Is incl begeleidingquote:Op maandag 23 september 2024 16:33 schreef herverwijderd het volgende:
En dan nog grote kans dat het een kutfilm is ook WAAR GAAT HET HEEN!
Maar 20 euro lijkt me speciaal tarief, voor een speciaal scherm ofzo.
4d transformers.quote:Op maandag 23 september 2024 16:33 schreef herverwijderd het volgende:
En dan nog grote kans dat het een kutfilm is ook WAAR GAAT HET HEEN!
Maar 20 euro lijkt me speciaal tarief, voor een speciaal scherm ofzo.
8 sterren op imdbquote:Op maandag 23 september 2024 16:37 schreef Solotovski het volgende:
Al gaf je me 20 eu toe zou ik nog geen transformers kijken
Ach, is ook maar een verzameling meningen van fanboysquote:
Rotten Tomatoes is geen serieus platformquote:
Superhelden franchises ook nietquote:Op maandag 23 september 2024 16:51 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Rotten Tomatoes is geen serieus platform
Naar de bioscoop gaan als volwassen persoon om transformers te kijkenquote:Op maandag 23 september 2024 16:35 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
4d transformers.
Maar correctie... 2 euro extra voor de 3d bril
[ afbeelding ]
Voor zoiets mag je wel kwaliteit verwachten. Helaas is de tering naar de nering er tegenwoordig en moet je veel betalen voor minder kwaliteit.quote:Op maandag 23 september 2024 16:31 schreef Mikeytt het volgende:
Wat is dit voor schande???
En dan nog bijbetalen voor popcorn, chips, snoep en drinken.
Ben je al gauw 35-40 eur kwijt aan 1 film
4dx is wel het geld waard. Is een beleving. Niet iets om iedere week te doen met het tarief.quote:Op woensdag 25 september 2024 23:39 schreef stokj het volgende:
[..]
Voor zoiets mag je wel kwaliteit verwachten. Helaas is de tering naar de nering er tegenwoordig en moet je veel betalen voor minder kwaliteit.
Geen 3D bril hebbenquote:Op maandag 23 september 2024 16:35 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
4d transformers.
Maar correctie... 2 euro extra voor de 3d bril
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |