9 maartquote:Op zaterdag 22 februari 2025 22:34 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Wanneer ben je weer in groningen?
Ja, maar dan kom ik niet meer thuis, dat is onhandig...quote:Op zaterdag 22 februari 2025 22:36 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Er is een dragbar die vaak een karaoke heeft. Maar dat is vaak op een vrijdag.
De karaokebar is wel open maar die is aan de dure kantquote:Op zaterdag 22 februari 2025 22:40 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, maar dan kom ik niet meer thuis, dat is onhandig...
Klopt, maar ik heb het gestreamd naar de tv en opeens zag ik hemquote:Op zaterdag 22 februari 2025 22:55 schreef Sableheart het volgende:
Ik neem aan dat iedereen bij Portugal zat, dat hier geen reacties op Käärijä kwamen?
Ik was te druk aan het dansenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 22:55 schreef Sableheart het volgende:
Ik neem aan dat iedereen bij Portugal zat, dat hier geen reacties op Käärijä kwamen?
Mail de drag bar anders of ze niet op 9 maart karaoke willen doen voor onsquote:Op zaterdag 22 februari 2025 22:54 schreef NailQueen het volgende:
[..]
De karaokebar is wel open maar die is aan de dure kant
JEEEEY We gaan zeker springen! hahaquote:Op zaterdag 22 februari 2025 23:16 schreef NailQueen het volgende:
Dat wordt springen bij Eurovision in Concert!
Azerbaijan heeft ook wel een springnummertje hoor! En vergeet België niet.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 23:20 schreef NailQueen het volgende:
Ik was wel toe aan een nummer waar je op kan springen. Beetje zoals Luktelk vorig jaar
Belgie was ik even vergeten maar dat heeft echt een tomorrowland dancenummer. Hier moet je wel op springen.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 23:21 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Azerbaijan heeft ook wel een springnummertje hoor! En vergeet België niet.
Check het saunalied van Zweden even.quote:Op zondag 23 februari 2025 01:10 schreef Cyan9 het volgende:
Ik zou voor de verandering graag eens een keer wat positiever reageren, maar dat gaat met deze inzending niet gebeuren.
Ik ben bang dat ik daar ook niet al te positief over ben.quote:Op zondag 23 februari 2025 01:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Check het saunalied van Zweden even.
Het fandom wil wat anders dan Måns.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 28 april 2025 15:13 schreef Rebel- het volgende:
Help me: ik ben hier niet goed in. Spelen deze twee nou een act dat ze onnozel zijn? Of zijn ze dat echt?
Hoe dan ook, ik kan er wel om lachen.
Peter van de Veire noemde dat gisteren ook als referentie.quote:Op woensdag 14 mei 2025 16:22 schreef Evangelion het volgende:
Moet de hele tijd aan boten anna denken
Bekijk deze YouTube-video
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |