ah wel, kwam me al bekend voorquote:Op zondag 2 maart 2025 21:14 schreef Momo het volgende:
Deze meneer stond ook al in 2013 op ESF met een groep
ew, ja dat achtergrondje is a choice..quote:Op zondag 2 maart 2025 21:19 schreef Momo het volgende:
Weg met die AI kinderen op achtergrond, lied naar Bazel
Lied 14 begint nuquote:Op zondag 2 maart 2025 21:24 schreef NailQueen het volgende:
Heeft het nog zin om hier bij aan te sluiten?
Ja het klinkt allemaal erg kunstmatigquote:Op zondag 2 maart 2025 21:32 schreef NailQueen het volgende:
The soul of my soul. Wat een vreselijke titel
Even opgezocht, maar halve finale was inderdaad volledig engels, dat was nog veel ergerquote:Op zondag 2 maart 2025 21:33 schreef CarloV het volgende:
Hadden ze die eigen taal eerder ook al in hun lied, want dit is wel beter
Was de lokale Bruna ook weer van de partij?quote:Op zondag 2 maart 2025 21:40 schreef NailQueen het volgende:
Volgende week kunnen we weer genieten van de reclames van San Marino. Deze week kwamen er al reclames van de universiteit en de bekendste restaurant van San Marino voorbij
Niet gezien, maar het was meestal zo laat dat het reclameblok behoorlijk was ingedund (zeker die halve finale die om 00:15 begon)quote:Op zondag 2 maart 2025 21:40 schreef H_T het volgende:
[..]
Was de lokale Bruna ook weer van de partij?
Vernoemd naarquote:Op zondag 2 maart 2025 21:51 schreef NailQueen het volgende:
Gekke vraag maar waarom heet deze NF eigenlijk 'Dora'? Ik heb google translate er door heen gehaald maar het heeft geen betekenis in het Kroatisch
Bijzonder om je nationale finale zo te noemen. Dat zouden wij in Nederland niet aandurven.quote:Op zondag 2 maart 2025 21:54 schreef Momo het volgende:
[..]
Vernoemd naar
https://en.wikipedia.org/wiki/Dora_Peja%C4%8Devi%C4%87
Mix van nationaal en internationaalquote:Op zondag 2 maart 2025 22:19 schreef NailQueen het volgende:
Huh? Puntentelling uit Rijeka uit Kroatie?
Volgens mij geeft jury punten op rehearsal maar zou dat optreden zo anders zijn?quote:Op zondag 2 maart 2025 22:20 schreef CarloV het volgende:
LOL hebben ze die uithalen van poison cake niet gehoord ofzo?
kan misschien veilig gezongen hebben. maar dan alsnog is het een rare om zo hoog te hebbenquote:Op zondag 2 maart 2025 22:20 schreef Momo het volgende:
[..]
Volgens mij geeft jury punten op rehearsal maar zou dat optreden zo anders zijn?
Neequote:Op zondag 2 maart 2025 22:44 schreef grazz het volgende:
Lelek met 69p van de televotes naar de 69e editie van het esf ?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |