Het begin doet me hieraan denkenquote:Op woensdag 29 januari 2025 22:07 schreef aarontje112 het volgende:
Snap niet zo goed waarom niemand het over deze heeft.Vind het echt een van de leukste en verfrissendste nummers in de nationale selecties van dit jaar:
Bekijk deze YouTube-video
Ik kijk de liedjes meequote:Op donderdag 27 februari 2025 20:31 schreef CarloV het volgende:
Maar moet ik hier ook al een liveblog gaan bijhouden?
Dit was ook al salut trouwens, dus dat past er dan ook nog wel bijquote:Op donderdag 27 februari 2025 20:31 schreef Momo het volgende:
Wel leuk dat het eerst liedje Welcome is vanavond en laatste Bye Bye Bye
AI kinderen zijn nog enger dan echte kinderenquote:Op donderdag 27 februari 2025 20:41 schreef CarloV het volgende:
Die video van Magazin is wel echt heel gaar
Maar AI kinderen krijgen wel goed onderwijs!quote:Op donderdag 27 februari 2025 20:42 schreef Momo het volgende:
[..]
AI kinderen zijn nog enger dan echte kinderen
Ja wel een van de beterequote:Op donderdag 27 februari 2025 21:01 schreef CarloV het volgende:
Volgens mij overstemt hij die microfoon in het refrein, kraken zal je
Verder wel solid dit!
Nee deze kat bij de AAAAAAquote:Op donderdag 27 februari 2025 21:10 schreef CarloV het volgende:
Ik mis alleen nog een volledig AI-gegenereerde staging met hologrammen van de kinderen.
En ondanks dat, toch wel verfrissend ergens na al die andere balladsquote:Op donderdag 27 februari 2025 21:13 schreef Momo het volgende:
Dit voelt een beetje als een standaard nummer in een Balkan selectie
Inderdaad, dit komt heel goed uit de verf!quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:04 schreef NailQueen het volgende:
Oh had dit maar in Kroatisch gehouden
ah eurovisie fan dus? leukquote:Op zondag 2 maart 2025 20:48 schreef Momo het volgende:
Deze gast post ook altijd mee op Eurovision Reddit
Wel echt een slap aftreksel, vind het ook altijd lui als landen iets gaan sturen wat het jaar ervoor heeft gescoordquote:Op zondag 2 maart 2025 20:58 schreef Momo het volgende:
Nu Ogenj, Baby Lasagna heeft opgeroepen om op hun te stemmen, denk dat de kans best groot is dat ze winnen.
Bekend effect he, we hebben de formule gevonden! Het is wel een leuk feestje. Maar denk niet dat het een Baby Lasagna of Zdob si Zdub is qua score televote.quote:Op zondag 2 maart 2025 21:00 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Wel echt een slap aftreksel, vind het ook altijd lui als landen iets gaan sturen wat het jaar ervoor heeft gescoord
Dan zet ik het ook even aanquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |