De logica zelve dat Ferguson wint. Maar Paula heeft zich wel mooi getoond. Eerstejaars junior pas, die kan volgend jaar nog terugkeren voor een tweede poging. En vanaf volgend jaar is ze ook ploeggenoot van Ferguson bij Movistar, SD Worx gaat nooit meer een koers winnen.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
Denemarken doet niet eens enige moeite om de kaarten te verbergen, gewoon vol gas vanaf de start. Het zou me niet verbazen als de eerste bom al op Binz wordt gegooid.
Seixas lijkt met niet echt comfortabel in de regen. Als enige van het gehele peloton zit hij nog steeds te kloten met een regenjack en heeft al meerdere gaatjes moeten dichten. Ben benieuwd of het hem opbreekt aan het einde.
Withen Philipsen, Seixas, Sparfel, Goszczurny, Pericas, Alvarez, Remijn, Zomermaand, Van Kerckhove, Grindley, Finn, Fietzke, Halter is alles wat nog over is.
Teleurstellend dat Jurgen Zomermaand een witte jongen uit Friesland is
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
Verder hoop ik nog jaren te kunnen genieten van de naam Fietzke
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger