SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
waar blijf je nou
ik wil je even spreken
je hebt de hele dag nog niet door mijn raampje geschenen
zonnetje waar blijf je nou
kom
toch
gauwThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Jij bent de zonquote:Op dinsdag 24 september 2024 11:04 schreef greysbones het volgende:
waar blijf je nou
ik wil je even spreken
je hebt de hele dag nog niet door mijn raampje geschenen
zonnetje waar blijf je nou
kom
toch
gauw![]()
![]()
Zonnetje oh Zonnetje
Wat straal je toch weer mooi
De gele gloed daar boven
Straalt warmte op mijn snoetMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Gewoon naar buiten kijken, daar is de zon gewoonDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
tis een liedjequote:Op dinsdag 24 september 2024 11:07 schreef AardappelSchotel het volgende:
Mijn ogen hebben zojuist aids opgelopen door het lezen van dat gedichtje
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
die is slechtquote:Op dinsdag 24 september 2024 11:09 schreef JustinK het volgende:
Aardappeltje aardappeltje, waar ga je heen
Kijk je gaan met je derde been
Schoteltje schoteltje het is ongekend
Wat ben jij toch een fijne vent
![]()
Mooi dat we het niet horen
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:Op dinsdag 24 september 2024 11:09 schreef JustinK het volgende:
![]()
![]()
heb je die nooit geleerd op de kleuterschool?quote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Met AS in DTS
wat willen we nog meer
Af en toe issie boos
maar meestal een toffe peer
Naar oma, naar omaquote:Op dinsdag 24 september 2024 11:09 schreef JustinK het volgende:
Maar ga je ons dan verlaten?
Ja mijn ogen kunnen dts niet meer aan
En oma weet wel raad met aardappels
Om gesneden, gekookt, geprakt en gegeten te wordenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Mooi gerijmdquote:Op dinsdag 24 september 2024 11:12 schreef drakin het volgende:
[..]
Naar oma, naar oma
Maar ga je ons dan verlaten?
Ja mijn ogen kunnen dts niet meer aan
En oma weet wel raad met aardappels
Om gesneden, gekookt, geprakt en gegeten te worden![]()
![]()
Zo
Zonder zijmelarij
Het derde been van JustinK, zo vreemd als het kan zijn,
Als een schaduw die altijd volgt, stil en fijn.
Een bron van mystiek, een verhaal dat zweeft,
Niemand die echt weet hoe dat leven zich heeft geweven.
Een voetstap extra op het pad, een zeldzaam spoor,
Het roept vragen op, fluisterend door het oor.
Toch blijft Justin lopen, met gratie en gemak,
Want wat is normaal, als je je eigen weg maakt?
Zijn derde been, een grap, een mythe, een legende misschien,
Maar wie kijkt met ogen open, ziet altijd meer dan wat er is te zien.![]()
ow gij ouwe zemelaar
doet gij ook vaker zo raar
het mag in DTS best wat lief
want Justin is er
onze hartediefThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Oma houdt er wel vanquote:
Zijmelarijquote:
quote:Op dinsdag 24 september 2024 11:16 schreef AardappelSchotel het volgende:
Het derde been van JustinK, zo vreemd als het kan zijn,
Als een schaduw die altijd volgt, stil en fijn.
Een bron van mystiek, een verhaal dat zweeft,
Niemand die echt weet hoe dat leven zich heeft geweven.
Een voetstap extra op het pad, een zeldzaam spoor,
Het roept vragen op, fluisterend door het oor.
Toch blijft Justin lopen, met gratie en gemak,
Want wat is normaal, als je je eigen weg maakt?
Zijn derde been, een grap, een mythe, een legende misschien,
Maar wie kijkt met ogen open, ziet altijd meer dan wat er is te zien.quote:Op dinsdag 24 september 2024 11:16 schreef greysbones het volgende:
ow gij ouwe zemelaar
doet gij ook vaker zo raar
het mag in DTS best wat lief
want Justin is er
onze hartedief![]()
![]()
![]()
![]()
Of zwijmelarijquote:
![]()
Straks aan de theeDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
als je wint jus'
en dat is een grote als
zal ik een lekker thee naar je op sturen
Aww liefquote:Op dinsdag 24 september 2024 11:27 schreef greysbones het volgende:
als je wint jus'
en dat is een grote als
zal ik een lekker thee naar je op sturen![]()
Dan zal ik nog even extra m'n best doen![]()
![]()
welke smaak houdt je van?quote:Op dinsdag 24 september 2024 11:28 schreef JustinK het volgende:
[..]
Aww lief![]()
Dan zal ik nog even extra m'n best doenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Iemand moet het doenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ik niet
Bolk mijDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
hou je van winter thee?quote:Op dinsdag 24 september 2024 11:33 schreef JustinK het volgende:
[..]
Heel veel eigenlijk wel, maar drink t vaakst zwarteThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
met kaneel enzo jaquote:Op dinsdag 24 september 2024 11:34 schreef JustinK het volgende:
[..]
Mwah, dat is toch een hele kruidige?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
dat gaat ietwat moeilijk aangezien ik geen foto heb van iedereenquote:Op dinsdag 24 september 2024 11:51 schreef AardappelSchotel het volgende:
Worden lelijke mensen hier uitgesloten?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
JustinK gebruikt zijn derde been meer een minuutje of tweequote:Op dinsdag 24 september 2024 11:09 schreef JustinK het volgende:
Hopelijk doet As er langer mee
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:Op dinsdag 24 september 2024 11:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
JustinK gebruikt zijn derde been meer een minuutje of twee
Hopelijk doet As er langer mee![]()
![]()
Is weer eens wat anders dan vrouwen die hun gedragen onderbroeken opsturen.quote:Op dinsdag 24 september 2024 11:27 schreef greysbones het volgende:
als je wint jus'
en dat is een grote als
zal ik een lekker thee naar je op sturen
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
of een 'speciale'geurkaasquote:Op dinsdag 24 september 2024 12:07 schreef aeque het volgende:
[..]
Is weer eens wat anders dan vrouwen die hun gedragen onderbroeken opsturen.
Op een zonnige middag in het park speelden JustinK en zijn vrienden een potje voetbal. Lovely, een enthousiaste en actieve speelster, besloot om mee te doen. Iedereen was druk in de weer, schoppend en rennend achter de bal aan. JustinK, altijd de sterspeler, liet zijn vaardigheden zien met indrukwekkende dribbels.
Terwijl het spel vorderde, wilde Lovely een fantastische tackle maken om de bal te veroveren. In haar enthousiasme raakte ze echter net het verkeerde been van JustinK. Een luide knak weerklonk en JustinK viel ter aarde, terwijl de anderen in schock toekeken.
Lovely, beschaamd en bezorgd, rende naar JustinK toe. "Het spijt me zo! Ik bedoelde het niet!" riep ze terwijl ze hem hielp opstaan. JustinK, hoewel hij pijn had, kon een glimlach niet onderdrukken. "Ik denk dat ik mijn derde been moet beschermen!" zei hij met een knipoog, verwijzend naar zijn altijd actieve levensstijl.
Gelukkig bleek het geen ernstige blessure te zijn, maar het voorval zorgde voor veel gelach en herinneringen. Vanaf die dag noemden ze JustinK "de jongen met drie benen," en Lovely leerde om iets voorzichtiger te zijn tijdens het spelen. Hun vriendschap groeide sterker, met een verhaal dat ze altijd zouden herinneren.![]()
quote:Op dinsdag 24 september 2024 12:08 schreef AardappelSchotel het volgende:
Op een zonnige middag in het park speelden JustinK en zijn vrienden een potje voetbal. Lovely, een enthousiaste en actieve speelster, besloot om mee te doen. Iedereen was druk in de weer, schoppend en rennend achter de bal aan. JustinK, altijd de sterspeler, liet zijn vaardigheden zien met indrukwekkende dribbels.
Terwijl het spel vorderde, wilde Lovely een fantastische tackle maken om de bal te veroveren. In haar enthousiasme raakte ze echter net het verkeerde been van JustinK. Een luide knak weerklonk en JustinK viel ter aarde, terwijl de anderen in schock toekeken.
Lovely, beschaamd en bezorgd, rende naar JustinK toe. "Het spijt me zo! Ik bedoelde het niet!" riep ze terwijl ze hem hielp opstaan. JustinK, hoewel hij pijn had, kon een glimlach niet onderdrukken. "Ik denk dat ik mijn derde been moet beschermen!" zei hij met een knipoog, verwijzend naar zijn altijd actieve levensstijl.
Gelukkig bleek het geen ernstige blessure te zijn, maar het voorval zorgde voor veel gelach en herinneringen. Vanaf die dag noemden ze JustinK "de jongen met drie benen," en Lovely leerde om iets voorzichtiger te zijn tijdens het spelen. Hun vriendschap groeide sterker, met een verhaal dat ze altijd zouden herinneren.![]()
Gwyneth Paltrow verkoopt kaars die naar haar vagina ruikt en mensen staan massaal in de rij
Dat Gwyneth Paltrow (47) met haar lifestylebedrijf Goop regelmatig bedenkelijke producten op de markt brengt, is bekend. Toch weet de actrice iedereen weer te verbazen door een kaars te introduceren met de beeldende naam ‘This Smells Like My Vagina’. Hoewel één kaars zo'n 67,50 euro kost, was de volledige voorraad na amper één uur al uitverkocht.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Je kwam een krantenartikel uit 1902 tegen?quote:Op dinsdag 24 september 2024 12:11 schreef greysbones het volgende:
Gwyneth Paltrow verkoopt kaars die naar haar vagina ruikt en mensen staan massaal in de rij
Dat Gwyneth Paltrow (47) met haar lifestylebedrijf Goop regelmatig bedenkelijke producten op de markt brengt, is bekend. Toch weet de actrice iedereen weer te verbazen door een kaars te introduceren met de beeldende naam ‘This Smells Like My Vagina’. Hoewel één kaars zo'n 67,50 euro kost, was de volledige voorraad na amper één uur al uitverkocht.![]()
Ja dat is een geurkaars, geen geurkaas.quote:Op dinsdag 24 september 2024 12:11 schreef greysbones het volgende:
Dat Gwyneth Paltrow (47) met haar lifestylebedrijf Goop regelmatig bedenkelijke producten op de markt brengt, is bekend. Toch weet de actrice iedereen weer te verbazen door een kaars te introduceren met de beeldende naam ‘This Smells Like My Vagina’. Hoewel één kaars zo'n 67,50 euro kost, was de volledige voorraad na amper één uur al uitverkocht.
wel opletten ASquote:Op dinsdag 24 september 2024 12:12 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Je kwam een krantenartikel uit 1902 tegen?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ah okquote:Op dinsdag 24 september 2024 12:11 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Er wordt isolatiemateriaal van gemaakt
aah excuses voor mijn typevaardigheden en onoplettendheidquote:Op dinsdag 24 september 2024 12:12 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja dat is een geurkaars, geen geurkaas.
Mooi verhaalquote:Op dinsdag 24 september 2024 12:08 schreef AardappelSchotel het volgende:
![]()
@Homijn we hebben hier een uiloze userquote:[img]https://fokst :P atic.nl/p/0s.gif[/img] Op dinsdag 24 september 2024 12:16 schreef CreatiefMetKurk het volgende:
[..]Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Verraderquote:Op dinsdag 24 september 2024 12:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
@:Homijn we hebben hier een uiloze user![]()
![]()
![]()
oei, Lovely weer geblokt
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
wat is er nu spannend aan een deurklink?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Jaquote:Op dinsdag 24 september 2024 12:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
wat is er nu spannend aan een deurklink?![]()
niks maar ze beweerde ook niet dat ze spannend wasquote:Op dinsdag 24 september 2024 12:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
wat is er nu spannend aan een deurklink?
maar creatief
nee ik zeg nu even niksquote:Op dinsdag 24 september 2024 12:22 schreef CreatiefMetKurk het volgende:
maar zag de quote van jou hier lovely dacht opeens aan deze kloon
Gelukkig wist je het wachtwoord nogquote:Op dinsdag 24 september 2024 12:22 schreef CreatiefMetKurk het volgende:
maar zag de quote van jou hier lovely dacht opeens aan deze kloon
wat is er creatief aan een deurklink?quote:Op dinsdag 24 september 2024 12:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
niks maar ze beweerde ook niet dat ze spannend was
maar creatiefAutocorrect
(zelfst. naamw.)
niksquote:Op dinsdag 24 september 2024 12:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
wat is er creatief aan een deurklink?![]()
quote:
de browser wist het nogquote:Op dinsdag 24 september 2024 12:22 schreef Lovely het volgende:
[..]
Gelukkig wist je het wachtwoord nog![]()
![]()
weer een ja. nu al twee, minstensquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
iedereen mag een kloon makenquote:Op dinsdag 24 september 2024 12:23 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dan zal er ongetwijfeld weer iemand ziedend worden
al maak je er 100
kan en mag gewoonThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dan stoppen we degene in de koelkast kan die mooi afkoelenquote:Op dinsdag 24 september 2024 12:23 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dan zal er ongetwijfeld weer iemand ziedend worden
Misschien wel meer who knowsquote:Op dinsdag 24 september 2024 12:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
weer een ja. nu al twee, minstens
en het je aanbieden van heerlijke kopjes koffie doet dat aantal niet dalen?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
als de klok 6 uur slaat blijft je gezicht zo staanquote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nou dat gaat er wel 1 strafpunt vanafquote:Op dinsdag 24 september 2024 12:26 schreef gebrokenglas het volgende:
en het je aanbieden van heerlijke kopjes koffie doet dat aantal niet dalen?
12 uur, was dat toch?quote:Op dinsdag 24 september 2024 12:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
als de klok 6 uur slaat blijft je gezicht zo staanAutocorrect
(zelfst. naamw.)
tis al 12 uur geweest dus kleine aanpassingquote:
dat is van vroeger nog, toen we dat soort klokken hadden hangen.quote:Op dinsdag 24 september 2024 12:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
als de klok 6 uur slaat blijft je gezicht zo staan
dat geeft wel aan wat je leeftijds categorie ongeveer is.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Duurt nog even dan.quote:Op dinsdag 24 september 2024 12:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
als de klok 6 uur slaat blijft je gezicht zo staan
dit wordt een ban
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
dat is juist. half een geweest alweer zelfsquote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
* gebrokenglas stuurt snel een heerlijk doosje Lindt chocolade naar greysAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Is ze matties met swj ja?quote:Op dinsdag 24 september 2024 12:32 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas stuurt snel een heerlijk doosje Lindt chocolade naar greysOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
ja, moet wel hè.... even wat goedmaken.quote:Op dinsdag 24 september 2024 12:34 schreef CreatiefMetKurk het volgende:
er wordt wat heen en weer gestuurd![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
maar wij hadden vroeger zo'n klok die de hele en halve uren sloegAutocorrect
(zelfst. naamw.)
En het zijn niet eens dickpics dit keer.quote:Op dinsdag 24 september 2024 12:34 schreef CreatiefMetKurk het volgende:
er wordt wat heen en weer gestuurd![]()
![]()
greys is ineens stil ..
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Sowwwwwquote:Op dinsdag 24 september 2024 12:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
dat is van vroeger nog, toen we dat soort klokken hadden hangen.
dat geeft wel aan wat je leeftijds categorie ongeveer is.
Dat is wat mijn moeder altijd zei
Wij nietquote:Op dinsdag 24 september 2024 12:36 schreef gebrokenglas het volgende:
maar wij hadden vroeger zo'n klok die de hele en halve uren sloeg
Zegt wel wat over je leeftijd
greys is ineens stil ..
* gebrokenglas schuivelt verlegen met de voet en zegt wijselijk even nietsquote:Op dinsdag 24 september 2024 12:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wij niet
Zegt wel wat over je leeftijdAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Haha, ouwe lul.quote:Op dinsdag 24 september 2024 12:40 schreef gebrokenglas het volgende:
greys is ineens stil ..
[..]
* gebrokenglas schuivelt verlegen met de voet en zegt wijselijk even niets![]()
Het één sluit het ander niet uitquote:Op dinsdag 24 september 2024 12:36 schreef aeque het volgende:
[..]
En het zijn niet eens dickpics dit keer.![]()
age is just a number, right?quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Klopt. Maar met een hoog nummer ben je alsnog oud.quote:Op dinsdag 24 september 2024 12:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
age is just a number, right?
hmmhquote:Op dinsdag 24 september 2024 12:48 schreef aeque het volgende:
[..]
Klopt. Maar met een hoog nummer ben je alsnog oud.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Inside you are Werewolf!
Werewolves are a supernatural shapeshifting species of individuals who transform into large, fearsome, and extremely hostile wolves on the night of the full moon. They were created by the witch Inadu as revenge against her tribe for killing her. Even in their human form, werewolves possess superhuman physical prowess, though not to the same level as a vampire, and their abilities are not as powerful compared to those they possess on the full moon while transformed. These creatures are the most dangerous enemies of vampires due to their venomous bite, which is lethal to them.Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Honger Trek, zo maar lunsen.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Wat een rare tikfout. Ik neem aan dat je lynchen bedoelt?quote:Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Goeie.quote:Op dinsdag 24 september 2024 13:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wat een rare tikfout. Ik neem aan dat je lynchen bedoelt?
Ik lynch zo mijn maaltijdsalade!![]()
![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
PATATTIEquote:Cause there is always a wrong to your right 🎶
Wanna play?: https://www.torn.com/3899578![]()
Monniken met kapjes opquote:
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Die kun jij niet mooi vinden, want niet wit.quote:
Jawel! Ik hou ook wel van paarse dingen!quote:Op dinsdag 24 september 2024 13:22 schreef aeque het volgende:
[..]
Die kun jij niet mooi vinden, want niet wit.
De puntige lans versie?quote:Op dinsdag 24 september 2024 13:23 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jawel! Ik hou ook wel van paarse dingen!
In die bloemetjes?quote:Op dinsdag 24 september 2024 13:24 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik zie er vunzige dingen in
Dat zei ik nietquote:
Je zou het orgaan clitoris in het bloemetje kunnen zienTrotste mama van Ambar
We weten allemaal dat het zo is.quote:
Ooh haha ja nu zie ik het ook.quote:Op dinsdag 24 september 2024 13:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Je zou het orgaan clitoris in het bloemetje kunnen zien
Het was eigenlijk gewoon wolfsbane, als reactie op aeques zilver tegen weerwolven.
Een stekelige flamoes tentoonstellen, das wel een beetje raarquote:Op dinsdag 24 september 2024 13:30 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik zie er een dame in die een stekelige flamoes ten toon stellen
Wolfsbane is tegen vampiers.quote:Op dinsdag 24 september 2024 13:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ooh haha ja nu zie ik het ook.
Het was eigenlijk gewoon wolfsbane, als reactie op aeques zilver tegen weerwolven.
Ik kijk nergens meer van opquote:Op dinsdag 24 september 2024 13:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Een stekelige flamoes tentoonstellen, das wel een beetje raar![]()
Nee, dat is toch knoflook?quote:
Dat is ook weer zo.quote:Op dinsdag 24 september 2024 13:33 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik kijk nergens meer van opCause there is always a wrong to your right 🎶
Google zegt beide.quote:quote:It was mentioned in the 1931 horror movie Dracula, with wolf’s bane being used to protect from vampires. Folklore has long associated this plant as keeping vampires away.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
quote:Op dinsdag 24 september 2024 13:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ooh haha ja nu zie ik het ook.
Het was eigenlijk gewoon wolfsbane, als reactie op aeques zilver tegen weerwolven.Beide gelijkquote:
"Folklore has long associated this plant as keeping vampires away. In the Harry Potter wizarding world, wolf's bane potion was used to treat lycanthropy – that is, turning into a werewolf. Professor Lupin took wolf's bane potion during a full moon."Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Nicequote:Veel soorten planten in dit geslacht zijn sterk giftig. Dat geldt voor alle delen, zelfs voor de honing.[8] Ze bevatten het gif aconitine, een alkaloïde en sporen van verwante alkaloïden. Zelfs sap van de plant op de huid kan een heftige reactie teweegbrengen.Trotste mama van Ambar
muis weet weer genoeg?quote:
Vervain is tegen de vampieren in the vampire diaries. Even kijken wat dat is.Cause there is always a wrong to your right 🎶
Ik weet wat ik moet planten in mijn balkonbakkenquote:Trotste mama van Ambar
Verbena in het Nederlandsquote:Op dinsdag 24 september 2024 13:37 schreef MizzezAmy het volgende:
Vervain is tegen de vampieren in the vampire diaries. Even kijken wat dat is.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Spuit-11quote:Op dinsdag 24 september 2024 13:36 schreef Sally het volgende:
[..]
[..]
Beide gelijk
"Folklore has long associated this plant as keeping vampires away. In the Harry Potter wizarding world, wolf's bane potion was used to treat lycanthropy – that is, turning into a werewolf. Professor Lupin took wolf's bane potion during a full moon."
Ook heel erg goed voor bijen, hommels en ik dacht ook vlindersquote:Op dinsdag 24 september 2024 13:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik weet wat ik moet planten in mijn balkonbakken![]()
Ik lees in jouw stukje alleen over vampieren?quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
En die vegans ze maar uitmoorden alsof het niks is.quote:
Ik lees dat de honing ervan wel giftig is voor mensenquote:Op dinsdag 24 september 2024 13:38 schreef Sally het volgende:
[..]
Ook heel erg goed voor bijen, hommels en ik dacht ook vlinders
Trotste mama van Ambar
Ohw. Hm. Dan maar niet te dicht bij imkerkasten zettenquote:Op dinsdag 24 september 2024 13:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik lees dat de honing ervan wel giftig is voor mensen
En sowieso is het goed om de wilde bijen in stand te houden.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Dat stuk over HP stond eronder in de bron waar ik het vandaan had.quote:Op dinsdag 24 september 2024 13:38 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik lees in jouw stukje alleen over vampieren?
Ja eyy... dat citeer je niet hier.quote:Op dinsdag 24 september 2024 13:46 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat stuk over HP stond eronder in de bron waar ik het vandaan had.
Dusssss
(en geen tijd op het werk om de bron erbij te zoeken)
Mijn bestelling van kleding is binnen.
Weer zulke leuke dingetjes die weer passen bij mijn andere outfits![]()
Trotste mama van Ambar
quote:Op dinsdag 24 september 2024 13:47 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja eyy... dat citeer je niet hier.
Dusssss
(en geen tijd op het werk om de bron erbij te zoeken)
En een paar handschoenen/wanten die niet te groot zijn voor mijn kleine handjes
Trotste mama van Ambar
Van de kinderafdeling dit keer?Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Nee, die zijn vaak net weer te kleinquote:Trotste mama van Ambar
En zo fijn de trui past precies bij de rok die ik van het voorjaar kocht en de blouse past precies bij de rok die ik al langer had.Trotste mama van Ambar
Ook fijn dat wat we dachten dat een groot issue was op werk, geen issue is
Trotste mama van Ambar
Neezo werkt dat niet.
Jullie moeten nu ook verplicht blij zijn omdat ik blij ben. En dan ook nog eindeloos foto's willen vragen van mijn nieuwe outfits en waar alles allemaal bij past. En dan uitvoerig bespreken waarom het zo leuk is.
Trotste mama van Ambar
Hetzelfde dat jullie eind van de avond als de kast in elkaar zit ook eindeloos blij daarover moeten zijnTrotste mama van Ambar
De luidruchtige collega weer aanwezig die ik van andere kant van verdieping weer hoor, zit niet meer in onze team maar werkt nog op zelfde verdieping van andere team
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
quote:Op dinsdag 24 september 2024 14:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Neezo werkt dat niet.
Jullie moeten nu ook verplicht blij zijn omdat ik blij ben. En dan ook nog eindeloos foto's willen vragen van mijn nieuwe outfits en waar alles allemaal bij past. En dan uitvoerig bespreken waarom het zo leuk is.
ik was al een voorstelling aan het maken in mn hoofd.....Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Maar nee. Jullie zijn net mijn ouders en rest van de familie, totaal ongeïnteresseerd in mijn leven
Trotste mama van Ambar
Ik ben echt zo blij voor je!quote:Op dinsdag 24 september 2024 14:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar nee. Jullie zijn net mijn ouders en rest van de familie, totaal ongeïnteresseerd in mijn leven
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Misschien heeft Ieni wel lingerie gekocht, dan kunnen we het combinerenquote:
quote:Op dinsdag 24 september 2024 14:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Misschien heeft Ieni wel lingerie gekocht, dan kunnen we het combinerenGMTA
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Moet je die nog zelf bouwen?quote:Op dinsdag 24 september 2024 14:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Hetzelfde dat jullie eind van de avond als de kast in elkaar zit ook eindeloos blij daarover moeten zijnCause there is always a wrong to your right 🎶
Ja die moet nog even zelf in elkaar geschroefd wordenquote:Trotste mama van Ambar
Neequote:Op dinsdag 24 september 2024 14:16 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Heb je lingerie gekocht?Trotste mama van Ambar
quote:Op dinsdag 24 september 2024 14:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Misschien heeft Ieni wel lingerie gekocht, dan kunnen we het combinerenHelaasquote:![]()
Ah, dacht dat het zo'n metalen was die uit 1 stuk is.quote:Op dinsdag 24 september 2024 14:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja die moet nog even zelf in elkaar geschroefd wordenCause there is always a wrong to your right 🎶
Wanna play?: https://www.torn.com/3899578
Forum Opties Forumhop: Hop naar: