Jawel hoor. Ik kreeg elke maand een toelage omdat een deel van mijn werk meer verantwoordelijkheid had en eigenlijk in een schaal hoger hoorde. Op een gegeven moment ging ik helemaal een schaal hoger en kreeg hetzelfde salaris (dus niet die +1 trede). De toelage viel toen automatisch weg, natuurlijk. Gevolg: ik ging omlaag in salaris.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 12:04 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dit inderdaad.
Je zal nooit achteruit gaan in salaris.
Nee ze verwachten na paasweekend...quote:Op donderdag 17 april 2025 23:26 schreef VKV het volgende:
Is de uitkomst van de CAO gemeenten onderhandelingen al bekend?
Hier precies hetzelfde. Ik zit nu iets boven m’n salaris + toelage, maar heel veel is het niet. Om echt verschil te maken zou ik eigenlijk meteen einde schaal geplaatst moeten worden, maar dat wilden ze ook niet.quote:Op donderdag 17 april 2025 22:08 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Jawel hoor. Ik kreeg elke maand een toelage omdat een deel van mijn werk meer verantwoordelijkheid had en eigenlijk in een schaal hoger hoorde. Op een gegeven moment ging ik helemaal een schaal hoger en kreeg hetzelfde salaris (dus niet die +1 trede). De toelage viel toen automatisch weg, natuurlijk. Gevolg: ik ging omlaag in salaris.
Je zal het enorm slecht hebbenquote:Op vrijdag 18 april 2025 06:04 schreef arvensis het volgende:
[..]
Hier precies hetzelfde. Ik zit nu iets boven m’n salaris + toelage, maar heel veel is het niet. Om echt verschil te maken zou ik eigenlijk meteen einde schaal geplaatst moeten worden, maar dat wilden ze ook niet.
Je zal het enorm slecht hebbenquote:Op donderdag 17 april 2025 22:08 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Jawel hoor. Ik kreeg elke maand een toelage omdat een deel van mijn werk meer verantwoordelijkheid had en eigenlijk in een schaal hoger hoorde. Op een gegeven moment ging ik helemaal een schaal hoger en kreeg hetzelfde salaris (dus niet die +1 trede). De toelage viel toen automatisch weg, natuurlijk. Gevolg: ik ging omlaag in salaris.
Ik zit inderdaad wel goed, daarom heb ik er ook niets over gezegd. Af en toe krijg ik ook een bonus omdat ik veel werk verzet, dus dan is er ook geen reden om te klagen.quote:
De tekst in je link laat het toch mooier zien met 75 procentquote:Op dinsdag 22 april 2025 17:03 schreef VKV het volgende:
https://www.binnenlandsbe(...)uim-75-procent-erbij
Bij ons is het er al een tijdje.quote:Op dinsdag 22 april 2025 18:37 schreef arvensis het volgende:
[..]
Pas vanaf 1 januari 2026 inderdaad.
Wees blij. Wij gaan vanaf 2026 op de 0-lijn.quote:Op dinsdag 22 april 2025 18:51 schreef Zelva het volgende:
4,24 procent loonsverhoging over twee jaar. Lachwekkend weer.
Alleen vanaf dit jaar. Ik moet er nog gebruik van maken.quote:
Serieus? Oplichters zijn het!quote:Op dinsdag 22 april 2025 19:50 schreef Yasmin__x het volgende:
[..]
Wees blij. Wij gaan vanaf 2026 op de 0-lijn.
Ja het zou wat zijnquote:Op dinsdag 22 april 2025 17:23 schreef KaBuf het volgende:
[..]
De tekst in je link laat het toch mooier zien met 75 procent![]()
Lachwekkend? Wees blij. Bij de meeste organisaties die weten dat ze het financieel heel zwaar gaan krijgen, zul je niet zulke verhogingen krijgen. En dan moet je ook niet je jaarlijkse periodiek vergeten natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 april 2025 18:51 schreef Zelva het volgende:
Blij worden dat je er weer op achteruit kachelt? Waarom?quote:Op woensdag 23 april 2025 07:35 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Lachwekkend? Wees blij. Bij de meeste organisaties die weten dat ze het financieel heel zwaar gaan krijgen, zul je niet zulke verhogingen krijgen. En dan moet je ook niet je jaarlijkse periodiek vergeten natuurlijk.
6,7 + 35 euquote:Op dinsdag 22 april 2025 18:51 schreef Zelva het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |