SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Is nog te overzien.quote:Op dinsdag 24 september 2024 10:10 schreef Ama het volgende:
Oh er is tot 15:00 sowieso geen water lees ik net.
Mochten die wel op bed?quote:Op dinsdag 24 september 2024 10:04 schreef kwiwi het volgende:
Heb alleen schildpadden gehad als huisdier.
Hier staat de kattenbak zelfs buiten huis want dat wil ik echt niet ruiken. Maar ze gebruiken em bijna nooit, alleen als het hard regent.quote:Op dinsdag 24 september 2024 10:08 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb niets met katten.
Wel ooit een kat gehad, die was, maar ik hoefde de kattenbak bijna nooit te verschonen
een vijver op bed?quote:
quote:Op dinsdag 24 september 2024 10:29 schreef dud0r het volgende:
ik heb een mandje op m'n bureau gelegd zodat de poesjes bij me kunnen liggen als ik thuis werk
Het toetsenbord ligt vaak toch lekkerderquote:Op dinsdag 24 september 2024 10:29 schreef dud0r het volgende:
ik heb een mandje op m'n bureau gelegd zodat de poesjes bij me kunnen liggen als ik thuis werk
Ja, dit sowieso.quote:Op dinsdag 24 september 2024 10:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het toetsenbord ligt vaak toch lekkerder
ja maar dat is vervelend voor mij dus dan maar mandje erbijquote:Op dinsdag 24 september 2024 10:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het toetsenbord ligt vaak toch lekkerder
chef: Wie pakt dit op?quote:Op dinsdag 24 september 2024 10:55 schreef Dr_Flash het volgende:
3 dagen vrij en er LIGT me toch een bult werk op me te wachtenHoe doen mensen dat?
Alles moet gisteren af natuurlijk.
DOESNIE
Eens. Maar die oudste leek me wel echt de engste van de twee.quote:Op dinsdag 24 september 2024 10:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee. Maar het blijft een sneu verhaal
Ik vond ze beide erg goed.quote:Op dinsdag 24 september 2024 10:48 schreef CherryLips het volgende:
Vond deze serie wel beter dan Dahmer.
Fles klaagt toch nooit, dus die kan lekker mee aan de slag nu het weer iets kouder aan het worden is en hij niet meer op het balkon kan zitten.quote:Op dinsdag 24 september 2024 10:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
chef: Wie pakt dit op?
collega: Oh, geef maar aan Fles, die is er nu toch niet, kan ie mooi gelijk oppakken, zodra ie weer terug is.
quote:Op dinsdag 24 september 2024 11:00 schreef TaMieke het volgende:
Zijn we allemaal die serie over de Menendez brothers aan het kijken?
uh... nee...quote:Op dinsdag 24 september 2024 11:00 schreef TaMieke het volgende:
Dit weekend gekeken.quote:Op dinsdag 24 september 2024 11:00 schreef TaMieke het volgende:
Klinkt als iets dat je moet uitbesteden aan anderen.quote:Op dinsdag 24 september 2024 11:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
Nu weer een uur bellen met allerlei legal teams. Dat is toch wel echt een van de minste dingen in m'n nieuwe functie.
Oke Losquote:Op dinsdag 24 september 2024 11:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Klinkt als iets dat je moet uitbesteden aan anderen.
Als jij eens even je gemak houdt.quote:Op dinsdag 24 september 2024 11:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Fles klaagt toch nooit, dus die kan lekker mee aan de slag nu het weer iets kouder aan het worden is en hij niet meer op het balkon kan zitten.
Mja ik begrijp het welquote:Op dinsdag 24 september 2024 10:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Eens. Maar die oudste leek me wel echt de engste van de twee.
Ik ben meer van de dingen doen.quote:Op dinsdag 24 september 2024 11:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Klinkt als iets dat je moet uitbesteden aan anderen.
stuur eens hier heenquote:Op dinsdag 24 september 2024 11:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hier ook. Ik zag net zelfs de zon.
hier naartoe?quote:
hier probeert die het nog welquote:Op dinsdag 24 september 2024 11:27 schreef CherryLips het volgende:
Hier ook weg. We hebben hem gejinxt.
De Zwabber?quote:Op dinsdag 24 september 2024 11:27 schreef CherryLips het volgende:
Hier ook weg. We hebben hem gejinxt.
Wtf is een paprika panquote:Op dinsdag 24 september 2024 11:41 schreef rival het volgende:
Zien jullie door @:crack_ ook de hele tijd paprika pannen?
Kan geen website openen zonder een paprikapan te zien
Dit is zo herkenbaarquote:Op dinsdag 24 september 2024 11:40 schreef Karzai het volgende:
Ze zijn weer iets lekkers aan het koken en nu heb ik geen trek in mijn boterhammen meer
quote:Op dinsdag 24 september 2024 11:41 schreef rival het volgende:
quote:
Boomerquote:Op dinsdag 24 september 2024 11:42 schreef Ama het volgende:
Even genieten van mijn laatste dag als 34 jarige.
quote:Op dinsdag 24 september 2024 11:42 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
Pas op wat je vraagt he.
[ afbeelding ]
Nee. Maar @kwiwi krijgt er bij deze eentje voor d’r verjaardagquote:Op dinsdag 24 september 2024 11:41 schreef rival het volgende:
Ieuwl oudquote:Op dinsdag 24 september 2024 11:42 schreef Ama het volgende:
https://www.lidl.nl/p/gsw(...)cWcuPLDPGRzroA7mjxRPquote:Op dinsdag 24 september 2024 11:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik moet ook nog een nieuwe pan kopen. Overweeg nu wel een paprika pan
quote:Op dinsdag 24 september 2024 11:42 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
Pas op wat je vraagt he.
[ afbeelding ]
quote:
Ik vind het altijd wel leuk, leer je best wel wat van.quote:Op dinsdag 24 september 2024 11:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
Nu weer een uur bellen met allerlei legal teams. Dat is toch wel echt een van de minste dingen in m'n nieuwe functie.
Veranderen we het toch even naar kerstkranzen? Of kransen?quote:Op dinsdag 24 september 2024 11:53 schreef Dr_Flash het volgende:
AArgh omg nee paprikapannen evrywhere
kersttrui wel. Een hele lillikequote:Op dinsdag 24 september 2024 12:13 schreef kwiwi het volgende:
Hebben jullie al een kerstkrans? En kersttrui? En kerstsokken?![]()
![]()
Neequote:Op dinsdag 24 september 2024 12:13 schreef kwiwi het volgende:
![]()
Vind het ook wel leerzaam, maar eigenlijk moeten wat andere mensen opstaan. Ik ben verantwoordelijk voor de techniek.quote:Op dinsdag 24 september 2024 12:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel leuk, leer je best wel wat van.
1,2,34 hoedje van papierquote:Op dinsdag 24 september 2024 11:42 schreef Ama het volgende:
Kerstsokken wel. Rest niet.quote:Op dinsdag 24 september 2024 12:13 schreef kwiwi het volgende:
![]()
nee misschien straks op het eiland maar moet je wel goed zoeken denk ikquote:Op dinsdag 24 september 2024 10:35 schreef Karzai het volgende:
Heb je nog familie van takkie gezien @:bitterbal?
Dan zijn ze station Glanerbrug wel vergeten.quote:Op dinsdag 24 september 2024 12:53 schreef kwiwi het volgende:
Lees net dat de beste stations in de wereld zijn:
1. Zürich
2. Bern
3. Utrecht![]()
@:Dr_Flash
Deventer is ook best priem.quote:Op dinsdag 24 september 2024 12:53 schreef kwiwi het volgende:
Lees net dat de beste stations in de wereld zijn:
1. Zürich
2. Bern
3. Utrecht![]()
@:Dr_Flash
Zit je nu weer op andere locatie?quote:Op dinsdag 24 september 2024 12:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee misschien straks op het eiland maar moet je wel goed zoeken denk ik
Ik zat even op google maps te kijken, ik woonde het grootste deel van m'n tijd daar bij station Kennispark. Maar heette dat niet anders vroeger?quote:Op dinsdag 24 september 2024 12:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan zijn ze station Glanerbrug wel vergeten.
Station Drienerlo toch?quote:Op dinsdag 24 september 2024 12:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zat even op google maps te kijken, ik woonde het grootste deel van m'n tijd daar bij station Kennispark. Maar heette dat niet anders vroeger?Kan me de naam Kennispark als halte niet herinneren.
@bitterbal heeft gelijk verhuisplannen.quote:Op dinsdag 24 september 2024 12:53 schreef Ama het volgende:
NWS / Warmste stad in VS verbreekt hitterecord: op 113 dagen meer dan 38 gra Wat kut.
nee bangkok nog steeds tochquote:Op dinsdag 24 september 2024 12:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zit je nu weer op andere locatie?
meh wil niet naar de vs denk ikquote:Op dinsdag 24 september 2024 12:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
@:bitterbal heeft gelijk verhuisplannen.
Zitten hier volgens mij nietquote:Op dinsdag 24 september 2024 13:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Al een rode panda gezien?
quote:Op dinsdag 24 september 2024 13:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zitten hier volgens mij niet
mja staat niet zoveel opquote:Op dinsdag 24 september 2024 13:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik moet de updates op Ballies Boten nog even bekijken.
Ik moet altijd lachen als ik Aziaten over de campus zie lopen. Reis je de halve wereld over, ga je in Enschede studeren. Maar ja, de campus etc. is wel mooi.quote:Op dinsdag 24 september 2024 13:00 schreef kwiwi het volgende:
Ik mis Enschede nog wel eens, vond dat leuk wonen. Leeuwarden ook.
altijd beter dan Chinaquote:Op dinsdag 24 september 2024 13:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik moet altijd lachen als ik Aziaten over de campus zie lopen. Reis je de halve wereld over, ga je in Enschede studeren. Maar ja, de campus etc. is wel mooi.
Nou ja, qua technische universiteiten heb je ook niet heel veel keuze in nederland natuurlijk. En de campus is inderdaad mooi, en ook handig, zo alles 'onder één dak'.quote:Op dinsdag 24 september 2024 13:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik moet altijd lachen als ik Aziaten over de campus zie lopen. Reis je de halve wereld over, ga je in Enschede studeren. Maar ja, de campus etc. is wel mooi.
Delft, Enschede en Eindhoven toch?quote:Op dinsdag 24 september 2024 13:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja, qua technische universiteiten heb je ook niet heel veel keuze in nederland natuurlijk. En de campus is inderdaad mooi, en ook handig, zo alles 'onder één dak'.
ja meestal is het al op voordat ik een foto kan makenquote:Op dinsdag 24 september 2024 13:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Had wel wat meer foto's van eten verwacht. Of moeten we daarvoor op Instagram zijn?
quote:Op dinsdag 24 september 2024 13:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Delft, Enschede en Eindhoven toch?
Die ice tea ziet eruit als pindasausquote:Op dinsdag 24 september 2024 13:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja meestal is het al op voordat ik een foto kan maken
Dit was mijn ontbijt
[ afbeelding ]
lunch
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
had daarna nog een soort van chocolade donut. viel wat tegen. geen foto
en had net nog een ice tea
[ afbeelding ]
wat is die witte bal?quote:Op dinsdag 24 september 2024 13:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dit was mijn ontbijt
[ afbeelding ]
lunch
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waar ben je?quote:Op dinsdag 24 september 2024 13:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zitten hier volgens mij niet
Of Wageningen.quote:Op dinsdag 24 september 2024 13:03 schreef Recce het volgende:
[..]
ja zo maken ze hier thaise ice tea. met melk. is erg lekkerquote:Op dinsdag 24 september 2024 13:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die ice tea ziet eruit als pindasaus
broodje bakpao jonguhquote:Op dinsdag 24 september 2024 13:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zon chinese steamed. bun met varkensvlles
Zo eentje waar je je smoeltje aan brandt vanwege het vocht?quote:Op dinsdag 24 september 2024 13:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zon chinese steamed. bun met varkensvlees
quote:“The Milli Vanilli song ‘Miss You’ was also played at the Directors Guild memorial service for Jose and Kitty, parents of the #MenendezBrothers, on August 25, 1989, 35 years ago this week,”
nee was niet zo heetquote:Op dinsdag 24 september 2024 13:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo eentje waar je je smoeltje aan brandt vanwege het vocht?
zou vooral niet blij worden van waterige soep als ontbijtquote:Op dinsdag 24 september 2024 13:09 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind het wel kleine porties hoor.
ja thai eten ook kleine porties maar die crispy pork was maar 32 baht en die bun 10 bahtquote:Op dinsdag 24 september 2024 13:09 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind het wel kleine porties hoor.
Dat mag je blijkbaar niet zeggen. Bapoa betekent zelf al broodje..quote:
Dan kan je dubbele porties nemen.quote:Op dinsdag 24 september 2024 13:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja thai eten ook kleine porties maar die crispy pork was maar 32 baht en die bun 10 baht
Wat is die bun?quote:Op dinsdag 24 september 2024 13:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dit was mijn ontbijt
[ afbeelding ]
lunch
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja had ik ook wel even overwogen maar toen dacht ik dan ga ik op zoek naar iets zoets en kwam ik bij die donut uitquote:Op dinsdag 24 september 2024 13:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan kan je dubbele porties nemen.
quote:Op dinsdag 24 september 2024 13:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Wist je ook dat dit geplaybackt werd?
een halve bleke bipsquote:
Zo voelt het voor mij om naar Tilburg ofzo te gaan.quote:Op dinsdag 24 september 2024 13:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Wereldreis om er te komen, dat wel
Snap ik ja. Is ook ongeveer even verquote:Op dinsdag 24 september 2024 13:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Zo voelt het voor mij om naar Tilburg ofzo te gaan.
Afschieten. Kutbeesten. Horen hier niet, land is vol. Weg ermee.quote:Op dinsdag 24 september 2024 13:23 schreef Ama het volgende:
https://www.rtvdrenthe.nl(...)er-twaalf-welpen-bij Wat cute.
22 wolven in Drenthe nu.
Rustig aan Geertquote:Op dinsdag 24 september 2024 13:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Afschieten. Kutbeesten. Horen hier niet, land is vol. Weg ermee.
Lizzo's arm bedoel je?quote:Op dinsdag 24 september 2024 13:25 schreef datismijnmening het volgende:
Kan zo ook een bapao halen.![]()
Of patat bestellen.
Ben toch al dikker dan Lizzo![]()
Jeetjequote:Op dinsdag 24 september 2024 13:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Na welke periode ergens niet meer zijn, hoor je daar niet meer? Want we hadden ze hier vroegah toch ookquote:Op dinsdag 24 september 2024 13:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit is een mensenland en geen wolvenlandquote:Op dinsdag 24 september 2024 13:36 schreef rival het volgende:
[..]
Na welke periode ergens niet meer zijn, hoor je daar niet meer? Want we hadden ze hier vroegah toch ook
Leugens.quote:Op dinsdag 24 september 2024 13:25 schreef datismijnmening het volgende:
Of patat bestellen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 september 2024 13:37 schreef rival het volgende:
[..]
Leugens.
Ik herinner me een heel slank meisje.Dat was heel lang geleden. Inmiddels heeft ze een empadilla of zo in haar been.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Laat de wolf niet in zn hempie staan!quote:Op dinsdag 24 september 2024 13:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit is een mensenland en geen wolvenland
quote:Op dinsdag 24 september 2024 13:37 schreef rival het volgende:
[..]
Leugens.
Ik herinner me een heel slank meisje.Ja nu niet meer dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-XOXO-
Nee de empadilla is er uitquote:Op dinsdag 24 september 2024 13:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat was heel lang geleden. Inmiddels heeft ze een empadilla of zo in haar been.
VIESDIK BESTE DIKquote:Op dinsdag 24 september 2024 13:25 schreef datismijnmening het volgende:
Of patat bestellen.
kssst weg jij.quote:
19km zwemmenquote:Op dinsdag 24 september 2024 13:23 schreef Ama het volgende:
https://www.rtvdrenthe.nl(...)er-twaalf-welpen-bij Wat cute.
22 wolven in Drenthe nu.
kijk, jij doet tenminste het goede voorbeeld gevenquote:Op dinsdag 24 september 2024 13:47 schreef bitterbal het volgende:
Zo op weg naar foodcourt voor eten
Dat is ook gelijk buitenlandquote:Op dinsdag 24 september 2024 13:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Zo voelt het voor mij om naar Tilburg ofzo te gaan.
Meer om van te houden.quote:Op dinsdag 24 september 2024 13:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
kssst weg jij.
Alleen viesdikkies horen hier
Wie?quote:Op dinsdag 24 september 2024 13:25 schreef datismijnmening het volgende:
Of patat bestellen.
Met wat erbij?quote:Op dinsdag 24 september 2024 13:47 schreef bitterbal het volgende:
Zo op weg naar foodcourt voor eten
Vanaf de Duitse kust is het maar drie kilometerquote:Op dinsdag 24 september 2024 13:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
19km zwemmenOf zou hij een veerboot gepakt hebben?
Ah.quote:Op dinsdag 24 september 2024 13:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vanaf de Duitse kust is het maar drie kilometer![]()
Of zouden ze zo streng zijn met die nieuwe paspoortcontroles daar?
Is even ver als 3 km lopen.quote:Op dinsdag 24 september 2024 13:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ah.
Maar ook 3km zwemmen is best een stuk.
zekers!quote:Op dinsdag 24 september 2024 13:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ah.
Maar ook 3km zwemmen is best een stuk.
Ik denk dat-ie is gaan wadlopen.quote:Op dinsdag 24 september 2024 13:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Even uitrekenen hoor.... Hmm... zus en zo.... zoveel komma nogwat keer de wortel.... Verhip, je hebt gelijk!quote:Op dinsdag 24 september 2024 13:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is even ver als 3 km lopen.
Mijn vetpercentage is iets te hoog.quote:Op dinsdag 24 september 2024 13:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
kssst weg jij.
Alleen viesdikkies horen hier
Stiekem mee op de boot.quote:Op dinsdag 24 september 2024 13:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ga een appel eten. NU!quote:Op dinsdag 24 september 2024 13:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn vetpercentage is iets te hoog.
Same.quote:Op dinsdag 24 september 2024 13:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mocht ik laatst ook al nietquote:Op dinsdag 24 september 2024 14:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Allemaal de afwas naar Ama brengen nu
Rookie numbers! Omhoog met dat cijfer!quote:Op dinsdag 24 september 2024 13:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
flauwquote:Op dinsdag 24 september 2024 14:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mocht ik laatst ook al niet
Vind ik stomquote:Op dinsdag 24 september 2024 14:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ho wacht.quote:Op dinsdag 24 september 2024 14:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Allemaal de afwas naar Ama brengen nu
Dat was volgens mij niet je vraag toen.quote:Op dinsdag 24 september 2024 14:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Detailsquote:Op dinsdag 24 september 2024 14:12 schreef Ama het volgende:
Je wou dat ik naar Amsterdam kwam om je bordje in de vaatwasser te zetten.
quote:Op dinsdag 24 september 2024 14:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Rookie numbers! Omhoog met dat cijfer!
quote:Op dinsdag 24 september 2024 14:12 schreef Ama het volgende:
Dit is echt de slechtste SC om dit te bespreken.quote:Op dinsdag 24 september 2024 14:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik wil juist omlaag. Ben nu m'n voedsel aan het bijhouden om erachter te komen waar het aan ligt. Het is de schuld van kaas.
O ja, moet nog kaas kopen.quote:Op dinsdag 24 september 2024 14:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik wil juist omlaag. Ben nu m'n voedsel aan het bijhouden om erachter te komen waar het aan ligt. Het is de schuld van kaas.
kaas heeft flink wat proteine dus niet de kaas eruit snijden.quote:Op dinsdag 24 september 2024 14:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dus geen kaas meer voor jou.quote:Op dinsdag 24 september 2024 14:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Qua proteïne zit ik al goed. Moet eigenlijk een deel van de vetten vervangen door koolhydraten.quote:Op dinsdag 24 september 2024 14:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
kaas heeft flink wat proteine dus niet de kaas eruit snijden.
quote:Op dinsdag 24 september 2024 14:12 schreef Ama het volgende:
quote:
Die 5 euro krijg ik heeeel soms als ik net heb besteld.quote:Op dinsdag 24 september 2024 14:18 schreef Ama het volgende:
Ik vroeg aan Amazon waarom ik nooit die 5 euro korting krijg (die actie hebben ze regelmatig voor klanten). Kreeg ik 10 euro wat ik gewoon zonder voorwaarde kan besteden ipv 5 euro waar je eerst 25 euro voor moet besteden. Oh oke.
doe danquote:Op dinsdag 24 september 2024 14:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Qua proteïne zit ik al goed. Moet eigenlijk een deel van de vetten vervangen door koolhydraten.
Meer serviesgoed kopen. Kun je meer afwassenquote:Op dinsdag 24 september 2024 14:18 schreef Ama het volgende:
Ik vroeg aan Amazon waarom ik nooit die 5 euro korting krijg (die actie hebben ze regelmatig voor klanten). Kreeg ik 10 euro wat ik gewoon zonder voorwaarde kan besteden ipv 5 euro waar je eerst 25 euro voor moet besteden. Oh oke.
Ik echt gewoon nooit.quote:Op dinsdag 24 september 2024 14:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die 5 euro krijg ik heeeel soms als ik net heb besteld.
Nee. Ik heb echt al debiel veel glazen voor iemand die alleen woont en borden heb ik ook echt wel genoeg.quote:Op dinsdag 24 september 2024 14:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Meer serviesgoed kopen. Kun je meer afwassen
Klagen helpt.quote:Op dinsdag 24 september 2024 14:18 schreef Ama het volgende:
Ik heb hem misschien drie keer gehad. Maar dan moet je voor minstens zoveel bestellen en ik koop er alleen boeken dus kom er toch niet aan.quote:Op dinsdag 24 september 2024 14:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik echt gewoon nooit.Dus was gewoon nieuwsgierig (en verveelde me toch).
Koop daar normaal altijd bodembedekking enz (was nu alleen uitverkocht daar) maar ook genoeg andere dingen. Koop meer op Amazon dan Bol.comquote:Op dinsdag 24 september 2024 14:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb hem misschien drie keer gehad. Maar dan moet je voor minstens zoveel bestellen en ik koop er alleen boeken dus kom er toch niet aan.
Ik ga alleen naar de Wibra en Action eigenlijk.quote:Op dinsdag 24 september 2024 14:26 schreef CherryLips het volgende:
Ik bestel sowieso heel weinig online.
Heb je netflix? Die heeft em ook. En dat vind ik echt een betere app.quote:Op dinsdag 24 september 2024 14:32 schreef Ama het volgende:
Jeetje ondertiteling bij Lost op Disney kon ook wel beter.
je moet maar kiezen. of net als de rest hier VIESDIK zijn of minder vet eten en hier weg gaanquote:
quote:Op dinsdag 24 september 2024 14:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
je moet maar kiezen. of net als de rest hier VIESDIK zijn of minder vet eten en hier weg gaan
Ja klopt maar daar kijkt Solo seizoen vier verder.quote:Op dinsdag 24 september 2024 14:34 schreef rival het volgende:
[..]
Heb je netflix? Die heeft em ook. En dat vind ik echt een betere app.
Kan je op netflix niet ook meerdere account aanmaken? (geen idee dat is de enige waar ik er maar 1 heb)quote:Op dinsdag 24 september 2024 14:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja klopt maar daar kijkt Solo seizoen vier verder.
Ik deel mijn account al met twee andere mensen maar ben bij Solo op zijn TV ingelogd op mijn eigen.quote:Op dinsdag 24 september 2024 14:36 schreef rival het volgende:
[..]
Kan je op netflix niet ook meerdere account aanmaken? (geen idee dat is de enige waar ik er maar 1 heb)
Dat bedoelde ik.quote:Op dinsdag 24 september 2024 14:40 schreef CherryLips het volgende:
Meerdere profielen lijkt me handiger.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
dan trek je niks aanquote:Op dinsdag 24 september 2024 15:05 schreef datismijnmening het volgende:
Ik heb niks om aan te trekken![]()
Die dienbladen onder je achterwielen doen, dan kun je veel beter driften met je voorwielaangedreven truttenschuddertje op de parkeerplaats van het bejaardenhuis.quote:
bedankt voor de tip flesquote:Op dinsdag 24 september 2024 15:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die dienbladen onder je achterwielen doen, dan kun je veel beter driften met je voorwielaangedreven truttenschuddertje op de parkeerplaats van het bejaardenhuis.
wat ga je nog meer eten? dit is wel beetje weinigquote:
Nee dit was hetquote:Op dinsdag 24 september 2024 15:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
wat ga je nog meer eten? dit is wel beetje weinig
oh ja, moet nog steeds deel 1 en 2 nog terugkijkenquote:Op dinsdag 24 september 2024 15:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Let je op @:liesje1979 ? TV / [NPO1] We zijn er bijna 2024
nee had er al 1 gepakt want dacht dan pak ik het bord aan en zet ik het er op maartoen zette die alles op een ander dienbladquote:Op dinsdag 24 september 2024 15:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb je zo'n karretje waar twee dienbladen op passen?
Bij de bitterbrommer is het niet zo'n succes denk ik.quote:
quote:Op dinsdag 24 september 2024 15:05 schreef datismijnmening het volgende:
Ik heb niks om aan te trekken![]()
mja die heb ik toch niet meerquote:Op dinsdag 24 september 2024 15:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bij de bitterbrommer is het niet zo'n succes denk ik.
kun je vast wel ergens kopen daarquote:
Moet in Thailand niet zo moeilijk zijn lijkt me.quote:Op dinsdag 24 september 2024 15:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kun je vast wel ergens kopen daar
Geen ballerina's ook? Die heb ik in alle kleuren.quote:Op dinsdag 24 september 2024 15:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja geen dichte nette schoenen zonder hak
Whutquote:Op dinsdag 24 september 2024 15:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Geen ballerina's ook? Die heb ik in alle kleuren.
ja ga ik ook doen. eerst een maandje een huren en dan kan ik rustig rondkijkenquote:Op dinsdag 24 september 2024 15:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kun je vast wel ergens kopen daar
wil niet meer naar buitenquote:Op dinsdag 24 september 2024 15:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dit had je kunnen weten.
Oh ik dacht van die balletschoentjes met zo'n platte voorkant.quote:
Wie?quote:Op dinsdag 24 september 2024 15:57 schreef bitterbal het volgende:
ze komen hier niet naar je voordeur
heb je een achterdeur?quote:Op dinsdag 24 september 2024 15:57 schreef bitterbal het volgende:
Er is toch nog wel ergens wat open in die stad?quote:Op dinsdag 24 september 2024 15:57 schreef bitterbal het volgende:
oh zeker. hier beneden is die markt nog open. En er is ook ee 7/11 hier beneden. Maar geen zin meer om naar buiten te gaanquote:Op dinsdag 24 september 2024 16:00 schreef Modus het volgende:
[..]
Er is toch nog wel ergens wat open in die stad?
Of is het al te laat voor snacks eik
jawelquote:Op dinsdag 24 september 2024 16:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet zo'n 24/7 op kruipafstand?
quote:Op dinsdag 24 september 2024 15:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
wat ga je nog meer eten? dit is wel beetje weinig
Echte vrouwquote:Op dinsdag 24 september 2024 16:01 schreef Lospedrosa het volgende:
Als hij wat terug wil zeggen tettert ze er gelijk overheen, luistert ook niet dat mens.
ik ben nie op het strandquote:Op dinsdag 24 september 2024 16:04 schreef CherryLips het volgende:
Gewoon even een doek ofzo om je middel slaan.
ja bangkok welquote:Op dinsdag 24 september 2024 16:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij interesseert het niemand daar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |