 schreef NailQueen het volgende:
Volgende week kunnen we weer genieten van de reclames van San Marino. Deze week kwamen er al reclames van de universiteit en de bekendste restaurant van San Marino voorbij
Niet gezien, maar het was meestal zo laat dat het reclameblok behoorlijk was ingedund (zeker die halve finale die om 00:15 begon)quote:Op zondag 2 maart 2025 21:40 schreef H_T het volgende:
[..]
Was de lokale Bruna ook weer van de partij?
Vernoemd naarquote:Op zondag 2 maart 2025 21:51 schreef NailQueen het volgende:
Gekke vraag maar waarom heet deze NF eigenlijk 'Dora'? Ik heb google translate er door heen gehaald maar het heeft geen betekenis in het Kroatisch
Bijzonder om je nationale finale zo te noemen. Dat zouden wij in Nederland niet aandurven.quote:Op zondag 2 maart 2025 21:54 schreef Momo het volgende:
[..]
Vernoemd naar
https://en.wikipedia.org/wiki/Dora_Peja%C4%8Devi%C4%87
Mix van nationaal en internationaalquote:Op zondag 2 maart 2025 22:19 schreef NailQueen het volgende:
Huh? Puntentelling uit Rijeka uit Kroatie?
Volgens mij geeft jury punten op rehearsal maar zou dat optreden zo anders zijn?quote:Op zondag 2 maart 2025 22:20 schreef CarloV het volgende:
LOL hebben ze die uithalen van poison cake niet gehoord ofzo?
kan misschien veilig gezongen hebben. maar dan alsnog is het een rare om zo hoog te hebbenquote:Op zondag 2 maart 2025 22:20 schreef Momo het volgende:
[..]
Volgens mij geeft jury punten op rehearsal maar zou dat optreden zo anders zijn?
Neequote:Op zondag 2 maart 2025 22:44 schreef grazz het volgende:
Lelek met 69p van de televotes naar de 69e editie van het esf ?
Nou, dan weet je het wel! (Wie?)quote:
Hij is toch al 10 jaar bezig met muziekquote:
quote:Bas Wissink is a 23-year-old music producer, songwriter, and artist from the Netherlands. With over a decade of experience in music production, Bas has honed his skills across a variety of genres, particularly in dance and pop music. He also releases music under his artist project, "21Lights," showcasing his versatility in dance music styles.
Beyond his expertise in dance and pop, Bas is actively involved in crafting Eurovision entries and is eager to explore K-Pop, a genre that inspires his innovative and out-of-the-box approach to music production.
Recent highlights:
Marko Bo¨njak – Poison Cake (DORA 2025)
Victoria Sciberras – Juno (MESC 2025)
SALENA – Picky Promise
NEEA RIVER – Love Me Out Of Lonely (21Lights Remix)
https://www.830music.com/roster/bas-wissink
Dat wisten we al toen hij oorspronkelijk niet voor Dora geselecteerd was.quote:Op zondag 2 maart 2025 23:00 schreef NailQueen het volgende:
Ik ga voorzichtig concluderen dat Baby Lasagna een toevalstreffer was
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |