SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
kans is ook groot dat die van ess wel op 5ghz kan maar ja uitsluiten is handig en kan ze meteen ww aanpassen van de wifi als die te lang is enzoquote:Op dinsdag 24 september 2024 21:27 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb gewoon zo'n ronde
gen 2 of 3 is dat volgens mij
Ja denk dat ie wel of 5 kan. Maar wellicht is het dat ww lengte.quote:Op dinsdag 24 september 2024 21:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
kans is ook groot dat die van ess wel op 5ghz kan maar ja uitsluiten is handig en kan ze meteen ww aanpassen van de wifi als die te lang is enzo
mijn 5 is 12 tekens en 2,4 11quote:Op dinsdag 24 september 2024 21:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja denk dat ie wel of 5 kan. Maar wellicht is het dat ww lengte.
Al was mijn vorige ww ook lang
Baukje uit Schubbenkutteveen?quote:Op dinsdag 24 september 2024 21:31 schreef Nattekat het volgende:
Oh gezellig, plaatsgenoot in de datingapp.
Dat is een pluspunt.
Leuk. We hebben blijkbaar niet alles gezien in de dierentuin.. Maar wel tevreden. Ik denk als we dat stuk nog erbij hadden genomen, we echt doodop waren...quote:Op dinsdag 24 september 2024 21:35 schreef Nizno het volgende:
@:bomenverzameling
hoe was je dagje uit met je vader?
dan heb je het precies goed gedaan. en is er een mooie reden om nog een keer heen te gaanquote:Op dinsdag 24 september 2024 21:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Leuk. We hebben blijkbaar niet alles gezien in de dierentuin.. Maar wel tevreden. Ik denk als we dat stuk nog erbij hadden genomen, we echt doodop waren...
ah gezellig!!quote:Op dinsdag 24 september 2024 21:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
Volgende week nog Madamma Tusseads, of hoe je dat ook spellen mag..
Het is natuurlijk wel een behoorlijke treinreis vanuit Eindhoven en mijn vader woont dan ook nog eens in een dorp net buiten Eindhoven...quote:Op dinsdag 24 september 2024 21:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan heb je het precies goed gedaan. en is er een mooie reden om nog een keer heen te gaan
volgende keer een combinatie doen met een weekendje center parcs Parc Sandurquote:Op dinsdag 24 september 2024 21:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel een behoorlijke treinreis vanuit Eindhoven en mijn vader woont dan ook nog eens in een dorp net buiten Eindhoven...
Fijn dat jullie een leuke dag hebben gehadquote:Op dinsdag 24 september 2024 21:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel een behoorlijke treinreis vanuit Eindhoven en mijn vader woont dan ook nog eens in een dorp net buiten Eindhoven...
Geen tijger gezienquote:Op dinsdag 24 september 2024 21:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Fijn dat jullie een leuke dag hebben gehad
Zo voel ik mij dus als ik naar een concert wil.quote:Op dinsdag 24 september 2024 21:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
O jaquote:Op dinsdag 24 september 2024 21:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het zou er sowieso pas morgen zijn.
Nee ik hing thuis op de bankquote:
Ja, het meeste echte goede is natuurlijk aan de andere kant van het land.quote:Op dinsdag 24 september 2024 21:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Zo voel ik mij dus als ik naar een concert wil.
ik zie nog betere mogelijkheden.quote:Op dinsdag 24 september 2024 21:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Zo voel ik mij dus als ik naar een concert wil.
Dat kan dus niet in mijn geval....quote:Op dinsdag 24 september 2024 21:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zie nog betere mogelijkheden.
Bossie naar Wildlands als jij naar concert wil!
woningruil voor het weekend
met je vader kan ama ruilen danquote:Op dinsdag 24 september 2024 21:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat kan dus niet in mijn geval....
Mijn vader vindt het al erg zat dat ik met mensen van internet af spreek...quote:
Snap ik wel. Wij zijn natuurlijk heul eng. wolven tijgers in schaapskleding enzulksquote:Op dinsdag 24 september 2024 21:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Mijn vader vindt het al erg zat dat ik met mensen van internet af spreek...
Denken dat de meesten hier vader zijnquote:Op dinsdag 24 september 2024 21:54 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik denk dat dit ook voor de users van dit topic geldt, we (jullie) zijn “Lazy river dads
“ geworden.![]()
https://www.instagram.com/reel/C-1ETltRn4r/
je hoeft toch niet te vertellen hoe je ama kentquote:Op dinsdag 24 september 2024 21:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Mijn vader vindt het al erg zat dat ik met mensen van internet af spreek...
Afspreken met jou?quote:Op dinsdag 24 september 2024 21:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Snap ik wel. Wij zijn natuurlijk heul eng. wolven tijgers in schaapskleding enzulks
dat durf jij nietquote:
Hij is bang dat ik dan in een verkeerd /crimineel milieu terecht kom...quote:Op dinsdag 24 september 2024 21:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Snap ik wel. Wij zijn natuurlijk heul eng. wolven tijgers in schaapskleding enzulks
quote:
Want iedereen op het internet is natuurlijk meteen crimibeelquote:Op dinsdag 24 september 2024 21:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hij is bang dat ik dan in een verkeerd /crimineel milieu terecht kom...
Hij was heel boos op me, toen ik naar die BBQ van de club van (de toen nog niet) wijlen GF ben geweest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Nee die heb ik weleens gemeetquote:Op dinsdag 24 september 2024 21:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
die kans is volgens mij vrij miniem
Ja weet ik, daarom een poging tot woordspelingquote:
Huisje boompje kindje(s)quote:Op dinsdag 24 september 2024 21:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Die duikt hier hooguit nog 1x per jaar op
Ja, te druk met zijn gezinnetje enzulks denk ikquote:Op dinsdag 24 september 2024 21:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Die duikt hier hooguit nog 1x per jaar op
Prima te combineren, Fokken en gezinquote:Op dinsdag 24 september 2024 22:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Huisje boompje kindje(s)
je zit op FOK! dan ben je bang van vrouwen in real lifequote:
QFTquote:Op dinsdag 24 september 2024 22:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
je zit op FOK! dan ben je bang van vrouwen in real life
waarom denk je dat NK er alleen over praat ipv te daten. die swipet ze allemaal weg hoor
Ik ben heel engquote:
Prima te doenquote:Op dinsdag 24 september 2024 22:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
1 op 1 meet met iemand die ik nog nooit in het echt op gezien , vind ik ook reuze spannend/eng
zou ik denk ik nooit doen tbhquote:Op dinsdag 24 september 2024 22:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
1 op 1 meet met iemand die ik nog nooit in het echt op gezien , vind ik ook reuze spannend/eng
Echt zovaak gedaan.quote:Op dinsdag 24 september 2024 22:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
snap ik,quote:Op dinsdag 24 september 2024 22:04 schreef Ama het volgende:
Begin nu echt wel hyped te worden voor het concert.
ander kleurtje?quote:Op dinsdag 24 september 2024 22:04 schreef essnhills het volgende:
Ik heb nét niet genoeg garen voor mijn vestje
quote:Op dinsdag 24 september 2024 22:04 schreef essnhills het volgende:
rafel een sjaal uit elkaarquote:Op dinsdag 24 september 2024 22:04 schreef essnhills het volgende:
Nee dat staat niet. Het is allemaal 1 kleurquote:
Wat is AAF nog maar weer?quote:Op dinsdag 24 september 2024 22:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
snap ik,
Dat heb ik dan weer een beetje met AAF
Ik ga het andersom doenquote:
Mij ook niet eigenlijkquote:Op dinsdag 24 september 2024 22:05 schreef Ama het volgende:
1 op 1 of een hele groep het boeit me allemaal niks.
das fijnquote:Op dinsdag 24 september 2024 22:05 schreef Ama het volgende:
1 op 1 of een hele groep het boeit me allemaal niks.
klinkt stiekem ook best logischerquote:Op dinsdag 24 september 2024 22:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ga het andersom doen
Extra garen bestellen en wat ik daarvan over heb een sjaal en/of muts maken
Ik dacht dat je niets aan het doen wasquote:Op dinsdag 24 september 2024 22:04 schreef essnhills het volgende:
waarom zit jij nog op Fok dan?quote:Op dinsdag 24 september 2024 22:08 schreef Ama het volgende:
Maar ging op mijn 13de al alleen in de trein naar Friesland en Gouda om twee meiden te meeten van een forum. Dit is mijn leven ofzo.
Omdat ik al sinds ik een computer heb actief lid ben op een forum.quote:
Vind hem wel leuk worden, en hij past goedquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Eerste forum waar ik actief was was eind jaren 80 ofzoquote:Op dinsdag 24 september 2024 22:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Omdat ik al sinds ik een computer heb actief lid ben op een forum.
Ik cosmogirl. Mega drukke layout in roze en oranje haha.quote:Op dinsdag 24 september 2024 22:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Eerste forum waar ik actief was was eind jaren 80 ofzo
Ik hang onderuit op de bank en haak af en toe een een toertjequote:Op dinsdag 24 september 2024 22:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik dacht dat je niets aan het doen was
Oh vet.quote:
ik heb ziekenhuizen bezocht volgens mij rond die leeftijdquote:Op dinsdag 24 september 2024 22:08 schreef Ama het volgende:
Maar ging op mijn 13de al alleen in de trein naar Friesland en Gouda om twee meiden te meeten van een forum. Dit is mijn leven ofzo.
Nicequote:Op dinsdag 24 september 2024 22:14 schreef Ama het volgende:
Mijn vader weet ook wel van FOK af en mijn moeder wist het ook. Mijn moeder heeft vlak voor haar dood nog een kaartje ontvangen van Yvonne..
quote:Op dinsdag 24 september 2024 22:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Vind hem wel leuk worden, en hij past goedziet er goed uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
quote:Op dinsdag 24 september 2024 22:15 schreef Ama het volgende:
I push my fingers into my eyes
It's the only thing that slowly stops the ache
quote:Op dinsdag 24 september 2024 22:20 schreef Fogel het volgende:
Is het Noorse probleem van @:essnhills al opgelost?
Nee ook in het Noors geen verbindingquote:Op dinsdag 24 september 2024 22:20 schreef Fogel het volgende:
Is het Noorse probleem van @:essnhills al opgelost?
Stom ding.quote:Op dinsdag 24 september 2024 22:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee ook in het Noors geen verbinding
Jaquote:
Ik heb net op Facebook gereageerd op iemand die zegt dat suiker kanker voedt. Duimen!quote:Op dinsdag 24 september 2024 22:25 schreef Ama het volgende:
Oh oh ik heb onder een filmpje van die wolven gereageerd dat ik het leuk vind. Alle boze Karens reageren nu.
Awquote:Op dinsdag 24 september 2024 22:14 schreef Ama het volgende:
Mijn vader weet ook wel van FOK af en mijn moeder wist het ook. Mijn moeder heeft vlak voor haar dood nog een kaartje ontvangen van Yvonne..
Haha dat gaat ook leuk worden.quote:Op dinsdag 24 september 2024 22:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb net op Facebook gereageerd op iemand die zegt dat suiker kanker voedt. Duimen!
Ja helaas heb ik dat kaartje nooit in handen gekregen. Was ook niet betrokken bij haar spullen daar weghalen maar ja.quote:
Half uurtje per dag in het bos wandelen is meer dan voldoende.quote:Op dinsdag 24 september 2024 22:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb net op Facebook gereageerd op iemand die zegt dat suiker kanker voedt. Duimen!
Ongeloofwaardigquote:Op dinsdag 24 september 2024 22:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Half uurtje per dag in het bos wandelen is meer dan voldoende.
vermoeiendquote:Op dinsdag 24 september 2024 22:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Half uurtje per dag in het bos wandelen is meer dan voldoende.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |