SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Is nog te overzien.quote:Op dinsdag 24 september 2024 10:10 schreef Ama het volgende:
Oh er is tot 15:00 sowieso geen water lees ik net.
Mochten die wel op bed?quote:Op dinsdag 24 september 2024 10:04 schreef kwiwi het volgende:
Heb alleen schildpadden gehad als huisdier.
Hier staat de kattenbak zelfs buiten huis want dat wil ik echt niet ruiken. Maar ze gebruiken em bijna nooit, alleen als het hard regent.quote:Op dinsdag 24 september 2024 10:08 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb niets met katten.
Wel ooit een kat gehad, die was, maar ik hoefde de kattenbak bijna nooit te verschonen
een vijver op bed?quote:
quote:Op dinsdag 24 september 2024 10:29 schreef dud0r het volgende:
ik heb een mandje op m'n bureau gelegd zodat de poesjes bij me kunnen liggen als ik thuis werk
Het toetsenbord ligt vaak toch lekkerderquote:Op dinsdag 24 september 2024 10:29 schreef dud0r het volgende:
ik heb een mandje op m'n bureau gelegd zodat de poesjes bij me kunnen liggen als ik thuis werk
Ja, dit sowieso.quote:Op dinsdag 24 september 2024 10:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het toetsenbord ligt vaak toch lekkerder
ja maar dat is vervelend voor mij dus dan maar mandje erbijquote:Op dinsdag 24 september 2024 10:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het toetsenbord ligt vaak toch lekkerder
chef: Wie pakt dit op?quote:Op dinsdag 24 september 2024 10:55 schreef Dr_Flash het volgende:
3 dagen vrij en er LIGT me toch een bult werk op me te wachtenHoe doen mensen dat?
Alles moet gisteren af natuurlijk.
DOESNIE
Eens. Maar die oudste leek me wel echt de engste van de twee.quote:Op dinsdag 24 september 2024 10:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee. Maar het blijft een sneu verhaal
Ik vond ze beide erg goed.quote:Op dinsdag 24 september 2024 10:48 schreef CherryLips het volgende:
Vond deze serie wel beter dan Dahmer.
Fles klaagt toch nooit, dus die kan lekker mee aan de slag nu het weer iets kouder aan het worden is en hij niet meer op het balkon kan zitten.quote:Op dinsdag 24 september 2024 10:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
chef: Wie pakt dit op?
collega: Oh, geef maar aan Fles, die is er nu toch niet, kan ie mooi gelijk oppakken, zodra ie weer terug is.
quote:Op dinsdag 24 september 2024 11:00 schreef TaMieke het volgende:
Zijn we allemaal die serie over de Menendez brothers aan het kijken?
uh... nee...quote:Op dinsdag 24 september 2024 11:00 schreef TaMieke het volgende:
Dit weekend gekeken.quote:Op dinsdag 24 september 2024 11:00 schreef TaMieke het volgende:
Klinkt als iets dat je moet uitbesteden aan anderen.quote:Op dinsdag 24 september 2024 11:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
Nu weer een uur bellen met allerlei legal teams. Dat is toch wel echt een van de minste dingen in m'n nieuwe functie.
Oke Losquote:Op dinsdag 24 september 2024 11:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Klinkt als iets dat je moet uitbesteden aan anderen.
Als jij eens even je gemak houdt.quote:Op dinsdag 24 september 2024 11:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Fles klaagt toch nooit, dus die kan lekker mee aan de slag nu het weer iets kouder aan het worden is en hij niet meer op het balkon kan zitten.
Mja ik begrijp het welquote:Op dinsdag 24 september 2024 10:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Eens. Maar die oudste leek me wel echt de engste van de twee.
Ik ben meer van de dingen doen.quote:Op dinsdag 24 september 2024 11:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Klinkt als iets dat je moet uitbesteden aan anderen.
stuur eens hier heenquote:Op dinsdag 24 september 2024 11:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hier ook. Ik zag net zelfs de zon.
hier naartoe?quote:
hier probeert die het nog welquote:Op dinsdag 24 september 2024 11:27 schreef CherryLips het volgende:
Hier ook weg. We hebben hem gejinxt.
De Zwabber?quote:Op dinsdag 24 september 2024 11:27 schreef CherryLips het volgende:
Hier ook weg. We hebben hem gejinxt.
Wtf is een paprika panquote:Op dinsdag 24 september 2024 11:41 schreef rival het volgende:
Zien jullie door @:crack_ ook de hele tijd paprika pannen?
Kan geen website openen zonder een paprikapan te zien
Dit is zo herkenbaarquote:Op dinsdag 24 september 2024 11:40 schreef Karzai het volgende:
Ze zijn weer iets lekkers aan het koken en nu heb ik geen trek in mijn boterhammen meer
quote:Op dinsdag 24 september 2024 11:41 schreef rival het volgende:
quote:
Boomerquote:Op dinsdag 24 september 2024 11:42 schreef Ama het volgende:
Even genieten van mijn laatste dag als 34 jarige.
quote:Op dinsdag 24 september 2024 11:42 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
Pas op wat je vraagt he.
[ afbeelding ]
Nee. Maar @kwiwi krijgt er bij deze eentje voor d’r verjaardagquote:Op dinsdag 24 september 2024 11:41 schreef rival het volgende:
Ieuwl oudquote:Op dinsdag 24 september 2024 11:42 schreef Ama het volgende:
https://www.lidl.nl/p/gsw(...)cWcuPLDPGRzroA7mjxRPquote:Op dinsdag 24 september 2024 11:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik moet ook nog een nieuwe pan kopen. Overweeg nu wel een paprika pan
quote:Op dinsdag 24 september 2024 11:42 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
Pas op wat je vraagt he.
[ afbeelding ]
quote:
Ik vind het altijd wel leuk, leer je best wel wat van.quote:Op dinsdag 24 september 2024 11:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
Nu weer een uur bellen met allerlei legal teams. Dat is toch wel echt een van de minste dingen in m'n nieuwe functie.
Veranderen we het toch even naar kerstkranzen? Of kransen?quote:Op dinsdag 24 september 2024 11:53 schreef Dr_Flash het volgende:
AArgh omg nee paprikapannen evrywhere
kersttrui wel. Een hele lillikequote:Op dinsdag 24 september 2024 12:13 schreef kwiwi het volgende:
Hebben jullie al een kerstkrans? En kersttrui? En kerstsokken?![]()
![]()
Neequote:Op dinsdag 24 september 2024 12:13 schreef kwiwi het volgende:
![]()
Vind het ook wel leerzaam, maar eigenlijk moeten wat andere mensen opstaan. Ik ben verantwoordelijk voor de techniek.quote:Op dinsdag 24 september 2024 12:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel leuk, leer je best wel wat van.
1,2,34 hoedje van papierquote:Op dinsdag 24 september 2024 11:42 schreef Ama het volgende:
Kerstsokken wel. Rest niet.quote:Op dinsdag 24 september 2024 12:13 schreef kwiwi het volgende:
![]()
nee misschien straks op het eiland maar moet je wel goed zoeken denk ikquote:Op dinsdag 24 september 2024 10:35 schreef Karzai het volgende:
Heb je nog familie van takkie gezien @:bitterbal?
Dan zijn ze station Glanerbrug wel vergeten.quote:Op dinsdag 24 september 2024 12:53 schreef kwiwi het volgende:
Lees net dat de beste stations in de wereld zijn:
1. Zürich
2. Bern
3. Utrecht![]()
@:Dr_Flash
Deventer is ook best priem.quote:Op dinsdag 24 september 2024 12:53 schreef kwiwi het volgende:
Lees net dat de beste stations in de wereld zijn:
1. Zürich
2. Bern
3. Utrecht![]()
@:Dr_Flash
Zit je nu weer op andere locatie?quote:Op dinsdag 24 september 2024 12:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee misschien straks op het eiland maar moet je wel goed zoeken denk ik
Ik zat even op google maps te kijken, ik woonde het grootste deel van m'n tijd daar bij station Kennispark. Maar heette dat niet anders vroeger?quote:Op dinsdag 24 september 2024 12:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan zijn ze station Glanerbrug wel vergeten.
Station Drienerlo toch?quote:Op dinsdag 24 september 2024 12:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zat even op google maps te kijken, ik woonde het grootste deel van m'n tijd daar bij station Kennispark. Maar heette dat niet anders vroeger?Kan me de naam Kennispark als halte niet herinneren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |