SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is patatOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Is het een hem?quote:Op dinsdag 24 september 2024 22:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, dan ken ik hem niet, ik ken alleen maar mensen met goede smaak![]()
![]()
Lov was al naar bed zei ze, dus bij dezen een spannende TT.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
quote:Op dinsdag 24 september 2024 22:26 schreef Lovely het volgende:
[..]
Te laat weer,wilde net de TT invullen
Ik dacht serieus dat je al weg was.
Ja, ik hoop dat ik vannacht nog kan slapen en niet te vol spanning zit voor de TT van Lovely
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Wanna play?: https://www.torn.com/3899578![]()
quote:Op dinsdag 24 september 2024 22:26 schreef aeque het volgende:
Lov was al naar bed zei ze, dus bij dezen een spannende TT.aequequote:Op dinsdag 24 september 2024 22:26 schreef Lovely het volgende:
[..]
Te laat weer,wilde net de TT invullen![]()
![]()
![]()
![]()
Oooh die Aeque toch!quote:Op dinsdag 24 september 2024 22:26 schreef Lovely het volgende:
[..]
Te laat weer,wilde net de TT invullen
Maar ik dacht eigenlijk ook dat je al sliep
Was ook weg tot ik ff keek en het topic vol was en de mention van Amy zagquote:Op dinsdag 24 september 2024 22:27 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik dacht serieus dat je al weg was.
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Hij is op zijn minst wel spannend.quote:
quote:Op dinsdag 24 september 2024 22:28 schreef Lovely het volgende:
[..]
Was ook weg tot ik ff keek en het topic vol was en de mention van Amy zag
Dat dan weer welquote:Op dinsdag 24 september 2024 22:28 schreef aeque het volgende:
[..]
Hij is op zijn minst wel spannend.
Maar niet van @Lovely![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 24 september 2024 22:29 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat dan weer wel
Maar niet van @:Lovely![]()
Ja, iemand met slechte smaak, dat moet wel een man zijn toch?quote:
quote:Op dinsdag 24 september 2024 22:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, iemand met slechte smaak, dat moet wel een man zijn toch?![]()
![]()
Die vallen vaak op vrouwen, dus dat zou zomaar kunnen jaquote:Op dinsdag 24 september 2024 22:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, iemand met slechte smaak, dat moet wel een man zijn toch?![]()
![]()
Maar geen 230 Volt!quote:Op dinsdag 24 september 2024 22:28 schreef aeque het volgende:
[..]
Hij is op zijn minst wel spannend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cause there is always a wrong to your right 🎶
Meer punten gehaald dan justin vandaagquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Zie ik onderin dit staan:
Ja je hebt wel gelijk Aims.
Ff vraag voor dames die vaak meer met uiterlijk bezig zijn dan mannen, iemand een tip? Ik had vandaag klein klein puistje op de lip, die wilde ik uitknijpen maar lijkt erop dat ik hem meer naar binnen geknepen heb en begint meer groter bultje te worden nuIemand een idee zonder de lip te amputeren?
Lach met een schone bips![]()
Krijgt ie nu een lolly?quote:Op dinsdag 24 september 2024 22:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Meer punten gehaald dan justin vandaag![]()
![]()
Richting einde van de maand, zo verrassend is dat niet.quote:Op dinsdag 24 september 2024 22:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Meer punten gehaald dan justin vandaag
Morgen vast wel weerquote:Op dinsdag 24 september 2024 22:33 schreef aeque het volgende:
[..]
Richting einde van de maand, zo verrassend is dat niet.![]()
![]()
Nee meer punten 🤣quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Antwoord op de vraagquote:Op dinsdag 24 september 2024 22:31 schreef JustinK het volgende:
[..]
Die vallen vaak op vrouwen, dus dat zou zomaar kunnen ja
Nah, heb ik al geprobeerd. Ben er geen fan van.quote:Op dinsdag 24 september 2024 22:33 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Denk dat als je hem aanbied hij geen nee zegt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Trekzalf erop.quote:Op dinsdag 24 september 2024 22:32 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ff vraag voor dames die vaak meer met uiterlijk bezig zijn dan mannen, iemand een tip? Ik had vandaag klein klein puistje op de lip, die wilde ik uitknijpen maar lijkt erop dat ik hem meer naar binnen geknepen heb en begint meer groter bultje te worden nuIemand een idee zonder de lip te amputeren?
Of een warm compres.
Probeer er af te blijven.![]()
Wat een zak.quote:Op dinsdag 24 september 2024 22:34 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Antwoord op de vraag
[ afbeelding ]![]()
quote:Op dinsdag 24 september 2024 22:31 schreef aeque het volgende:
Zie ik onderin dit staan:
[ afbeelding ]
Ja je hebt wel gelijk Aims.iemand die me gelijk geeft!
Trekzalf. Nooit van gehoord maar klinkt wel interessant.
Hmmz dan morgen voor werk maar even naar Kruidvat voor trekzalf. Ervanaf blijven werkt slecht bij mij, doe ik toch. Steeds voelen of ie groter aan worden is die bult (op de lip dus voor alle oppurtunisten met cheap shotquote:Op dinsdag 24 september 2024 22:34 schreef maily het volgende:
[..]
Trekzalf erop.
Of een warm compres.
Probeer er af te blijven.)
Op de lip of boven je lip?quote:Op dinsdag 24 september 2024 22:32 schreef loveyoulongtime het volgende:
Op de lip kan een koortslip zijn. Vooral vanaf blijven dan.![]()
Jij houdt wel van een groter wordende bult op je lip?quote:Op dinsdag 24 september 2024 22:37 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hmmz dan morgen voor werk maar even naar Kruidvat voor trekzalf. Ervanaf blijven werkt slecht bij mij, doe ik toch. Steeds voelen of ie groter aan worden is die bult (op de lip dus voor alle oppurtunisten met cheap shot)
Ook niet googlen op dokter pimplepopper #fok forumquote:Op dinsdag 24 september 2024 22:37 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hmmz dan morgen voor werk maar even naar Kruidvat voor trekzalf. Ervanaf blijven werkt slecht bij mij, doe ik toch. Steeds voelen of ie groter aan worden is die bult (op de lip dus voor alle oppurtunisten met cheap shot)
![]()
![]()
Nee koortslip krijg ik nooit, dit was echt klein puistje onder aan de onderlip.quote:Op dinsdag 24 september 2024 22:37 schreef Shii het volgende:
[..]
Op de lip of boven je lip?
Op de lip kan een koortslip zijn. Vooral vanaf blijven dan.Lach met een schone bips![]()
Oh zie nu pas dat het een man is, dacht dat er een vrouw onder de zak zat.quote:
Waarschijnlijk omdat ik vroeger vaak mannen opmerkingen hoorde maken over een papieren zak
quote:Op dinsdag 24 september 2024 22:38 schreef maily het volgende:
[..]
Ook net googlen op dokter pimplepopper #fok forum
En dan neuken voor het vaderland?quote:Op dinsdag 24 september 2024 22:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh zie nu pas dat het een man is, dacht dat er een vrouw onder de zak zat.
Waarschijnlijk omdat ik vroeger vaak mannen opmerkingen hoorde maken over een papieren zak
Brrrrquote:Op dinsdag 24 september 2024 22:38 schreef maily het volgende:
[..]
Ook niet googlen op dokter pimplepopper #fok forum
Eens kan de eerste keer zijn.quote:Op dinsdag 24 september 2024 22:38 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee koortslip krijg ik nooit, dit was echt klein puistje onder aan de onderlip.![]()
Tja eigenlijk moet je gewoon van puistjes/bultjes afblijven. Maar dat wil je vast niet horen.![]()
![]()
Heb je eigenlijk wel eerst consent gevraagd voordat je er zomaar aan zat?quote:Op dinsdag 24 september 2024 22:38 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee koortslip krijg ik nooit, dit was echt klein puistje onder aan de onderlip.
Aquequelequ :B
Forum Opties Forumhop: Hop naar: