Zolang jullie enkel die extremistische en terroristische islamieten erop aankijken, prima.quote:Op maandag 23 september 2024 18:04 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
De vergelijking tussen de industriële genocide op 6 miljoen Joden en de terechte afkeer die steeds meer Europeanen jegens extremistische en terroristische islamieten ervaren is nogal onkies, maar dat begrijp je zelf waarschijnlijk ook wel.
Was volgens mij meer demonisering van ras/afkomst.quote:Op maandag 23 september 2024 17:35 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Religieuze demonisering heeft in Europa de Holocaust mogelijk gemaakt. Laten we daar maar geen nieuwe versie van maken.
Tja, die islamitische marsen waren niet zo handig gepland.quote:Op maandag 23 september 2024 16:01 schreef sp3c het volgende:
toch is de PVV onlangs de grootste geworden ... en niet vanwege hun goed doorgerekende economics
Het telt op jaquote:Op maandag 23 september 2024 18:27 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Tja, die islamitische marsen waren niet zo handig gepland.
Nee daar stopt het niet jongen, de combinatie van extreem gelovig en verward zijn is extreem gevaarlijk. Kan ik je uit eigen ervaring vertellen. Ik was dan meer een gevaar voor mijzelf, maar dat had zomaar anders kunnen zijn.quote:Op maandag 23 september 2024 18:04 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik weet voor de rest niet wie je bent enzo, maar wie zegt dat hij geen Moslim is dan? Hij is Moslim én verward. Hij is ook een mens, zoon, buurman, inwoner van een stad etc etc. Allemaal net zo irrelevant. Hij is verward. Daarna stopt (nagenoeg) alles.²
Kip of ei verhaal. Als het alleen een kip-verhaal was geweest hadden we enorm veel verwarden gehad.quote:Op maandag 23 september 2024 18:46 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Nee daar stopt het niet jongen, de combinatie van extreem gelovig en verward zijn is extreem gevaarlijk. Kan ik je uit eigen ervaring vertellen. Ik was dan meer een gevaar voor mijzelf, maar dat had zomaar anders kunnen zijn.
Misschien kan hij bij jou logeren de komende tijdquote:Op maandag 23 september 2024 17:57 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Waarom zou hij opgesloten moeten zijn?²
Goebbels gebruikte idd de kerk handig in het kweken van haat tegen Joden.quote:Op maandag 23 september 2024 17:35 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Religieuze demonisering heeft in Europa de Holocaust mogelijk gemaakt. Laten we daar maar geen nieuwe versie van maken.
Ziende blind...quote:Op maandag 23 september 2024 18:48 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Kip of ei verhaal. Als het alleen een kip-verhaal was geweest hadden we enorm weel verwarden gehad.²
Wel even bij de lokale GGZ kliniek wat veilige messen lenenquote:Op maandag 23 september 2024 18:48 schreef Momo het volgende:
[..]
Misschien kan hij bij jou logeren de komende tijd
Religieuze demonisering heeft de Holocaust mogelijk gemaakt? Wat lees ik nu weer voor iets geksquote:Op maandag 23 september 2024 17:35 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Het is niet alleen (slecht) beleid wat hier speelt, als samenleving laten we onze vrienden, familie, kennissen etc. wel heel snel laten vallen als ze psychische problemen krijgen.quote:Op maandag 23 september 2024 19:57 schreef Michie_ het volgende:
Lijkt mij een goed idee om te investeren in de GGZ in plaats van het afbraak beleid dat de afgelopen jaren gevoerd is
Dat is waar, maar is natuurlijk een breder probleem. Niet enkel een gebrek aan hulp bij psychische problemen, maar voor iedereen die op een of andere wijze buiten de boot is gevallen. Gevolg van de afgekalfde sociale cohesie.quote:Op maandag 23 september 2024 20:10 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Het is niet alleen (slecht) beleid wat hier speelt, als samenleving laten we onze vrienden, familie, kennissen etc. wel heel snel laten vallen als ze psychische problemen krijgen.
Alleen al het feit dat de Europese joodse bevolking géén aanslagen op hun mede-Europeanen pleegde laat de vergelijking met de afkeer van de hedendaagse islamitische diaspora in Europa mank gaan.quote:Op maandag 23 september 2024 18:08 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Dat zei men vroeger ook. Best wel grappig dat men er blind voor is, zegt ook wel waarom de Holocaust uberhaupt heeft kunnen plaatsvinden. In retrospect heeft men het er dan altijd over dat het fout was.
"En als ik dan verward ben en met een mes om me heen steek, mag ik dan bij jou?"quote:Op maandag 23 september 2024 18:48 schreef Momo het volgende:
[..]
Misschien kan hij bij jou logeren de komende tijd
Niet gek als stemmen je vertellen wat je moet doen. Het lijkt allemaal makkelijk maar het is 24/7 job voor x aantal maanden. De rekeningen lopen door....quote:Op maandag 23 september 2024 20:10 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Het is niet alleen (slecht) beleid wat hier speelt, als samenleving laten we onze vrienden, familie, kennissen etc. wel heel snel laten vallen als ze psychische problemen krijgen.
Joodse terreuraanslag op de Duitse ambassade in Parijs werd aangegrepen voor Kristallnachtquote:Op maandag 23 september 2024 20:42 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Alleen al het feit dat de Europese joodse bevolking géén aanslagen op hun mede-Europeanen pleegde laat de vergelijking met de afkeer van de hedendaagse islamitische diaspora in Europa mank gaan.
Dat vergelijken met deze terreuraanslag...quote:Op maandag 23 september 2024 21:01 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Joodse terreuraanslag op de Duitse ambassade in Parijs werd aangegrepen voor Kristallnacht
Fophefquote:Op maandag 23 september 2024 21:23 schreef The-BFG het volgende:
Dat vergelijken met deze terreuraanslag...
Nou dan valt Gaza nog behoorlijk mee he jongonsquote:Op maandag 23 september 2024 21:01 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Joodse terreuraanslag op de Duitse ambassade in Parijs werd aangegrepen voor Kristallnacht
Groep mannen voorkomt dat de terrorist het gebouw binnenkomt door met meubels te zwaaien/duwen/gooien. Personal trainer komt vanaf de buitenkant en klapt hem neer. Groep mannen gaat op de terrorist zitten.quote:Op maandag 23 september 2024 10:16 schreef Hathor het volgende:
[..]
Waar is dan die personal trainer die hem in zijn eentje uitgeschakeld zou hebben? Dit schetst toch een totaal ander beeld.
Hier in de stad heeft een psychotische Nederlandse jongeman zijn moeder doodgestoken. Had niets met religie o.i.d. te maken. Die woonde al jaren samen met z’n moeder en de zorg werd steeds slechter. Men zag het al berg afwaarts gaan maar hij kreeg niet de zorg die hij nodig had. Of remember Thijs H die in een psychose 3 mensen vermoorde een aantal jaar terug in Den Haag en Limburg.quote:Op dinsdag 24 september 2024 02:13 schreef Lemmeb het volgende:
Als jij in je "psychose" je eigen moeder en willekeurige voorbijgangers in hun nek gaat steken, dan is er echt wel meer mis met je dan die psychose alleen. Dan heb je gewoon een kut-opvoeding gehad in combinatie met, in dit geval, islamofascistische hersenspoeling.
"Normale", niet gewelddadige mensen met een psychose trekken zich in het algemeen juist terug en gaan mensen extreem uit de weg. Maar niet onze islamofascistische medelanders hoor, die vervallen keer op keer in het gebruik van extreem geweld.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |