SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
kans is ook groot dat die van ess wel op 5ghz kan maar ja uitsluiten is handig en kan ze meteen ww aanpassen van de wifi als die te lang is enzoquote:Op dinsdag 24 september 2024 21:27 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb gewoon zo'n ronde
gen 2 of 3 is dat volgens mij
Ja denk dat ie wel of 5 kan. Maar wellicht is het dat ww lengte.quote:Op dinsdag 24 september 2024 21:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
kans is ook groot dat die van ess wel op 5ghz kan maar ja uitsluiten is handig en kan ze meteen ww aanpassen van de wifi als die te lang is enzo
mijn 5 is 12 tekens en 2,4 11quote:Op dinsdag 24 september 2024 21:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja denk dat ie wel of 5 kan. Maar wellicht is het dat ww lengte.
Al was mijn vorige ww ook lang
Baukje uit Schubbenkutteveen?quote:Op dinsdag 24 september 2024 21:31 schreef Nattekat het volgende:
Oh gezellig, plaatsgenoot in de datingapp.
Dat is een pluspunt.
Leuk. We hebben blijkbaar niet alles gezien in de dierentuin.. Maar wel tevreden. Ik denk als we dat stuk nog erbij hadden genomen, we echt doodop waren...quote:Op dinsdag 24 september 2024 21:35 schreef Nizno het volgende:
@:bomenverzameling
hoe was je dagje uit met je vader?
dan heb je het precies goed gedaan. en is er een mooie reden om nog een keer heen te gaanquote:Op dinsdag 24 september 2024 21:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Leuk. We hebben blijkbaar niet alles gezien in de dierentuin.. Maar wel tevreden. Ik denk als we dat stuk nog erbij hadden genomen, we echt doodop waren...
ah gezellig!!quote:Op dinsdag 24 september 2024 21:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
Volgende week nog Madamma Tusseads, of hoe je dat ook spellen mag..
Het is natuurlijk wel een behoorlijke treinreis vanuit Eindhoven en mijn vader woont dan ook nog eens in een dorp net buiten Eindhoven...quote:Op dinsdag 24 september 2024 21:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan heb je het precies goed gedaan. en is er een mooie reden om nog een keer heen te gaan
volgende keer een combinatie doen met een weekendje center parcs Parc Sandurquote:Op dinsdag 24 september 2024 21:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel een behoorlijke treinreis vanuit Eindhoven en mijn vader woont dan ook nog eens in een dorp net buiten Eindhoven...
Fijn dat jullie een leuke dag hebben gehadquote:Op dinsdag 24 september 2024 21:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel een behoorlijke treinreis vanuit Eindhoven en mijn vader woont dan ook nog eens in een dorp net buiten Eindhoven...
Geen tijger gezienquote:Op dinsdag 24 september 2024 21:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Fijn dat jullie een leuke dag hebben gehad
Zo voel ik mij dus als ik naar een concert wil.quote:Op dinsdag 24 september 2024 21:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
O jaquote:Op dinsdag 24 september 2024 21:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het zou er sowieso pas morgen zijn.
Nee ik hing thuis op de bankquote:
Ja, het meeste echte goede is natuurlijk aan de andere kant van het land.quote:Op dinsdag 24 september 2024 21:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Zo voel ik mij dus als ik naar een concert wil.
ik zie nog betere mogelijkheden.quote:Op dinsdag 24 september 2024 21:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Zo voel ik mij dus als ik naar een concert wil.
Dat kan dus niet in mijn geval....quote:Op dinsdag 24 september 2024 21:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zie nog betere mogelijkheden.
Bossie naar Wildlands als jij naar concert wil!
woningruil voor het weekend
met je vader kan ama ruilen danquote:Op dinsdag 24 september 2024 21:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat kan dus niet in mijn geval....
Mijn vader vindt het al erg zat dat ik met mensen van internet af spreek...quote:
Snap ik wel. Wij zijn natuurlijk heul eng. wolven tijgers in schaapskleding enzulksquote:Op dinsdag 24 september 2024 21:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Mijn vader vindt het al erg zat dat ik met mensen van internet af spreek...
Denken dat de meesten hier vader zijnquote:Op dinsdag 24 september 2024 21:54 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik denk dat dit ook voor de users van dit topic geldt, we (jullie) zijn “Lazy river dads
“ geworden.![]()
https://www.instagram.com/reel/C-1ETltRn4r/
je hoeft toch niet te vertellen hoe je ama kentquote:Op dinsdag 24 september 2024 21:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Mijn vader vindt het al erg zat dat ik met mensen van internet af spreek...
Afspreken met jou?quote:Op dinsdag 24 september 2024 21:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Snap ik wel. Wij zijn natuurlijk heul eng. wolven tijgers in schaapskleding enzulks
dat durf jij nietquote:
Hij is bang dat ik dan in een verkeerd /crimineel milieu terecht kom...quote:Op dinsdag 24 september 2024 21:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Snap ik wel. Wij zijn natuurlijk heul eng. wolven tijgers in schaapskleding enzulks
quote:
Want iedereen op het internet is natuurlijk meteen crimibeelquote:Op dinsdag 24 september 2024 21:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hij is bang dat ik dan in een verkeerd /crimineel milieu terecht kom...
Hij was heel boos op me, toen ik naar die BBQ van de club van (de toen nog niet) wijlen GF ben geweest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Nee die heb ik weleens gemeetquote:Op dinsdag 24 september 2024 21:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
die kans is volgens mij vrij miniem
Ja weet ik, daarom een poging tot woordspelingquote:
Huisje boompje kindje(s)quote:Op dinsdag 24 september 2024 21:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Die duikt hier hooguit nog 1x per jaar op
Ja, te druk met zijn gezinnetje enzulks denk ikquote:Op dinsdag 24 september 2024 21:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Die duikt hier hooguit nog 1x per jaar op
Prima te combineren, Fokken en gezinquote:Op dinsdag 24 september 2024 22:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Huisje boompje kindje(s)
je zit op FOK! dan ben je bang van vrouwen in real lifequote:
QFTquote:Op dinsdag 24 september 2024 22:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
je zit op FOK! dan ben je bang van vrouwen in real life
waarom denk je dat NK er alleen over praat ipv te daten. die swipet ze allemaal weg hoor
Ik ben heel engquote:
Prima te doenquote:Op dinsdag 24 september 2024 22:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
1 op 1 meet met iemand die ik nog nooit in het echt op gezien , vind ik ook reuze spannend/eng
zou ik denk ik nooit doen tbhquote:Op dinsdag 24 september 2024 22:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
1 op 1 meet met iemand die ik nog nooit in het echt op gezien , vind ik ook reuze spannend/eng
Echt zovaak gedaan.quote:Op dinsdag 24 september 2024 22:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
snap ik,quote:Op dinsdag 24 september 2024 22:04 schreef Ama het volgende:
Begin nu echt wel hyped te worden voor het concert.
ander kleurtje?quote:Op dinsdag 24 september 2024 22:04 schreef essnhills het volgende:
Ik heb nét niet genoeg garen voor mijn vestje
quote:Op dinsdag 24 september 2024 22:04 schreef essnhills het volgende:
rafel een sjaal uit elkaarquote:Op dinsdag 24 september 2024 22:04 schreef essnhills het volgende:
Nee dat staat niet. Het is allemaal 1 kleurquote:
Wat is AAF nog maar weer?quote:Op dinsdag 24 september 2024 22:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
snap ik,
Dat heb ik dan weer een beetje met AAF
Ik ga het andersom doenquote:
Mij ook niet eigenlijkquote:Op dinsdag 24 september 2024 22:05 schreef Ama het volgende:
1 op 1 of een hele groep het boeit me allemaal niks.
das fijnquote:Op dinsdag 24 september 2024 22:05 schreef Ama het volgende:
1 op 1 of een hele groep het boeit me allemaal niks.
klinkt stiekem ook best logischerquote:Op dinsdag 24 september 2024 22:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ga het andersom doen
Extra garen bestellen en wat ik daarvan over heb een sjaal en/of muts maken
Ik dacht dat je niets aan het doen wasquote:Op dinsdag 24 september 2024 22:04 schreef essnhills het volgende:
waarom zit jij nog op Fok dan?quote:Op dinsdag 24 september 2024 22:08 schreef Ama het volgende:
Maar ging op mijn 13de al alleen in de trein naar Friesland en Gouda om twee meiden te meeten van een forum. Dit is mijn leven ofzo.
Omdat ik al sinds ik een computer heb actief lid ben op een forum.quote:
Vind hem wel leuk worden, en hij past goedquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Eerste forum waar ik actief was was eind jaren 80 ofzoquote:Op dinsdag 24 september 2024 22:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Omdat ik al sinds ik een computer heb actief lid ben op een forum.
Ik cosmogirl. Mega drukke layout in roze en oranje haha.quote:Op dinsdag 24 september 2024 22:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Eerste forum waar ik actief was was eind jaren 80 ofzo
Ik hang onderuit op de bank en haak af en toe een een toertjequote:Op dinsdag 24 september 2024 22:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik dacht dat je niets aan het doen was
Oh vet.quote:
ik heb ziekenhuizen bezocht volgens mij rond die leeftijdquote:Op dinsdag 24 september 2024 22:08 schreef Ama het volgende:
Maar ging op mijn 13de al alleen in de trein naar Friesland en Gouda om twee meiden te meeten van een forum. Dit is mijn leven ofzo.
Nicequote:Op dinsdag 24 september 2024 22:14 schreef Ama het volgende:
Mijn vader weet ook wel van FOK af en mijn moeder wist het ook. Mijn moeder heeft vlak voor haar dood nog een kaartje ontvangen van Yvonne..
quote:Op dinsdag 24 september 2024 22:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Vind hem wel leuk worden, en hij past goedziet er goed uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
quote:Op dinsdag 24 september 2024 22:15 schreef Ama het volgende:
I push my fingers into my eyes
It's the only thing that slowly stops the ache
quote:Op dinsdag 24 september 2024 22:20 schreef Fogel het volgende:
Is het Noorse probleem van @:essnhills al opgelost?
Nee ook in het Noors geen verbindingquote:Op dinsdag 24 september 2024 22:20 schreef Fogel het volgende:
Is het Noorse probleem van @:essnhills al opgelost?
Stom ding.quote:Op dinsdag 24 september 2024 22:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee ook in het Noors geen verbinding
Jaquote:
Ik heb net op Facebook gereageerd op iemand die zegt dat suiker kanker voedt. Duimen!quote:Op dinsdag 24 september 2024 22:25 schreef Ama het volgende:
Oh oh ik heb onder een filmpje van die wolven gereageerd dat ik het leuk vind. Alle boze Karens reageren nu.
Awquote:Op dinsdag 24 september 2024 22:14 schreef Ama het volgende:
Mijn vader weet ook wel van FOK af en mijn moeder wist het ook. Mijn moeder heeft vlak voor haar dood nog een kaartje ontvangen van Yvonne..
Haha dat gaat ook leuk worden.quote:Op dinsdag 24 september 2024 22:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb net op Facebook gereageerd op iemand die zegt dat suiker kanker voedt. Duimen!
Ja helaas heb ik dat kaartje nooit in handen gekregen. Was ook niet betrokken bij haar spullen daar weghalen maar ja.quote:
Half uurtje per dag in het bos wandelen is meer dan voldoende.quote:Op dinsdag 24 september 2024 22:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb net op Facebook gereageerd op iemand die zegt dat suiker kanker voedt. Duimen!
Ongeloofwaardigquote:Op dinsdag 24 september 2024 22:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Half uurtje per dag in het bos wandelen is meer dan voldoende.
vermoeiendquote:Op dinsdag 24 september 2024 22:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Half uurtje per dag in het bos wandelen is meer dan voldoende.
Een wijze Fokster zei altijd "je moet altijd afscheid nemen want je weet nooit of het de laatste keer is"quote:
Jarig morgen?quote:Op dinsdag 24 september 2024 22:33 schreef Ama het volgende:
Het blijft toch raar dat ik morgen geen berichtje van mijn moeder krijg.
heb je nog naakslakken geteld amaquote:Op dinsdag 24 september 2024 22:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja helaas heb ik dat kaartje nooit in handen gekregen. Was ook niet betrokken bij haar spullen daar weghalen maar ja.
Ik doe liever alsof ze niet bestaan.quote:Op dinsdag 24 september 2024 22:48 schreef Karzai het volgende:
[..]
heb je nog naakslakken geteld ama
https://www.gld.nl/nieuws(...)ormen-en-pissebedden
Hier ookquote:Op dinsdag 24 september 2024 22:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het begint zowaar te regenen.
30 is gewoon begin van het eindequote:Op dinsdag 24 september 2024 22:51 schreef Karzai het volgende:
na je 30e is het toch een feest van aftakeling en vier je het liever niet meer
quote:Op dinsdag 24 september 2024 22:51 schreef Karzai het volgende:
na je 30e is het toch een feest van aftakeling en vier je het liever niet meer
Bedankt voor deze peptalk vlak voor mijn verjaardag.quote:
sterktequote:Op dinsdag 24 september 2024 22:55 schreef Ama het volgende:
[..]
[..]
Bedankt voor deze peptalk vlak voor mijn verjaardag.
Gewoon overgaan op het dexadecimale stelsel.quote:Op dinsdag 24 september 2024 22:55 schreef Ama het volgende:
[..]
[..]
Bedankt voor deze peptalk vlak voor mijn verjaardag.
Romeinse jaren vieren, dan is het volgende week december.quote:Op dinsdag 24 september 2024 23:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gewoon overgaan op het dexadecimale stelsel.
Zo'n oud vrouwtje met te weinig tanden die hevig snuivend aan je arm begint te likken en niet veel later zachtjes te bijten.quote:Op dinsdag 24 september 2024 23:24 schreef CherryLips het volgende:
Als je dat hardop voorleest roep je een demon op.
geweldig kan er verder niet veel meequote:Op dinsdag 24 september 2024 23:20 schreef UitStraling het volgende:
Ik zat verkeerd te tellen trouwens,
Mono - Martius
Di - Aprilis
Tri - Maius
Tetra -Junius
Penta - Julius
Hexa - Augustus
Hepta - September
Octa - October
Nona - November
Deca - December
En vervolgens het lange winterse naamloze niets van Undeca en Dodeca.
Als die figuur in die grot zonder ogen die je hand likt en je toekomst voorspeld.quote:Op dinsdag 24 september 2024 23:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo'n oud vrouwtje met te weinig tanden die hevig snuivend aan je arm begint te likken en niet veel later zachtjes te bijten.
Jawel want elk stukje kennis maakt de wereld nu eenmaal heel wat leuker en tevens duidelijker.quote:Op dinsdag 24 september 2024 23:35 schreef Karzai het volgende:
[..]
geweldig kan er verder niet veel mee
Drag me to hell was tof. Met dat oude tandeloze lijk dat dat meisje aflebberde.quote:Op dinsdag 24 september 2024 23:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo'n oud vrouwtje met te weinig tanden die hevig snuivend aan je arm begint te likken en niet veel later zachtjes te bijten.
Maar ben ik dan op 15 Mei jarig of toch in Maartquote:Op dinsdag 24 september 2024 23:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jawel want elk stukje kennis maakt de wereld nu eenmaal heel wat leuker en tevens duidelijker.
En waarom zouden we 1 maart niet als Nieuwjaar weer gaan vieren, kloppen de nummers en namen van de maanden tenminste weer en starten we het nieuwe frisse jaar weer gewoon met het ontluiken der natuur zoals het hoort.
Ik herinner me dit.quote:Op dinsdag 24 september 2024 23:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Drag me to hell was tof. Met dat oude tandeloze lijk dat dat meisje aflebberde.
Eeeeuhm, in de derde maand van het jaar op XV Maius.quote:Op dinsdag 24 september 2024 23:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Maar ben ik dan op 15 Mei jarig of toch in Maart
Met die drijfnatte kin ja.quote:Op dinsdag 24 september 2024 23:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij had ik hem op dvd. Binnenkort maar weer eens kijken.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
dezequote:Op woensdag 25 september 2024 02:27 schreef datismijnmening het volgende:
Oh ja even de @:ama’s feliciteren![]()
dat weet ik nog nietquote:Op woensdag 25 september 2024 02:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wat staat er vandaag op de planning?
ben je weer aan het vleermuizen?quote:Op woensdag 25 september 2024 02:59 schreef datismijnmening het volgende:
Stokbroodje knoflookboter uit de over
Blijkbaar. Lig al vanaf 1 uur tiktok te doemscrollen en ben de slaapkamer uitgezetquote:Op woensdag 25 september 2024 03:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ben je weer aan het vleermuizen?
Gelijk een varken aan het spit gekocht?quote:Op woensdag 25 september 2024 03:13 schreef bitterbal het volgende:
mijn laatste salaris van de blauwe doos gehad
Ga ik straks doenquote:Op woensdag 25 september 2024 03:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gelijk een varken aan het spit gekocht?
wah gadegij doen op dit uur danquote:Op woensdag 25 september 2024 06:23 schreef datismijnmening het volgende:
![]()
![]()
Ik ga maar vast douchen en spullen pakken. Wat een een kutnacht
O jee katertjequote:Op woensdag 25 september 2024 06:47 schreef Karzai het volgende:
[..]
moin, ja beetje teveel gezopen gister dus nu even goed ontbijten
Das minder.quote:
Dat is zeker waar en heb dan ook geen medelijdenquote:
Slaap lekkerquote:Op woensdag 25 september 2024 06:52 schreef Karzai het volgende:
nou dat was lekker, ik ga nog even liggen
Morguh, beter laat dan nooitquote:
Nou ja, zoals een oud-collega ooit zei. "Vanmorgen was ik laat, dat gaat me vanmiddag niet weer gebeuren."quote:Op woensdag 25 september 2024 06:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is zeker waar en heb dan ook geen medelijden
[..]
Slaap lekker
[..]
Morguh, beter laat dan nooit
Wijs gesprokenquote:Op woensdag 25 september 2024 06:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nou ja, zoals een oud-collega ooit zei. "Vanmorgen was ik laat, dat gaat me vanmiddag niet weer gebeuren."
ik heb net een dubbele nespresso lungo getaptquote:Op woensdag 25 september 2024 07:18 schreef datismijnmening het volgende:
Ik heb een espresso doble voor ontbijt
Alle dagen zijn even langquote:Op woensdag 25 september 2024 07:41 schreef mschol het volgende:
ik ga er maar uit en zorgen dat ik naar werk kan, weer een lange dag vandaag
Lekkiequote:Op woensdag 25 september 2024 07:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb net een dubbele nespresso lungo getapt
quote:
Dankjewelquote:Op woensdag 25 september 2024 07:13 schreef Dr_Flash het volgende:
En gefeliciteerd met je verjaardag @:Ama![]()
ben alweer toe aan de volgendequote:
Succes op de pot straksquote:Op woensdag 25 september 2024 07:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ben alweer toe aan de volgende
Lief van jequote:Op woensdag 25 september 2024 07:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Succes op de pot straks
quote:
quote:
quote:
Dankje dankjequote:Op woensdag 25 september 2024 02:27 schreef datismijnmening het volgende:
Oh ja even de @:ama’s feliciteren![]()
Hahaquote:Op woensdag 25 september 2024 08:13 schreef Koen66 het volgende:
Vandaag Amajaardag![]()
![]()
Gefeliciteerd @:ama
Gefeliciteerdquote:
Zo even schoonmaken bij de branderij en verder weinig denk ik.quote:
geen visite, cadeautjes, etc?quote:Op woensdag 25 september 2024 08:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Zo even schoonmaken bij de branderij en verder weinig denk ik.
Vanavond wel even een vriend maar ik verwacht vandaag nul cadeautjes helaas.quote:
Dan maar Fok felicitaties, die zijn ook leukquote:Op woensdag 25 september 2024 08:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Vanavond wel even een vriend maar ik verwacht vandaag nul cadeautjes helaas.(Solo zijn cadeau krijg ik vrijdag)
Haha dankjewelquote:Op woensdag 25 september 2024 08:25 schreef drakin het volgende:
[..]
Dan maar Fok felicitaties, die zijn ook leuk
Gefeliciteerd
O jee jij breit er nog een stuk bij aan of zoquote:
quote:Op woensdag 25 september 2024 08:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jee jij breit er nog een stuk bij aan of zo
quote:Op woensdag 25 september 2024 08:38 schreef mschol het volgende:
[..]
mee genomen door ballie
altijd winter
Die is weg. Over een halfjaar komt ie weer terug.quote:
Dan al?quote:Op woensdag 25 september 2024 08:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die is weg. Over een halfjaar komt ie weer terug.
Gestolen door ballie hoorde ik netquote:Op woensdag 25 september 2024 08:45 schreef CherryLips het volgende:
Een ochtendzonnetje zou wel fijn zijn.
quote:Op woensdag 25 september 2024 08:43 schreef bitterbal het volgende:
K loor hier soms met een plu tegen de zon
zwak hoor, ga je ergens heen voor de zon, blokkeer je de zonquote:Op woensdag 25 september 2024 08:43 schreef bitterbal het volgende:
K loor hier soms met een plu tegen de zon
had ik vannacht geen moeite mee, was prima uit te houden in bedquote:Op woensdag 25 september 2024 09:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja toen kon ik niet in slaap komen
Haha dankjewelquote:Op woensdag 25 september 2024 09:17 schreef Karzai het volgende:
Gefeliciteerd @:ama de pamalama
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 september 2024 09:46 schreef Crack_ het volgende:
Zo zeg, slecht geslapen. Mn zus gaat scheiden![]()
Dat is naar.quote:Op woensdag 25 september 2024 09:46 schreef Crack_ het volgende:
Haha dankjewel en jeetje.quote:Op woensdag 25 september 2024 09:58 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Gefeliciteerd @:Ama !!!
@:Wereldgozer en ik hebben de poeplap getrokken en vanavond krijg jij de Chippendales bij je over de vloer !!
Hmm, zie het niet als iets goed of slecht. Het is wat het is en dat is prima maar ook naarquote:Op woensdag 25 september 2024 09:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is naar.Maar misschien ook goed?
Mooi verjaardagscadeauquote:Op woensdag 25 september 2024 09:41 schreef Ama het volgende:
Zo te zien in de PostNL app kan ik vanmiddag mijn LEGO set eindelijk afmaken.
Ik bedoelde dat het geen fijne situatie is als mensen bij elkaar blijven terwijl het echt niet loopt. Wat dat betreft is het misschien goed dat ze uit elkaar zijn. Maar met kinderen erbij is het in ieder geval naar.quote:Op woensdag 25 september 2024 10:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmm, zie het niet als iets goed of slecht. Het is wat het is en dat is prima maar ook naar. Vooral die periode nu van onzekerheden is rot, als we over een jaar weten dat het allemaal goed is ofzo dan scheelt dat de wereld
Ben er in mn hoofd veel mee bezig. Die jongste gaat zich uberhaupt niet herinneren dat zn ouders ooit samen waren, das gek
Een helemaal nieuwe set was leuker geweest.quote:Op woensdag 25 september 2024 10:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mooi verjaardagscadeau
Ohhquote:Op woensdag 25 september 2024 10:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat het geen fijne situatie is als mensen bij elkaar blijven terwijl het echt niet loopt. Wat dat betreft is het misschien goed dat ze uit elkaar zijn. Maar met kinderen erbij is het in ieder geval naar.
quote:Op woensdag 25 september 2024 10:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Een helemaal nieuwe set was leuker geweest.
quote:Op woensdag 25 september 2024 10:20 schreef kwiwi het volgende:
Er is wetenschappelijk onderzoek gedaan naar waarom vrouwen vaak met tekort geknipt haar terug komen van de kapper![]()
Wat blijkt nou, het zijn meestal vrouwelijke kappers die het korter knippen dan je wil, waarbij aantrekkelijkheid ook nog een rol speelt. Hoe aantrekkelijker hoe korter zeg maar. Want vrouwelijke kappers willen onbewust de competitie 'uit de weg ruimen'.
Dus dames, gewoon lekker naar een mannelijke kapper![]()
Mijn ervaring is trouwens ook dat vrouwelijke kappers m'n haar altijd te kort knippen. Heb sinds een paar jaar een mannelijke en nooit meer dat probleem gehad.
Bitchesquote:Op woensdag 25 september 2024 10:20 schreef kwiwi het volgende:
Er is wetenschappelijk onderzoek gedaan naar waarom vrouwen vaak met tekort geknipt haar terug komen van de kapper![]()
Wat blijkt nou, het zijn meestal vrouwelijke kappers die het korter knippen dan je wil, waarbij aantrekkelijkheid ook nog een rol speelt. Hoe aantrekkelijker hoe korter zeg maar. Want vrouwelijke kappers willen onbewust de competitie 'uit de weg ruimen'.
Mijn ervaring is trouwens ook dat vrouwelijke kappers m'n haar altijd te kort knippen. Heb sinds een paar jaar een mannelijke en nooit meer dat probleem gehad.
quote:Op woensdag 25 september 2024 10:20 schreef kwiwi het volgende:
quote:Op woensdag 25 september 2024 10:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Zeker bang dat ze in je oren knippen.
quote:Op woensdag 25 september 2024 10:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Zeker bang dat ze in je oren knippen.
Hèquote:Op woensdag 25 september 2024 10:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
niemand. maar groeit ook niet echt
ja dat denk ik wel maar zie je met krullen niet zo goedquote:Op woensdag 25 september 2024 10:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hè![]()
Maar zijn de punten op een gegeven moment niet kapot?
Mijn zusje gaat naar een speciale krullenkapper.quote:Op woensdag 25 september 2024 10:29 schreef bitterbal het volgende:
maar het is zo vaak slecht geknipt dat ik niet meer durf
ja had ik eigenlijk willen doen voordat ik naar thailand ging maar niet doorgezetquote:Op woensdag 25 september 2024 10:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mijn zusje gaat naar een speciale krullenkapper.
Stuur Sophie Hermans een mailtje om te vragen waar zij haar haar laat doenquote:Op woensdag 25 september 2024 10:29 schreef bitterbal het volgende:
maar het is zo vaak slecht geknipt dat ik niet meer durf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |