Doe voorzichtig!quote:Op woensdag 25 september 2024 20:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ben op alles voorbereid. Zolang er maar niet te veel bomen gaan omvallen en de weg geblokkeerd zijn. Want zaterdag zouden we met een groepje gaan parachute springen
Oef ja dan zullen jullie het wel zwaar te verduren krijgen.. Na de vorige orkaan vorig jaar zag ik vrij veel destructie op i-10 bij jullie. Succes!quote:
Dat heeft nog wel een tijdje geduurd voor dat opgeruimd was.quote:Op woensdag 25 september 2024 20:37 schreef falling_away het volgende:
[..]
Oef ja dan zullen jullie het wel zwaar te verduren krijgen.. Na de vorige orkaan vorig jaar zag ik vrij veel destructie op i-10 bij jullie. Succes!
Wow! Bijzonder wat ze allemaal in stelling brengen. Al die wagens ook om zsm alle electriciteitsdraden te reparerenquote:Op woensdag 25 september 2024 20:58 schreef falling_away het volgende:
Terwijl velen moeten evacueren zijn de convoys met ambulances etc onderweg richting het gebied.
[ afbeelding ]
Ook FPL staat klaar maar meer op afstand in Pensacola
https://weartv.com/news/l(...)storm-relief-efforts
Dat zal wel ongeveer kloppen.quote:Op donderdag 26 september 2024 20:45 schreef Ronzz het volgende:
Vannacht rond 5:00u Nederlandse tijd komt de kern aan land? Aldus Windy (geen idee of dat betrouwbaar is)
23:00 wordt hier gegokt, dus dat klopt wel. Hoewel ze waarschijnlijk allemaal dezelfde bron gebruikenquote:
Een stuk oostelijker dan voorspeld.quote:Op donderdag 26 september 2024 22:21 schreef devzero het volgende:
[..]
23:00 wordt hier gegokt, dus dat klopt wel. Hoewel ze waarschijnlijk allemaal dezelfde bron gebruiken
Wow! Dat is snel gegaan! En ze heeft nog een paar uur! Dit zou dus idd zomaar een cat5 kunnen wordenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |