SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ja, wel een beetje. Maar er zit ook wel de nodige creativiteit en originaliteit in, vind ikquote:Op maandag 23 september 2024 20:28 schreef MadMaster het volgende:
Dit klinkt toch redelijk als een poging om commercieel te zijn…
Ik had toch voor een andere kleur kleding gekozen.quote:
Zo'n lange, witte Schlagersjas met bloedspatten er op…quote:Op maandag 23 september 2024 20:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik had toch voor een andere kleur kleding gekozen.
quote:Op maandag 23 september 2024 20:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo'n lange, witte Schlagersjas met bloedspatten er op…
quote:Op maandag 23 september 2024 20:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo'n lange, witte Schlagersjas met bloedspatten er op…
quote:Op maandag 23 september 2024 20:32 schreef livelink het volgende:
Ik moet van mijn zoon altijd meteen doorzappen als ik per ongeluk op Radio 4ever49 terecht kom. Skyradio kan hij zelfs beter hebben dan die zender
Oh, die was een eindje uit mijn geheugen gezakt. Fijn weer terug op de plek nu.quote:
Als ik de tekst hoor moet ik aan Trump denken.quote:Op maandag 23 september 2024 20:43 schreef DJ11 het volgende:
Huiskamervraag
Dit nummer verwijst naar een actuele nieuwsgebeurtenis. Welke?
Het is geen makkelijke opgave, want je kunt dit eigenlijk alleen weten als je een bepaalde foto hebt gezien. Jullie mogen eerst proberen te raden zonder foto (voor dubbele eeuwige roem). Na pakweg 2 minuten plaats ik de foto, waardoor het misschien iets makkelijker wordt...Morcheeba - Self Made Man
Dan gok ik op Wilders?quote:Op maandag 23 september 2024 20:45 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Nope. Het betreft iets in Nederland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |