Ik zit op 418 km dit jaarquote:Op maandag 30 september 2024 22:20 schreef Sport_Life het volgende:
Wat lopen jullie veel kms zeg. Ik zit nu op 1255 dit jaar, en de meeste kms in juli (194), augustus (243) en september (186 inc een week ziek).
Als je alle doelen haalt (zoals Pogacar) dan heb je de doelen niet scherp genoeg gezetquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 08:04 schreef Nanuke het volgende:
Ik zit op 355km dit jaar.Net 3 weken niet gelopen vanwege pees overbelast en daarna ziek, pas afgelopen zondag eindelijk weer een kort rondje gedaan. Alle doelen van dit jaar ga ik niet halen, maar ik blijf wel lopen. Dat is ook iets waard toch?
Of: als je doelen je niet bevrezen, zijn ze niet scherp genoeg.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 11:14 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Als je alle doelen haalt (zoals Pogacar) dan heb je de doelen niet scherp genoeg gezet
vooral doorgaan
Ik ga ook zo, buienradar is hier ook positiever dan mn raamquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 11:21 schreef GotC het volgende:
Net 7 km buiten in de plassen mogen stampen![]()
Buienradar had het wat positiever ingeschat (geen regen), want het was constant regen en harde wind. Het was heerlijk
Ik doe ook altijd een petje op in de regen, ideaal!quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 12:19 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ik ga ook zo, buienradar is hier ook positiever dan mn raammerk het wel. Petje op en lenzen in. Hoef maar 34 minuten.
Ik zit net iets over de 500 km.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 07:59 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ik zit op 418 km dit jaar![]()
Vond ik al heel wat dat ik die 500km ga halen dit jaar. Aantal maanden niet heel consequent gelopen dus had meer kunnen zijn, maar niet zoveel als jullie hoor.
Mn pa zit nu op 2177gekke man
10 uur lang hardlopen?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 14:02 schreef Evangelion het volgende:
Zouden jullie een regenjas aandoen als je een uur of 10 moet hardlopen in motregen bij 10-13 graden.
Ik vraag dit voor een vriend.
Ik verwacht nooit 10 uur lang te moeten hardlopen, maar ik zou geneigd zijn om iets aan te trekken wat op zn minst de wind een beetje buiten houdt. Zodat je iets minder hard afkoelt.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 14:02 schreef Evangelion het volgende:
Zouden jullie een regenjas aandoen als je een uur of 10 moet hardlopen in motregen bij 10-13 graden.
Wat voor leuks ga je doen?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 14:02 schreef Evangelion het volgende:
Ik zou een dwangbuis adviseren, maar you do youquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 14:02 schreef Evangelion het volgende:
Ik heb besloten af te haken, het zou alleen maar meer gaan regenen en degene met wie ik vaak loop ging niet, mijn man ging niet... volgende keer weer.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 13:46 schreef Nijna het volgende:
[..]
Ik zit net iets over de 500 km.
Ik ga vanavond is de bedoeling, maar even kijken wat het weer gaat doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |