SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gefeliciteerd Zoenvogel![]()
Het is patat![]()
Bent u al jarig geweest of wordt u dat nog?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Losse zakken aan de weg werkt prima, maar dan moeten mensen dat wel pas de avond ervoor doen en netje ergens aan hangen zodat het niet wegwaait. Werkte trouwens in het rest van het dorp prima behalve bij ons maar dat heeft met de mensen te maken.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
ik doe dat pas aan het eind van het jaarquote:Op maandag 23 september 2024 11:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Bent u al jarig geweest of wordt u dat nog?
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
O, dan heb je nog even.quote:Op maandag 23 september 2024 11:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik doe dat pas aan het eind van het jaar
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Ik sla een jaar overquote:Op maandag 23 september 2024 11:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik doe dat pas aan het eind van het jaar![]()
![]()
dan moet je 1 zakken hebben die kunnen hangen en 2 iets hebben om ze aan te hangenquote:Op maandag 23 september 2024 11:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Losse zakken aan de weg werkt prima, maar dan moeten mensen dat wel pas de avond ervoor doen en netje ergens aan hangen zodat het niet wegwaait. Werkte trouwens in het rest van het dorp prima behalve bij ons maar dat heeft met de mensen te maken.
en dat is in de meeste gevallen niet zo
en zie je van alles door wijken waaienThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Hier ging het vooral fout in de wijken waar veel Poolse mensen wonen, maar we mochten niet zeggen dat het aan de mensen lag.quote:Op maandag 23 september 2024 11:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Losse zakken aan de weg werkt prima, maar dan moeten mensen dat wel pas de avond ervoor doen en netje ergens aan hangen zodat het niet wegwaait. Werkte trouwens in het rest van het dorp prima behalve bij ons maar dat heeft met de mensen te maken.![]()
In gemeente Renkum moet je plastic aanbieden in doorzichtige zakken anders wordt het niet meegenomen en is er op verschillende punten in een straat altijd van die haakjes voor lantaarnpalen gemaakt.quote:Op maandag 23 september 2024 11:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan moet je 1 zakken hebben die kunnen hangen en 2 iets hebben om ze aan te hangen
en dat is in de meeste gevallen niet zo
en zie je van alles door wijken waaienTrotste mama van Ambar
Ik weet wel zeker dat het aan het type mens en type gedrag ligt.quote:Op maandag 23 september 2024 11:54 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Hier ging het vooral fout in de wijken waar veel Poolse mensen wonen, maar we mochten niet zeggen dat het aan de mensen lag.Trotste mama van Ambar
Ik gooi ze altijd bij de Lidl in de plasticbakquote:Op maandag 23 september 2024 11:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
lijkt me ook irritant en bij ophaaldag zie je overal zakken waaienWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik zit aan de andere kant van de sloot.quote:Op maandag 23 september 2024 11:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
In gemeente Renkum moet je plastic aanbieden in doorzichtige zakken anders wordt het niet meegenomen en is er op verschillende punten in een straat altijd van die haakjes voor lantaarnpalen gemaakt.
Komt wel dichtbij zo.![]()
En daarom zit die bij mij voor bewoners altijd vol, en hoeven bewoners geen afval meer te scheiden. Omdat mensen die thuis een bak hebben het toch gewoon in een andere container mikken.quote:Op maandag 23 september 2024 11:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik gooi ze altijd bij de Lidl in de plasticbak
Forum Opties Forumhop: Hop naar: