abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215083142
Hallo,

Mijn contract wordt per 1 oktober niet verlengd. Of ja, eigenlijk wel want ik mag blijven tot 1 januari, maar er werd al 2 jaar een vast contract beloofd en nu komt die er dus definitief niet.
Is uiteraard teleurstellend, maar ja zulke dingen gebeuren nu eenmaal. Weinig nut om er boos over te zijn.
Wel heb ik diezelfde dag mijn spullen gepakt en ben thuis verder aan het werk gegaan, met de intentie om dat zo te blijven doen tot 1 januari. Grootsts reden hiervoor is dat ik al zolang als ik er werk rare spelletjes meemaak en constante spanning ervaar, en naar mijn idee hoef ik daar nu dus niet meer mee te dealen.
Met rare spelletjes bedoel ik amper communicatie, ik ben amper ingeleerd en moest alles zelf uitzoeken, kantoorpesterijen (niet alleen ik, ook anderen), telkens mij op mijn plaats zetten, negeren etc. Prima dat je mij niet meer nodig hebt maar dan ben ik ook niet meer verplicht om me hier aan bloot te stellen.

Nu hebben we een leidinggevende die vrij blind voor dit gedrag is en het ook niet wil weten, is mijn conclusie na een aantal jaar dit aangekeken te hebben.
Ik had wel verwacht dat ik weer een 'oproep' zou krijgen om mijn gezicht te laten zien, maar deze komt nu wel heel snel.

En ik zit een beetje met de handen in t haar wat ik ermee zal doen. Teruggaan kunnen ze iig wel vergeten. Werk overdragen kan prima via de digitale middelen die tegenwoordig beschikbaar zijn.
Maar ik merk vooral dat ik ineens zo boos word... ben in staat om mijn laptop binnen te gooien en aju te roepen. Maargoed, dat kan niet.

Ik vind dat hij zich eerlijk gezegd moet schamen dat hij dit durft te eisen, want het is geen verzoek. Geen begeleiding in mijn proeftijd, alles zelf uitgezocht, altijd geprobeerd er wat van te maken met draken van collegas, nooit feedback gekregen, 2x een vast contract beloven en niet geven, en nu kom je zelfs te laat met de melding dat ik amper verlenging krijg en dan durf je nog iets te eisen ook?

Ik weet even niet waar ik goed aan doe. Behalve kalmeren ;-)
pi_215083248
Ik zou proberen een compromis te sluiten. Denk aan 1x per x aantal dagen naar kantoor. Uitleggen dat je begrijpt dat je graag op kantoor zien, maar dat je daar niet fijn voelt en wat jullie kunnen afspreken zodat jij gewoon je werk kan doen en toch zo min mogelijk naar kantoor hoeft te komen.
pi_215083251
Je zegt dat ze te laat zijn met de melding. Wat is de ontslagtermijn volgens je contract dan? 3 maanden?
Verder geef je aan dat er 2 jaar een vast contract wordt belooft... Wanneer ben je begonnen? Kan niet 2 jaar zijn, want je mag maar 2 jaar lang tijdelijke contracten hebben.

Verder natuurlijk gewoon verplicht om aan redelijke eisen te voldoen. Ik zou aanraden om je gewoon zo lang mogelijk ziek te melden tot het einde van je contract. Ziekmeldingen vanwege overspannenheid door het ontslag is in Nederland gewoon een geldige reden tot ziekmelden.
Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
pi_215083389
Waarom überhaupt die verlenging tot januari dan accepteren? Of verwacht je moeite om een nieuwe baan te vinden?
No bitch to me
  dinsdag 24 september 2024 @ 20:03:55 #5
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_215083405
quote:
17s.gif Op dinsdag 24 september 2024 19:47 schreef Mikeytt het volgende:
Wat is de ontslagtermijn volgens je contract dan? 3 maanden?
Het is een contract voor bepaalde tijd dat afloopt. Ontslagtermijn (? Opzegtermijn ?) is niet relevant.

Er is een aanzegtermijn, en die zou hier wel eens zijn kunnen overschreden maar dat hangt van de eerdere communicatie af. Dan is werkgever aan TS een boete verschuldigd.

Nog een week je tijd uitzingen, en dan wegwezen. Bij voorkeur op je werkplek natuurlijk, want je bent nog in dienst dus zo raar is de 'eis' dat je aanwezig bent nou ook weer niet.

[ Bericht 3% gewijzigd door Janneke141 op 24-09-2024 20:49:35 ]
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_215083434
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2024 20:02 schreef TornadoDK het volgende:
Waarom überhaupt die verlenging tot januari dan accepteren? Of verwacht je moeite om een nieuwe baan te vinden?
Ik heb nog niets getekend en heb ook nog geen schriftelijk bericht gehad (alleen mondeling), dus feitelijk is er nog niets.
Maar ja, een zeker maandelijks salaris heeft wel de voorkeur boven een ww uitkering. Ook omdat je makkelijker een baan vindt vanuit een baan. Binnen een week een leuke nieuwe baan, daar heb ik meestal meer tijd voor nodig.
  Forum Admin dinsdag 24 september 2024 @ 20:06:30 #7
35723 crew  GGMM
pi_215083466
Als die pesterijen en dat "benauwde gevoel" al jaren speelt snap ik niet dat je niet allang een andere baan hebt gevonden.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_215083652
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2024 20:06 schreef GGMM het volgende:
Als die pesterijen en dat "benauwde gevoel" al jaren speelt snap ik niet dat je niet allang een andere baan hebt gevonden.
Dit, ik ben na 3 maanden weggegaan, had er geen zin meer in, om huilend boven het toilet te hangen.
pi_215083676
quote:
Verder natuurlijk gewoon verplicht om aan redelijke eisen te voldoen. Ik zou aanraden om je gewoon zo lang mogelijk ziek te melden tot het einde van je contract. Ziekmeldingen vanwege overspannenheid door het ontslag is in Nederland gewoon een geldige reden tot ziekmelden.
Dit. Stik er lekker in en zoek het uit. En zoek in tussentijd gewoon een nieuwe baan.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  Forum Admin dinsdag 24 september 2024 @ 20:23:18 #10
35723 crew  GGMM
pi_215083677
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2024 20:19 schreef Abid-Meher het volgende:

[..]
Dit, ik ben na 3 maanden weggegaan, had er geen zin meer in, om huilend boven het toilet te hangen.
Heel goed. Je bent meer waard dan dat :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_215083678
Altijd die adviezen om je dan maar ziek te melden :{

Probeer een compromis te sluiten mbt je aanwezigheid en ga direct op zoek naar een andere baan. Succes.
Alius aliud dicit
  dinsdag 24 september 2024 @ 20:32:46 #12
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_215083762
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2024 20:23 schreef Mrmime het volgende:
Altijd die adviezen om je dan maar ziek te melden :{

Probeer een compromis te sluiten mbt je aanwezigheid en ga direct op zoek naar een andere baan. Succes.
Een compromis sluit je enkel met degelijke mensen.
Je moet je altijd eerst ziekmelden in dit soort gevallen. Een compromis sluiten komt alleen ten nadele van jezelf. Bij ziekmelden is het ten nadele van je werkgever.
pi_215083821
Ik wil me niet ziekmelden, vind mijn baas en directe collegas dan wel eikels maar ik werk met meer mensen samen die ik wel leuk vind en waar ik het goed mee wil afronden. Voor zover dat kan uiteraard.

Ik wil geen compromis sluiten, ik wil dat het gaat zoals ik wil, punt. Compromissen sluit je tussen welwillende partijen, dat zijn we geen van beiden meer.
Ziekmelden kan altijd nog, als het echt onhoudbaar wordt.
pi_215083901
Ik lees nergens in je verhaal een valide reden eenzijdig te besluiten alleen maar thuis te werken. Spoiler: die bestaat niet.

Je moet een compromis gaan sluiten met je leidinggevende, dat zou alles kunnen zijn mits in overleg.
  dinsdag 24 september 2024 @ 20:48:03 #15
346939 Janneke141
pi_215083907
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 september 2024 20:38 schreef Geenidee.nl het volgende:
Ik wil geen compromis sluiten, ik wil dat het gaat zoals ik wil, punt.
lol.
  dinsdag 24 september 2024 @ 20:49:02 #16
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_215083918
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2024 20:03 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
Het is een contract voor onbepaalde tijd dat afloopt. Ontslagtermijn (? Opzegtermijn ?) is niet relevant.

Er is een aanzegtermijn, en die zou hier wel eens zijn kunnen overschreden maar dat hangt van de eerdere communicatie af. Dan is werkgever aan TS een boete verschuldigd.

Nog een week je tijd uitzingen, en dan wegwezen. Bij voorkeur op je werkplek natuurlijk, want je bent nog in dienst dus zo raar is de 'eis' dat je aanwezig bent nou ook weer niet.
Bepaalde ;)
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  dinsdag 24 september 2024 @ 20:49:25 #17
346939 Janneke141
pi_215083921
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 september 2024 20:49 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Bepaalde ;)
Oeps!

Die wijzigen we even.
  dinsdag 24 september 2024 @ 20:50:17 #18
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_215083928
quote:
Je zegt dat ze te laat zijn met de melding. Wat is de ontslagtermijn volgens je contract dan? 3 maanden?
Verder geef je aan dat er 2 jaar een vast contract wordt belooft... Wanneer ben je begonnen? Kan niet 2 jaar zijn, want je mag maar 2 jaar lang tijdelijke contracten hebben.

Buitengewoon slecht en onwaar advies.
  dinsdag 24 september 2024 @ 20:51:34 #19
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_215083934
quote:
Ik wil me niet ziekmelden, vind mijn baas en directe collegas dan wel eikels maar ik werk met meer mensen samen die ik wel leuk vind en waar ik het goed mee wil afronden. Voor zover dat kan uiteraard.

Ik wil geen compromis sluiten, ik wil dat het gaat zoals ik wil, punt.
Compromissen sluit je tussen welwillende partijen, dat zijn we geen van beiden meer.
Zo werkt het natuurlijk niet :')
pi_215083947
quote:
17s.gif Op dinsdag 24 september 2024 20:32 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Een compromis sluit je enkel met degelijke mensen.
Je moet je altijd eerst ziekmelden in dit soort gevallen. Een compromis sluiten komt alleen ten nadele van jezelf. Bij ziekmelden is het ten nadele van je werkgever.
Precies altijd dat gehaat op ziekmelden. Gewoon ziekmelden hoppa.
pi_215083950
quote:

Ik wil geen compromis sluiten, ik wil dat het gaat zoals ik wil, punt. Compromissen sluit je tussen welwillende partijen, dat zijn we geen van beiden meer.
Zo werkt het niet helaas. Werkgever kan prima eisen dat je naar kantoor komt.
No bitch to me
pi_215083954
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 september 2024 20:47 schreef Tegan het volgende:
Ik lees nergens in je verhaal een valide reden eenzijdig te besluiten alleen maar thuis te werken. Spoiler: die bestaat niet.

Je moet een compromis gaan sluiten met je leidinggevende, dat zou alles kunnen zijn mits in overleg.
Zij beloven een vast contract dat nooit komt. Je kan je daardoor bedonderd voelen en onjuist bejegend wat er voor zorgt dat je overspannen raakt of psychologische klachten krijgt. Gewoon ziekmelden dus.
  dinsdag 24 september 2024 @ 20:58:51 #23
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_215083980
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 september 2024 20:51 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Zo werkt het natuurlijk niet :')
Natuurlijk wel, mits je het goed aanpakt hoef je echt geen eisen te vervullen van je werkgever.

Ik ben ook 4 maanden 'ziek' geweest bij mijn vorige werkgever toen ik het vermoeden had dat er een ontslagronde aan kwam. Volgens de arts was de overspannenheid terecht.
pi_215084010
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2024 20:54 schreef TornadoDK het volgende:

[..]
Zo werkt het niet helaas. Werkgever kan prima eisen dat je naar kantoor komt.
Want? Dat heb ik nog nergens gelezen.
pi_215084017
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2024 21:02 schreef Geenidee.nl het volgende:

[..]
Google het maar eens zou ik zeggen
No bitch to me
  dinsdag 24 september 2024 @ 21:04:58 #26
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_215084027
quote:

[..]
Je bent gewoon nog in dienst he? Het is nog steeds je werkgever. En die werkgever mag jou gewoon werkaanwijzingen geven zoals de locatie waar je je werk dient te verrichten.

Als je andere afspraken wil zul je dataan moeten geven en af moeten spreken. En bij die poging kun je nul op het rekest krijgen of een compromis moeten sluiten of je zin krijgen.
pi_215084059
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 september 2024 21:04 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Je bent gewoon nog in dienst he?
Klopt, en ik lever ook gewoon nog werk. Verdere verzoeken worden ook gewoon ingewilligd. Alleen deze, nee dat gaat 'm niet worden.
  dinsdag 24 september 2024 @ 21:08:15 #28
346939 Janneke141
pi_215084064
quote:

[..]
Je hebt een bron nodig die stelt dat je op je werk moet verschijnen als je onder contract staat?
  dinsdag 24 september 2024 @ 21:08:39 #29
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_215084070
Je kunt 2 dingen doen. Of je stelt je niet zo aan, zit je tijd fatsoenlijk uit en doet gewoon wat van je gevraagd wordt. Of (als je de kantoorpesterijen echt als heel ernstig ervaart) je meldt je ziek.

Succes!
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_215084071
quote:
17s.gif Op dinsdag 24 september 2024 20:58 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Natuurlijk wel, mits je het goed aanpakt hoef je echt geen eisen te vervullen van je werkgever.

Ik ben ook 4 maanden 'ziek' geweest bij mijn vorige werkgever toen ik het vermoeden had dat er een ontslagronde aan kwam. Volgens de arts was de overspannenheid terecht.
Ik vind dat oprecht ook terecht. Het is toch je toekomst en je brood wat in het geding komt. Terecht dus.

Sowieso dat zielige gedoe rondom niet ziek mogen zijn. Ik ga mijzelf echt niet de touwen in jagen vanwege mijn werkgever. Hij of zij zorgt maar voor een veilige en fijne werkomgeving en zo niet, moet extra uitval maar op de koop toe worden genomen dat is een keuze van de werkgever toch?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-09-2024 21:08:48 ]
  dinsdag 24 september 2024 @ 21:09:38 #31
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_215084082
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2024 21:07 schreef Geenidee.nl het volgende:

[..]
Klopt, en ik lever ook gewoon nog werk. Verdere verzoeken worden ook gewoon ingewilligd. Alleen deze, nee dat gaat 'm niet worden.
Dan zul je daar toch echt over in gsprek moeten gaan. En succes is niet verzekerd.
  dinsdag 24 september 2024 @ 21:11:33 #32
346939 Janneke141
pi_215084108
Je mag best ziek zijn. Je mag je alleen niet ziek melden als je dat niet bent, en ieder advies dat dat toch suggereert is een heel dom advies.

En nee, als je een meningsverschil met je werkgever hebt ben je niet ziek. En dat heeft een bedrijfsarts ook snel genoeg in de gaten, alle verjaardag-van-ome-joop-verhalen ten spijt.
pi_215084128
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2024 21:11 schreef Janneke141 het volgende:
Je mag best ziek zijn. Je mag je alleen niet ziek melden als je dat niet bent, en ieder advies dat dat toch suggereert is een heel dom advies.

En nee, als je een meningsverschil met je werkgever hebt ben je niet ziek. En dat heeft een bedrijfsarts ook snel genoeg in de gaten, alle verjaardag-van-ome-joop-verhalen ten spijt.
Nee is niet zo. Je mentale gezondheid kan eronder lijden. TS heeft hier specifiek advies gevraagd, maar we hebben geen assesment kunnen doen van hoe hij zich geestelijk voelt.

Iemand die door het werk vaker aan suïcide denkt, zou je best kunnen labelen als ziek. Nu weet ik niet of dag bij TS aan de orde is, maar hij kijkt niet gelukkig te zijn.
pi_215084133
Heb je ondertussen geen vast contract?

Als je 2 keer een jaarcontract had, en dat loopt af. En je mag daarna nog 2 of 3 maanden blijven kan je zomaar de termijn van de 2 jaar over gaan.
stupidity has become as common as common sense was before
  dinsdag 24 september 2024 @ 21:15:30 #35
346939 Janneke141
pi_215084155
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2024 21:14 schreef marcb1974 het volgende:

Als je 2 keer een jaarcontract had, en dat loopt af. En je mag daarna nog 2 of 3 maanden blijven kan je zomaar de termijn van de 2 jaar over gaan.
De termijn is 3 jaar, tenzij in de CAO iets anders staat.

https://www.rijksoverheid(...)in-een-vast-contract
pi_215084216
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2024 21:14 schreef marcb1974 het volgende:

Het is sinds 2020 inderdaad 3 jaar geworden, of 3 contracten.

Wat wel door mijn achterhoofd gaat is dat ik schriftelijk nog geen aanzegging heb ontvangen, alleen mondeling. En dat het over een week al 1 oktober is.
pi_215084232
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2024 21:07 schreef Geenidee.nl het volgende:

[..]
Kan worden opgevat als werkweigering wat kan leiden tot ontslag en dan heb je helemaal geen recht meer op WW
No bitch to me
  dinsdag 24 september 2024 @ 21:22:34 #38
346939 Janneke141
pi_215084237
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2024 21:20 schreef Geenidee.nl het volgende:

[..]
Het is sinds 2020 inderdaad 3 jaar geworden, of 3 contracten.

Wat wel door mijn achterhoofd gaat is dat ik schriftelijk nog geen aanzegging heb ontvangen, alleen mondeling. En dat het over een week al 1 oktober is.
Dus heb je recht op een maandloon compensatie (of een groot deel daarvan, mocht die schriftelijke aanzegging alsnog komen). Wel even kijken in je laatste contract of het daar niet al in staat..
pi_215084259
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2024 21:22 schreef TornadoDK het volgende:

[..]
Kan worden opgevat als werkweigering wat kan leiden tot ontslag en dan heb je helemaal geen recht meer op WW
Ja, dat had ik verwacht. Maar ik heb al schriftelijk aangegeven dat ik beschikbaar ben voor alle taken en werkzaamheden die me nog resten. Hoe kun je dat uitleggen als werkweigering?
pi_215084273
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2024 21:22 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
Dus heb je recht op een maandloon compensatie (of een groot deel daarvan, mocht die schriftelijke aanzegging alsnog komen). Wel even kijken in je laatste contract of het daar niet al in staat..
Dat geldt t/m de einddatum. Na de einddatum is je contract stilzwijgend verlengd met dezelfde duur als de vorige.
pi_215084295
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2024 21:24 schreef Geenidee.nl het volgende:

[..]
Ja, dat had ik verwacht. Maar ik heb al schriftelijk aangegeven dat ik beschikbaar ben voor alle taken en werkzaamheden die me nog resten. Hoe kun je dat uitleggen als werkweigering?
De werkgever kan zich beroepen op het instructierecht en daar moet je je aan houden.

Al vermoed ik dat het in de praktijk wel zal loslopen.
No bitch to me
  dinsdag 24 september 2024 @ 21:29:19 #42
346939 Janneke141
pi_215084310
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2024 21:26 schreef Geenidee.nl het volgende:

[..]
Dat geldt t/m de einddatum. Na de einddatum is je contract stilzwijgend verlengd met dezelfde duur als de vorige.
Alleen als je dan nog aan het werk bent.
pi_215084344
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2024 21:29 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
Alleen als je dan nog aan het werk bent.
Ja, dat is op dit moment de verwachting ook, daar gaat het topic nl over.
pi_215084381
Je valt nog onder het contract dus je zal werkzaamheden moeten uitvoeren. Ook op kantoor als de werkgever dat verwacht. Heb je ergens zwart-op-wit staan dat ze jou een vaste aanstelling beloven?

Maar een werkgever die nietszeggende beloftes maakt zou ik mijden als de pest.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_215084400
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 september 2024 21:34 schreef HSG het volgende:
Je valt nog onder het contract dus je zal werkzaamheden moeten uitvoeren. Ook op kantoor als de werkgever dat verwacht.

Maar een werkgever die nietszeggende beloftes maakt zou ik mijden als de pest.

Heb je ergens zwart-op-wit staan dat ze jou een vaste aanstelling beloven?
Nee, helaas niet. Anders had ik dat al onder hun neus geduwd ;D
pi_215084410
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2024 21:35 schreef Geenidee.nl het volgende:

[..]
Nee, helaas niet. Anders had ik dat al onder hun neus geduwd ;D
Dan zo snel mogelijk een nieuwe werkgever zoeken. Eentje die zich wel professioneler opstelt.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_215085417
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2024 20:48 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
lol.
Als je dit leest dan vraag je je toch af wat de wndere kant van het verhaal is
  woensdag 25 september 2024 @ 11:16:40 #48
486785 Pensioengenieter
Geen vrije tijd meer
pi_215088245
Beloven, beloven etc, zelf ook ervaren uit fusie traject na tweede belofte rond gaan kijken en binnen no time een andere job. Dit kwam even super slecht uit voor ze dus de golfte ging bijna de hemel als ik bleef, heb heel hard gelachen en was weg.
Je had allang weg moeten zijn daar er wordt geschreeuwd om personeel
pi_215088448
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2024 21:22 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
Een aanzegging in een contract voor bepaalde tijd dat dat contract na afloop verlengd wordt? Het kan wellicht, maar het is niet erg gebruikelijk, heb ik het idee (in tegenstelling tot bij voorbaat aanzeggen dat er niet verlengd gaat worden).
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
  woensdag 25 september 2024 @ 11:37:50 #50
346939 Janneke141
pi_215088478
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2024 11:34 schreef baskick het volgende:

[..]
Een aanzegging in een contract voor bepaalde tijd dat dat contract na afloop verlengd wordt? Het kan wellicht, maar het is niet erg gebruikelijk, heb ik het idee (in tegenstelling tot bij voorbaat aanzeggen dat er niet verlengd gaat worden).
Nee, die ken ik inderdaad ook niet. Maar dat het niet verlengd wordt wil er nogal eens instaan. Wat precies het gevolg is voor de 'aanzegboete' als er in een tijdelijk contract is opgenomen dat het niet verlengd wordt en er vervolgens minder dan een maand voor het einde alsnog (mondeling) een verlenging wordt aangeboden weet ik eigenlijk ook niet. Er is immers op tijd aangezegd - maar te laat van gedachte veranderd...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')