SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is patat!![]()
Gooi het er maar uitquote:Op woensdag 25 september 2024 17:52 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik heb hier een oordeel over.Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Dat vind ik dan ook wel kunnenquote:Op woensdag 25 september 2024 17:57 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik vind dat niet kunnen![]()
quote:Op woensdag 25 september 2024 17:57 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik vind dat niet kunnen
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Is ook allemaal best ingewikkeld.. maar dat moet kunnen toch?Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Ja moet kunnen iddquote:Op woensdag 25 september 2024 17:59 schreef Lovely het volgende:
Is ook allemaal best ingewikkeld.. maar dat moet kunnen toch?![]()
Ik beoordeel mensen.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Jaquote:Op woensdag 25 september 2024 18:01 schreef Lovely het volgende:
[..]
Op hun uiterlijk of op hun karakter ?![]()
In de trend buiten naar binnen halen:
Goed: planten
Fout: mensenTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Twijfelgeval: muizenquote:Op woensdag 25 september 2024 18:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Fout: mensen![]()
Brrr mensenquote:Op woensdag 25 september 2024 18:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Fout: mensen
Die wil je gewoon niet in je huis hebbenquote:Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Maar je bent zelf een mens.quote:Op woensdag 25 september 2024 18:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Fout: mensen![]()
Nou...quote:Op woensdag 25 september 2024 18:05 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Maar je bent zelf een mens.![]()
Nee nemen misschien wel negatieve energie mee naar binnenquote:Op woensdag 25 september 2024 18:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die wil je gewoon niet in je huis hebben
Ow. Ik heb even geteld, ik heb ongeveer 25 planten in huis en een stuk of 10 stekjes. Is dat voldoende om een kunstkerstboom te compenseren?quote:Cause there is always a wrong to your right 🎶
Wanna play?: https://www.torn.com/3899578![]()
Ik ook!quote:Op woensdag 25 september 2024 17:49 schreef JustinK het volgende:
Ik beoordeel mensen op het feit dat ze een kerstboom in huis hebben
Positief!
Cause there is always a wrong to your right 🎶
quote:Op woensdag 25 september 2024 18:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ow. Ik heb even geteld, ik heb ongeveer 25 planten in huis en een stuk of 10 stekjes. Is dat voldoende om een kunstkerstboom te compenseren?![]()
![]()
Karakter.quote:Op woensdag 25 september 2024 18:01 schreef Lovely het volgende:
[..]
Op hun uiterlijk of op hun karakter ?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Zitten er orchideeën bij?quote:Op woensdag 25 september 2024 18:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ow. Ik heb even geteld, ik heb ongeveer 25 planten in huis en een stuk of 10 stekjes. Is dat voldoende om een kunstkerstboom te compenseren?![]()
Dat had ik wel door.. ik kan lezenquote:Op woensdag 25 september 2024 18:06 schreef JustinK het volgende:
[..]
Het was de opmerking van gg dat die mensen beoordeeldeIk zei alleen maar ja
quote:Op woensdag 25 september 2024 18:07 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]![]()
Minstens 12 weken vakantie
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Die tellen dubbel?quote:Op woensdag 25 september 2024 18:07 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Zitten er orchideeën bij?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Hoeveel planten heb jij?quote:Cause there is always a wrong to your right 🎶
Een bakje sla ?quote:Op woensdag 25 september 2024 18:09 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik ga lekker gezond eten, aju!
2 nog maar, een mini-orchidee en een grotere die ik ooit bij zn moeder vandaan getrokken heb en die nu ook al zn eerste bloemen gehad heeft. De moeder kwam van de ikeaquote:Op woensdag 25 september 2024 18:07 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Zitten er orchideeën bij?
AardappelSchotel eten.
Was maar 50 cent bij de Jumbo, lekker goedkoop
Dat is wel een koopjequote:Op woensdag 25 september 2024 18:14 schreef MizzezAmy het volgende:
AardappelSchotel eten.
Was maar 50 cent bij de Jumbo, lekker goedkoop
quote:Op woensdag 25 september 2024 18:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
2 nog maar, een mini-orchidee en een grotere die ik ooit bij zn moeder vandaan getrokken heb en die nu ook al zn eerste bloemen gehad heeft. De moeder kwam van de ikea![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 september 2024 18:11 schreef Lovely het volgende:
Ik had ooit ook een orchidee die redde het niet nee![]()
![]()
Mwa beetje zonde wel, misschien dat ik wel een keer weer een nieuwe haalquote:Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Nu ook hopen dat het lekker is.quote:Op woensdag 25 september 2024 18:14 schreef MizzezAmy het volgende:
AardappelSchotel eten.
Was maar 50 cent bij de Jumbo, lekker goedkoopAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Geen sausje er over?quote:Op woensdag 25 september 2024 18:22 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
En hoogstpersoonlijk zelf in de magnetron gedaanMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
deze niet, currybasis gekocht bij reguliere supermarkt ipv tokoquote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Okquote:Op woensdag 25 september 2024 18:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
deze niet, currybasis gekocht bij reguliere supermarkt ipv toko
Zekers, was dezequote:Op woensdag 25 september 2024 18:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nu ook hopen dat het lekker is.
Erg lekker, maar dat wist ik al, had m al vaker gehad. En nog 2 in de koelkast, want ze waren nog tot november houdbaar
Ooh dat zijn er wel heel weinigquote:
En alleen maar witte muren. Ik ben wel benieuwd hoe gezellig jouw woonkamer eruit ziet
Wil je anders een stekje van mij hebben? Afkomstig van een stekje dat ik zo'n 30 jaar geleden kreeg.
Heel gezelligquote:Op woensdag 25 september 2024 18:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ooh dat zijn er wel heel weinig
En alleen maar witte muren. Ik ben wel benieuwd hoe gezellig jouw woonkamer eruit ziet
Wil je anders een stekje van mij hebben? Afkomstig van een stekje dat ik zo'n 30 jaar geleden kreeg.
Als ie weinig onderhoud nodig heeft, want anders overleeft ie het niet hier![]()
![]()
Ja, heeft zeker weinig onderhoud nodig, anders hadden ze mn studententijd niet overleefd.quote:Op woensdag 25 september 2024 18:53 schreef JustinK het volgende:
[..]
Heel gezellig
Als ie weinig onderhoud nodig heeft, want anders overleeft ie het niet hierDie plantjes zijn overal met me mee naar toe verhuisd
(ok, met uitzondering van Engeland dan, toen heeft iemand anders er voor gezorgd)
Oh dat is wel heel mooi dat je die al 30 jaar van hetzelfde stekje hebtquote:Op woensdag 25 september 2024 18:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, heeft zeker weinig onderhoud nodig, anders hadden ze mn studententijd niet overleefd.Die plantjes zijn overal met me mee naar toe verhuisd
(ok, met uitzondering van Engeland dan, toen heeft iemand anders er voor gezorgd)
En blijkbaar overleven ze Limburg dus ook!
![]()
![]()
Hoe herken je een notoire zwartrijder in de trein?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
quote:Op woensdag 25 september 2024 19:02 schreef DJMO het volgende:
Hoe herken je een notoire zwartrijder in de trein?Oh ik dacht aan een grote bekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
tellsell stem: "It's amaaaazing Justin"quote:Op woensdag 25 september 2024 19:01 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh dat is wel heel mooi dat je die al 30 jaar van hetzelfde stekje hebtEn blijkbaar overleven ze Limburg dus ook!
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op woensdag 25 september 2024 19:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
tellsell stem: "It's amaaaazing Justin"![]()
![]()
Hoe herken je een notoire zwartrijder in de trein?Had je mijn PM gezien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Hoe herken je een notoire zwartrijder in de trein?Je hebt ook van die officiële pasjes die in bureaucratische taal zeggen: "Ja hoi, ik ben een zwartrijder. Laat mij maar gewoon m'n gang gaan want van een kale kip kun je toch niet plukken; zonde van alle moeite, tijd, geld en energie om je om mij druk te gaan zitten maken."SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En hoi!![]()
![]()
ToTtermansquote:Op woensdag 25 september 2024 19:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Je hebt ook van die officiële pasjes die in bureaucratische taal zeggen: "Ja hoi, ik ben een zwartrijder. Laat mij maar gewoon m'n gang gaan want van een kale kip kun je toch niet plukken; zonde van alle moeite, tijd, geld en energie om je om mij druk te gaan zitten maken."
En hoi!![]()
![]()
Maar wacht!!! Er is meer!!!quote:Op woensdag 25 september 2024 19:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
tellsell stem: "It's amaaaazing Justin"![]()
Ik ben de laatste zijn die dat zou bewerenquote:Op woensdag 25 september 2024 16:57 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]![]()
Dan is mijn hele leven vast een dieptepunt in jouw optiek.
Ok, ik eet geen olijven, want die vind ik vies, maar wel ananas uit blikMaar het zou een dieptepunt zijn als je wel olijven eet ondanks dat je ze vies vindt
![]()
![]()
Ja, ze hebben hier zelfs alweer vele kindjes gekregenquote:Op woensdag 25 september 2024 19:01 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh dat is wel heel mooi dat je die al 30 jaar van hetzelfde stekje hebtEn blijkbaar overleven ze Limburg dus ook!
Nou, heel soms doe ik dat welquote:Op woensdag 25 september 2024 19:11 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ben de laatste zijn die dat zou bewerenMaar het zou een dieptepunt zijn als je wel olijven eet ondanks dat je ze vies vindt
Maar dan omdat ze al ergens op of door zitten, het is niet dat ik een blikje open trek
En soms neem ik er een om te testen of ik ze nog steeds vies vind en ik vind ze al minder vies dan vroeger!Cause there is always a wrong to your right 🎶
Soms moet je aan dingen/smaken wennen. Zwarte olijven kunnen best sterk smaken.quote:Op woensdag 25 september 2024 19:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nou, heel soms doe ik dat wel
Maar dan omdat ze al ergens op of door zitten, het is niet dat ik een blikje open trek
En soms neem ik er een om te testen of ik ze nog steeds vies vind en ik vind ze al minder vies dan vroeger!![]()
olijven puur vind ik ook niet lekker, maar ergens doorheen vind ik het wel lekkerquote:Op woensdag 25 september 2024 19:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Soms moet je aan dingen/smaken wennen. Zwarte olijven kunnen best sterk smaken.Uw ADH vitamine Worst
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
En daarom test ik er af en toe eentje!quote:Op woensdag 25 september 2024 19:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Soms moet je aan dingen/smaken wennen. Zwarte olijven kunnen best sterk smaken.
Maar heb natuurlijk liever witte olijven
Af en toe vind ik zo'n potje gevulde olijven (met ansjovis of citroen) best wel lekker.quote:Op woensdag 25 september 2024 19:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
olijven puur vind ik ook niet lekker, maar ergens doorheen vind ik het wel lekker![]()
![]()
Heerlijk olijven. Ook om zo te eten. Koop ze zelf eigenlijk nooit. Maar bjj de Griek eet ik ze welquote:Op woensdag 25 september 2024 19:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
olijven puur vind ik ook niet lekker, maar ergens doorheen vind ik het wel lekkerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Niet vloeken!quote:Op woensdag 25 september 2024 19:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heerlijk olijven. Ook om zo te eten. Koop ze zelf eigenlijk nooit. Maar bjj de Griek eet kk ze wel![]()
![]()
De reactie waarvan je wist dat ie ging komenquote:Op woensdag 25 september 2024 19:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En daarom test ik er af en toe eentje!
Maar heb natuurlijk liever witte olijven
En verder: olijven![]()
![]()
Ja, anders zou jij m wel makenquote:Op woensdag 25 september 2024 19:22 schreef JustinK het volgende:
[..]
De reactie waarvan je wist dat ie ging komen
En verder: olijven
Jij lust best veel dingen niet? Ook geen kaas, koffie en vis toch?Cause there is always a wrong to your right 🎶
![]()
Mini-ToT weer!
Hij is weer mega traag met eten en is steeds aan het spelen.
Ik zeg steeds dat hij meer moet eten, maar hij blijft spelen.
Ik knip een keer met m'n vingers en wijs naar zijn bordje.
Hij springt in de lucht en laat zich vallen: "Ik heb schrik als je klak met je vingers doet! Doe maar niet!"Maar hij ging wel eten!
![]()
![]()
Klopt, ik ben een moeilijke eterquote:Op woensdag 25 september 2024 19:23 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, anders zou jij m wel maken
Jij lust best veel dingen niet? Ook geen kaas, koffie en vis toch?![]()
![]()
Mini-ToT?quote:Op woensdag 25 september 2024 19:24 schreef JustinK het volgende:
[..]
Klopt, ik ben een moeilijke eterHoe kom jij aan een FOK!-account?!?
![]()
Moest ik zijnquote:
Bij papa afgekekenquote:Op woensdag 25 september 2024 19:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Mini-ToT?Hoe kom jij aan een FOK!-account?!?
![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 september 2024 19:24 schreef JustinK het volgende:
[..]
Klopt, ik ben een moeilijke eter
Uiteraard. Staat genoteerdquote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
quote:Op woensdag 25 september 2024 19:22 schreef JustinK het volgende:
[..]
De reactie waarvan je wist dat ie ging komen
En verder: olijven
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik kocht vroeger nog wel eens 5kg rauwe olijven van een boer in California; die verkocht ze als ze net geplukt waren. Rauwe olijven kun je niet eten, veel te bitter. Dus je kunt ze of minder bitter maken met loog (wat ze doen bij commerciële olijven) of in een zoutbad diverse maanden laten weken (wat ik dus deed). Je krijgt wel de lekkerste olijven, maar ik heb er het geduld niet meer voor en 5kg olijven is best veelquote:Op woensdag 25 september 2024 19:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
olijven puur vind ik ook niet lekker, maar ergens doorheen vind ik het wel lekker![]()
![]()
Jij hebt ook zo'n pasje?quote:Op woensdag 25 september 2024 19:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Je hebt ook van die officiële pasjes die in bureaucratische taal zeggen: "Ja hoi, ik ben een zwartrijder. Laat mij maar gewoon m'n gang gaan want van een kale kip kun je toch niet plukken; zonde van alle moeite, tijd, geld en energie om je om mij druk te gaan zitten maken."
En hoi!Ik heb er één en ik ben er trots op
Ney Greysquote:
Same here. Alleen als de auto bij de garage staat en ik moet absoluut weg.quote:
Tegenwoordig kan ik ook prima thuiswerken, dus absolute noodzaak om naar kantoor te gaan is er niet meer.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Waar in nl?quote:Op woensdag 25 september 2024 19:37 schreef devzero het volgende:
[..]
Het schijnt zo goed als gratis te zijn
Nou niet hier hoor.quote:Op woensdag 25 september 2024 19:37 schreef devzero het volgende:
[..]
Het schijnt zo goed als gratis te zijnAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Heeft GG zo’n blitse auto ?quote:Op woensdag 25 september 2024 19:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja hee als ik zo'n auto zou hebben zou ik hooguit koken en slapen in mijn huis!Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
sssst.
Dit moet niet op het forum.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op woensdag 25 september 2024 19:41 schreef gebrokenglas het volgende:
sssst.
Dit moet niet op het forum.![]()
![]()
![]()
zelf olijfolie makenquote:Op woensdag 25 september 2024 19:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik kocht vroeger nog wel eens 5kg rauwe olijven van een boer in California; die verkocht ze als ze net geplukt waren. Rauwe olijven kun je niet eten, veel te bitter. Dus je kunt ze of minder bitter maken met loog (wat ze doen bij commerciële olijven) of in een zoutbad diverse maanden laten weken (wat ik dus deed). Je krijgt wel de lekkerste olijven, maar ik heb er het geduld niet meer voor en 5kg olijven is best veelUw ADH vitamine Worst
Nee, ik snap het wel.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
+1quote:Op woensdag 25 september 2024 19:43 schreef hemarookworst het volgende:
shit, heb ik gemist wat voor dikke waggie GG heeftIk heb er één en ik ben er trots op
Nee dat is niet zo belangrijk.quote:Op woensdag 25 september 2024 19:43 schreef hemarookworst het volgende:
shit, heb ik gemist wat voor dikke waggie GG heeftAutocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op woensdag 25 september 2024 19:43 schreef hemarookworst het volgende:
shit, heb ik gemist wat voor dikke waggie GG heeft![]()
![]()
35cm?quote:Op woensdag 25 september 2024 19:45 schreef JustinK het volgende:
Ik plaats ook geen pics van m'n dikke trein hier![]()
![]()
wel op OF?quote:Op woensdag 25 september 2024 19:45 schreef JustinK het volgende:
Ik plaats ook geen pics van m'n dikke trein hierUw ADH vitamine Worst
daar zullen ze bij het treinentopic van PTA flink op aftrekken en grof geld voor neerleggenquote:Uw ADH vitamine Worst
quote:Op woensdag 25 september 2024 19:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
daar zullen ze bij het treinentopic van PTA flink op aftrekken en grof geld voor neerleggen![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 september 2024 19:43 schreef hemarookworst het volgende:
shit, heb ik gemist wat voor dikke waggie GG heeftIk ookquote:
Hebben jullie interesse in een gratis vakantie naar Estland?
https://nos.nl/artikel/25(...)en-in-cel-in-estlandUw ADH vitamine Worst
Ehhhh neequote:Op woensdag 25 september 2024 19:49 schreef hemarookworst het volgende:
Hebben jullie interesse in een gratis vakantie naar Estland?
https://nos.nl/artikel/25(...)en-in-cel-in-estlandThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Kerrie!quote:Op woensdag 25 september 2024 19:52 schreef devzero het volgende:
[..]
Waar iedereen Jus drinkt? Nee dank je
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
quote:![]()
Ik eet het natuurlijk wel als het moet, maar meestal vind ik het niet zo lekker.Cause there is always a wrong to your right 🎶
Ik vind kerrie wel lekker, maar dan geen jus erbij aubquote:Op woensdag 25 september 2024 19:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]![]()
Ik eet het natuurlijk wel als het moet, maar meestal vind ik het niet zo lekker.![]()
![]()
Niks moetquote:Op woensdag 25 september 2024 19:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]![]()
Ik eet het natuurlijk wel als het moet, maar meestal vind ik het niet zo lekker.![]()
![]()
Ga ik wel met iemand anders kerrie etenquote:Op woensdag 25 september 2024 19:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik vind kerrie wel lekker, maar dan geen jus erbij aub![]()
![]()
Nergens voor nodig, ik probeer mn leven te beterenquote:
En je wist waarschijnlijk toch wel wat ik wilde zeggen
Ik zag een hele slechte grap aankomenquote:Op woensdag 25 september 2024 19:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nergens voor nodig, ik probeer mn leven te beteren
En je wist waarschijnlijk toch wel wat ik wilde zeggen![]()
![]()
Als kind vond ik het heerlijk.quote:Op woensdag 25 september 2024 19:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]![]()
Ik eet het natuurlijk wel als het moet, maar meestal vind ik het niet zo lekker.
En toen pleurde ik het echt overal op!
En op een gegeven moment walgde ik er van en dat is nooit over gegaan.![]()
Ik kan me de laatste keer dat ik echt ouderwetse jus gehad heb niet eens herinneren.quote:Op woensdag 25 september 2024 19:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik vind kerrie wel lekker, maar dan geen jus erbij aub
Jus d'orange hou ik wel van, vooral als die vers is!Cause there is always a wrong to your right 🎶
Dat heb ik met spaghetti op zijn Hollandsquote:Op woensdag 25 september 2024 19:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Als kind vond ik het heerlijk.
En toen pleurde ik het echt overal op!
En op een gegeven moment walgde ik er van en dat is nooit over gegaan.
Verse Jusquote:Op woensdag 25 september 2024 19:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik kan me de laatste keer dat ik echt ouderwetse jus gehad heb niet eens herinneren.
Jus d'orange hou ik wel van, vooral als die vers is!![]()
![]()
Dat kun jij als de bestequote:Op woensdag 25 september 2024 19:57 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik zag een hele slechte grap aankomen
Maak je nooit draadjes vlees ?quote:Op woensdag 25 september 2024 19:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik kan me de laatste keer dat ik echt ouderwetse jus gehad heb niet eens herinneren.
Jus d'orange hou ik wel van, vooral als die vers is!
@FreshFruitquote:Op woensdag 25 september 2024 19:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Klopt, ik kan ze heel goed zien aankomenquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijn moeder ging op een gegeven moment kliekjes door de spaghetti heen flikkeren!quote:Op woensdag 25 september 2024 19:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat heb ik met spaghetti op zijn Hollands
Ik had mijn grens echt bereikt met haar Spaghetti bolognese met doperwtjes en worteltjes!![]()
![]()
Door onze reacties is ze toen acuut gestopt met die kliekjes er doorheen te tyen!
![]()
![]()
Net nog opquote:Op woensdag 25 september 2024 19:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat heb ik met spaghetti op zijn Hollands![]()
![]()
Verse jus is lekker, hoewel ik bijna altijd grapefruits koop en die pers voor ontbijt.quote:Op woensdag 25 september 2024 19:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat soort dingen jaquote:Op woensdag 25 september 2024 20:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Mijn moeder ging op een gegeven moment kliekjes door de spaghetti heen flikkeren!
Ik had mijn grens echt bereikt met haar Spaghetti bolognese met doperwtjes en worteltjes!![]()
![]()
Door onze reacties is ze toen acuut gestopt met die kliekjes er doorheen te tyen!
Euh eigenlijk niet meer op die ouderwetse manier. Wel als stoofpot, maar dan noem ik het niet echt meer de ouderwetse jus.quote:Op woensdag 25 september 2024 19:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maak je nooit draadjes vlees ?Cause there is always a wrong to your right 🎶
Ik greep laatst in fruit, komt wel dichtbij zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik had penne arabiataquote:
Ik ben toch meer fan van de Italiaanse keuken
Mijn oma kon dat als de bestequote:Op woensdag 25 september 2024 20:03 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Euh eigenlijk niet meer op die ouderwetse manier. Wel als stoofpot, maar dan noem ik het niet echt meer de ouderwetse jus.
quote:Op woensdag 25 september 2024 20:03 schreef JustinK het volgende:
Ik greep laatst in fruit, komt wel dichtbij zoIk heb net een peer opgegetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 25 september 2024 20:04 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb net een peer opgegetenLekker juicy?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 september 2024 19:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maak je nooit draadjes vlees ?![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dit klinkt bitter. Ik heb een tijd wel grapefruit gegeten, maar toen pulkte ik echt het vruchtvlees uit de velletjes, dat vond ik wel lekkerquote:Op woensdag 25 september 2024 20:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Verse jus is lekker, hoewel ik bijna altijd grapefruits koop en die pers voor ontbijt.
quote:Op woensdag 25 september 2024 20:03 schreef JustinK het volgende:
Ik greep laatst in fruit, komt wel dichtbij zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, dan hoef ik het ook al niet te proberenquote:Op woensdag 25 september 2024 20:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mijn oma kon dat als de beste
Nee ik heb het ook wel geleerd van mn moeder, maar het is vooral dat ik geen gekookte aardappels meer eet. Kregen we vroeger bijna elke dag, omdat mn vader en broer geen pasta of rijst lustten, dus heb genoeg gekookte aardappelen voor mn hele leven gehad.Cause there is always a wrong to your right 🎶
Deze vallen enorm mee qua bitterheid. Tenslotte is Florida de citrusstaat en over een paar maanden liggen ze weer vers in de winkel.quote:Op woensdag 25 september 2024 20:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dit klinkt bitter. Ik heb een tijd wel grapefruit gegeten, maar toen pulkte ik echt het vruchtvlees uit de velletjes, dat vond ik wel lekker![]()
Ah je hebt nog internet! Morgen niet meer?quote:Op woensdag 25 september 2024 20:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Deze vallen enorm mee qua bitterheid. Tenslotte is Florida de citrusstaat en over een paar maanden liggen ze weer vers in de winkel.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Oh, het is al kwart over 8.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik had nog een 18 uur gevoel. Even bijstellen.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Wij hadden ook agvquote:Op woensdag 25 september 2024 20:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, dan hoef ik het ook al niet te proberen
Nee ik heb het ook wel geleerd van mn moeder, maar het is vooral dat ik geen gekookte aardappels meer eet. Kregen we vroeger bijna elke dag, omdat mn vader en broer geen pasta of rijst lustten, dus heb genoeg gekookte aardappelen voor mn hele leven gehad.
Ik heb amper gekookte aardappels gegeten omdat ik het echt bleghhhhh vindt![]()
Kook het zelf ook bijna niet
Hou ook meer van Italiaans Spaans etcThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Jazeker. Ik beoordeel jou als een supertoffe en lieve userquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Je bent de liefstequote:![]()
Wie wordt er beoordeeld dan
Mis ik weer wat ?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Aaawh!! dat doet mij goedquote:Op woensdag 25 september 2024 20:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jazeker. Ik beoordeel jou als een supertoffe en lieve user![]()
![]()
Zie de TTquote:Op woensdag 25 september 2024 20:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je bent de liefste![]()
Mis ik weer wat ?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Waarop?quote:
Heb je kunstplanten? Heb je echte planten?
Heb je een kerstboom?
Heb je een karakter?
Geen idee ik keek naar de TTquote:Op woensdag 25 september 2024 20:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je bent de liefste![]()
Mis ik weer wat ?![]()
mijn allerliefste leukste boontje![]()
![]()
Ik heb geen karakterquote:Op woensdag 25 september 2024 20:17 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Waarop?
Heb je een kerstboom?
Heb je een karakter?Ik heb ook geen kerstboom meer
Ik heb wel echte planten
tenminste iets
![]()
![]()
Geen van allenquote:Op woensdag 25 september 2024 20:17 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Waarop?
Heb je een kerstboom?
Heb je een karakter?![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 september 2024 20:17 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Waarop?
Heb je een kerstboom?
Heb je een karakter?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja, dan heb ik je nu ook beoordeeld!quote:Op woensdag 25 september 2024 20:18 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Ik heb geen karakterIk heb ook geen kerstboom meer
Ik heb wel echte planten
tenminste iets
![]()
Jij hebt wel karakterquote:Op woensdag 25 september 2024 20:18 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Ik heb geen karakterIk heb ook geen kerstboom meer
Ik heb wel echte planten
tenminste iets
Vechter strijder lief zacht gevoelig mooi mens
Ik verwacht dat de stroom morgen, eind van de middag, wel zal uitvallen. Geen idee voor hoe lang.quote:Op woensdag 25 september 2024 20:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ah je hebt nog internet! Morgen niet meer?![]()
Awwquote:Op woensdag 25 september 2024 20:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jij hebt wel karakter
Nu wil ik ook karakter![]()
![]()
Jep, jij komt iets minder positief uit mijn beoordeling, maar dat wist ik alquote:
wat lief grijsjequote:Op woensdag 25 september 2024 20:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jij hebt wel karakter
Vechter strijder lief zacht gevoelig mooi mensWat moet ik nou zonder jou
![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 september 2024 20:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jij hebt wel karakter
Ik ook van jouquote:Op woensdag 25 september 2024 20:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jep, jij komt iets minder positief uit mijn beoordeling, maar dat wist ik alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij hebt ook karakterquote:
Winnaar
Volhouder
Lief
Humor
quote:Op woensdag 25 september 2024 20:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jij hebt ook karakter
Winnaar
Volhouder
Lief
Humor
![]()
![]()
![]()
Nu is mijn leven compleet![]()
![]()
![]()
Eensquote:Op woensdag 25 september 2024 20:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jij hebt ook karakter
Winnaar
Volhouder
Lief
Humor
@JustinK
![]()
![]()
Hebben jullie niet standaard een aggregaat daar? De stroom valt nogal eens uit in Amerika, heb ik het idee? Of valt dat wel mee?quote:Op woensdag 25 september 2024 20:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik verwacht dat de stroom morgen, eind van de middag, wel zal uitvallen. Geen idee voor hoe lang.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op woensdag 25 september 2024 20:21 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik ook van jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik hou van haar, ik haat 'r, ze haat ook veel van mij
quote:Op woensdag 25 september 2024 20:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jij hebt ook karakter
Winnaar
Volhouder
Lief
Humor
Zo kan het ook he @MizzezAmyquote:![]()
![]()
Wat kan het jou schelen wat een ander van je vindt?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
In dat geval vind ik jou een ontzettende lulquote:Op woensdag 25 september 2024 20:25 schreef gebrokenglas het volgende:
Wat kan het jou schelen wat een ander van je vindt?![]()
![]()
Ja, ik heb een generator. Maar het is een kleintje, dus genoeg voor de koelkast en wat lampen, maar niet voor bv de AC. Zo vaak valt de stroom ook weer niet uit, dus vind het zonde om $7K uit te geven voor een generator die het hele huis van stroom kan voorzien.quote:Op woensdag 25 september 2024 20:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hebben jullie niet standaard een aggregaat daar? De stroom valt noal eens uit in Amerika, heb ik het idee? Of valt dat wel mee?![]()
Nam ik net een slok cola.quote:Op woensdag 25 september 2024 20:26 schreef JustinK het volgende:
[..]
In dat geval vind ik jou een ontzettende lul![]()
Maar het ging goed, het ging goed....
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op woensdag 25 september 2024 20:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nam ik net een slok cola.![]()
Maar het ging goed, het ging goed....![]()
![]()
QEDquote:Op woensdag 25 september 2024 20:25 schreef JustinK het volgende:
[..]
[..]
Zo kan het ook he @:mizzezamySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cause there is always a wrong to your right 🎶
Er is niemand die zich totaal niet aantrekt wat anderen van ze vinden.quote:Op woensdag 25 september 2024 20:25 schreef gebrokenglas het volgende:
Wat kan het jou schelen wat een ander van je vindt?![]()
Meest ideale situatie kan het je niks schelenquote:Op woensdag 25 september 2024 20:25 schreef gebrokenglas het volgende:
Wat kan het jou schelen wat een ander van je vindt?
Maar hoeveel mensen zijn zo sterk dat ze zo denken ?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op woensdag 25 september 2024 20:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
QEDKan je wel allemaal dure afkortingen gaan gebruiken...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
![]()
Van sommige mensen kan me dat wel wat schelen.quote:Op woensdag 25 september 2024 20:25 schreef gebrokenglas het volgende:
Wat kan het jou schelen wat een ander van je vindt?
Dat worden er wel steeds minder.Cause there is always a wrong to your right 🎶
Ja, die begrijp jij natuurlijk toch niet. Gelukkig weet je nog wel hoe google werktquote:Op woensdag 25 september 2024 20:28 schreef JustinK het volgende:
[..]
Kan je wel allemaal dure afkortingen gaan gebruiken...
Ik weet het liever niet. Beetje struisvogelen....quote:Op woensdag 25 september 2024 20:29 schreef M_0_0_N het volgende:
Ik vind zeker wel fijn om te weten wat mensen van mij vinden, en soms juist weer niet
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
QEDquote:Op woensdag 25 september 2024 20:29 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, die begrijp jij natuurlijk toch niet. Gelukkig weet je nog wel hoe google werkt![]()
![]()
Dat is ook een leuke optie somsquote:Op woensdag 25 september 2024 20:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik weet het liever niet. Beetje struisvogelen....![]()
![]()
Ik had een grotere gekocht puur en alleen voor de AC.quote:Op woensdag 25 september 2024 20:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, ik heb een generator. Maar het is een kleintje, dus genoeg voor de koelkast en wat lampen, maar niet voor bv de AC. Zo vaak valt de stroom ook weer niet uit, dus vind het zonde om $7K uit te geven voor een generator die het hele huis van stroom kan voorzien.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Google dit maar eens Googlequote:Op woensdag 25 september 2024 20:29 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, die begrijp jij natuurlijk toch niet. Gelukkig weet je nog wel hoe google werkt![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: