SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. johan friso is jarig![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door Kissingbird op 25-09-2024 08:40:55 ]Smile, it's free therapy.![]()
![]()
goeie binnenkomer Birdie
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik was bezig maar jij was te snelquote:
Heb jij ook al 2x gedaanquote:
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Wanna play?: https://www.torn.com/3899578![]()
quote:Op woensdag 25 september 2024 08:32 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat zou @:Lovely doen. Je moest even wachten
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
quote:Op woensdag 25 september 2024 08:32 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat zou @:Lovely doen. Je moest even wachten![]()
weet ik toch niet
ik kijk op fok en zie geen dts
en dan is het klik klik open
Smile, it's free therapy.![]()
1x per ongeluk en 2e keer was Lov er niet.quote:
De TT die niemand verwachteDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Nee hoor niemand hoeft te wachten.quote:Op woensdag 25 september 2024 08:32 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat zou @:Lovely doen. Je moest even wachten
quote:Op woensdag 25 september 2024 08:33 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
weet ik toch niet
ik kijk op fok en zie geen dts
en dan is het klik klik open![]()
![]()
![]()
![]()
Dit keer wel want Lov heeft een spannende TT voor ons.quote:Op woensdag 25 september 2024 08:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee hoor niemand hoeft te wachten.
Normaal niet, nu welquote:Op woensdag 25 september 2024 08:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee hoor niemand hoeft te wachten.![]()
![]()
Ik had eerst een reeks met 'gezellig clubje' nu bezig aan een reeks niks...quote:
mag iedereen zelf wat erbij bedenkenSmile, it's free therapy.![]()
quote:Op woensdag 25 september 2024 08:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee hoor niemand hoeft te wachten.
Ja dan had ze sneller moeten zijn, niemand hoeft te wachten op iemandquote:Op woensdag 25 september 2024 08:34 schreef aeque het volgende:
[..]
Dit keer wel want Lov heeft een spannende TT voor ons.
Minder dan 300 posts in 10 minuten. Moet lukken.
Dit is dan weer een minder stomme uitspraakquote:Op woensdag 25 september 2024 08:33 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
vogels zijn ook stom
Allemaal afmaken![]()
![]()
Gewoon een kusje eropquote:Op woensdag 25 september 2024 08:33 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
vogels zijn ook stom
Allemaal afmakenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
ahhhquote:Op woensdag 25 september 2024 08:35 schreef Lovely het volgende:
[..]
Mobiel he, dan gaat het niet zo snel
Ik vind ze wel leukquote:Op woensdag 25 september 2024 08:33 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
vogels zijn ook stom
Allemaal afmaken
Behalve als ze op mn voorruit vliegen als ik 120 op de snelweg rijd, dat was schrikken
Lekker rustigquote:
quote:Op woensdag 25 september 2024 08:34 schreef aeque het volgende:
Minder dan 300 posts in 10 minuten. Moet lukken.quote:Op woensdag 25 september 2024 08:35 schreef Kissingbird het volgende:
beetje door posten dan is het zo weer vol
20 min moet kunnenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Een fogel?quote:Op woensdag 25 september 2024 08:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik vind ze wel leuk
Behalve als ze op mn voorruit vliegen als ik 120 op de snelweg rijd, dat was schrikken
Ik vind vogels ook leukquote:Op woensdag 25 september 2024 08:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik vind ze wel leuk
Behalve als ze op mn voorruit vliegen als ik 120 op de snelweg rijd, dat was schrikken![]()
![]()
Oef dat lijkt me idd schrikken.Smile, it's free therapy.![]()
Dat is zielugquote:Op woensdag 25 september 2024 08:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik vind ze wel leuk
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Dat kan ik mij voorstellen, hier vliegen ze regelmatig tegen mijn voorraam, schrik mij altijd te pletterquote:Op woensdag 25 september 2024 08:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik vind ze wel leuk
Maar ik heb er nooit een op de grond zien spartelen gelukkig. Ze kunnen veel hebben
Maar tegen 120 km zal wel anders zijnWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
@greysbones zegt dat mobiel net zo snel gaat, dus dat het aan mij ligtquote:Op woensdag 25 september 2024 08:35 schreef Lovely het volgende:
[..]
Mobiel he, dan gaat het niet zo snelCause there is always a wrong to your right 🎶
Even niet posten!Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
In 40 plus staan elke ochtend mooie vogels geplaatst door @pullupquote:Op woensdag 25 september 2024 08:37 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik vind vogels ook leuk![]()
![]()
Oef dat lijkt me idd schrikken.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Jaquote:Op woensdag 25 september 2024 08:38 schreef drakin het volgende:
[..]
In 40 plus staan elke ochtend mooie vogels geplaatst door @:pullup
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Die vliegt ergens anders op inquote:Cause there is always a wrong to your right 🎶
SOmmige zijn op mobiel net zo snel.quote:Op woensdag 25 september 2024 08:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
@:greysbones zegt dat mobiel net zo snel gaat, dus dat het aan mij ligt
Sommige zelfs verbazend snelWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op woensdag 25 september 2024 08:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Die vliegt ergens anders op in![]()
als ik zo lees heeft hij veel nestjes
Krijg toch altijd wel het idee dat hij graag op jou in vliegt.quote:Op woensdag 25 september 2024 08:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Die vliegt ergens anders op in
Vandaag slechts 1quote:
Maar dan komen morgen wel een heleboel
Ja, 2 dikke duiven op mn vooruit. Was bang dat mn ruit eruit zou vliegen. Gelukkig was de ruitenwisservloeistof niet op en kon ik het bloed zo wegvegenquote:Op woensdag 25 september 2024 08:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat kan ik mij voorstellen, hier vliegen ze regelmatig tegen mijn voorraam, schrik mij altijd te pletter
Maar ik heb er nooit een op de grond zien spartelen gelukkig. Ze kunnen veel hebben
Maar tegen 120 km zal wel anders zijn
ja hij post vaak hele bijzondere vogelsquote:Op woensdag 25 september 2024 08:38 schreef drakin het volgende:
[..]
In 40 plus staan elke ochtend mooie vogels geplaatst door @:pullup
A jakkie, goor is dat het en ook wel zielig voor de birds, al heb ik helemaal niets met duivenquote:Op woensdag 25 september 2024 08:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, 2 dikke duiven op mn vooruit. Was bang dat mn ruit eruit zou vliegen. Gelukkig was de ruitenwisservloeistof niet op en kon ik het bloed zo wegvegenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op woensdag 25 september 2024 08:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
als ik zo lees heeft hij veel nestjes
![]()
![]()
![]()
Hier toch mooi niet![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 september 2024 08:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, 2 dikke duiven op mn vooruit. Was bang dat mn ruit eruit zou vliegen. Gelukkig was de ruitenwisservloeistof niet op en kon ik het bloed zo wegvegen
Soms ook AI vogelsquote:Op woensdag 25 september 2024 08:41 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja hij post vaak hele bijzondere vogels
2 nog welquote:Op woensdag 25 september 2024 08:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, 2 dikke duiven op mn vooruit. Was bang dat mn ruit eruit zou vliegen. Gelukkig was de ruitenwisservloeistof niet op en kon ik het bloed zo wegvegen
Duif op het menuquote:Op woensdag 25 september 2024 08:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A jakkie, goor is dat het en ook wel zielig voor de birds, al heb ik helemaal niets met duiven
Heb je wel eens duif gegeten?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Moordenaarquote:Op woensdag 25 september 2024 08:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, 2 dikke duiven op mn vooruit. Was bang dat mn ruit eruit zou vliegen. Gelukkig was de ruitenwisservloeistof niet op en kon ik het bloed zo wegvegen![]()
![]()
Misschien hij ook niet, soms gebeurd dat gewoonquote:Op woensdag 25 september 2024 08:42 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
HE![]()
![]()
oh dat wist ik dus niet dat
Ja, ik zag ze zitten in de middenberm en zag ze wegvliegen, maar ze hadden een korte paraboolvlucht en landden zo op mn voorruit, was geen ontwijken aan.quote:Cause there is always a wrong to your right 🎶
Jaquote:
Ik ben een draak, ik eet alles
Niet zo erg als jij met al je gifquote:
Nog nooit gehad, lijkt het op kip?Cause there is always a wrong to your right 🎶
Veel kleine botjesquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pff dat is schrikken. Nog een geluk dat je raam niet stuk is gegaan.quote:Op woensdag 25 september 2024 08:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, ik zag ze zitten in de middenberm en zag ze wegvliegen, maar ze hadden een korte paraboolvlucht en landden zo op mn voorruit, was geen ontwijken aan.
ahh zal een bloedbad zijn geweest of toch niet?Smile, it's free therapy.![]()
Of op eend, dat heeft ook wel een duidelijk andere smaak dan kipCause there is always a wrong to your right 🎶
Ja vind ik wel. In Marokko wordt het geserveerd onder de noemer kip in de tajine'squote:Op woensdag 25 september 2024 08:46 schreef MizzezAmy het volgende:
Nog nooit gehad, lijkt het op kip?
quote:Op woensdag 25 september 2024 08:45 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja
Ik ben een draak, ik eet alles
Smaakt meer naar duifDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Nee eend vind ik wel anders smaken.quote:Op woensdag 25 september 2024 08:47 schreef MizzezAmy het volgende:
Of op eend, dat heeft ook wel een duidelijk andere smaak dan kip
duif heeft wel een iets andere vleesstructuur vind ikSmile, it's free therapy.![]()
Hey Paulquote:
Nee, eigenlijk viel het bloed best mee, maar was ook knal en toen vlogen ze over m'n auto heen, ging heel snel welquote:Op woensdag 25 september 2024 08:46 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
pff dat is schrikken. Nog een geluk dat je raam niet stuk is gegaan.
ahh zal een bloedbad zijn geweest of toch niet?Cause there is always a wrong to your right 🎶
Zegt ze tochquote:Op woensdag 25 september 2024 08:47 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nee eend vind ik wel anders smaken.
duif heeft wel een iets andere vleesstructuur vind ik![]()
Al mijn gif?quote:Op woensdag 25 september 2024 08:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Niet zo erg als jij met al je gif![]()
Ik had laatst nog duif in mijn winkelmandje
Maar toch niet gekocht
Te weinig plek in de vriezerDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
In België? Ik zie het hier eigenlijk nooit.quote:Op woensdag 25 september 2024 08:49 schreef drakin het volgende:
Ik had laatst nog duif in mijn winkelmandje
Maar toch niet gekocht
Te weinig plek in de vriezerCause there is always a wrong to your right 🎶
Laatst als in echt een paar dagen geleden
Ze hadden ook fazantDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Nederland, in de groothandelquote:Op woensdag 25 september 2024 08:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
In België? Ik zie het hier eigenlijk nooit.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Mogguh
Ik heb een waanzinnige herfstige outfit aan![]()
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ja, insecticiden?quote:
Denk tenminste dat je het daarover hebt als je het hebt over spuiten met een wit goedje
Maar heb je ooit duif gegeten?quote:Op woensdag 25 september 2024 08:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Mogguh
Ik heb een waanzinnige herfstige outfit aan
Hoe is het met Paul?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
Ach de buurtkat vermoord gemiddeld 1 duif per week. Ik moet nog een leuke seriemoordenaarnaam voor hem bedenken.Trotste mama van Ambar
Morguh, fotooooooooooquote:Op woensdag 25 september 2024 08:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Mogguh
Ik heb een waanzinnige herfstige outfit aan
Dan snap ik wel dat je bent overgegaan op de plantjes.quote:
Paul
![]()
Winnaar 5 FOK-awards 2022![]()
goed mam, afgelopen weekend ging wilma met mn zusje 5 km hardlooptocht doen leuk hequote:Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Paul
![]()
Winnaar 5 FOK-awards 2022![]()
ze hebben beide medaille, wilma was wel snellerWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
quote:Op woensdag 25 september 2024 08:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, insecticiden?
Denk tenminste dat je het daarover hebt als je het hebt over spuiten met een wit goedje![]()
![]()
Ik eet nog steeds wel eens vlees hoor alleen geen duif meer, dat is niet heel erg lekker.quote:Op woensdag 25 september 2024 08:53 schreef aeque het volgende:
[..]
Dan snap ik wel dat je bent overgegaan op de plantjes.Trotste mama van Ambar
Ik kom mobiel totaal niet vooruit met dat posten, ik vind het maar niks, dat geveeg over het scherm de hele tijd.quote:Op woensdag 25 september 2024 08:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
SOmmige zijn op mobiel net zo snel.
Sommige zelfs verbazend snel
Liever met een gewone computer.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Oh daar was ik laatst. Maar alleen voor de rumbonen, rest van de winkel niet gezienquote:Op woensdag 25 september 2024 08:53 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
zie dat de sligro het heeft
Dagje ouder dat hakt er soms inquote:Op woensdag 25 september 2024 08:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik kom mobiel totaal niet vooruit met dat posten, ik vind het maar niks, dat geveeg over het scherm de hele tijd.
Liever met een gewone computer.![]()
Een Ponchoquote:Op woensdag 25 september 2024 08:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Mogguh
Ik heb een waanzinnige herfstige outfit aan![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Noem je GG nu bejaard en oud?quote:Op woensdag 25 september 2024 08:55 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dagje ouder dat hakt er soms in
Trotste mama van Ambar
* gebrokenglas verslikt zich in de koffiequote:Op woensdag 25 september 2024 08:55 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dagje ouder dat hakt er soms in![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Wat sportief, leuk dat ze dat samen doen.quote:Op woensdag 25 september 2024 08:53 schreef Paul het volgende:
[..]
goed mam, afgelopen weekend ging wilma met mn zusje 5 km hardlooptocht doen leuk heWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je herkent het?quote:Op woensdag 25 september 2024 08:55 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dagje ouder dat hakt er soms in![]()
![]()
![]()
![]()
Ja echt hè. Ik sta met mijn oren te klapperen weer.quote:Op woensdag 25 september 2024 08:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Noem je GG nu bejaard en oud?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Jij bent al op leeftijd?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotste mama van Ambar
Ik ook hoor, vind het op mobiel ook niet leuk fok!kenquote:Op woensdag 25 september 2024 08:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik kom mobiel totaal niet vooruit met dat posten, ik vind het maar niks, dat geveeg over het scherm de hele tijd.
Liever met een gewone computer.
Op de ipad dan wel iets beter maar het fijnste toch gewoon op de laptop.
Maar die gaat hier tegen woordig in de middag vaak al weer uit dan ben ik het zatWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
best wel wat duif te koop daarquote:Op woensdag 25 september 2024 08:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh daar was ik laatst. Maar alleen voor de rumbonen, rest van de winkel niet gezien
https://www.sligro.nl/p.3777.html/ruig-duif-anjou-met-kop.html
https://www.sligro.nl/p.2(...)let-pak-4-stuks.html
https://www.sligro.nl/p.2(...)n-doos-3-5-kilo.htmlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op woensdag 25 september 2024 08:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Noem je GG nu bejaard en oud?nog net niet
![]()
Rumbonen kan je bijna nergens meer kopen in de winkel, alleen zo tegen de kerstquote:Op woensdag 25 september 2024 08:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh daar was ik laatst. Maar alleen voor de rumbonen, rest van de winkel niet gezien
Jammer zijn wel lekker
je weet dat ik een grapje maak he gg?quote:Op woensdag 25 september 2024 08:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas verslikt zich in de koffie
Ja, KB is net weer jarig geweest, die moet ook weer verder naar beneden scrollen als ze op een website haar leeftijd moet opgeven.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op woensdag 25 september 2024 08:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Leuk Ieni, allemaal zelf gemaakt ook nogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn nieuwe blouse heeft dus helemaal een bosprinten past perfect bij mijn 3 jaar oude rok
Trotste mama van Ambar
quote:Op woensdag 25 september 2024 08:57 schreef ieniminimuis het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
is dat de nieuwe blouse ook?Smile, it's free therapy.![]()
Zelf gekochtquote:Op woensdag 25 september 2024 08:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Leuk Ieni, allemaal zelf gemaakt ook nog
Trotste mama van Ambar
Iddquote:Op woensdag 25 september 2024 08:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, KB is net weer jarig geweest, die moet ook weer verder naar beneden scrollen als ze op een website haar leeftijd moet opgeven.![]()
![]()
Ja dat is die nieuwe blousequote:Op woensdag 25 september 2024 08:59 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
is dat de nieuwe blouse ook?
Trotste mama van Ambar
Nou vind ik niet, vooral een lange TT is lastig om die snel weg te krijgenquote:Op woensdag 25 september 2024 08:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
@:greysbones zegt dat mobiel net zo snel gaat, dus dat het aan mij ligt
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Ik weet het ook niet. Op een of andere manier heb ik een bepaald beeld gevormd van jou.quote:
foequote:Op woensdag 25 september 2024 08:58 schreef aeque het volgende:
Kb ging wel los op haar verjaardag
[ afbeelding ]![]()
Het nadeel van mobiel fokken is dat je steeds zelf de pagina moet ververssenTrotste mama van Ambar
quote:Op woensdag 25 september 2024 08:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, KB is net weer jarig geweest, die moet ook weer verder naar beneden scrollen als ze op een website haar leeftijd moet opgeven.daar weet jij al langer alles vanaf
![]()
Oef, gelukkig.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
nounounouquote:Op woensdag 25 september 2024 09:00 schreef Kissingbird het volgende:
[..]daar weet jij al langer alles vanaf
![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Even oud zijn jullie tochquote:Op woensdag 25 september 2024 09:00 schreef Kissingbird het volgende:
[..]daar weet jij al langer alles vanaf
![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dat inderdaad. En een post editten is ook wel gedoe. Maar goed....quote:Op woensdag 25 september 2024 09:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Het nadeel van mobiel fokken is dat je steeds zelf de pagina moet ververssenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Jij bent ook al 40+....quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Quoten ook voor je het weet heb je een tr gezetquote:Op woensdag 25 september 2024 09:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat inderdaad. En een post editten is ook wel gedoe. Maar goed....Trotste mama van Ambar
Volgens mij zou het hier heel rustig worden als er geen 40+-ers meer mogen komen.
Jaquote:Op woensdag 25 september 2024 09:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Quoten ook voor je het weet heb je een tr gezet
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Alles is voor muisjequote:Op woensdag 25 september 2024 09:02 schreef aeque het volgende:
Volgens mij zou het hier heel rustig worden als er geen 40+-ers meer mogen komen.
Trotste mama van Ambar
quote:Op woensdag 25 september 2024 08:57 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
best wel wat duif te koop daar
https://www.sligro.nl/p.3777.html/ruig-duif-anjou-met-kop.html
https://www.sligro.nl/p.2(...)let-pak-4-stuks.html
https://www.sligro.nl/p.2(...)n-doos-3-5-kilo.htmlZiet er niet bijzonder lekker uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inb4: zelluf
Oef.... Die komt aan.....quote:
* gebrokenglas schudt zijn hoofd.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Lov moon ieni hemaquote:Op woensdag 25 september 2024 09:02 schreef aeque het volgende:
Wat ik zo kan bedenkenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik ben er dan ook nog.quote:
O dacht dat ik die stofjes voorbij had zien komenquote:
Maar staat je goed
mutsiequote:Op woensdag 25 september 2024 09:03 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ziet er niet bijzonder lekker uit.
Inb4: zellufSmile, it's free therapy.![]()
Ik ben 41+quote:Op woensdag 25 september 2024 09:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Lov moon ieni hema
Wat ik zo kan bedenken
Ik heb al heel lang niets zelf gemaaktquote:Op woensdag 25 september 2024 09:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dacht dat ik die stofjes voorbij had zien komen
Maar staat je goed
Trotste mama van Ambar
Moest jij ook in je vakantie toen je jarig wasquote:
Dat zou maar saai zijn...quote:Op woensdag 25 september 2024 09:02 schreef aeque het volgende:
Volgens mij zou het hier heel rustig worden als er geen 40+-ers meer mogen komen.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Voor altijd 25 zijnquote:Op woensdag 25 september 2024 09:04 schreef Lovely het volgende:
[..]
Scheelt ik zie er nog uit als iemand van 25
Ja, die moet je al haast klaar hebben staan op je klembord.quote:Op woensdag 25 september 2024 08:59 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou vind ik niet, vooral een lange TT is lastig om die snel weg te krijgenCause there is always a wrong to your right 🎶
Ja, ik ben jong van geest, dat klopt wel.quote:
* gebrokenglas ziet dit als een compliment van Lovely, zijn hele dag is nu al goed
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Of mobiel in desktop modus zettenquote:Op woensdag 25 september 2024 09:04 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, die moet je al haast klaar hebben staan op je klembord.Volgende keer eens proberen haha
Ik ben mentaal voor mijn idee nog steeds 25, heb niet het idee dat ik ouder ben gewordenTrotste mama van Ambar
Heb ik geen last van heb de desktop versie op mijn mobiel staanquote:Op woensdag 25 september 2024 09:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat inderdaad. En een post editten is ook wel gedoe. Maar goed....Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Is irritantquote:Op woensdag 25 september 2024 09:05 schreef Lovely het volgende:
[..]
Of mobiel in desktop modus zettenVolgende keer eens proberen haha
Niks mis mee hoor.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Hey Greysquote:![]()
En wat is oud, mijn vader zei altijd de duvel is pas oud
Aeque zou het zo zeggen hoor!quote:Cause there is always a wrong to your right 🎶
quote:Op woensdag 25 september 2024 09:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, ik ben jong van geest, dat klopt wel.
* gebrokenglas ziet dit als een compliment van Lovely, zijn hele dag is nu al goed
Leeftijd is ook moeilijk te schatten als degene alleen kent op een forum..Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Dan is het haast niet te lezen.quote:Op woensdag 25 september 2024 09:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb ik geen last van heb de desktop versie op mijn mobiel staanAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Dat is correct en tevens juist.quote:Op woensdag 25 september 2024 09:06 schreef Lovely het volgende:
[..]
Leeftijd is ook moeilijk te schatten als degene alleen kent op een forum..Autocorrect
(zelfst. naamw.)
love is over de 40quote:Op woensdag 25 september 2024 09:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Lov moon ieni hema
Wat ik zo kan bedenkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maar heb jij geen leesbril en vergrootglas op jouw leeftijid?quote:Op woensdag 25 september 2024 09:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dan is het haast niet te lezen.Trotste mama van Ambar
Doe dat alleen als ik mijn UI wil wisselen en ik op mijn mobiel zit..quote:Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Das eerder een Justin zin.quote:Op woensdag 25 september 2024 09:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Aeque zou het zo zeggen hoor!
Hoe ouder je wordt des te minder oud je een bepaalde leeftijd vindquote:Op woensdag 25 september 2024 09:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Greys![]()
En wat is oud, mijn vader zei altijd de duvel is pas oud
Ik vond mijn opa en oma met 70 oud
Maar mijn ouders die nu die leeftijd hebben vind ik dan weer niet oud
Gek hè.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nee, dat niet.quote:Op woensdag 25 september 2024 09:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar heb jij geen leesbril en vergrootglas op jouw leeftijid?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik wist ook niet dat het iets nieuws was, had gekund dat je het eerder gemaakt had tochquote:Op woensdag 25 september 2024 09:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb al heel lang niets zelf gemaakt
Zo soort rok heb je toch ook wel eens gemaakt?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En als je zelf 70 bent straks vind je het helemaal niet oud.quote:Op woensdag 25 september 2024 09:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoe ouder je wordt des te minder oud je een bepaalde leeftijd vind
Gek hè.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja die heb ik toen in het roze gemaakt adhv deze rok die ik nu aan heb.quote:Op woensdag 25 september 2024 09:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik wist ook niet dat het iets nieuws was, had gekund dat je het eerder gemaakt had toch
Zo soort rok heb je toch ook wel eens gemaakt?Trotste mama van Ambar
Vind ik dus niet, vind die andere irritanter.quote:
Het is maar net wat je gewend bentWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Blijkt maar weer dat DTS een goede afspiegeling van de samenleving is. Zelfs hier is de boel flink aan het vergrijzen.
Geen lasat van eigenlijkquote:Op woensdag 25 september 2024 09:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dan is het haast niet te lezen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maar de opa en oma generatie zag er ook ouder uit ( puur door de kleding ook ) denk ik..quote:Op woensdag 25 september 2024 09:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gek hè.Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Jij brengt de gemiddelde leeftijd hier gelukkig weer een stuk naar benedenquote:Op woensdag 25 september 2024 09:08 schreef aeque het volgende:
Blijkt maar weer dat DTS een goede afspiegeling van de samenleving is. Zelfs hier is de boel flink aan het vergrijzen.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja, maar dat was negatief, daar zie ik jou wel voor aanquote:
Kloptquote:Op woensdag 25 september 2024 09:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind ik dus niet, vind die andere irritanter.
Het is maar net wat je gewend bent
quote:Op woensdag 25 september 2024 09:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet. Op een of andere manier heb ik een bepaald beeld gevormd van jou.![]()
![]()
Of heb jij zo'n enorme telefoon, type tablet?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
jus niet dan? die kan er ook wat vanquote:Op woensdag 25 september 2024 09:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, maar dat was negatief, daar zie ik jou wel voor aan
Niet zo gek, dat heb ik ook en ik denk wel meerderequote:Op woensdag 25 september 2024 09:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gek hè.
Mensen van deze tijd lijken ook niet zo snel oud omdat ze zich anders kleden, de haren niet meer met zo stijf permanentje hebben. Ze kleden zich vaak nog modern en maken zich nog licht opWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Baby Akwequote:Op woensdag 25 september 2024 09:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jij brengt de gemiddelde leeftijd hier gelukkig weer een stuk naar beneden
Je bent zellufquote:Op woensdag 25 september 2024 09:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, maar dat was negatief, daar zie ik jou wel voor aan
Ik had hele hippe opa en omaquote:Op woensdag 25 september 2024 09:09 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar de opa en oma generatie zag er ook ouder uit ( puur door de kleding ook ) denk ik..![]()
En kleding veranderd ook mee
Ik zie nu kleding in rekken hangen die ik als puber aan had
Als ik het nu zie denk ik waaarom!!!
Nee heb een gewone Iphone Heb wel een ipad, maar die is natuurlijk wel groter dan de telquote:Op woensdag 25 september 2024 09:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Of heb jij zo'n enorme telefoon, type tablet?
Heb twee ipads zelfs een kleine en een redelijke groteWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, die is ook niet altijd even vriendelijk tegen mij.quote:Op woensdag 25 september 2024 09:10 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
jus niet dan? die kan er ook wat van
Je bent niet alleenquote:Op woensdag 25 september 2024 09:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, die is ook niet altijd even vriendelijk tegen mij.
Wat raarrrquote:Op woensdag 25 september 2024 09:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, die is ook niet altijd even vriendelijk tegen mij.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ah ik dan weer niet.. oma 's droegen rokken en opa's in pakkenquote:Op woensdag 25 september 2024 09:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik had hele hippe opa en oma![]()
En kleding veranderd ook mee
Ik zie nu kleding in rekken hangen die ik als puber aan had
Als ik het nu zie denk ik waaarom!!!
Ja veel kleding komt weer terug..
Daar was ikquote:Op woensdag 25 september 2024 08:53 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
zie dat de sligro het heeft
We zitten nu in de zeroes fashion cycle. Ik doe een grotequote:Op woensdag 25 september 2024 09:13 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah ik dan weer niet.. oma 's droegen rokken en opa's in pakken
Ja veel kleding komt weer terug..
Trotste mama van Ambar
Ik verkeer in goed gezelschap!quote:
En alto is weer hip? Maar dan meer op zijn regenboogs?Trotste mama van Ambar
Het is cringequote:Op woensdag 25 september 2024 09:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
We zitten nu in de zeroes fashion cycle. Ik doe een grote
ik begrijp je niet?quote:![]()
hij is niet altijd aardig dat mag toch gezegd wordenSmile, it's free therapy.![]()
Ik zag die popcorn topjes die je helemaal kan uittrekken weer. En ik deed echt een grotequote:
Trotste mama van Ambar
Vraag maar aan Amy wat ze van @JustinK zegtquote:Op woensdag 25 september 2024 09:14 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ik begrijp je niet?![]()
hij is niet altijd aardig dat mag toch gezegd worden
Even wachten en we hebben weer spicegirl schoenenquote:Op woensdag 25 september 2024 09:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zag die popcorn topjes die je helemaal kan uittrekken weer. En ik deed echt een grote
Ik wacht nog op de trend dat die sneakers met echt die hele hoge platforms a la spice girls weer terug komen in het straatbeeldTrotste mama van Ambar
Jaaahhh, Justin is raaaaarrrrrrrrquote:Op woensdag 25 september 2024 09:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vraag maar aan Amy wat ze van @:Justink zegtCause there is always a wrong to your right 🎶
quote:Op woensdag 25 september 2024 09:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Even wachten en we hebben weer spicegirl schoenenquote:Op woensdag 25 september 2024 09:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wacht nog op de trend dat die sneakers met echt die hele hoge platforms a la spice girls weer terug komen in het straatbeeld!
Trotste mama van Ambar
Lief dat je het voor hem opneemt maar ik geef gewoon mijn meningquote:Op woensdag 25 september 2024 09:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vraag maar aan Amy wat ze van @:Justink zegt
Je snapt het nietquote:Op woensdag 25 september 2024 09:16 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Lief dat je het voor hem opneemt maar ik geef gewoon mijn mening
Maar maakt niet uitThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op woensdag 25 september 2024 09:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik wacht nog op de trend dat die sneakers met echt die hele hoge platforms a la spice girls weer terug komen in het straatbeeld
Dit dus KBquote:Op woensdag 25 september 2024 09:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jaaahhh, Justin is raaaaarrrrrrrrThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Maar die cargobroeken trend ook? Ineens zitten er overal die zakken op? Totaal geen functie, ook helemaal niet passend bij de broek ofzoTrotste mama van Ambar
Ik snap het zeker.. maar we verschillen van mening en dat is oke.quote:Op woensdag 25 september 2024 09:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je snapt het niet
Maar maakt niet uitSmile, it's free therapy.![]()
Klopt maar het kan nog lomperquote:Op woensdag 25 september 2024 09:16 schreef Lovely het volgende:
Sommige sneakers hebben al van die hoge zolenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Neeeheeeeeeeequote:Op woensdag 25 september 2024 09:17 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik snap het zeker.. maar we verschillen van mening en dat is oke.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op woensdag 25 september 2024 09:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, die is ook niet altijd even vriendelijk tegen mij.![]()
![]()
Alleen de echte low rise broeken zijn nog niet terugTrotste mama van Ambar
Is de afritsbroek al terug? Vond die best handig
quote:Op woensdag 25 september 2024 09:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jaaahhh, Justin is raaaaarrrrrrrr![]()
![]()
Die komen er aanquote:Op woensdag 25 september 2024 09:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Alleen de echte low rise broeken zijn nog niet terug
Nu in de Amerikaanse schappen![]()
Nooit weggeweest bij ANWB en Beverquote:Op woensdag 25 september 2024 09:18 schreef MizzezAmy het volgende:
Is de afritsbroek al terug? Vond die best handigTrotste mama van Ambar
Ook schaamhaar laag?quote:Op woensdag 25 september 2024 09:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die komen er aan
Nu in de Amerikaanse schappen
Trotste mama van Ambar
Definitief vuurwerkverbod in Zutphen; gemeente werkt aan centrale lichtshow rond aftelmomentquote:Op woensdag 25 september 2024 09:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die komen er aan
Nu in de Amerikaanse schappen![]()
Sierpotten, grondbloemen en fonteintjes. Inwoners van de gemeente Zutphen mogen ze aankomende jaarwisseling definitief niet afsteken. Wel zet de gemeente alles op alles om toch een centrale vuurwerkvrije show op ‘s-Gravenhof te organiseren. ,,Dan hebben we het over licht, aftellen en muziek.’’Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hmm ja, maar ik haalde m bij de skatershop, daar zijn ze niet meer. Sterker nog, de hele winkel is weg!quote:Op woensdag 25 september 2024 09:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nooit weggeweest bij ANWB en Bever
oh dat begint nu weer..wel of geen vuurwerkquote:Op woensdag 25 september 2024 09:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Definitief vuurwerkverbod in Zutphen; gemeente werkt aan centrale lichtshow rond aftelmoment
Sierpotten, grondbloemen en fonteintjes. Inwoners van de gemeente Zutphen mogen ze aankomende jaarwisseling definitief niet afsteken. Wel zet de gemeente alles op alles om toch een centrale vuurwerkvrije show op ‘s-Gravenhof te organiseren. ,,Dan hebben we het over licht, aftellen en muziek.’’Smile, it's free therapy.![]()
Maar die worden toch alleen verkocht per 2, omdat je partner dezelfde dan moet hebben.quote:Op woensdag 25 september 2024 09:18 schreef MizzezAmy het volgende:
Is de afritsbroek al terug? Vond die best handig
Jemigquote:Op woensdag 25 september 2024 09:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Definitief vuurwerkverbod in Zutphen; gemeente werkt aan centrale lichtshow rond aftelmoment
Sierpotten, grondbloemen en fonteintjes. Inwoners van de gemeente Zutphen mogen ze aankomende jaarwisseling definitief niet afsteken. Wel zet de gemeente alles op alles om toch een centrale vuurwerkvrije show op ‘s-Gravenhof te organiseren. ,,Dan hebben we het over licht, aftellen en muziek.’’
samen in 1 broek geritst danquote:Op woensdag 25 september 2024 09:20 schreef aeque het volgende:
[..]
Maar die worden toch alleen verkocht per 2, omdat je partner dezelfde dan moet hebben.Smile, it's free therapy.![]()
Maar die hele trend van alto en skatebroeken is weer helemaal hipquote:Op woensdag 25 september 2024 09:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm ja, maar ik haalde m bij de skatershop, daar zijn ze niet meer. Sterker nog, de hele winkel is weg!
Trotste mama van Ambar
baggy broekenquote:Op woensdag 25 september 2024 09:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar die hele trend van alto en skatebroeken is weer helemaal hip
Dan koop ik er wel 2! Kan ik m ook nog eens wassenquote:Op woensdag 25 september 2024 09:20 schreef aeque het volgende:
[..]
Maar die worden toch alleen verkocht per 2, omdat je partner dezelfde dan moet hebben.
Stijf staan van de viezigheid was toch hipquote:Op woensdag 25 september 2024 09:21 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dan koop ik er wel 2! Kan ik m ook nog eens wassen
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Forum Opties Forumhop: Hop naar: