Wij hebben hier veel geluk gehad.. Alleen 30 / 40 mph windstoten en zelfs geen regen. Zo te zien krijgen jullie in Atlanta meer last, al zal het allemaal erg plaatselijk zijn qua tornado's etc.quote:Op vrijdag 27 september 2024 04:27 schreef Smart_ass het volgende:
Hoe is het daar nu? Wij zitten ten noorden van Atlanta, hopelijk is het tegen de tijd dat het hier is wat gekalmeerd. Erg veel bomen rondom ons huis, zou het fijn vinden als die blijven staan.
Eén hap en het hele topic bijgelezen, dat viel tegenquote:Op donderdag 26 september 2024 22:12 schreef heywoodu het volgende:
Dit wordt een terugleestopic voor bij het ontbijt, gok ik
Was het maar waar. Het is daar nu ook nacht. Maar de schade is nu al enorm door de stormvloed. Veel stroomuitval ook, dus geen beelden.quote:Op vrijdag 27 september 2024 08:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Eén hap en het hele topic bijgelezen, dat viel tegen
Ik hoop dat dat betekent dat de schade enigszins mee is gevallen.
quote:Op vrijdag 27 september 2024 12:36 schreef aloa het volgende:
Helene kwam om 23:10 uur EDT donderdagavond aan land, ongeveer 16 kilometer ten west-zuidwesten van Perry, Florida, ...
Note to self: niet in Perry, FL gaan wonen.quote:
Oh wat fijn! Jij zit in de panhandle? Jeetje wat een “geluk” wel met die boom!quote:Op vrijdag 27 september 2024 05:05 schreef falling_away het volgende:
[..]
Wij hebben hier veel geluk gehad.. Alleen 30 / 40 mph windstoten en zelfs geen regen. Zo te zien krijgen jullie in Atlanta meer last, al zal het allemaal erg plaatselijk zijn qua tornado's etc.
Dit is een goede link: https://zoom.earth/storms(...)rlays=wind,crosshair
Dit is hier plaatselijk:
[ afbeelding ]
Ja die foto was meer als grap bedoeld omdat de orkaan ons op een haar na gemist heeft. Hoe is het nu bij jullie?quote:Op vrijdag 27 september 2024 13:39 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Oh wat fijn! Jij zit in de panhandle? Jeetje wat een “geluk” wel met die boom!
Die link volg ik inderdaad ook, zoals ik het nu zie zitten we in rood gedeelte, maar het wijzigt telkens. Hopelijk blijft het hier bij regen (wel echt bizar hoeveel neerslag er is gevallen al de laatste dagen hoor!).
quote:Op zaterdag 28 september 2024 10:15 schreef Drass het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)elfs-lenen~a9a05642/
Met je Mustang niets vermoedend naar de orkaan rijden.. achterlijke Nederlanders.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |